Алматы хотын эмнэлгүүдийг бүсэлжээ | News.MN

Алматы хотын эмнэлгүүдийг бүсэлжээ

Алматы хотын эмнэлгүүдийг бүсэлжээ

Алматы хотын эмнэлгүүдийг бүсэлжээ

Алматы хотод эсэргүүцлийн жагсаал зэвсэгт түрэмгийллээр үргэлжлээд байгаа. Засгийн газраас террорист халдлагын эсрэг үйл ажиллагаа явуулж, ХАБГБ-аас туслалцаа эрээд байна. Тэгвэл, Пүрэв гаригийн өглөөнөөс нөхцөл байдал хурцадмал болж,  Алматы хотын улсын нэг болон долдугаар төв эмнэлгүүдийг зэвсэгтэй хүмүүс бүслэн авчээ. Тус зэвсэгтэй хүмүүс цагдаа биш бөгөөд босогчид байх өндөр магадлалтай.  Зэвсэгт босогчид Пүрэв гаригийн өглөө гал нээснээр ойр орчмын иргэд айдаст автсан байна.
Эмнэлгүүдийн орох, гарах хөдөлгөөнийг хааж, эмч сувилагч, өвчтөн, эмчилгээний ажилчдийг эмнэлэг рүү орох замыг боон, түргэн тусламжийн автомашинуудын үйл ажиллагааг зогсоожээ. Ингэснээр бослогод бэртэж гэмтсэн иргэдэд эмнэлгийн тусламж 
үзүүлэх боломжгүй болсон байна.

                                          ЭХ СУРВАЛЖ: KAZAKHTIME

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ГайхмаарГайхмаар
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-06 151.34.131.243

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-06 192.82.87.178

Банкуудыг л ухах хэрэгтэй ард түмнийг хүүлдэг системийг нураан унагах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-06 192.82.87.178

Монголчууд казакуудаас дорой амьтад гэдэг нь энэнээс харагдаж байна. Жагсаж тэмцэж чаддаг үндэстэн эзэн нь хэн бэ гэдгийг харуулж чадлаа.

Avatar

Омар 2022-01-06 202.126.89.173

ТӨРТ УЛС БАЙЖ ҮЗЭЭГҮЙ ХАСГУУД ТУСГААР УЛС БАЙХЫН АШИГ ТУСЫГ МЭДЭХГҮЙ ДЭЭ. ТЭГЭЭД ХАСГУУД АМАРХАН УРВАДАГ. ХЭЗЭЭНИЙ БҮР ҮНДНСНИЙ ЁС СУРТАХУУН БОЛООД ТОГТЧИХСОН УЛАМЖЛАЛТАЙ.

Avatar

Оноч 2022-01-06 202.126.89.107

Казакстаны байгалын баялагтаа ГХО татаж хөгжсөн улс. 30 жил нэг гарын дор явахдаа ГХО-ыг үр ашигтай ашиглаж улсынхаа эдийн засгийг амжилттай тэлсэн. Давуу тал нь улс төрийн тогтвортой байдал. ГХО-ыг улсынхаа эдийн засгийг тэлэхэд үр ашигтай ашигласан. Сул тал нь эрх мэдэлд ойр казахын олигархиуд өрмийг нь цохиж, ард түмэнд хусам нь олдсон. МУ нь байгалын баялагтаа ГХО татсан ч өрмийг нь гадаадын хомхой луйварчид хамж, хусмыг нь монголын олигархиуд хусаж, ард түмэнд юу ч ноогдоогүй юм.

Avatar

Монголын УУ дахь ГХО нь улсаа хямдаар зарах... дундаас нь монголын олигархиуд хувиа өчүүхэн борлуулах процесс байсан.. 2022-01-06 202.126.89.107

Хамгийн гол юм улс орныхоо эдийн засгийг тэлэх. Байгалын баялаг олборлоод тэр мөнгөөрөө эдийн засгаа тэлэх. Бороогийн орд дээр Сентерра гэдэг ГХО орж ирээд Сү гэдэг хүнээс 17 сая доллараа лицензи худалдан авч 10 жил татвараас чөлөөлөгдсөн байдаг. Тэд 13 жил ажиллаад 57 тонн алт буюу 3.2 тэрбум ам.доллар олборлож, МУ-д 200 сая долларыг цалин, татвар хураамж хэлбэрээр үлдээжээ. ОТ-ын 600 тэрбум ордын 66 хувийг РИО гэдэг компанид үнэгүй бэлэглээд дээр нь авах ёстой татвараа бууруулж бэлэг барьсан

Avatar

ВАНГА 2022-01-06 202.126.89.107

Таван толгойн 1 триллион ордыг 4-6 тэрбумын гэгдэх ГХО-д 100 жилээр өгөх оролдлого хийгээд бүтэлгүйтсэн. Дараа нь үндэсний Эрдэнэс ТТ гэдэг компани ямар ч гадаадын хөрөнгө оруулалтгүй зүв зүгээр ухаж нүүрсээ зарж байгаа.

Avatar

Зочин 2022-01-06 202.179.25.76

НЭГ ИХ МЭДЭМХИЙРЦГЭЭЖ ГЭНЭ ! АРД ТҮМЭН НЬ ЯАГААД БОСЛОГО ГАРГАЖ БАЙГААГ ХАРААД ОЙЛГОХ УХАМСАР СУУГААГҮЙ БАЙЖ

Avatar

Ovgon 2022-01-06 192.82.65.103

фашист оросуудын зориуд зохион байгуулсан үймээн байсантодорхой боллоо. Казахыг тогтворгүй болгож цэрэг оруулж өөрийн хараат болгох фашист оросын маш нарийн боловсруулсан занганд хөөрхий казахууд уналаа.

Avatar

Zochin 2022-01-06 192.82.65.103

фашист оросуудын зориуд зохион байгуулсан үймээн байсантодорхой боллоо. Казахыг тогтворгүй болгож цэрэг оруулж өөрийн хараат болгох фашист оросын маш нарийн боловсруулсан занганд хөөрхий казахууд уналаа.

Avatar

Zochin 2022-01-06 134.73.242.163

Oros bishee malaa orost yamar ch ashiggui Oros bol Ukrainiigal iim argaar avah bsan Amerikchuudiin hiij bgaa ajil

Avatar

Зочин 2022-01-06 103.57.93.26

Босогчид юу гэж өөрсдийнхөө шархадсан хүмүүсээ эмчлүүлэхгүй гэж эмнэлгүүдээ бүслэх вэ дээ. Шархагсад бол цагдаагаас бусад нь жагсагсад байна биз дээ. Энгийн хувцастай өөр хүмүүс л байж таараа.

Avatar

Зочин 2022-01-06 142.79.202.93

Хаха. Тэр ‘босогчид’ чинь л ингэж бантан хутгаж байгаамшт. Тэр их зэр з****г нь ч хаанаасаа бэлэн олдоодохов. Хэн нэгэн нь өгөө байлгүй дээ тэдэнд.

Avatar

Cochin 2022-01-06 184.144.55.230

Ямарч байсан босож байна гэдэг айxтар л ард түмэн юм, манайxан шиг идүүлээд л xэвтэж байxгүй.

Avatar

Zochin 2022-01-06 202.131.225.197

News.mn yagad ene humuusiig bosogchid geed baiga ym be??? ene chine bosogchid bish shu

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-06 124.158.67.135

НАЗАРБАЕВ АНХ УДАА КАКАКУУДАД КАЗАКСТАН ГЭДЭГ УЛСЫГ БАЙГУУЛЖ ӨГСӨН- ОДОО ЭНЭ УЛС АРЧИГДАХ НӨХЦӨЛӨӨ БҮРДҮҮЛЛЭЭ ДЭЭ ГЭНЭ ЭЭ

Avatar

Зочин 2022-01-06 202.21.100.210

Н.А Назарбаев маш муу улс төрч байна ард түмнийхээ эсрэг з****г хэрэглэж сүүлдээ гадаадын зэвсэгт хүчин нутагтаа оруулж геноцид үйлдэх гэж байна энэ нөхөр одоо эх орноосоо зугатаад явчихсан байгаа ард түмний уур хилэн А.Садат М.Каддафи олс хүзүүндээ зүүсэн С.Ауссейн нарын эмгэнэлт хувь заяа хүлээж байгаа шүү дээ. Баян хоосны ялгаа хэтэрсэн ард түмний амьдрал хүндэрч байхад авилга албан тушаал эрх мэдлээрээ түүний тойрон хүрээлэгч нар хэт хөрөнгөжсөн бөйдлыг ард түмэн хүлээн зөвшөөрөхгүй

Avatar

judit 2022-01-06 197.211.58.125

Сайхан мэдээ, шинэ жил ирлээ, та санхүүгийн түвшингээ өөрчлөх боломжийг хайж байна уу, сайн сайхан амьдрахын тулд мөнгө хэрэгтэй юу, та нэг бөөрөө 760 000 доллараар зарж, эрүүл хэвээр байх боломжтой, fortis-тэй холбоо бариарай. эмнэлэг @
fortis.hospital.in@gmail.com Тэд танд хамгийн сайн анхаарал халамж тавьж, таныг ирэхээс өмнө мөнгөнийхөө талыг төлж, хагалгааны дараа бид танд төлөх үлдэгдлийг төлж, өнөөдөр тэдэнтэй холбогдож, ядуурлаас үүрд ангижрах болно fortis.hospital.in @gmail.com

Avatar

Зочин 2022-01-06 111.220.50.43

Казахстанд Ардчилсан Хувьсгал ялж Энэ орон манайх шиг дампуурах цаг тоолол нь эхэллээ!! Хамгийн багаар бодоход л 30 жил дампуурана даа!! Монгол Казах хоёр ижил хувь тавилантай байх юм гэж хэн мэдэх билээ.ккк. Нүүдэлчид адилхан л байдаг юм бн!! Гэхдээ энэ дампуурал манайд ашигтай! Баян орнуудын хөрөнгө оруулалт Казахстан руу цутгаад Монголыг тоодог амьтангүй болчоод байсан юм!

Avatar

Зочин 2022-01-06 192.82.87.178

Газар доорх баялаг арабын дубайгаас хэд дахин их нөөцтэй улс. Тэрнийг хэдхэн гэр бүл гадныханд зараад ард түмэн өртэй харин тэдний хөрөнгө дубай шахууд шиг болж байна. Энэний эсрэг босохгүй л бол африк эсвэл шинжан уйгар шиг ирээдүй биднийг хүлээж байна.

Avatar

Зочин 2022-01-06 213.87.156.31

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar