С.Амарсайхан: Цагаан сараар хөл хорио тогтоохгүй | News.MN

С.Амарсайхан: Цагаан сараар хөл хорио тогтоохгүй

С.Амарсайхан: Цагаан сараар хөл хорио тогтоохгүй

С.Амарсайхан: Цагаан сараар хөл хорио тогтоохгүй

Засгийн газрын хуралдаанаас гаргасан шийдвэртэй холбогдуулан цаг үеийн асуудлаар Шадар сайд С.Амарсайханаас тодрууллаа.


Эрүүл мэндийн яамнаас энэ сарын сүүлчээр омикроны давалгаа дэгдэхийг анхааруулсан. Тиймээс Сар шинийн баяраар хот хоорондын зорчих хөдөлгөөнийг хязгаарлах уу. Ер нь ямар зохицуулалт хийхээр төлөвлөж байгаа вэ?

-Covid-19 халдварын шинэ хувилбар болох омикроны давалгаа нэг, хоёрдугаар сар дэгдэх магадлал өндөр байгаа. Иймд Засгийн газар зөвхөн гэртээ цагаан сарын ёсолж тэмдэглэх санал гаргаж байна. Ах дүү, амраг садандаа очиж золгох нь эрсдэл өндөр гэдгийг сэрэмжлүүлсэн. Гэхдээ хот хоорондын хөдөлгөөнийг хязгаарлаагүй.

-Хэрэвзээ омикроны халдвао дэгдвэл сургууль, цэцэрлэгийн үйл ажиллагааг дахин хойшлуулах уу?

-Хүйтний эрч чангарсан үед ханиад томуутай зэрэгцээд Covid-19 халдвар хавсрах өндөр эрсдэлтэй. Иймд хоёрдугаар сарын 1-нд сурагчдын амралт дуусах хүртэл тухайн үеийн нөхцөл байдлыг харж, эрсдэлийн үнэлгээгээр шийдвэрлэнэ.

Гадаадаас ирж байгаа иргэдэд ямар хяналт тавьж байна вэ. Өмнө нь “Энхсаран” сувилалд гарсан алдаа дахин давтах вий гэсэн болгоомжлол байгаа?

-Гадаадаас ирсэн иргэдийг гурав хоног тусгаарлаж байна. Энэ ажлыг УОК-ын Шуурхай штаб болон Эрүүл мэндийн яам хариуцаж байна. Ямар нэгэн эрсдэл гаргахгүй байх талаар, ялангуяа тусгаарлах байрны ариутгал халдваргүйжүүлэлтэд анхаарч байна. Халдвар хамгааллыг мөрдүүлэх чиглэлд хяналтууд тавьж байна. Гэсэн ч эрсдэлтэй байгаа учраас бүх шатанд алдаа дутагдал гаргахгүй байхад хянаж зохион байгуулалт хийж байна.

-Дэлхийн эрүүл мэндийн мэндийн байгууллага омикрон хувилбарын тархалт маш хурдан  болохыг анхааруулж байгаа. Монгол Улсад халдварын тохиолдол бүртгэгдвэл хөл хорио тогтоох уу?

-Өнгөрсөн хугацаанд халдварын тархалт өндөр байсан ч Засгийн газар аль болох хөл хорио тогтоохгүй байр суурь барьж ирсэн. Цаашид ч хөл хорио тогтоохгүй. Нөхцөл байдал үнэхээр хүндэрч, хязгаарлалт тогтоохоос өөр аргагүйд хүрэхгүй бол аль болох чөлөөтэй, аж ахуйн нэгжийн үйл ажиллагааг үргэлжлүүлэх бодлого барина.

-Нэмээд асуухад, дүүжин тээврийн захиргаа татан буугдсан ч уг төслийг үргэлжүүлэх ёстой гэсэн байр суурийг та илэрхийлсэн. Төсөлд зарцуулсан хөрөнгийг хэн хариуцаж төлөх вэ?

-Дүүжин тээврийн төсөл цаашид үргэлжлэх ёстой. Өнгөрсөн 40 жилийн хугацаанд 0.75 хувийн бараг  хүүгүй шахам урт хугацааны зээлийг хотын дарга байхдаа би хөөцөлдөж, Францаас худалдан авах ажлыг өөрөө гардсан. Засгийн газар хооронд хэлэлцээр хийж УИХ-аар хууль батлуулсан. Тиймээс түгжрэлийг шийдвэрлэх, дэд бүтцийг сайжруулах хүрээнд төсөл явна. Харин гардаж хэрэгжүүлэх ажлыг хотын захиргаа хэрэгжүүлнэ. Цаашид ямар хугацаанд үргэлжлүүлэхийг хотын захиргаа мэднэ. Мөн энэхүү төслийн захиргааг татан буулгаагүй, шинээр шилжүүлсэн гэсэн мэдээллийг өгсөн.  Өчнөөн хөрөнгө оруулалт хийж татсан ажлыг татан буулгаж болохгүй. Гаргасан төсөлтэй холбоотой хөрөнгө мөнгийг холбогдох Сангийн яам, нийслэлийн захиргаа хариуцна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

1312 2022-01-05 202.9.46.9

Horison n deerdee

Avatar

Зочин 2022-01-05 151.68.145.129

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-05 103.229.122.236

Сургууль, цэцэрлэг болоод бусад үйл ажиллагаа тогтвортой байх нь юу юунаас чухал байна. Тэврэлдэж үнсэлддэг баярыг бүр мөсөн цуцлах шаардлагатай байна шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-05 122.201.31.134

Хөл хорь

Avatar

UB emegtei 2022-01-05 77.87.228.70

Shiniin 1, 2 nd niitiin teewer yawuulahgui,, auto zamiig haagaad l boloo shdee. yawgan tenwel ter l biz hohi m tee

Avatar

Зочин 2022-01-05 64.119.19.64

Ogtsor pizduunuud

Avatar

И.Норовжав 2022-01-05 192.82.77.58

Тэр улс 4 дэхь тунг хийлгэж гэдэг сургаар монгол 4 дэхь тунга хийлгэх шийдвэр гаргуулжээ. Хүний биед эсрэг биет ямар хэмжээнд эхний 3 тунгийн дараа тогтосныг тодорхойлоогүй байж , мөн хүнд эсрэг биет ямар хэмжээнд байхыг зарлаагүй байж ийм шийдвэр гаргуулж болж байгаа юм уу. эсрэг биет байх хэмжээнээс хэт их болсноос эрүүл мэндэд ноцтой хохирол учирвал хариуцлагыг хэн хариуцах болж байна. Энэ асуудалд шинжлэх ухаанч аар хандая

Avatar

Зочин 2022-01-05 213.87.129.193

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.126.90.147

Зайл муу хар суганы л**

Avatar

Zochin 2022-01-05 202.179.26.245

Tetgeveree nemeechee novschoo.

Avatar

Зочин 2022-01-05 1.230.76.219

Энэ засаг хятдуудтай 1 адөр шинэлүүлээд ямар санаа байнаа аан? Түвд 2 сарын сүүлээр шинэлдэг байхад хятдуудтай цуг шинэлүүлээд байна . Энэ засгийн ард хятад байнаа

Avatar

Зочин 2022-01-05 150.129.143.112

Чам шиг гамшиг хөл хорио тогтоох уу?

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.177.50

togtoogoochee

Avatar

зочин 2022-01-05 195.246.120.5

Малнууд. Зүгээр үед хааж хаачихаад, одоо хамгийн хаах хэрэгтэй цагаан сараар хаахгүй гэнээ!! Энэ оркууд чинь битүү тэнэнэ, золгоно. Хөдөө рүүгээ тараана. Юу ч гэх вэ дээ! Нээх ухамсартай иргэдтэй ч юм шиг. Үлдсэн хэдэн хөгшчүүдээ үхүүлж цөөрүүлье гэж боджээ!!!

Avatar

Зочин 2022-01-05 64.119.26.158

Энэ нөхрийн үгэнд итгэх тэнэг бнауу?

Avatar

Die 2022-01-05 66.181.161.78

Ten eg la lardaa

Avatar

Иргэн 2022-01-05 202.9.46.214

Цагаан сарыг өргөн тэмдэглэж яасан ч болмооргүй байна. Гэр бүлийнхээ хүрээнд л тэмдэглэхгүй бол энэ өвчин яаж ихсэж байгааг анзаарч байна уу. Хөгшчүүдээ өвчлүүлж үхүүлэх гэж арай боддогүй л байдаг байлгүй дээ. Цагаан сар амьд байвал өчнөөн жил тохионо шүү дээ тэвчиж өнгөрөөх хэрэгтэй шүү монголчууд минь ээ

Avatar

Зочин 2022-01-05 59.153.114.249

IШинэ жилийн нийллэгнүүдээ тэвчих нь яасан юмбэ?

Avatar

Монгол иргэн 2022-01-05 202.9.46.214

Муухай байж болохгүй ээ. Энэ бол бол угаасаа мөнгө угаалт гэдэг нь хэн бүхэнд ойлгомжтой энэ бусрангуй ажлаа нэн даруй зогсоохыг шаардах хэрэгтэй. Улаанбаатарчуудаа бид ирээдүйн хотынхоо сайн сайхны төлөө дуу хоолойгоо гаргах цаг болсон шүү.

Avatar

mongol irgen 2022-01-05 202.9.46.214

Тэр дүүжин тээвэр гэдэг бол үнэхээр дэмий асуудал. Дэлхийн аль ч оронд нийтийн тээврийг дүүжин тээврээр шийдсэн орон байхгүй ээ. Яагаад ийм тэнэг шийдвэртээ баттай зогсоод улайраад байгаа юм бэ. Энийг Улаанбаатар хотын иргэд минь бүгдээрээ эсэргүүцээчээ. Тэрний оронд метро бариулах талаар асуудлыг шийдээч ээ. Метро хийвэл монголчууд УБ хотын түгжрэлээс бүрэн сална шдээ. Эрүүл саруул ухаантай хүн болгон энийг хүлээн зөвшөөрнө. Дүүжин тээвэр бол аялал жуулчлалын газар л хэрэглэдэг тээвэр. Ийм муу

Avatar

Дээдэст хүргэж байна 2022-01-05 172.58.228.61

Цалин, тэтгэврийн доод хэмжээг одоо нэмэхгүй бол цагаан сар хар нулимс болохнээ

Avatar

muumchin pisda 2022-01-05 43.242.243.184

nalaihiin hulgaich saltaagaa ugaaj sursan uu?

Avatar

иргэн 2022-01-05 43.242.243.229

БИ УСАН ОРГИЛУУР БАРИНА ГЭСЭН БОЛ БАРИНА АЖИЛЛАХ ЭСЭХ ХЭДЭН ТӨГРӨГӨӨР БАРИХ ХАМААГҮЙ /ХОТЫН ДАРГА БАЙХДАА /
ГАДАА ЗОХИОГДОХ ШОУ ХИЙНЭ ЦААШИД Ч ХИЙНЭ ЦАР ТАХАЛ ТАРАХ ХАМААГҮЙ /ОНЦГОЙ ШТАБЫН ДАРГА СЭТЭРТЭЙ БАЙХДАА*
ДҮҮЖИН ТЭЭВЭР БАРИНА ГЭСЭН БОЛ БАРИНА ТЭР АЖИЛЛАХ НЬ ХАМААГҮЙ ХҮН ЯВАХ ЭСЭХ ХАМААГҮЙ /ШАДАР САЙД/
ЗАЙСАН ТОЛГОЙГ УХНА ГЭСЭН БОЛ УХНА ТА НАР ЯАДИЙН ,ИЙМ Л ХҮН, АХ ОТГОНБАЯР ГЭГЧ НЬ БАС НИСДЭГ ТЭРЭГ УНАЖ ОЛОН ХҮНИЙ АМЬ ЭРСДСЭНИЙ ДАРАА БИ ОГЦОРЛОО ГЭСНЭЭ МАРГААШ НЬ БИ БОЛИЛОО ГЭЖ БАЙСАН

Avatar

Зочин 2022-01-05 58.64.47.11

УОК Шуурхай штаб-т нь цэрэг цагдаа сэтгэлгээтэй нөхдүүд голлох рольтой, юм л бол хориглох, тусгаарлах арга хэмжээнээс өөр хувилбар мэдэхгүй!!! Бусад улс орнуудын туршлагаас бага ч атугай тусгаж авч хэрэглэж болохгүй байна уу???

Avatar

Ширэн нүүрт 2022-01-05 64.119.25.232

Албан тушаалын боол.

Avatar

Зочин 2022-01-05 49.230.163.184

Ямар муухай биенээ харааж зүхнэ вэ.энэ хараасан хүн өөрөө өөдлөхгүй

Avatar

Зочин 2022-01-05 122.201.26.3

Тэр нэг дүүжин тээвэр гэдэг балай юм нь больчихоогүй юм уу. Хаана ямар улс оронд хотын нийтийн тээврийг дүүжин тээврээр шийдсэн юм бол. Гадаад улс орнууд аялал жуулчлалын бүсдээ л ашигласан харагддаг юм.

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.55.188.97

Олон тэрбум зарцуулсан дуужин тээврээ саяхан татан буулгасан гээд мэдээгээр явж байсан шд

Avatar