АТГ-аас ХӨСҮТ-ийн захирал асан Д.Нямхүүг шалгаж байна | News.MN

АТГ-аас ХӨСҮТ-ийн захирал асан Д.Нямхүүг шалгаж байна

АТГ-аас ХӨСҮТ-ийн захирал асан Д.Нямхүүг шалгаж байна

АТГ-аас ХӨСҮТ-ийн захирал асан Д.Нямхүүг шалгаж байна

АТГ-аас ХӨСҮТ-ийн захирал асан Д.Нямхүүг шалгаж эхэлжээ. Мөн түүнийг хорьж саатуулан шалгаж буй тухай мэдээлэл гарсан юм. Энэ талаар албаны хүнээс тодруулахад “Шалгаж байгаа нь үнэн. Харин хорьсон эсэх нь мөрдөн байцаалтын нууц” гэв.

Эрүүл мэндийн сайдын тушаалаар өнгөрсөн оны нэгдүгээр сард Д.Нямхүү ХӨСҮТ-ийн захирлын албан тушаалаас чөлөөлөгдсөн билээ. Түүнийг ХӨСҮТ-ийн засварын ажилд төсөвлөсөн мөнгийг шамшигдуулж, компьютер томографын аппарат ХӨСҮТ-д өндөр үнэтэй худалдсан гэх зэрэг мэдээллүүд гарч байсан юм.

Харин Д.Нямхүү “ХӨСҮТ-ийн барилгыг засварлах шаардлагатай талаар өмнө нь зөндөө ярьсан. Гэтэл өнөөдөр олон нийтийн сүлжээнд намайг элдвээр гүтгэж, доромжилж байна. Тэр том хэмжээтэй, 20 гаруй байшинг засах мөнгийг шийдээд өгвөл хэн ч засчихна шүү дээ. Гэтэл өнөөдөр хоёр гуравхан байшинтай Улсын нэгдүгээр төв эмнэлэг гэхэд хэчнээн тэрбум төгрөгөөр өнгөө засч байна. Би үнэхээр ХӨСҮТ-ийн засварын ажилд төсөвлөсөн мөнгийг идэж, уусан бол бариад шоронд хий” хэмээн ярьж байв.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-06 151.34.131.243

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

judit 2022-01-06 197.211.58.125

Сайхан мэдээ, шинэ жил ирлээ, та санхүүгийн түвшингээ өөрчлөх боломжийг хайж байна уу, сайн сайхан амьдрахын тулд мөнгө хэрэгтэй юу, та нэг бөөрөө 760 000 доллараар зарж, эрүүл хэвээр байх боломжтой, fortis-тэй холбоо бариарай. эмнэлэг @
fortis.hospital.in@gmail.com Тэд танд хамгийн сайн анхаарал халамж тавьж, таныг ирэхээс өмнө мөнгөнийхөө талыг төлж, хагалгааны дараа бид танд төлөх үлдэгдлийг төлж, өнөөдөр тэдэнтэй холбогдож, ядуурлаас үүрд ангижрах болно fortis.hospital.in @gmail.com

Avatar

Зочин 2022-01-06 202.179.25.167

Uneniin shuud helchihdeg hun hulgaij bis baih

Avatar

Зочин 2022-01-06 213.87.156.31

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Xudal Xuurmag 2022-01-06 75.9.164.239

Porrchik Nyamxvv Tursun ni vnen,Vxex ni vnen…Busad ni bvgd xudal,Luivar,deerem,zalilan… Yamar xvn baisan ter xeveeree l baix yum daa…

Avatar

Зочин 2022-01-06 66.181.188.226

1-r emnelgiin urgutlugiig boroo goldiin munguur hiisen shuu dee. b** anduur

Avatar

Зочин 2022-01-06 59.153.115.247

поорчиг нямхүү нэг хэсэг баастай бурхан байсан даа ямар ард түмэн байна тийм л төр тийм л удирдлага байна

Avatar

Зочин 2022-01-06 122.201.24.12

Hezee neg zagt shudarga niigem Mongold togtoh bolov uu?

Avatar

Зочин 2022-01-06 111.220.50.43

Энэ ч олон жил болсон хэл амтай ч гэж янзтай жинхэнэ архагшсан гар шиг байгаам.!

Avatar

Зочин 2022-01-06 64.119.19.64

Барилгын яамны Магнайсүрэн гэдэг нөхөрийг хэзээ шалгах вэ өмхий авилгачин шүү дээ ил тод …. АТГ ажлаа хийнэ үү !!!!!!!

Avatar

иргэн 2022-01-06 103.57.95.175

Ковид Монголд оруулахгүй гээд ядарч эцээд стрессдээд бдаг ах хүү мөн үү..Жүжигчин нөхөр шүү

Avatar

Зочин 2022-01-06 66.181.183.81

Яаж ч зүтгээд нэг сайдаас болж ажлаасаа халагдсан эр зоригтой эмч хүнийг чи муу хар хулгайч үгээр доромжлох хэн юм бэ чи.

Avatar

иргэн 2022-01-06 43.242.243.229

ДОХ нэрээр баахан мөнгө хуссан Дараа нь Ковидоор сайхан туусан этгээд энэ хүний байгаа царайг МАН түүний дотор Баярыг магтан дуулагч Ганчимэг гэх долоогч сэтгүүлч үхэхийн даваан дээр үнэнтэй тулж бичсанаар эмнэлгүүдийн үнэн дүр нь багаар ч гэсэн гарч эхэлсэн эмнэлэг эмч нар арай д бролсон шүү одоо

Avatar

Зочин 2022-01-06 203.91.115.56

Иргэн хүнийг нууцаар барьж хорино гэдэг чинь одоо юу гэсэн үг вэ? Хаант засгийн жандармууд нэг тиймэрхүү операци явуулдаг байсан. Нацизм, комунизмд тиймэрхүү явдал түгээмэл байсан. Одоо комунист Хятадад хааяа хүнийг чимээгүй алга болгодог. Өөр жишиг байхгүй байх аа. Монголд энэ байдал дэлгэрч байгаа юм байна. Хүмүүсээ, иргэд ээ, дэргэдэх хүмүүсээ бүртгээрэй. Нууцаар бариад хорьцон байхвий. Бид ямар гээч нийгэмд амьдраад байна аа?

Avatar

Зочин 2022-01-06 66.181.183.81

Үнэн үнэн. Нийгмийн сайн сайхан гэдэгт яах аргагүй халдварт өвчинтэй тэмцэх дарга цэрэг хэрэгтэй. Ажил төрөлдөө шамдан ажиллаж байсан хүнийг сайн, муугаар дураараа дуудаж байдаг мэдрэлүүдийн үгээр яах вэ дээ. Нямхүү гэж энэ хүнийг хамгаалдаг хань ижил байхгүй. Бас дээр нь хамгаалдаг нам засаг байхгүй. Тэр хүн чанартаа үнэнч гарамгай зоригтойэмч хүн мөн. Энхсаранд юу болсон тухай Нямхүү ах яриа дэлгэж өгөөгүй бол монголын ард түмэн мэдэх эрхээ эдлэж чадахгүй байх байлаа. Нямхүүг хамгаал, чөлөөл!!

Avatar

Зочин 2022-01-06 64.119.17.97

Хулгайч царайтай хулгайч эмч нараа рекэтчин авчирч дарамталдаг ч гэх шиг

Avatar

АТГ гэж элгийн газар 2022-01-06 64.119.25.232

АН МАН-ын албан тушаал зардаг, УИХ-ын сонгуульд дэвших эрх зардаг, бага хурлын гишүүн, ҮЗХ-нд оруулж авлигал авдаг ялзарсан ацнуудаа шалгаач. Энэ байдал зогсохгүйгээр ямар ч намтай байсан Монгол улс өөдлөхгүй шүү АТГ-ын пялдагуудаа ??

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж