Ерөнхий сайд Дарханы замыг 2023 онд дуусгахыг үүрэгдэв | News.MN

Ерөнхий сайд Дарханы замыг 2023 онд дуусгахыг үүрэгдэв

Ерөнхий сайд Дарханы замыг 2023 онд дуусгахыг үүрэгдэв

Ерөнхий сайд Дарханы замыг 2023 онд дуусгахыг үүрэгдэв

Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн замын бүтээн байгуулалт дөрөв дэх жилтэйгээ золгох гэж байна. Төлөвлөгөө ёсоор 2019 онд ашиглалтад орох байсан ч сунжирсаар 2022 он хүртэл хойшлоод байгаа юм. Он дамжин үргэлжилж буй бүтээн байгуулалтыг Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ 2023 оны аравдугаар сараас хэтрүүлэхгүй дуусгах үүрэг, чиглэлийг Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Л.Халтарт өгчээ. Мөн Засгийн газрын гишүүдээс бүрдсэн шинэ ажлын хэсэг байгуулсан бөгөөд ажлын хэсгийг салбарын сайд нь ахлахаар болсон байна.

Л.Халтар сайд өнгөрсөн 2021 оны аравдугаар сард "Дарханы зам яах вэ. Хамгийн гол нь бүтээн байгуулалтыг эхлүүлсэн нь чухал. Эхлэл бол аливаа ажлын 50 хувь нь байдаг. Нуугаад яах вэ, гүйцэтгэгч компанид гэрээ цуцлах маргаанаас болж 2021 оны хавар ажил хийгээгүй. Зарим гүйцэтгэгч компаниудын кэмпүүдэд Covid-19 гарч тэг зогссон ч тохиолдол гарсан. Гэхдээ бид бороо орлоо, Covid-19 гарлаа хэцүү байна гэж уйлан дуугараагүй. Заримдаа би гайхдаг. Дарханы замын бүтээн байгуулалтын ажил удааширч, ажил нь бүтэмжгүй байгаасай гэж боддог цөөн хүн байдаг юм шиг байна билээ. Бид 2022 оны аравдугаар сард хатуу хучилттай замын хөдөлгөөнөө нээхийн төлөө зорьж байгаа. Ажлаа шахаж байна. Тиймээс эхэлсэн бол дуусна. Үүний төлөө бүх хүчин чармайлтаар ажиллаж байна. Өвөл зарим ажлуудыг хийнэ. Бухимдал байгааг ойлгож байгаа ч  замаар инээгээд алхах өдөр ирнэ” гэж мэдээлсэн нь олны шүүмжлэлд өртөж байв. 

Дашрамд дурдахад, уг төсөлд Үндэсний аудитын газраас өнгөрөгч оны сүүлийн дөрвөн сарын турш хяналт, шалгалт хийж, дүгнэлтээ гаргажээ.  Уг дүгнэлтэд замын чанар, стандарт тааруу байсантай холбоотой анхаарал татахуйц дүгнэлтүүд гарсан бөгөөд тодруулбал хучилтын зузаан төлөвлөснөөсөө нэг см-ээр багассан, санхүүжилтийн  20.6 сая ам.долларыг юунд зарцуулах нь тодорхойгүй, богино хугацаанд чанаргүй ажил гүйцэтгэсэн зэрэг ноцтой зөрчлүүд илэрсэн байна.  Энэ бүхнээс харахад дуусдаггүй Дарханы зам хэзээ ашиглалтад орж, ард иргэдийн санаа амарч, ажил амьдрал жигдрэх вэ, хэн үүнд хариулт өгөх вэ гэдэг нь өнөөдрийг хүртэл тодорхойгүй хэвээр. 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зоч 2022-01-05 66.181.182.86

Зөв ш дээ! 24 оны сонгууль тулгаж хэлэх хийсэн юмтай байхгүй бол арчуулна шүү дээ!

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.126.88.133

Чуу чаа дуусгаад Дэлхийд гайхуулсан бүтээн байгуулалт боллоо гдд чарлалдаад уннаа, комууны үлдэгдүүлд

Avatar

Zochin 2022-01-05 202.126.90.61

Gutsdag haltar we ineegeed ywax tsag irne chix shig bagaxan doromjlooroi odor bvr xechneen xcn koronogoos bish darxani zam deer ymr negen baidlaar gemtej bgaag mdej bnuuu

Avatar

Зочин 2022-01-05 104.205.131.167

Данхан толгойтоо 22 онд дуусгана гэж хуцаад байсан юун 23 оны 10 сар вэ, ёстой нэг заяагүй пиздаагууд юм даа, ам наас цаашгүй авилгад. идэгдсэн новшнууд!

Avatar

Зоч 2022-01-05 66.181.182.86

Юу яриад байгаад юм! 24 онд чинь сонгууль биз дээ!

Avatar

Зочин 2022-01-05 98.37.80.18

Darhanii zamaar olon hulgaich mongo ugaasan daa MGL d ymar huuli heregjih bish Hulgai 3 bas dahin hulgai

Avatar

Зочин 2022-01-05 213.87.129.193

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.9.46.55

2024/оны сонгуулийнхаа өмнө хам хум тавьсан болоод тууз хайчилж шоудах биздээ, ямар мэдэхгүй биш.

Avatar

Зочин 2022-01-05 64.119.18.167

энэ засагт ярихаас өөр чаддаг зүйл алга

Avatar

Зочин 2022-01-05 64.119.19.66

чиглэл өгөөш хахха

Avatar

Зочин 2022-01-05 103.212.117.46

сайдаа соль

Avatar

Зочин 2022-01-05 90.166.52.109

Yarihaas ichmeer wmaa. Hedhen km zam tavij chaddaggvi mongol uls.. Gants gaigvi zamyn kompanid ch bhgvi. Dandaa hyatduudyg tsarai aldana

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.126.88.224

ИЧИЖ АМЬДАРМААР ЮМ. ИЙМ ЗАМЫГ ХЭДЭН ЖИЛ ДАМНУУЛАН ХИЙЖ БАЙЖ ЮУН АЗИД ТЭРГҮҮЛЭХ УЛС БОЛОХ. 400 ЗУУН САЯ ЖУУЛЧИН АВАХ . НОМ УНШДАГ БАЛЧИР ХҮҮХДИЙН АМНААС Ч ИЙМ ҮГ ҮЙЛДЭЛ ГАРАХГҮЙ ДЭ . ИЧМЭЭР ИЧМЭЭР

Avatar

Замчин 2022-01-05 66.181.161.112

Угаасаа 2 өөр төсөл шүү дээ. 1 ийг нь 2022 оны 10 р сард нөгөөг нь 2023 оны 10 р сард хөдөлгөөнд нээх тухай яриад байгаа юм биш үү. Троллуудын сэвэлтээр хийрхэхээс болъё л доо тэгэх үү

Avatar

ы 2022-01-05 150.129.142.145

Дахиад 2 жил барих юм уу? Ийм урагшгүй ЗГ огцорвол таарна.

Avatar

б 2022-01-05 150.129.142.145

Угаасаа дуусна биз дээ? 200 км зам хэдэн жил барих гэсэн юм. Поп шоучин здаа.

Avatar

иргэн 2022-01-05 66.181.161.14

200хан км зам тавьж чадахгүй өчнөөн жил болж байж бас транзит улс болно гээд байх юм, ийм байхад олон улсын авто зам, хос төмөр зам гээд байгаа нь 100 жилийн дараа ч ашиглалтад орохгүй байх магадлалтай юм байна.

Avatar

Зочин 2022-01-05 64.119.17.69

Сонгуулийн өмнө гэээч. Наал малнууд чинь мөн их баярлана даа кк

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.78.14

Хийх чадваргүй худлаа гарууд нэг нь нөгөөдөө үүрэгдээд ойрхон очиж шоудаад ажил нь явахгүй хэдэн жил болж байна.

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.9.40.60

Хятадуудаар анх замаа таьиулчихсан бол аль 2019 онд дуусчихсан байх байсан. Гэтэл Дарханыхан Монголчуудаараа тавиулна гээд байсны гор гарлаа. Залхуу монголчуд ингэж л зам тавьдаг юм байна.

Avatar

ИРГШЭН 2022-01-05 43.242.243.229

ОЮУН ЭРДЭНЭ ГЭГЧ ХОГ ОО АЧАА БАРАА ОРЖ ИРЭХГҮЙ ЮМНЫ ҮНЭ ХЭД ДАХИН НЭМЭГДЛЭЭ дУНД АНГШИ РУУ ТЭМҮҮЛЖ БАЙСАН ЖДҮ ЧИД НАЙМААЧИД УРУУДАЖ ЯДУУРАЛ РУУ ШИЛЖИЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2022-01-05 103.57.95.60

АН-ыханд уг ажлыг даалгавал хэдхэн сарын дотор хийж дуусгана даа. АН засаглах үед замыг мөн ч хурдан чанартай сайн тавьдаг байж билээ.

Avatar

Зочин 2022-01-05 107.127.39.17

Үүл баатарыг шоронгоос гаргаж ирээд наад замаа хариуцуулчих юм бол…гялалзуулна доо….

Avatar

Зочин 2022-01-05 58.64.47.11

Үүрэг өгөөд ажил бүтчихдэг байсан бол манайх аль хэдийн Сингапурыг гүйцсэн байх байлаа?!!

Avatar

ОРК Б.Энх-Амгалан гэж н о в ш огцор 2022-01-05 64.119.25.232

Дарханы замыг олон жил там болголоо. УБ-аас зугатааж Говь-Алтайгаас УИХ-д орсон орк өөдгүй н о в ш Б.Энх-Амгалан огцор

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.75.206

Он сараа зөв оруулаачээ.

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-05 59.153.114.147

2022 ОНДОО ДУУСГААЧЭЭЭ.

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.179.33

Бороо орж тахал гараагүй байсан бол бараг дуучих байсан . сайн юманд садаа мундахгүй . дарханы зам хоёр эгнээ өргөн даваа гүвээ бүхий болохлоор удааширсан тал бий ямар талын ганц эгнээ биш шүү дээ . дээр нь хамгийн хөдөлгөөн ихтэй зам .

Avatar

Зочин 2022-01-05 139.5.218.12

МАН -ын хөлсний бичээч бөгсний алчуурууд болио 200 км замыг 5-6 жил барьдаг улс дэлхийд байхгүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж