Кыргызстанаас 150 цэргээ Казахстан руу илгээнэ | News.MN

Кыргызстанаас 150 цэргээ Казахстан руу илгээнэ

Кыргызстанаас 150 цэргээ Казахстан руу илгээнэ

Кыргызстанаас 150 цэргээ Казахстан руу илгээнэ

НЭМЭЛТ:

Кыргызстаны ерөнхийлөгч Садыр Жапаров өнөөдөр /2022.1.7/ Казахстан улс руу цэрэг илгээх эсэх шийдвэрээ гаргалаа. Ойролцоогоор 150 цэрэг илгээхээр болсон байна. Кыргызстан нь Хамтын аюулгүй байдлын гэрээний байгууллагын гишүүн орон мөн учраас Казахстанд туслах ёстой гэж ерөнхийлөгч мэдэгджээ.

Харин хэвлэлийн нарийн бичгийн дарга Эрбол Султанбаев хэлэхдээ, Кыргызстаны цэргүүд зөвхөн стратегийн ач холбогдолтой байршлуудыг хамгаалахад л оролцоно гэв. Ямар нэг байдлаар иргэдтэй орооцолдохгүй гэж хэлжээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: AKIPRESS


Казахстанд үүсээд буй бослого үймээнтэй холбоотойгоор Хамтын аюулгүй байдлын гэрээний байгууллагаас (ХАБГБ) тус улсад тодорхой хугацаанд цэрэг байрлуулах болсон.

Тухайлбал, Орос 3000, Беларусь 500, Тажикистан 200, Армени 70 цэрэг тус тус илгээх болов. Харин Кыргызстан улсын хувьд хараахан шийдвэрээ гаргаагүй байна.

Учир нь парламентийн гишүүдээс санал хураахад хөрш орон руугаа цэрэг илгээх асуудлыг бүх гишүүд бүрэн дэмжээгүй. Түүнчлэн Кыргызстаны иргэд ХАБГБ-ын хүчний бүрэлдэхүүнд цэрэг нийлүүлэхийг эсэргүүцэж, парламентын ордныхоо гадаа тайван жагсаал өрнүүлжээ.

Оросын агаарын хүчний цэргүүд өчигдөр орой Казахстанд буусан. Цэргүүд бууснаар олон хоног үргэлжилсэн эмх замбараагүй байдлын дараа Алматыд анх удаа пулемётын гал гарав. Казахстаны төв телевиз “Khabar24”-өөс мэдээлснээр, 13 цагдаа нас барж, 353 хүн гэмтэж бэртсэн гэв. Эдгээр нь зөвхөн Алматы хотын тоо баримт бөгөөд шатахууны үнийн өсөлтөөс шалтгаалаад бусад хотуудад ч үймээн самуун дэгдээд байгаа билээ. Бусад хотуудад 1000 гаруй хүн бэртэж гэмтсэн. Эндээс 400 нь эмнэлэгт, 62 хүн нь эрчимт эмчилгээний тасагт хэвтэн эмчлүүлж байгаа гэв. Мөн хамгийн сүүлийн мэдээллээр 2298 жагсагчийг баривчилжээ.

Цэргийнхэн чанга яригчаар хүмүүсийг талбайг чөлөөлөхгүй бол гал нээнэ гэж сануулж байжээ. Нэгэн эх сурвалжийн мэдээлснээр цэргийнхэн зугтаж гүйж буй хүмүүс рүү гал нээж, зарим нь газар дээрээ унаж байсан гэв.

Зэвсгийн дэлгүүрүүдээс зэвсэг хулгайлсан тохиолдол гарсныг хотын цагдаагийн газраас мэдээлж байна. Түүнчлэн цагдаагийн хоёр албан хаагчийн толгойг тасдсан байдлыг олджээ.

Гадны орнуудын зүгээс Казахстаны үймээнтэй холбоотойгоор байр сууриа илэрхийлсээр байна. Тухайлбал, АНУ-ын Төрийн департментийн зүгээс ОХУ-ын цэргүүд Казахстанд байршсан явдлыг анхааралтай ажиглаж байгаа гэдгээ илэрхийлсэн. Хүний эрх зөрчсөн аливаа үйлдэл гаргах эсэхийг бид ажиглаж байна гэжээ.

Европын холбоо, АНУ, Их Британи, Франц улсууд хүчирхийллээс ангид байх уриалгыг бүх талуудад хандан гаргаад байна.

Эх сурвалж: RFERL, CNN, BBC, REUTERS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-07 151.34.131.243

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-07 122.201.31.210

Хүүрийн үнэрээр золбин орос ноход хэл амаа долоон орж явчихлаа

Avatar

Зочин 2022-01-07 111.220.50.43

Казахын АН мандтугай!! Одоо л ардчилсан хувьсгалаа хийж манайх шиг амар сайхандаа жаргах нь дээ!!?? Бид аль эрт 32 жилийн өмнө ардчилсан хувьсгалаа хийчихээд одоо ёстой янзтай жаргаж бн оо!! Ккк.Одоо та нар минь өмч хувьчлалыг түргэн явуул!! Тэгвэл аяндаа баяжаад сүйд болдог юм билээ!! Ккк. Манай Элбэгээ энд амаралттай завтай байгаа дээр урьж заалгавал заалгаарай!! Цэнхэр ягаан тасалбар гэж гоё юм бий шүү!! Тэрийг эхлээд хэрэглээд үз!!

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.126.88.68

Мал минь, чамд наад үгийг чинь МАН чинь зааж өгсөн үү? Өөрөө өөрийнхөө арчаагүйд л чи ядуу амьдарч байгаа.МАН-аа сонгосныхоо шанг хүртэж байгаа чинь тэр.

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.21.108.60

Фашистуудыг бага дээр нь дарах хэрэгтэй. Эс тэгвээс хохирогч нь аль нэг том үндэстэн биш тэрхүү үндэсэрхэг хүчиндээ удирдуулж байгаа ард түмэн л хохирно. Хүчирхэг том үндэстний уур хилэн том л бууна. Жижиг буурай улсууд томчуудтай арсалдаад хаа холдох вэ.

Avatar

Ovgon 2022-01-07 43.242.243.118

фашист оросуудын зориуд зохион байгуулсан үймээн байсан нь тодорхой боллоо. Казахыг тогтворгүй болгож цэрэг оруулж өөрийн хараат , цаашилбал өөртөө нэгтгэх фашист оросын маш нарийн боловсруулсан занганд хөөрхий казахууд уналаа.

Avatar

judit 2022-01-07 41.203.78.4

Сайхан мэдээ, шинэ жил ирлээ, та санхүүгийн түвшингээ өөрчлөх боломжийг хайж байна уу, сайн сайхан амьдрахын тулд мөнгө хэрэгтэй юу, та нэг бөөрөө 760 000 доллараар зарж, эрүүл хэвээр байх боломжтой, fortis-тэй холбоо бариарай. эмнэлэг @
fortis.hospital.in@gmail.com Тэд танд хамгийн сайн анхаарал халамж тавьж, таныг ирэхээс өмнө мөнгөнийхөө талыг төлж, хагалгааны дараа бид танд төлөх үлдэгдлийг төлж, өнөөдөр тэдэнтэй холбогдож, ядуурлаас үүрд ангижрах болно fortis.hospital.in @gmail.com

Avatar

Зочин 2022-01-07 213.87.135.230

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-07 58.64.47.11

Монгол хэрэв Ерөнхийлөгчийн засагтай байсан бол Намбарван, Женко мэт нь аль хэдийн Орост улсаа худалдчих байсан!! Хэдийгээр 76 ухна гэгдэн хэрэлдэж будилж байвч эв түжингүй 76 дуракийг худалдаад авчих хэцүү учраас манайх муу ч гэсэн тусгаар тогтнолоо тийм ч амархан алдахчихгүй!! Гэтэл Казахстанд ОХУ-ын цэрэг ороод ирчихлээ, мөд буцаж гарахгүй, байнга байх болно гэж ГосДумын улс төрчид нь улайм цайм мэдэгдэж зарлаж байна шүү дээ!! Казахстан гэдэг улс ингээд Оросын харьяат боловоо!!!

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.131.225.197

kazakhstan gej ugaasaa baigaagui oros gazar nutgaa butsaaj avch baina, hyataduud taiwaniig avna gedeg shig bolj bolj

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.126.89.156

ПУТИН ЦЭРГЭЭ ОРУУЛАХДАА НӨХЦӨЛ ТАВЬЖ : ОРОС ХЭЛИЙГ УЛСЫНХАА 2- р ХЭЛ , УКРАЙНЫ КРИМЫН ХОЙГЫГ ОРОСЫНХ ГЭЖ МЭДЭГДЭХ !!!

Avatar

Зочин 2022-01-07 192.82.78.149

Хасагстан хойд урд гэж 2 хуваагдана. Урд талд нь хасагууд. хойд талыд нь шинээр петоропавловскийн БНУ гэдэг байгуулагдаад яваандаа ОХУ-д нэгдэнэ.

Avatar

tun zov sanaa bna. 2022-01-07 64.119.26.71

tegvel sain bna. orosuud germanuud ukirain belorussia bas olon vndesten tend ochiod amidarch bolon ch dee..ugaasai hoid bolon zvvn tal ni kazakuud nutag bishee zvvn tal ni bol ugaasai zuungariin haant ulsiin nutag shuu. ter semiplantinski hot bol oiradiin doloon asart svm baisan tul orosuud semi -doloon platinski -davhart gej nerelsen dee..ug ni ene deer ch muu tenvvlch kazakuud uls bolj bgaagui tul odoo jaahan mongotoi bolood seheed bvr dabaraad bgaa da.

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.9.40.5

МОНГОЛ УЛСЫГ КАЗАХСТАН ШИГ ҮЙМЭЭН САМУУНТАЙ, АЛААН ХЯДААНТАЙ БОЛГОХЫГ ХҮСДЭГ ХҮМҮҮС ЦӨӨНГҮЙ БАЙГААГ ИРГЭД АНХААРЧ ХЭЗЭЭ Ч СУРТАЛ УХУУЛГАНД НЬ АВТАЖ УЛСАА ХӨМРӨХГҮЙ БАЙГААРАЙ ГЭЖ ХЭЛЬЕ. ТЭД ГОЁ ҮГЭЭР ХУУРЧ ХҮНИЙ ЭРХЭЭР ХАЛХАВЧЛАН 13 ЖИЛИЙН ӨМНӨ УЛААНБААТАРТ БОЛСОН ШИГ ЮМ БОЛГООД ЭЦЭСТ НЬ УЛС ОРОН,АРД ТҮМЭН ХОХИРДОГ. МОНГОЛЧУУД БИД ЗҮГЭЭР Л АЖИГЛААД БАЙЖ БАЙЯ. КАЗАХСТАН УЛС МОНГОЛ УЛСАД ТИЙМ Ч САЙН ХАНДДАГГҮЙ. МАНАЙ КАЗАХУУДЫГ ТУРХИРЧ МЭДЭХ НӨХӨД.ТЭД БИДНИЙ НАЙЗ НАР БИШ ЮМ

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.126.90.60

КАЗАХСТАНЫГ ТУСГААР ТОГТНОСОН УЛС ГЭХЭД ХЭЦҮҮ Л ЮМ БАЙНА. ЗОВСОН АРД ТҮМНИЙХЭЭ БОСЛОГЫГ ДАРАХЫН ТУЛД ЭРХ БАРИГЧИД НЬ ГАДААДЫН ЦЭРЭГ ОРУУЛЖ БУЙ НЬ ӨӨРСДИЙН ТӨР УЛСАА ҮГҮЙСГЭЖ, ДОРОМЖИЛЖ БАЙГААТАЙ АДИЛ ЮМ. ТУСГААР УЛС ГЭХ ХООСОН НЭРНЭЭС ЦААШГҮЙ. ОДОО НЭГ ИЙМ ЖИШИГ ТОГТОЖ Ч БУЙ ТУЛ ДУНДАД АЗИЙН СТАНУУДЫН ИРЭЭДҮЙ ТУН БҮРХЭГ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ ДАА. ХӨӨРХИЙС. ИХ ОРОС Л ХҮССЭНЭЭ ХИЙХ БОЛОМЖТОЙ БОЛЛОО. МОНГОЛ ЭНДЭЭС СУРГАМЖ АВАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

bid ogt oor za. 2022-01-07 64.119.26.71

baasanii surgamj abah be dee. bid bol oni ertenii tvvht tort esonii ulamjilaltai ard tvmen ch dee. deer bid yamar tenvvlch tvvhgui kazakuud bish. mongol bol barag neg vndestenii uls zobhon tsagaachilj irsen kazakuud l bii. getel kazakstand 120 vndesten bii ch kazakuudaa absaar odoo 67 hubi bolj bgaa ch dee..oros manaid ogt oor handaj baidag sh dee.

Avatar

Казахын олигархиуд дэндүү баяжсан нь үнэн... гэхдээ, гадаадуудад сэгсрүүлээгүй юм билээ... 2022-01-07 66.181.161.87

Казах яах вэ, тэд чинь бас ч гэж нэг хүнд оногдох ДНБ нь манайхаас 2.5 дахин өндөр, Орос, Хятадтай харьцуулахуйц хэмжээнд байгаа улс. Бүр Турк-тай хүртэл нэг зиндаанд оччихсон. Гэхдээ, баялагийн хувиарлалтын тухайд хэт тэгш бус гэсэн юм яриад байх шиг байна. Ер нь бол нэг гараар тогтвортой бодлоготой явсан тул байгалын баялаг дээр орж ирсэн Гадаадын Хөрөнгө Оруулалт дээр сэгсрүүлээгүй юм билээ. Диктатур гэнэ үү юу гэнэ үү хамаагүй, улс төрийн тогтвортой, нэг гарын давуу тал нь тэр.

Avatar

Бороо дээр 3.2 тэрбум долларын алт олборлоод монголд 200 саяыг л үлдээсэн байдаг... 2022-01-07 66.181.161.87

Манайх Казахаас ялгагдах хамгийн гол ялгаа нь байгалын баялаг дээр орж ирсэн гэх ГХО нь дандаа гадаадуудад монгол улсаа зарсан хэлбэрээр явсан. товчдоо, нэг монголчууд нь лицензи гэдэг эрээн цаасаар монголоо хуваагаад тэгээд ГХО нэртэй гадаадын луйварчдад тэр цаасаа зараад өөрсдийнхөө амийг хоохойлчихсон. Гэтэл цаана нь тэр ГХО гэдэг нь газар доор байгаа баялагийг гадаадруу зөөж гаргаад тэндээ зараад мөнгөө гадаадын эдийн засаг-руу хийчихдэг.

Avatar

Оноч 2022-01-07 66.181.161.87

Бороо дээр 3.2 тэрбум ам.долларыг монголоос ухсан, авч явсан, Канадын эдийн засагт хийчихсэн. Оюу толгой дээр 600 тэрбум ам.долларын баялагийн 66 хувийг РИО-д өгчихсөн. 34-өө луйвардуулаад сая арайхийж хагас дутуу буцааж авч байна. Таван толгойг 6 тэрбум ам.долларын ГХО өгөх гэж байсан. Таван толгой нь Оюу толгойгоос том 1 триллион долларын газрын баялаг.

Avatar

Оноч 2022-01-07 66.181.161.87

Хөдөөгүүр байгаа ГХО-той уурхайнууд гэдэг нь хувь хүнээс хямдаар лицензи гэдэг цаас аваад тэгээд газар ухах ажил хийдэг компаниуд оруулсан хөрөнгөө дор хаяж 100 нугалж авдаг бизнес. Харамсалтай нь тэр баялагийг дандаа гадагшаа зардаг бөгөөд мөнгө нь гадаад дахь дансанд нь үлдэж бусад улсын эдийн засгийг дэмжиж байдаг. Уг нь ямар муу ч монгол компани ухсан бол тэр олборлосон мөнгө монголын эдийн засагт эргэх байлаа. Казахууд олборлосон баялагаа өөрийнхөө эдийн засагт эргэлдүүлж чадсан.

Avatar

su batbold gej luibarchin l 20 say bolson doo. 2022-01-07 64.119.26.71

yg vnen ch dee. endees muu batbold luibarchin l 20 say dollar olj absan daa. 20 sayiig oloh gej ard tvmenee guilanchin bailgah geree hiisen hvn dee..iim baihad uls oron yaj hogjih be dee..

Avatar

Зочин 2022-01-07 124.158.67.246

Хаха америк гэхээр өмдөндөө баалаа. Оросын троллууд

Avatar

Заагч 2022-01-07 202.9.47.18

Хог вирус хятадын хорт ажиллагаа золбин ovgon х***а минь.

Avatar

Зочин 2022-01-07 66.181.189.254

НҮБ оруулна гэвэл Монгол цэргээ явуулж болох юм

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.126.90.22

АНУын гар урт юм.Ардчилал хүний эрх гэж их донгодвол иймл болно.Манайд өмнөд хөршөөс танк биш зөөлөн хүчний бодлого баруун хойноос хэт үндсэрхэх үзэл орж ирэх өндөр магадлалтайг манай төр засаг ойлгож байгаа гэж найдья.

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.126.90.22

АНУын гар хэт урт юм.Ер нь сламын ертөнцийг сайн хянахгүй бол цагдаагийн толгой тасдах юу ч биш.Энэ дэврүүн харгис зан чанарыг нь ардчлал хүний эрх гэж давраавал ертөнцийн хагасыгч үрэн таран хийх хүмүүс шүү.Монголд өмнө зүгээс танк биш зөөлөн хүчний бодлого баруун хойноос хэт үндсэрхэг үзэл орж ирчхээд байгааг эрх биш төр засаг ойлгож байгаа байх гэж найдья.

Avatar

Зочин 2022-01-07 124.158.111.6

Америкийн жижиг буурай орнуудад нэг хүний дарангуйлалаас салгаж өгнө " Ардчилал" гэж сайхан юм бдаг гэж байгаад юу ч үгүй болгодог технологи Казах-д болж бна даа. Сири,Ирак гэх мэт улсууд ямарч үгүй улс болж мөхөж бна.

Avatar

Зочин 2022-01-07 64.119.17.170

USa bolon tuunii holbooton pap lamtai holbootoi uil ajilgaa yavagdaj baina ene delhii dayar ulam hurtsdana

Avatar

Ovgon 2022-01-07 192.82.65.103

фашист оросуудын зориуд зохион байгуулсан үймээн байсантодорхой боллоо. Казахыг тогтворгүй болгож цэрэг оруулж өөрийн хараат болгох фашист оросын маш нарийн боловсруулсан занганд хөөрхий казахууд уналаа.

Avatar

zochin 2022-01-07 202.131.251.130

tolgoi tasdana gedeg chin terroristuud orood irsen hereg bish uu. Gadnaas tsergiin tuslamj guisan n orgui zuil bish baina.

Avatar

Зочин 2022-01-07 66.181.170.73

Авторитар дэглэмийг эсэргүүцэж үзэл бодлоо илэрхийлж эвлэлдэн нэгдсэн ард иргэдээ т*******т нэр хоч зүүж гадны улсын зэвсэгт хүчнийг нутагтаа оруулж ард иргэдээ хядаж байна. яагаад 90 оноос хойш казахстаныг удирдсан нурсултан назарбаев болон тэдний тойрон хүрээлэгч хэт баяжсан олигархуудын эд хөрөнгө эрх мэдлийг хамгаалахаар шүү дээ. манайх ялгаагүй энэ янзаараа МАН гэсэн ганц бүлэглэлийн гэр бүл улс орныг тонон дээрэдсээр байвал ард түмэн босно ман хрн х***а цэрэг оруулах бх

Avatar

Иргэн 2022-01-07 203.217.139.240

Киргиз өөрийгөө яая даа гэсэн ядарсан улс учраас тэр нь дээр дээ. Хэрээ галууг дууриайж үл болно.

Avatar

Зочин 2022-01-07 66.181.185.62

mongoliig bodvol hugjsun uls bnlee shuu ochij uzvel shaal uur

Avatar

Зочин 2022-01-07 103.142.76.41

За арай арай. Киргиз чинь 90-ээд ондоо гацчихсан улс байна лээ.

Avatar

Оноч 2022-01-07 66.181.161.87

Хэхэ… чи очиж үзсэн юм уу. 90 онд гацчихсан. Нэг хүнд оногдох ДНБ нь Лаос-оос доогуур болчихоор аргагүй. Уг нь их потенциальтай улс эхэлсэн. Гол гэм нь бүр зөвлөлтийн үеээс зөвхөн Москва-руу чиглэсэн дэд бүтэцтэй, бусад хэсгээрээ дэд бүтэцгүй буланд шахагдчихсан юм билээ. Газрын баялаг олигтой биш Казактсан шиг нефть, уран зэрэг баялаг одоогоор нээгдээгүй, ганц Кумторын алтны ордыг нь манай Бороог сэгсэрдэг Сентерра орчихсон тул юу ч олж долоогоогүй. Хэцүү. Гэхдээ, яах вэ, манайх шиг л улс

Avatar

Оноч 2022-01-07 66.181.161.87

Манайхаас дээр нь Кумторын алтны ордруу дайраад орчихсон, замыг нь хааж байгаад гэрээгээ шинэчлүүлж авч чадаж байсан. Харин Баабар ах ах дүү нүүдэлчид Киргизүүд гадаадын хөрөнгө оруулагчруугаа дайрлаа, шантааж хийлээ гэж ирээд биднийгээ загинаж байж билээ. Бороогийн орд дээр Сентерра ороод 57 тонн алт буюу 3.2 тэрбум доллар олоод гараад явчихсан. Монгол улсад 13 жил ажиллахдаа 200 сая ам.долларыг цалин цавуу, татвар, хураамж хэлбэрээр үлдээсэн байдаг.

Avatar

Зочин 2022-01-07 192.82.75.35

Putin iluuu dee, kazakiin ard tumen huchtei bgrai, tsust daranguilagchid hariugaan zaaval avah yostoi

Avatar

Зочин 2022-01-07 142.79.202.93

Хаха. Хулгайч нь түрүүлж дуугардаг гэж алт шиг үг байдгийг энэ барууны хэд мэддэггүйн байхдаа

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.21.124.159

Cham shig tarkhia ugaalgasan Putizm baagii yugaa medekh ve dee

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.126.90.141

Хамтын нөхөрлөлийн орнууд, ШХАБ 2 чинь тусдаа өөр өөр байгууллагууд! Тархиа жаахан цэнэглэж бж мэдэмхийрч бай! Гэхдээ би МОЯ биш. Баттулгыг бол бүр дэмждэггүй.

Avatar

Зочин 2022-01-07 202.179.27.63

ШХАБ адилхан цэргийн хамтын ажиллагааны гэрээтэй. Терроризм (газар нутгийн бүрэн бүтэн байдал), гадны халдлагаас хамгаалах (бодвол Америк, Европыг хэлж байгаа байх), бүс нутгийн аюулгүй байдалыг хангах гээд. Хэрэв аль нэг улсад үймээн болбол тусламж гуйж болох ба ШХАБ-ын цэргүүд орж ирнэ.

Avatar

Оноч 2022-01-07 66.181.161.87

ШХАБ одоо болтол цэргийн эвсэл үү, эдийн засгийн хамтын ажиллагааны механизм уу гэдгээ яг таг тодорхой илэрхийлээгүй. Бөөрөнхийдүү л яваад байгаа.

Avatar

зочин 2022-01-07 202.9.46.93

Ааа одоо л ойлголооо…..Нохой ЖЕНКО ШХАБ энээ тэрээнд элсий энэ тэр гээд байсан нь цаанаа Оросын цэргийг дуудах ганц зорилоготой л байсан байна шдээ…
ёстой нохой санаатай хог байж..

Avatar

Зочин 2022-01-07 72.196.192.250

Hojuu ch gesen oilgoson chini ih sain ! Vvniig bvgdeeree oigotol bas udii shvv !

Avatar

hurliizaa tvvhiig medej baij buraa. 2022-01-07 64.119.26.71

oros orj irvel 1921 on 1939 on 1969 ond orj irsen shigee mongoliig abaran ch dee. ehenii hoeriig bvgd medenee. harin 1969 ond bol hujaa nar soeliin hubisgal hiij soliorood mongoliig malgaigaarai daran geed orj ireh geed baisan daa.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж