Казакстанд иргэд бослого гаргаж, засгийн газар онц байдал зарлав | News.MN

Казакстанд иргэд бослого гаргаж, засгийн газар онц байдал зарлав

Казакстанд иргэд бослого гаргаж, засгийн газар онц байдал зарлав

Казакстанд иргэд бослого гаргаж, засгийн газар онц байдал зарлав

Казахстаны ерөнхийлөгч Лхагва гаригийн өглөөнөөс эхлээд хоёр долоо хоногийн онц байдал зарлалаа. Тодруулбал, шинэ оны эхний өдрөөс эхлээд шатахууны үнэ өссөн тул ард иргэд бослого гаргаснаар Төв Азийн хоёр бүс нутагт онц байдал зарлав.

Тус улсын хамгийн том хот болох  Алматы хотод жагсагчид цагдаа нарын машиныг шатаасан байна. Иргэд тарахаас татгалзаж,  олон мянган хүн рүү цагдаа нар нулимс асгаруулагч хий, дуу алдуулагч гранат ашигласан томоохон хэрэг боллоо.

Төв Азийн газрын тосоор баялаг Казахстаны хувьд эсэргүүцэл өрнүүлэх нь ховор тохиолдол байдаг. Ерөнхийлөгч Касым-Жомарт Токаев, Мягмар гаригийн орой ард иргэдэд зориулж цахимаар  “Эрхэм эх орон нэгтнүүд ээ, би та бүхнийг хянамгай байж, гаднаас болон дотоод өдөөн хатгалгад автахгүй байхыг уриалж байна. Иргэд болон цэрэг цагдаагийн хооронд мөргөлдөх нь хууль бус бөгөөд гэмт хэргийн замналаар явахгүй байхыг хүсье” гэлээ.

Онц байдлын дагуу хөл хорио  өглөөний 7:00 цагаас оройны 23:00 цаг хүртэл үргэлжилнэ. Мөн тус хугацаанд олон нийтийн цуглаан хориотой ба Алматы хот руу орж, гарах хөдөлгөөнийг зааглаж байна.

Оросын “ТАСС” агентлаг Лхагва гаригийн өглөө, ноён Токаев Казахстаны засгийн газар огцроход бэлэн байгаа гэж мэдээлсэн. Ноён Токаев парламентад улс төрийн сөрөг хүчингүй юм. Харин ерөнхийлөгч Токаев Лхагва гаригийн өглөө засгийн газар огцрох зарлигт гарын үсэг зурсан гэж “ Kazimform” агентлаг мэдээллээ.

Мөн  ерөнхий сайд  Аскар Маминыг огцруулж , оронд нь шадар сайд Алихан Смайловыг түр ерөнхий сайдын орлон гүйцэтгэгчээр томиллоо. Шинэ засгийн газар томилогдох хүртэл одоогийн сайд нар бүрэн эрхийн хүрээнд ажиллаж байх юм.

Шингэрүүлсэн шатдаг хий буюу нүүрстөрөгч багатай түлш “L.P.G.”-ийн үнийн өсөлтийг эсэргүүцсэн жагсаал хэдэн өдөр үргэлжилсний дараа онц байдал зарласан. Засгийн газар үнийн дээд хязгаарыг санхүүгийн хувьд тогтворгүй гэж үзээд нэгдүгээр сарын 1-нээс эхлэн цуцалсан. Чөлөөт зах зээлд шилжсэнээр нэг шөнийн дотор шатахууны үнийг хоёр дахин нэмэгдүүлсэн юм.

Эсэргүүцлийн бослого Жанаозен хотод Ням гаригаас эхэлсэн байна. Өмнө нь ажиллах нөхцөлөө сайжруулахыг шаардан,  ажил хаяж байсан 16 газрын тосны ажилчид 2011 онд цагдаа нартай мөргөлдсөнөөр амь алдаж байсан гашуун түүхтэй. Хүний эрхийн ажилчид амиа алдсан иргэдийн тоо 16-аас илүү байсан гэж хэлсэн байдаг.

Ноён Токаев хэлсэн үгэндээ засгийн газар “L.P.G”.-ыг дахин хязгаарлана гэж мэдэгдэв. Нэг литр нь 50 тенге (0.11 доллар) буюу одоогийн зах зээлийн үнээс хоёр дахин бага байна. Гэхдээ тэрбээр залуучуудыг "амьдралынхаа  зам мөрийг  сүйтгэхгүй байхыг", "хайртай хүмүүсийн амьдралыг хордуулахгүй байхыг" уриалав.

Казахстан бол 19 сая орчим хүн амтай, Баруун Европоос том, далайд гарцгүй дэлхийн хамгийн том орон юм. Дэлхийн банкны мэдээгээр 2020 онд нэг хүнд ногдох дотоодын нийт бүтээгдэхүүн 9000 ам.доллараас давсан байна.

 

Эх сурвалж: New York Times

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.189.249

Dandaa l lpg une nemesnees bolson geed baih yum. Yag unendee nuguuh n gol shalgaan bish sh t. Uls turchid n bayjaad irged n yduu heweeree. Hedii gdp per Capita n ussun ch irgediin orlogo n nemegdhgu daranguilald baisnaas l bolj baigaa yum. Yr n ard irgediigee hurunhtei bolgoj chahdguu, yduu bailgaad uursduu bayjaad baiwal ard irged n bosoj turiin erhiig unagaah gej uzdeg n baidag l asuudal heden zuun jil niigem uussen tsagaas hoish baidag l uzegdel. Neeh muuhai terrorst uud geed l…

Avatar

АН-н ахмад 2022-01-05 64.119.26.189

Эрх баригчид буруу зөрүү зураг тавьж ямар их бажиг авж ‘айгаа вээ,……..Ард түмэн Дарангуйлагч нарын эсрэг Ардчилал – Эрх чөлөөнийхөө төлөөл тэмцэж байна шдээ . Жам ёсны тэмцэл л байна . Хэзээнээсээ комуниснүүд дунд нь Хутган үймүүлэгч нарыг тавьдаг” Гэм Биш- Зан” нь тэр

Avatar

Зочин 2022-01-05 111.220.50.43

Шал худлаа хэтрүүлсэн суртал нэвтрүүлэг шахуу юм биш үү!!?? Казахстанд өвөл л болж байх ёстой доо!! Гэтэл бүгд зун шиг л хувцастай харагдаад бн!! Эсвэл уурласан хасагууд хувцасаа тайчаад хаячихдаг уламжлал заншилтай юм бол уу?! Гэтэл цагдаа нь бас хувцасаа тайлж шидмээргүй юм?! Барууны технологийн Тархи угаалт гэж нэг иймэрхүү юм л байдаг болтой юм билээ!!

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.189.249

News.mn l haa hamaaguu zurag orulj tawij baiga yum

Avatar

Нурсултан 2022-01-05 64.119.23.86

Болох юм л болж байна. Дарангуйлал удаан оршдоггүй. Одоо Назарбаевыг шүүж хасгуудын уурыг намжаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-05 213.87.129.193

>>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.75.160

Зуны зураг тавих юм

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.21.107.78

ҮЙМЭЭНИЙ АРД АДГИЙН АНУ БАЙГАА..

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.75.160

Элбэгдорж гуай биш юм уу ккк

Avatar

Зочин 2022-01-05 192.82.78.183

Хасагууд бол алма-ата хавиар л байдаг улс. Тэнд ерөнхийдөө цөм нь байх. Орос хасагстаны хойд хэсгийг тасалж авах байх. Тэнд дандаа оросууд. Нэг хэдэн согтуу толгой гараад л петропавловскийн БН байгуулна гээд орилход хэсэг эрээн хувцастай нөхдүүд гарч ирээд л бужигнуулаад эхлэнэ дээ. Нэг л эвгүй байгаа. СССР-ийн бэлэг аль зэрэг удаан үргэлжлэх юм хэцүү л байхдаа.

Avatar

Зочин 2022-01-05 122.201.22.170

hutsadag haltar we!!! kazakuud ene gazar nutagtaa suuliin 600 jil amidarch bga! umnu altan ord uls bhd moskva -g ezlen tendee suuriin amidralt bsiin altan ord uls zadraad odoogiin gazar nutag deer irsen tuuhtei mal mini chi bol zgr manj hyatadiin e****z sheees l bh tuuh medehgui mal

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.25.206

202.179..27.196 тай санал нэг байна, үнэн хэлжээ

Avatar

Зочин 2022-01-05 103.57.92.179

Казахууд их øøдгvй хvмvvc байдаг юм билээ шvv

Avatar

irgen 2022-01-05 103.26.194.101

монголчууд бас их өөдгүй хүмүүс байдаг юм билээ шүү

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.187.103

Өөдгүйй байтлаа 1946 оноос та нарыг өөрийн иргэн мэт хүндэлж явах уу танай каззахууд дунбэй ч билүү иргэдээ зүгээр л танкаар дайрчих шахаж билээ

Avatar

Зочин 2022-01-05 122.201.22.170

chamt yriagui bn uher mini deer bga nuhurt handaj bichij bna esgii hiih gazar nohoi hereggui bdiim shdee

Avatar

Зочин 2022-01-05 59.153.114.188

Төр засгаа үймүүлж зай завсараар нь улсын хөрөнгөнөөс идэж уух гэсэн үл бүтэх хэсэг бүлэг хүмүүсийн л явуулга биз. Бид ийм үйл явдлыг бишгүйдээ л үзэж ард иргэд нийгмээрээ олон удаа хохирч байсан.Үймээн самуун үзэн ядалт хэзээ ч сайн зүйлд хүргэхгүй.Сайн ажиллахыг шахаж шаардах хэрэгтэй. Гэхдээ улс оронд байнга самуун дэгдээх аргаар биш. Бусад аргаар..

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.161.78

Монголчууд бас өөдгүй атаархуу зантай шдээ

Avatar

Зочин 2022-01-05 180.149.93.98

эрхээ хамгаалж чаддаг ард түмэн хэрхэн сайхан амьдардагыг Казахстанчууд ч харуулж байнаа. Хийн үнэ нь 50 тенге болж өмнөхөөсөө ч хямдраад, зохиомлоор үнэ нэмсэн үйлдвэрийг даргыг баривчилсан байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.187.103

Хн биднээс дээрдэх юмгүй худлаа хуцхаа боль

Avatar

Зочин 2022-01-05 180.149.93.98

Монголд литр гааз 325 төгрөг байна уу? Чи өөрөө худлаа хуцахаа боль. Бензиний үнэ нэмэгдлээ гэж худлаа хуцаж, чацга царайлахаас өөр юм чадахгүй байж

Avatar

erguu yum yriad bna. oorsdoo vildverlej olborloj bgaa oron ch dee. iimees vnetei bna gej vzeed bna. 2022-01-05 64.119.26.71

ene uls neftiiin vildvertei gazaa oorsdoo olborloj bgaa ulsd vne hyamd baih estoi bizdee. mongold gaz hii bhgui tul bid oros solongosoos abdag ch dee..

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.187.103

Чи өөрийн орныхоо үйлдвэрийг босголц

Avatar

Зочин 2022-01-05 103.111.68.3

манайхан хэзээ сэрэх бол оо? Өнгөрсөн жил Киргизүүд сэж төрөө зассан, энэ жил Казакууд… Монголчууд хэзээ?

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.24.125

ҮНДЭСНИЙ ФРОНТ ГЭЭЛ НӨХДҮҮД ГАРЧ ИРЭЭД ШУУД БУУДАХ МАЯГЫН ЮМ ЗАРИМ НЬ ЯРИАД БАЙСАН. ОДОО ЯАСАН? ИЙМ МАЯГЫН НӨХДҮҮДЭЭР ТӨРӨӨ СОЛЬЖ ХОЛИОД ХЭРЭГГҮЙ. ХҮН НАМ ГЭЭЛ БАЙСАН. ДАРГА ДОРЖХАНД ДААТГАЛ ДЭЭР Л НЭГ ЮМ СҮЙД БОЛОХ ШИВ. ХАДМЫНХ НЬ БИЗНЕСС БОЛОХООР ХҮРГЭН ХҮҮГИЙН ХҮЧИЙГ ҮЗҮҮЛЭВ. ДААТГАЛЫН БУЯНД МОНГОЛООР ДҮҮРЭН ЗАМАСК НЬ ХОВХОРСОН МАШИНУУД Л БАЙНА. НЭГ ИЙМЭРХҮҮ ЯВЦУУ ХҮРЭЭНИЙ ХҮМҮҮС САЙН ЦАГЫН ЭРГЭЛТ ГАРГАЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ. ГҮНДАЛАЙ МЭТ НЬ СЭТГЭЛ НЬ БАЙХ БҮГДИЙГ БОЛ ДАГУУЛЖ ЧАДАХГҮЙ. ДАГАХГҮЙГ НЬ

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.24.125

МЭДЭЭД ТА НАР ЧАЦГА ЦАРАЙЛ ГЭЭД ҮГЭЭ ХЭЛЧИХСЭН ХҮН. ХЭД ХОНОГЫН ХӨЛ ХОРИОГ ТЭСЭХГҮЙ УУЖ УЙЛЖ БУХИМДСАН НЭГЭН. ЖАГАА НЬ МОНГОЛ ХЯТАД НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ ОЛОН ЖИЛ МОНГОЛЧУУДЫГ ЗАГНАЛАА. ОДОО МӨНХ-ЭРДЭНЭ ГЭЭД ЗАЛУУГ ДАГАЛТАЙ БИШ ХАА ХҮРЭЭД ХУДАЛДАГДАХ НЬ БАРАГ ТОДОРХОЙ БИЗ. НЭГ ИЙМЭРХҮҮ БАЙХАД МАН АН МЭТТЭЭ НЭГ ХЭСЭГТЭЭ Л ДЭЭРЭМДҮҮЛЭЭД БАЙЖ БАЙХААС АРГАГҮЙ БАЙНА. ӨӨРИЙГӨӨ ҮР ХҮҮХДЭЭ АМЬДРАЛАА ЗОЛИОСЛООД ХЭДЭН ЗАЛУУ ДАГУУЛААД ГАРААД ИРЭХ НЭГЭН БАЙВАЛ ДЭМЖИЛГҮЙ Л ЯАХАВ.

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.24.125

МОНГОЛЧУУДЫГ АЙМХАЙ ГЭЖ ХЭЛЖ БОЛОХГҮЙ. ЖАГСАЖ ТЭМЦЭХ ШИГ АМАРХАН ЗҮЙЛ БАЙХГҮЙ. МОНГОЛЧУУДЫН ЗӨН ГЭЖ БАЙГАА БОЛОВ УУ ЮУ ГЭХЭЭР ЗГ УИХ-АА ТАТАН УНАГААЛААЧ ДАРАА НЬ ХЭН ЗАСАГ ТЭРГҮҮЛЭХ ЮМ БЭ ГЭЖ? ОДОО БОЛТОЛ МАНАЙД ОЛОНД ТАНИГДСАН ИХ УДИРДАГЧ МАЯГЫН ЛИДЕР ХАРАГДАХГҮЙ БАЙНА. НЭГ НЭГЭЭСЭЭ ЯЛГААГҮЙ БААХАН ДЭЭРЭМЧИД ТОНУУЛЧИД Л ЭЭЛЖИЛЖ ТӨРД ГАРААД БАЙГАА. ЭДНИЙГ ЗОГСООЧИХ ОЛИГТОЙ ААВЫН ХҮҮ ГАРААД ИРВЭЛ АРД ИРГЭД НЭГЭН ДУУГААР ДЭМЖИНЭ. БИД ЧИНГИС ХААНЫХАА ЯГ ДАРААХ ҮЕЭС ЭХЛЭЭД ИХ МОНГОЛ ГҮРНИЙГ

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.24.125

ТАСРАЛТГҮЙ ДОРОЙТУУЛЖ МУУТГАСААР ӨДИЙД ИРЭЭД БАЙГАА. ЗҮЧИ ЦАГААДАЙ ӨГӨӨДЭЙ ТУЛУЙН ҮЕЭС Л ТӨРИЙН ТӨЛӨӨ ХАГАРАЛДСАН. ӨГӨӨДЭЙН ХҮҮ ГҮЮГ КҮЧИЙН ХҮҮ БАТ ДАРАА ТУЛУЙН ХҮҮХДҮҮД ХООРОНДОО АЛАЛЦСААР ЭХЭЛСЭН ЭРХ МЭДЛИЙН ТӨЛӨӨХ ТЭМЦЭЛД АГУУ ИХ ҮНДЭСТЭН МААНЬ ХАРИН ИХ УДААН ТЭСЧ ИРЛЭЭ. АЛЬ 1230 ОНООС ЭХЭЛСЭН ЭНЭ НОВШИЙН УРУУДАЛТЫГ НЭГ МӨСӨН ЗОГСООЖ БАЙЖ Л МОНГОЛ ЗОН ОЛОН НАР ҮЗЭХ ГЭЭД БАЙНА. ШАЛДАР БУЛДАР ЖАГСААЛ ТЭМЦЭЛЭЭР ОДОО ҮЛДСЭН ЦӨӨХӨН МОНГОЛЧУУД ХАГАРМААРГҮЙ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.27.63

Manaihaar bol ed nart bugded n yal ugnu biz dee?

Avatar

иргзн 2022-01-05 202.179.27.196

Дэлхий дээрхи хамгийн Арчаагүй% Аймхай, дээрээ баахан Авилгачи , Хулгайч, Тонуулчид залжчихаад чив чимээгүй явцгааж
байдаг хамгийн Тэнэг үндэстэн гэвэл Монголчуудыг л нэрлэнэ,

Avatar

zochin 2022-01-05 202.179.26.245

nudee neegeechee mongolchuudaa !!!! , erch barigchid dandaa chudlaa yrij bidniig chuurdag!!! bid erch choloot ardchilsan mongol uls. Bid nar uzel bodloo yaachij chelj bolno

Avatar

oyun 2022-01-05 202.126.88.68

Манайхны хажууд бол ус шиг бага үнэтэй юм билээ ер нь үнийг аажмаар эрт чөлөөлж байхгүй бол муу хүмүүсийн зальд автана шүү манайх цахилгаанаа аажмжжр хурдан шат дараалалтай чөлөөлөх хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2022-01-05 66.181.189.254

Пүтин энэ үймээнийг ашиглаж хойд нутгийн булааж авах вий дээ, хасгуудаа болгоомжтой л байна шүү

Avatar

Кк 2022-01-05 66.181.161.88

Тэр чамд ямар хамаатай юм.

Avatar

Зочин 2022-01-05 64.119.26.71

hurliiz n**** hudalaa orosiig muulij bnaa..

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.131.238.114

Уул нь манайхан аль эрт ингээд өөрсдийн эрх ашгаа хамгаалаад дуу хоолойгоо нэгтгээд тэмцэх ёстой байсан. Даан ч бүгд амин хувиа хичээсэн хүмүүс учраас дор дороо бувтнаад л дээрэлхүүлээд, дарлуулаад л сууж байгаа. Ямар ард түмэн байна тийм л төр засаг байна

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.27.63

Jagsaal etsesdee emh zambaraagui bdl boldog n jam um. Harin shuuh yallahdaa terrorismaar buruutgaj bolohgui. Arai uur

Avatar

Зочин 2022-01-05 184.151.190.156

Xonshoortoi yumaa

Avatar

Зочин 2022-01-05 202.179.26.146

Эсэргүүцлийн цуглаанд өдий хоногийн онц байдал тогтоогоо юу? Бослого болсон учир онц байдал тогтоож. Эрүүл нийгэмд болдог л тохиодол. Л.Лхагва гэж тролл Путиныг цаагуураа хамгаалж буй монгол коммунист бна.

Avatar

Зочин 2022-01-05 59.153.114.188

Төр бусинуулж зай завсраар нь улсын мөнгө хөрөнгө идэж уух гэсэн зальт шуналт этгээдүүдийн л явуулга байна. Жагсаал цуглаан зохион байгуулж ,үймээн самуун дэгдээж төрийн эрх булаахыг оролдохыг хэрхэвч зөвшөөрч болохгүй.Үүнийг ардчиллын зарчмаар нийт ард олны саналаар л шийдэх ёстой.Төр засгийг амласнаа биелүүлэх, праграмма төлөвлөгөөгөө хэрэгжүүлэхийг шаардах нь мэдээж зөв Үүний төлөө төрийн аппарат ажиллах ёстой Гэвч үүнийг ийм үймээн самуунаар биш өөр бусад арга замаар хийх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-05 59.153.114.188

Бид ийм жагсаал цуглаан үймээн самуунаар төрийн эрх булаахыг оролдосдод олон удаа хууртаж,эдийн засгаа сүйрүүлж,улсын дансаа улайлгаж өр зээлэнд орж, амьдрах боломжоо тартагт нь тултал хохироож байсан шүү.Ийм үймээн самууны толгойд хамгийн зэрлэг ,мэдлэг боловсрол хүмүүжилгүй ,үл бүтэх шуналт этгээдүүд л явдаг, Юу хийж яаж сайруулах аргаа ч мэдэхгүй, гол зорилго нь нийгмийн санааг л өөр тийш нь эргүүлэх.

Avatar

Зочин 2022-01-05 203.91.115.54

Дуу алдуулагч гранат гэж байдымуу? Англи нэр нь юу юм бэ?

Avatar

Tr 2022-01-05 66.181.176.121

Noise grenade. Үүнд өртсөн хүмүүс түр зур дүлийрнэ.

Avatar

зочин 2022-01-05 103.212.118.133

fb дээр дүлийрүүлэгч гранат гэсэн

Avatar

Л.Лхагва 2022-01-05 103.26.193.9

ЗА СУРВАЛЖЛАГЧАА ХУДЛАА ХИЙРХЭН ЦУУРАХАА БОЛЬ! БОСЛОГО ГЭДЭГ ЧИНЬ ЗЭВСЭГТ ТЭМЦЛИЙГ ХЭЛДЭГ ЮМ. ЭНЭ БОЛ ЭСЭРГҮҮЦЛИЙН ЖАГСААЛ ЦУГЛААН Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2022-01-05 150.129.142.79

ОРОСУУДЫН ГАР Ч УРТ ШҮҮ

Avatar

Zochin 2022-01-05 202.55.191.130

http://www.news.mn yasan muuhai hariutslaggui garchig ugdug ym be!!!
Tend irged boslogo gargaagui!!!! harin irged n uzel bodloo ilerhiilej eserguitslee ilerhiilej baihad boslogo geen ug ashiglaj baiga n unheer setguul zuil mash tom aldoo bas gutamshig shuu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж