"Хоёр их наядын 1.3-ыг тэтгэвэрт, үлдсэнийг нь тэтгэмжид өгнө" | News.MN

"Хоёр их наядын 1.3-ыг тэтгэвэрт, үлдсэнийг нь тэтгэмжид өгнө"

"Хоёр их наядын 1.3-ыг тэтгэвэрт, үлдсэнийг нь тэтгэмжид өгнө"

"Хоёр их наядын 1.3-ыг тэтгэвэрт, үлдсэнийг нь тэтгэмжид өгнө"

УИХ дахь МАН-ын бүлгээс өнөөдөр /2022.01.03/ ээлжит  мэдээллээ хийж байна.


УИХ дахь МАН-ын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн “Нийгмийн даатгалын багц хуулийг Засгийн газар өргөн барьсан. Намрын чуулган төгсгөлийн шатандаа орж байна. Гурван сар хуралдлаа. Энэ сарын сүүлээр завсарлах ёстой юм. Чуулган завсарлахаас өмнө хэлэлцэх шаардлагатай хуулиуд бий. Энэ асуудлаар бүлэг дээр санал солилцож ярилцлаа. Бүлгээс ажлын хэсэг гарч, Засгийн газартай хамтрах шаардлагатай гэсэн санал гарлаа. Нийгмийн даатгалын багц хуулийн тухайд Засгийн газар 2021 оны арваннэгдүгээр сарын 15-ны өдөр таван хуулийн төсөл өргөн барьсан. Энэ хуулийг бүлгээр хэлэлцэж, ХНХЯ-ны сайдын танилцуулга мэдээллийг сонслоо. Иймд уг хуульд бүлгээс ажлын хэсэг гарч ажиллах шаардлагатай гэж үзсэн. Тиймээс УИХ-ын гишүүн, Нийгмийн бодлогын байнгын хорооны дарга М.Оюунчимэгээр ахлуулсан баг ажиллахаар боллоо. Энэ ажлын хэсгийнхэн Нийгмийн даатгалын тухай хууль дээр сайтар ажиллах ёстой гэж үзсэн.

Хурлын дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулав.

-Энэ хуулийн хүрээнд Засгийн газар ямар суурь өөрчөлтүүд оруулахаар санал гаргаж байна вэ?

-Засгийн газар Нийгмийн даатгалын системд томоохон шинэчлэл хийе гэж үзсэн. Энэ дагуу хэд хэдэн том шинэчлэлийн асуудал өргөн баригдсан. Нэгдүгээрт, нийгмийн даатгалын буюу тэтгэвэр өвлөгддөг байхтай холбоотой асуудлыг ярьж байна. Суурь тэтгэвэртэй холбоотой асуудал орж ирсэн. Бусад олон төрөл даатгалтай байх хуулийн төслүүд орж ирсэн. Шинэчлэлийн том асуудал учраас нухацтай ажиллах шаардлагатай байна гэж бүлэг үзсэн.

-Цар тахалтай холбогдуулан тэтгэвэрт гарах насыг хойшлуулсан. Одоо дээрх асуудал ямар хэлбэрээр явагдаж байна вэ?

-Тэтгэвэрт гарах насыг бид хуулиар шийдсэн. 2017 онд гарсан хуулиар 60, 65 настай хүн гэж шийдсэн. Наана нь дахин хууль гаргаад, 50-55 настай хүн өөрийн хүсэлтээр тэтгэвэрт гарч болох хууль гарсан. Ихэнх тохиолдолд хуулиараа 55-60 насанд гарч байна. Эрэгтэй 60, эмэгтэй 55 насанд тэтгэвэрт гарч болно.

-Тэтгэврийн зөрүүг хэрхэн шийдвэрлэх вэ?

-Тэтгэврийн зөрүү, нэмэгдэлтэй холбоотой асуудал хуультай холбоогүй асуудал. Нийгмийн даатгалын сан алдагдалтай байна. Жишээ нь, 2022 оны төсвийг батлахдаа нийт 2.8 их наяд төгрөгөөр Нийгмийн даатгалын санг баталсан. Үүний 800 гаруй тэрбум төгрөг нь улсын төсвөөс өгч буй татаас байгаа юм. Үндсэндээ хоёр орчим их наяд төгрөгийн Нийгмийн даатгалын шимтгэл цуглуулж, түүнийхээ 1.3 орчим их наядыг тэтгэвэрт өгч, үлдсэнийг нь тэтгэмжид өгнө.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-03 202.179.8.46

та нар гурван зуун тавиар амьдарч үз ахмадуудыг бүү доромжил

Avatar

Зочин 2022-01-03 139.5.218.69

Энэ нөхөр тэтгэвэр тэтгэмж ярьчихсан сууж байх хэмжээний ухамсар боловсрол хүнлэг зөв шударга сэтгэлтэн мөн үү?!.
Бүлгийн дарга гээд өөрийгөө юу гэж бодож суугаа бол доо ?
Ичиж амьдрах тухай а ч байхгүй намчин оронцогийн л дүр шүү

Avatar

Зочин 2022-01-03 192.82.77.58

Тэтгэврийн зөрүү, нэмэгдэлтэй холбоотой асуудал . Нийгмийн даатгалын сан алдагдалтай гэх шалтгаанаар тэтгэвэрийг нэмэгдүүлэх боломжгүй гэж дээр дурьдсан шийдвэрт байгаа нь буруу байна . нийгэмийн даатгалын сангаас үндэсний хөрөнгө оруулалтын банк, капитал банкинд зээлдүүлсэн 20 гаруй тэрбумын хөрөнгө байхад , ахмадын эрх ашгаас банкны эрх ашиг дээгүүр тавигдаж болохгүй баймаар юм. тэмцлээ үргэлжлүүлцгээе

Avatar

Зочин 2022-01-03 202.21.108.175

Даатгалын мөнгийг төсөвтэй хутгадаг нь анхнаасаа буруу шүү дээ! Ийм новшийн ажил хийсэн хүмүүс тамд очих байх даа

Avatar

Зочин 2022-01-03 213.87.163.206

!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-03 66.181.160.118

Хувь тэнцүүлсэн тэтгэвэрийг тэтгэвэрийн доод хэмжээний тал 50 хувиар тогтоодог болмоор байна бас тэтгэвэр нэмхэд нэмэхгүй байх хэрэгтэй 30,40 жил ажиллаж нийгмийн даатгал төлчөөд 5,10 жил даатгал төлсөн хүнтэй адил тэтгэвэр авч байгаа хүмүүс их байн даатгал төлсөн нь хохироод байна ийм байвал даатгал 30,40 жил төлөх хэрэг алга 5 жил ажиллаад зүгээр сууж байгаад тэтгэвэрийн доод хэмжээ гоё юм бишүү

Avatar

MAN-iin gishvvn 2022-01-03 72.196.192.250

Ali Ali ni baga l bna daa !

Avatar

Зочин 2022-01-03 202.126.89.238

Тэтгэврийг 7 жил биш 5 жилээр боддог хуучин хуулийг бхтлаачээ

Avatar

Зочин 2022-01-03 66.181.180.233

Өвлүүлж НД-г дампууруулж болохгүй. а**с ч аргагүй л мэргэжлийн луйварчид юм билээ.. Засагт ганц олонхи болохдоо: 1. Хууль гаргаж АН-н гишүүд 5 жилийн НД 5 сая нөхөн төлөөд 1 сая төг тэтгэвэртэй болсон. 2. Мөн АН-н хэдэн компаний олон тэрбумын татварыг тэглэсэн. Бусад нь мэдээгүй хоцорсон

Avatar

Зочин 2022-01-03 192.82.77.15

Энэ нэг хөдөөний хоцрогдсон баагий бүлгийн дарга гээд мангартаад сууж л байх юм даа. МАН гараа аа гэж.

Avatar

Өвгөн 2022-01-03 66.181.191.177

Наад өвлөгдөх тэтгэврийг чинь аль эрт АН-ын С.Эрдэнэ санаачилж байсныг та нар унгаа биз дээ. Одоо цаг нь болоо юу. Ер нь өмнө АН-ын сэдсэн болгоныг та нар унагаж өөрсдөө гарч ирхээрээ хэрэгжүүлдэг нь худал бишшүү… Хэрэв сөрөг талынхаа хэрэгтэй зүйлийн дэмжиж ирсэн бол монгол улс өдийд илүүл хөгжих байсан. Харинч бүр сүүлдээ бие биений дэвшилтэт санаа бүхнийг нураадаг жишгийг та бүхэн, та нарын ах нар чинь сайхан хөгжүүлсэндээ. Төрд уг нь залгамж гэж баймаардаа.

Avatar

OK 2022-01-03 66.181.160.16

ТЭТГЭВЭРЭЭ НЭМЭХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА ДОР ХАЯЖ 30%-ИАР НЭМЭХГҮЙ БОЛ СҮЙРЛЭЭ,

Avatar

Зочин 2022-01-03 192.82.73.6

Тэтгэвэр нэмэх боломжгүй болгосон нь та нар биздээ? Та нар зайлаад өг, тэгвэл тэтгэвэр аяндаа нэмэгдчихнээ. Гол нь та нар зайлвал учир нь олдонодоо

Avatar

Лууль болсон хууль 2022-01-03 64.119.25.119

Энэ цэргийнхэн тэтгвэрт гарахаараа ажиллаж байснаасаа илүү авдаг завхралаа арилгаачээ. Оффис конторт сууж цаг нөхцөөчихөөд дайн байлдаанд оролцсон хэмжээний тэтгэвэр урамшуулал авдаг юм байна

Avatar

Зочин 2022-01-03 202.55.188.103

МАНгас дандаа солиорч байхымаа. Тэтгэвэр евлуулнэ ч гэх шиг, тэтгэвэрийн зээлтэй ахмадууд нас барвал зээлийг нь тэглэнэ ч гэх шиг. Залхуу паразит ур хуухэд ач зээг нь еегшуулсэн ийм хорон зуйл яаж сэтгэдэг байнаа. Паразитууд нь тултал зээл авахуулж еерсдее хэрэглэчээд ухэх хуртэл нь хагас елсгелен амьдруулж байгаад ухсэн хойно нь зээл нь тэглэгдээд тэтгэвэрийг нь аваад сууж байх нь байна шд. Ийм хорон Монголыг устгах хужаагын даалгавартай МАНгас байхымаа ёстой нээрээ юу хэлхэв дээ

Avatar

Зочин 2022-01-03 202.55.188.37

Uwluuulne gej soliorch baihaar…… Amid baihad ni l tetgewrig ni nemeed buyn bolood bayrluul!!!!!
Ih hurlin orontsognuudaaa!!!!!!!
Ene hugshchvvd ta naraas uur yuch hvseegvi shvv de…

Avatar

Зочин 2022-01-03 64.119.22.131

ТЭТГЭВЭР ӨВЛӨГДДӨГ БОЛСОН НӨХЦӨЛД МАН-Д БАЯРЛАХААС ӨӨР АРГАГЙ ШҮҮДЭЭ. ЭН БОЛ АМЬД АХУЙ ЦАГТАА БУУРЛУУД ЭРХБИШ АМЬДРАЛД НЬ ТУС БОЛНО. НЭГНЭЭ АЛДСАНЫГ ТОРГОЖ БЦЙН АДИЛААР ГАНЦ ХҮНИЙ ТЭТГЭВРЭЭР АМЬДРААД ҮХ ГЭСЭН ЭНЭ ОДООГИЙН ХУУЛИЙГ ХАЛАХ ЦАГ БОЛСОН ШҮҮ.

Avatar

Амьд байгаа үед нь тэтэгэврээ өгч чадахгүй дээрээ тулж байж 2022-01-03 64.119.25.232

Үхсэн хойно өвлөгдөнө гэж юугаа солиороод байгаа юм. Төрийн эрх барьж сандал суудлаасаа зууралдаж байвал юугаа ч худалдах
н о в ш н ууд шүү эд нар.

Avatar

Зочин 2022-01-03 66.181.189.254

Яагаад дундаж цалин өсөхгүй байнаа? Ядаж 2 сая болгое

Avatar

хүннү 2022-01-03 202.179.26.100

Өсгөж болно. гэхдээ талх 3000₮ өндөг 1200₮, литер92 6000₮ болход дундаж цалин 2сая төгрөг болно.

Avatar

зочин 2022-01-03 66.181.161.36

тэтгэвэрийн мөнгө чинь өөрдөөс нь авсан мөнгө биздээ хүний мөнгийг өөрсдөө өгч байгаа шиг

Avatar

Зочин 2022-01-03 64.119.25.232

Тэнэгүүд Улс удирдана гэж гутааж байна. Хурдан 2024 он болоосой

Avatar

Зочин 2022-01-03 202.55.188.103

Dahiad luivardaad l garna shuu dee MANgas chin

Avatar

Иргэн 2022-01-03 192.82.75.56

Тэтгэвэр өвлүүлэх нь тэнэг асуудал болно. Нэг ёсны боловсон хулгай луйвар маягийн зүйл болно. Энэ асуудалд цэг тавих ёстой. Амьд байхад нь амьдралд нь хүрэлцэхээр хуваарилахад анхаар.

Avatar

Зочин 2022-01-03 124.158.66.162

Нээрээ тийм, амьд байхад нь олигтойхон тэтгэвэр өгчих хэрэгтэй. Одоо бгаа даатгалын мөнгийг зөв удирдаж чадахгүй байж тэтгэвэр өвлүүлэх юм ярьж тэнэгтэх хэрэггүй. Дарга нарынхаа үгнээс гарч чадахгүй Тогтохсүрэн югаа мэднээ.

Avatar

Зочин 2022-01-03 139.5.217.142

МАЛ

Avatar