Пак Гын Хе суллагдаж, "Samsung" эрүүл мэндийн төвд хэвтжээ | News.MN

Пак Гын Хе суллагдаж, "Samsung" эрүүл мэндийн төвд хэвтжээ

Пак Гын Хе суллагдаж, "Samsung" эрүүл мэндийн төвд хэвтжээ

Пак Гын Хе суллагдаж, "Samsung" эрүүл мэндийн төвд хэвтжээ

Өмнөд Солонгосын ерөнхийлөгч асан Пак Гын Хе өчигдөр өглөө /2021.12.31/ суллагдаж, "Samsung" эрүүл мэндийн төвд хэвтсэн байна. Түүнийг одоогийн ерөнхийлөгч Мун Жэ Ин  өршөөл үзүүлэн сулласан нь энэ. Түүнийг дэмжигчид эмнэлгийн гадна цугларсан байв. Пак Гын Хе суллагдахынхаа өмнө ном бичиж хэвлүүлсэн бөгөөд номондоо импичмент шударга бус байсан тухай бичжээ.

Пак Гын Хе нь 2017 оны гуравдугаар сард импичментээр суудлаасаа бууж, дараа нь авлигын хэргээр шүүхээс 22 жилийн ял авсан.   Пак Гын Хег дотны найз Чой Сун Шилтэй хуйвалдаж, томоохон компаниудыг дарамталж төрийн бус байгууллагуудад их хэмжээний мөнгө хандивлахыг шахсан, мөн найз Чой Сун Шилийг улсын хэрэгт оролцуулсан зэрэг хэрэгт буруутгасан. Мөн энэ хэрэгт "Samsung" группын өв залгамжлагч И Жэ Ён холбогдож, ял авсан.

ЭХ СУРВАЛЖ: KOREA TIMES 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
36
ЗөвЗөв
8
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ГайхмаарГайхмаар
6
БурууБуруу
4
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Атаархуу юу ч чаддаггүй ацнуудад 2022-01-01 66.181.189.232

Энэ зарим нэг хүн муулах гаж донтой ацнууд, багад нь хэн нэгэн хүчирхийлсэн, эсхүл амьдралдаа гутарсан новшнуудаа та нарын үг хаана очиж хэн сонсох юм, монгол хүнд баймгүй сэтгэхүйтэй ацнууд хаанаас ч юм гарч ирээд хүн муулах юм

Avatar

Зочин 2022-01-01 142.79.202.93

Энэ ихээ холоос нясалсан чулуу. Эгч оростой л түншлээд эхлэсэн юм уу даа янз нь. Төд удалгүй унасан даа. Солонгосын ерөнхийлөгчид жаахан толгойгоо өндийлгөмөц л “ах” нуга дарчих юмаа. 12 ерөнхийлөгчийн зургаа нь шоронгийн хаалга татсан гэхээр нэг юм байна даа

Avatar

Зочин 2022-01-01 110.70.15.174

хэхэ тэнэг юмдаа юун орос билдээ

Avatar

Зочин 2022-01-01 103.212.117.64

balai avgai tsaazaar avah bsan yum

Avatar

Зочин 2022-01-01 103.80.210.183

манай хулгайч улс төрчидийн дэргэд тагтаа шүү дээ. харин монголд урьж ирээд малуудыг сурган хүмүүжүүлмээр байгаа юм. аав нь япон сургуультай байгаад япон аргаар улсаа хөгжүүлсэн байна даа.

Avatar

Зочин 2022-01-01 66.181.161.106

Mongold iim uls turch turuhgui yum daa? Dandaa oyunii bolson ediin shunaltai dutuu giin komplstoi uls tur hiduur duurssen yal zarsan uls turchid uls ornoo delhii hamgiin yaduu.. Kharanhui buduuleg bolgohiin TULUU ursulduj bna daa….

Avatar

зочин... 2022-01-01 202.21.109.56

Их ухаалаг…сайн…сайхан ч хүүхэн дээ… Яваандаа нобелийн шагнал ч авч мэднэ…..
Ухаалаг сайн …Солонгос хүний төлөө …зүтгэсэн…м Эцэг ГЕНЕРАЛ өвгөн ч тэр бас тийм хүн байсан …..Сайн сайхан ….сувилаад ..тэнхэрээд…..сэтгэл амгалан үйл хэрэг нь бүтэг ээ…

Avatar

зочин 2022-01-01 202.179.27.196

манай Улс төрчид энэ Эмэгтэйн дэргэд Ичмээр Нөхдүүд ш дээ Хулгай Дээрэм хийжчихээд Шоронд суухаараа Уйлдаг хулгайч Улс төрч Дарга нар ш дээ,

Avatar

c bayar 2022-01-01 172.58.175.80

xxyked unshuula

Avatar

Зочин 2022-01-01 150.129.143.146

Manai uilankhai uls torchid surgamj avasai

Avatar

Зочин 2022-01-01 111.220.50.43

Манай Ардчилсан тарвага ерөнхийлөгчийн хийсэн хэргийн дэргэд ёстой бурхан шиг ерөнхийлөгч байхгүй юү??!!

Avatar

Зочин 2022-01-01 213.87.152.107

!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-01 202.126.88.138

Үнэхээр мундаг удирдагч гэж боддог шүү. Шоронд орлоо гээд манай хэд шиг гоншигноод байхгүй.
Биеэ сайн сувилуулж тэнхрээсэй билээ

Avatar

Зочин 2022-01-01 192.82.76.253

Энэ эмэгтэй шиг эх оронч эрэлхэг улс төрч хүнч ховорхон. Эцэг. Эх хоер нь халдлагад өртөж амиа алдсан. Энэ хүний өөрийн амьдралынхаа тухай бичсэн ном монгол хэл дээр хэвлэгдсэн байгаа түүнийг манай улс төрчид олж уншаарай

Avatar

Зочин 2022-01-01 59.153.86.19

Энэ эмэгтэйгээс манай шуналтай гүзээт дарга нар сургамж аваасай

Avatar

Зочин 2022-01-01 115.130.131.74

Монголын арчаагүй улстөрч гээд байгаа гүзээлсэн эрчүүдээс илүү чанга бүсгүй. Амь гуйгаагүй өршөал гуйгаагүй. Тэгэхэд. Монголын улстөрчид аймхай хулчгар үнэн хөгийн новшнууд

Avatar

Ц. Эрдэнэбат 2022-01-01 202.9.46.144

Өршөөл үзүүлсэг ерөнхийлөгч Пак Гын Хэ-тэй өрсөлдөөд ялагдаж байсан. Пак Гын Хэ Эх орныхоо төлөө Эрчүүдээс илүү ажилласан, улс төрийн золиос болж, хэлмэгдсэн Эмэгтэй ерөнхийлөгч!

Avatar

Зочин 2022-01-01 59.153.114.188

Дэмжигчид байлгүй яах вэ. Гэхдээ манай ардчилсан ерөнхийлэгчид, АН–ын тэрс үзэлтнүүд шиг эх орныхоо үйлдвэрлэлийг устгаж, эдийн засгыг сүйрүүлж, төрийн данс улайлгаж,гадаад дотоодын үлэмж өрөнд оруулж, иргэдийн ихэнхийн амьдрах төвшинг унагаж,гуйлагчид өсгөөгүй. Харин улс орноо урагшлуулах, иргэдийн амьдралыг сайжруулахад зохих хувь нэмрээ оруулсан эмэгтэй бололтой.

Avatar

Зочин 2022-01-01 192.82.85.217

Setgel mederlii sogogtoi komunist bn

Avatar

Зочин 2022-01-01 150.129.142.252

Мэдлэгийн хэлтэрхий байтугай, мэдрэл хэвийн бус, анархист комунистууд энд тэндгүй ийм утгагүй юмаа дахин2 хуулж бичхийн. Сүүлийн 30 жилийн хэдэд нь комунист намын үргэлжлэл төр барьж байгааг мэддэггүй юмуу, бусдыг буруутгах өвчтэй юм уу.

Avatar

Зочин 2022-01-01 202.126.89.217

Тийм. 26 жил зайдалж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж