ЗГ: Омикрон байх магадлалтай 100 сорьцыг шинжлүүлж байна | News.MN

ЗГ: Омикрон байх магадлалтай 100 сорьцыг шинжлүүлж байна

ЗГ: Омикрон байх магадлалтай 100 сорьцыг шинжлүүлж байна

ЗГ: Омикрон байх магадлалтай 100 сорьцыг шинжлүүлж байна

Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаас гарсан шийдвэрийг танилцуулж байна. Хөшигийн хөндийн бүтээн байгуулалтыг төлөвлөснөөр 150 мянган иргэн 50 мянган өрх шилжин суурьших төлөвлөгөө байна. Дараагийн асуудал Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн бүтээн байгуулалалтын ажлыг ирэх 2023 оны аравдугаар сараас хэтрүүлэхгүй дуусгах даалгавар Засгийн газрын хуралдаанаар өглөө. Үүнээс гадна 11-11 төвийг Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Засгийн газрын олон нийттэй харилцах албанд шилжүүллээ.

"МОНГОЛД ОМИКРОН ХУВИЛБАР БҮРТГЭГДЭЭГҮЙ"

Эрүүл мэндийн сайд С.Энхболд:

-Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллага омикрон хувилбарыг бүртгээд нэг сарын хугацаа өнгөрлөө. Одоогоор дэлхийн 138 улсад тус хувилбарын тохиолдол бүртгэгдээд байна. Энэхүү халдварын тархалттай холбоотойгоор эмнэл зүйн судалгааг хийж байгаа. Илрэх шинж тэмдгийн хувьд томуу томуу төст өвчинтэй ижил байгаа юм. Монгол улсад хоногт бүртгэгдэх халдварын тохиолдлын тоо өчигдрөөс эхлээд эрс нэмэгдэж байна. Энэ нь шинэ жилийн баяртай холбоотой.

Арваннэгдүгээр сарын 27-ноос хойш 100 гаруй нислэгээр 10545 хүн ирж, 411 тохиолдол зөөвөрлөгдсөн. 124 нь энхийг сахиулах алба хаагчид. Тэдгээр хүмүүсийг 10-14 хоног тусгаарласан.

Эдгээр батлагдсан тохиолдлуудын 96 хувь нь хүнд хэлбэртэй байна. Харин дөрвөн хувь нь хөнгөн байна. Геномын дараалал тогтоох аппарат монголд өнгөрсөн сард ирсэн. Тус төхөөрөмжөөр сэжигтэй тохиолдлуудыг шинжилж байгаа. Эхний сорьцын эцсийн хариу гараагүй. Тэгэхлээр Монголд омикрон бүртгэгдээгүй гэсэн үг. Өмнө нь альфа болон дельта хувилбарыг илрүүлэхэд Япон руу сорьж явуулж шинжлүүлж байсан. Энэ удаад ч мөн омикрон хувилбар мөн эсэхийг тодруулахаар 100 сорьцыг явуулсан.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.189.116

Ta nariin ajil xereg yavuulj baigaa arga bol xulgai, deerem, luivriin shinjtei yumaa. Ta buxnii buruu shiidver, zaxirgaanii muixar shiidver tusluus bolj xymyysiin amidrax orchin doroitoj, naad zaxiin suuri uilchilgee avch chadaxgui baina. 2007 ond gargasan ur dagavar ni olon xyniig xoxirooj baina. Jil bur xymyys shaardlaga tavij baigaa eniigee zasna gej baixgui, xudlaa yariad baix yum. Yavchixsan yum be.

Avatar

зочин 2022-01-05 202.9.46.17

Ард иргэдийн эрүүл мэнд амь наснаас үнэтэй ардчилал хүний эрх чөлөө байсан цаг үед цар тахал өвчин эмгэг ядуурал хэзээ ч буурахгүй

Avatar

Зочин 2022-01-05 213.87.129.193

! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Zochin 2022-01-05 202.179.26.245

Tanar ingej ajillaa chiideg umuu ,bur durgui churchichleee

Avatar

Zochin 2022-01-05 202.179.26.245

Minii omnoch niitleliig yachichvaa

Avatar

Zochin 2022-01-05 202.179.26.245

Yagaad say bichseniig niitlechgui bgaa um

Avatar

Оноч 2022-01-05 202.126.90.127

Омикрон шинжилдэг лаб-тай боллоо гээл мэдээлээл байгаагүй юм уу. Арай юмаа.

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.176.248

Харин худлаа ярина гэж а**х юмаа. Өнгөрсөн намар л генийн дараалал тогтоодог төрехөөрөмж ажиллаж байгаа л гээд байсан. Одоо болохоор дөнгөж өнгөрсөн сард орж ирсэн болчихож. Энэ нь ч худоаа байж мэднэ дээ. Итгэхэд мөн хэцүү худалчууд юмаа. Дээрээснь юм хийх дургүйгийнх ньшинж байхдаа. Корона эхлээд бүтан 2 жил болоход хамгийн чухал төхөөрөмжөө аваагүй өдийг хүргэсэн байна шүү дээ. Ард түмний эрүүл мэнд бол энэ худалч, хулгай уудад хамаагүй юмбайх шиг байна доо.

Avatar

Эмя 2022-01-05 195.246.120.5

Өвдсөн хүмүүс, 3 тунтай хүмүүс ойрд их өвдөж байна. Хөсүт дүүрсэн. Эх нялхас дүүрсэн. Одоо улам нэмэгдэнэ. Юун Цагаан сар! Эрүүл мэндийн салбарын 100 жилд орсон 30 хүн өвдсөн.
Нууж байгаа.

Avatar

иргэн 2022-01-05 139.5.217.175

Ороод ирчихсэн ойрд халдвар нэмэгдээд бгаа биздээ !

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.25.76

Омикрон гараад хэдэн сар болж байгаа билээ ? Аль хэдийнэ өөрсдөө шинжилдэг болсон баймаар даа Орж ирэхээс нь өмнө бүх зүйлээ бэлдчихсэн байх хэрэгтэй биз дээ.Өвчнөөр далимдуулж баахан мөнгө идсэн нь бас багадаад л байгаа юм байна

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.25.76

Шинжилж чадахгүй байж яаж орж ирээгүйг нь мэдээд байгаа юм бол доо. Энэ албаны хүмүүс яаж толгой угаадаг арга-д сайн суралцсан байна шүү ! Гэхдээ толгойгоо угаалгаад байдаг хэсэг байдаг болохоор угаадаг аргад суралцахад амархан байдаг юм шиг байна даа …. Чааваас

Avatar

Анхаар 2022-01-05 172.58.228.61

4 өдрийн өмнө Францад IHU гэдэг соvidiin шинэ хувилбарыг илрүүлснийг мэдсэн үү?
Монголчууд минь зориг,хатуужилтай байгаарай
Хөдөө нүүсэн нь аминд өлзийтэй байх

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.21.103.210

9.8 ТЭРБУМ ТӨГРӨГИЙН
ТЕНДЕРИЙН ШАЛГАРУУЛАЛТ БУЛХИАТАЙ БОЛЛОО
Эрүүл Мэндийн Даатгалын Ерөнхий Газар (ЭМДЕГ) болон Сетунари ХХК маш нарийн зохион байгуулалттайгаар төсвийн 9.8 тэрбум төгрөг үрэн таран хийж байна.
Сумдын эмнэлэгт тавих лабораторын төхөөрөмжийн тендерт 4 төрлийн тоног төхөөрөмжтэй 1 багцад нийт 86 шалгуураар санал авсан. https://www.tender.gov.mn/mn/result/detail/1634288077937
Оролцсон 7 компани 3.6- 9.79 тэрбумын хооронд саналууд өгсөн.
Маш гайхалтай нь төсөвт өртөгт тулсан үнэ

Avatar

Зочин 2022-01-05 176.236.36.194

Vaccina hilgee mongolchuud or zuil bjgui dellhiteigee hul nileed amdar.Naad teneg malnuud zin aldzan zambraggui shine jil higeed bsn hunuus delta omicron ihu geed bn daaa

Avatar

Кереед 2022-01-05 66.181.161.88

Зөв ч бичиж чадахгүй хэвтэж юун ч олон юм хуцдаг юм.

Avatar

Сүхээ 2022-01-05 203.91.115.55

юу вэ, бүх сорьц шинжлэх боломжтой лаборатори-тай болсон гээгүй юм уу, арай ч дээ хариу ирэх гэсээр байгаад тал нь өвдөөд эдгэчих юм байна л даа. Хэдэн төгрөг үзэж чадахгүй үхсэнээ хийж хил гарч зугаацаад байдаг юм бол доо.

Avatar

МОНГОЛ ХҮҮ 2022-01-05 64.119.29.63

МОНГОЛЫН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЛБАР ҮҮСЭН БАЙГУУЛАГДААД ХЭДЭН ЖИЛ БОЛЖ БАЙГАА БИЛЭЭ ДЭЭ!!! ОМИКРОН ХУВИЛБАРАА ӨӨРСДӨӨ ТАНИХ Ч МЭРГЭЖИЛТЭНГҮЙ БОЛСОН ЮМ УУ??? ӨӨ ЧААВААС ДАА… ЭХ ОРОН МИНЬ ГАДНЫ БҮРЭН ХАМААРАЛТАЙ БОЛЖЭЭ. МИНИЙ ЭХ ОРОН СОЦИАЛИЗМЫН ҮЕД АЗИДАА ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЛБАР ХӨГЖИЛТЭЙ БӨГӨӨД ӨӨРСДӨӨ БУСДЫН ӨВЧНИЙГ СУДАЛДАГ БАЙСАН БАЙХ ШҮҮ… ЭХ ОРОН МИНЬ ХӨГЖӨӨД БАЙНА УУ УРУУДААД БАЙНА УУ?

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.131.245.243

Ардын засгийн хамгийн худалч сайдын нэг ч үгэнд нь итгэхгүй байна.

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.131.245.243

Хариу нь ирэх гэсээр байтал нөгөө омикрон нь эдгэчих байх даа.

Avatar

Иргэн 2022-01-05 202.126.89.234

Бүхэл бүтэн улс байж омикрон .ялгаж уншиж шинжилж чадах эмч алга уу?тоног төхөөрөмж муу бна уу?ийм их хандив төсвөөс мөнгө зочидод авчаад хамгийн сүүлийн үеийн тоног төхөөрөмж аваад судалж болдгүй юм уу?халдвар 2хон хоногт илүү хурдтай нэмэгдэж бна.ахиад хэцүү байдалд орох нь.засгийн газар онцгой ядахдаа утсандаа анхаарал хандуулаад.арай дэндүү бна.гадаа утаа хүүхэд том хүнгүй уушиг өвдөх магадлал өндөр бна.

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.74.56

Манайд бол энэ омиркон нь ороод ирсэн байхаа одоо ард иргэд оорсдоо л уунээс сэрэмжтэй байх хэрэгтэй дээ бурэн шинжлэж чадахгуй бна шуу дээ гадааддаасирж бгаа иргэдыг хязгаарлах хэрэгтэй дээ ингэж удаж болохгуй шуу дээ засаг доривтой ажиллаж шуурхай арга хэмжээ авах хэрэгтэй еронхийсайд маш чадваргуй бна шуу шуурхай ажиллахыг хусье

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.161.14

Миний бяцхан одой морь шиг үлгэр зохиосоор л

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.67.14

тэгээд дэлхийн бусад орнууд үлгэр зохиогоод байгаа юм уу, оркоо! чам шиг оркууд мөн ч олон хүн гай болж байнаа! Ковид туссан 5-хан настай хүүхэд аймаар хүндэрсэн ш дээ. Эмч нарын хүчинд тогтсон! ийм жишээ маш болон.

Avatar

Кккк 2022-01-05 66.181.161.112

Тархи угаасаар л трэйллэр үргэлжилсээр л

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.64.248

омикрон орж ирээгүй гэж биш, манайд одоогоор шинжилж чадахгүй учир дээжээ япон руу явуулсан хариугаа аваагүй байна гэж хэлэх ёстой бусуу,

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.191.172

Ямар төрлийнх нь гараад байгаа гэдгээ мэдэхгүй байж сайхан авах юм даа. Удахгүй бас гавьяат болох байхоо.

Avatar

Зочин 2022-01-05 150.129.142.19

Бичсэн юмаа сайн нягтлаач 99 хувь хүнд хэлбэртэй .4 хувь хөнгөн гэжээ эсэргээр бусуу

Avatar

Зочин 2022-01-05 182.232.144.138

Genom daraalal togtooh shinjilgee hiij chadahgu baij omicron garaagu gej tom medegdel hiij bolohgu bhaa eruul mendiin saidaa

Avatar

зочин 2022-01-05 192.82.76.39

инээдтэй засаг төртэй худалч дарга нартаа баярлалаа

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.67.14

ороод ирсэн юм биш биз? тэгвэл ч гэрлийн хурдаар тарна даа. Хамгийн гол нь эмч, эмнэлгийн ажилтнууд л өргөсөн тангарагаа бодож сэтгэлтэй байгаарай даа. Үнэхээр бусдын төлөө гэсэн сэтгэлтэй буянтай бурхан эмч нар байна. Мөн эмчийн ажил хийх эрхгүй хүн чанаргүй эмч, сувилагч ч байна! Хариуцлага л алдаж болохгүй шүү!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж