ФОТО: Э.Энхбат начныг сүүлчийн замд нь үдлээ | News.MN

ФОТО: Э.Энхбат начныг сүүлчийн замд нь үдлээ

ФОТО: Э.Энхбат начныг сүүлчийн замд нь үдлээ

ФОТО: Э.Энхбат начныг сүүлчийн замд нь үдлээ

Улсын начин Эрдэнэбилэгийн Энхбат энэ сарын 25-ны өдөр таалал төгсч, Монголын ард түмэн эмгэнэл, харуусал илэрхийлсээр байна. Талийгаачийг өнөөдөр /2021.12.31/ 05:40 цагт Спортын төв ордноос сүүлчийн замд нь үдлээ.

Монгол Улсын начин Э.Энхбат төрийн их баяр наадамд дөрвөн удаа шөвгөрсөн өсөх идэр, өрнөн дэлгэрэх, улам нэмэх чимэгтэй манлай начин байв.

Э.Энхбат агсан Булган аймгийн Могод суманд 1984 онд төржээ. Бага наснаасаа бөхийн спортыг сонирхон хичээллэж, 2005 онд Булган аймгийнхаа баяр наадамд түрүүлсэн нь түүний амжилтын гараа байжээ. Улмаар 2009 оны Үндэсний их баяр наадамд тав даван шөвгөрч, “Улсын начин” цол хүртсэнээс хойш 2012, 2013, 2019 оны баяр наадамд дахин гурван удаа, төрийн наадамд нийт дөрвөнтөө шөвгөрсөн өсөх идэр, өрнөн дэлгэрэх, улам нэмэх чимэгтэй манлай начин, алдартай бөх байлаа.

ТАЛИЙГААЧИЙН АР ГЭР, ТӨРӨЛ ТӨРӨГСӨД, НАЙЗ НӨХДӨД ГҮН ЭМГЭНЭЛ ИЛЭРХИЙЛЬЕ.

ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ: Л.ЭНХ-ОРГИЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
99
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-31 151.34.131.243

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Ганзул 2021-12-31 103.229.123.6

Хамаг хэргийн учиг, муудалцахад дарь асах шалтаг болсон Ганзул гэгч хормойн бузрыг хамгаалаад бүр Засгийн хэвлэлийн дарга болгочих юм аа. Ардын төрд тийм бузрын дэв шүглэсэн нүгэл л дутаж гэнэ. Манай намын дарга, Ерөнхий сайд Оюун-Эрдэнэ юу л хийгээд байна даа

Avatar

Зочин 2021-12-31 59.153.113.209

Гээндээ ч бий Гоондоо ч бий гэдэг шиг хэн хэнд нь буруу байгаа. Талийгч дундуур нь гарч явсанаараа явчихсан бол Аврагаас тэр цагт ярилцлага аваагүй бол Хэн хэнийх нь ар гэрт асуудал гарсан бол гээд есөн шидийн бодол орох юм даа. Архинд л буруу өгөх юм ам руу нь хүчээр цутгасан биш Ер нь тааруулж уугаагүй тэр 2 найзын буруу Амиа алдтал архидана гэ үүнийг хэлэх байх даа Хэнч танихгүй хүний гарт өртчихсөн бол Солонгос явах зардал ч байхгүй Сонин сэтгүүлээр ч дурсагдахгүй хэл чимээгүй өнгөрөх байв

Avatar

. 2021-12-31 124.158.67.168

Harin tiim. Tsar tahaltai ue ye horio tseer tavigdaad l zarim ard urged amidral n tuilyn hund hetsuu orlogogui yaaya daa gej baihad zarim n bolohooroo jargaldaa tashuurch heden darga natyn b**s doloogood arhi wiskey uugaad showdaad yavj baidag!. Zugeer l gertee baij baisan bol yu gej iim yum bolohov. Olon udaa ingej uuj sogtuurch zugaatsaj yavsan baigaa daa ene 2. Tegeed l olon havar negendee bolj baigaa yum hohinee hohino!!!

Avatar

Мөнх 2021-12-31 59.153.114.62

аврагаас ч гэх шиг а******н болсон тэр чинь

Avatar

Зочин 2021-12-31 66.181.177.126

БАТТУЛГЫН ГАРААР ОРСОН ХҮМҮҮС ХҮН Л АЛДАГ ШҮҮ ДЭЭ!! НӨГӨӨ МАХБАЛ ГЭДЭГ а******н БАС НЭГ САЙХАН ЗАЛУУГ АЛЖ 4 ХҮҮХДИЙГ НЬ ӨНЧРҮҮЛСЭН ШҮҮ ДЭЭ!!! ИЙМ МУУХАЙ ХАЯА МУУТАЙ ХУЛГАЙЧ ДАА!!! МОНГОЛЫН АРД ТҮМНЭЭС ХУЛГАЙЛСАН ХЭДЭН ЗУУН ТЭРБУМ НЬ ХООЛОЙД НЬ ЯС БОЛОН ТЭЭГЛЭЖ,ОЛОН ХҮНИЙГ ШОРОН РУУ ЯВУУЛЖ БАЙНА ДАА!!! ЭНХБАТЫГ АМЬД ҮЛДЭЭХ ГЭЖ ЗАРСАН ОЛОН ТЭРБУМ НЬ ЯМАР Ч ҮР ДҮНГҮЙ БОЛЖ,ХИЙСЭН НҮГЛҮҮД НЬ НҮДЭЭРЭЭ ГАРЧ ЭНЭ ХОРВООД МӨНГӨНӨӨС ИЛҮҮ ХҮНЛЭГ СЭТГЭЛ БАЙХ ЁСТОЙГ ДЭЭД ТЭНГЭРЭЭС АНХААРУУЛЖ ХАРУУЛЛАА!!

Avatar

Зочин 2021-12-31 213.87.144.58

))))))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-31 64.119.26.141

Нэртэй төртэй явсан хүнд алуулчихсан болохоор талийгч сонин хэвлэлээр мөнчиг завсаргүй тавигдлаа.тэрнээс бишчиг архи уугаад зодолдоод нэг нь үхээд нөгөө нь ачигдсан хэрэг өчнөөн л гардаг нэг ч хэвлэлд бичигдээд байдаггүй дээ .за за ум мани бад ми хум

Avatar

ард түмэн 2021-12-31 192.82.76.39

архи хүүхнээс л болсон ийм хүмүүсийг алдаршуулаад хэрэг бгам ууулс оныхоо хөгжил цэцэглэлтэд амь насаа зориулсан бол алдаршуулан ёслол үйлдье

Avatar

Зочин 2021-12-31 202.126.89.49

Энэ сэтгэгдлүүдийг уншихаар архинаас болсон л гэцгээх. гэтэл талийгчийн эхнэр зодооны маргааш гэмтлийн эмнэлгийн гадна ярилцлага егехдее намайг ирэхэд түвшинбаяр үүдний хавьцаа сууж бсн. Нээх согтуу байгаагүй. 2-3 жилийн өмнө найз Хосбаярыг гудамжинд тааралдаад шалтгаангүй зодсон. гомдол гаргаагүй болохоос манай найз гэмтэл авсан. Тэр үед түвшинбаяр нээх согтуу байгаагүй. Тэр үеэс нөхөр нь түвшинбаяраас зайгаа авч холдсон гэж ярьсан.

Avatar

Булган нутаг 2021-12-31 64.119.26.126

Ум ма ни пад ми хум
Эх орныхоо ариун хөрсөнд тайван нойрс доо. Энэ бүгд цоохор дээлт залуучуудыг яаж бусниулж болдгийн жишээ.

Avatar

Зочин 2021-12-31 103.26.195.227

temdeg zuuj ochih hereg bdag l yum bh daa. buh l yum daa

Avatar

Зочин 2021-12-31 124.158.69.206

Баттулга дуртай хүнээ шоронд хийдэг тул Түвшинбаяр хөөрч онгироо болж хүн алахад нь түлхсэн. Хүн зодоход Баттулга юу гэж тийм байх вэ дээ худлаа мэдээ шүү гэж ярилцлага өгсөн бичлэгээ хар.

Avatar

Иргэн 2021-12-31 59.153.114.182

Эвий дээ. Ум маани бад мэ хум.

Avatar

Зочин 2021-12-31 202.55.188.46

Hun alsann hun dor hayaj 10 jil avah ni baaraggui

Avatar

Зочин 2021-12-31 202.9.40.32

Архи хүнийг а**а. Олон сайхан хүмүүс архинаас болж шоронд орж нөгөө нь амь насаа алдаж байна. Хичнээн сайхан ажил албатай байсан хүмүүс ажил амьдралаа нэг мөсөн баллаж байна. Махвал гэж миний найз бас л архи уусан үедээ биеэ барьж чадалгүй цаад нөхрөө зохисноос болоод нөгөөдөх нь нас барчихсан. Тэгээд л арав гаруй жилийн хорих ялаа эдэлж байна. Энэ хоёрын хувьд маш их харамсалтай байна. Түвшинбаяр шоронд орох нь гарцаагүй. Хүний нас богинохон байтал шоронд тэр олон жилийг өнгөрөөх гэж

Avatar

чоогоо 2021-12-31 66.181.161.11

Архи буруутай биш ээ. Хувь хүн буруутай, цаашлаад улстөрд оруулах гэж уруу татан нэр дэвшүүлж, төрийн алба руу чихэж оруулж өөртөө хамгаалалт тавих гэсэн цоохор дээлтээс л бүх юм эхэлсэн.

Avatar

Зочин 2021-12-31 72.196.192.250

Tuvshinbayr, Mahbal 2-iin zuv, arginine buruu. Tiim vv !!!
Jenkogiin troll chamaig daa !!!

Avatar

Зочин 2021-12-31 202.55.188.35

Архи уугаад мөрөөрөө байдаг хүн зөндөө. Архинд бурууг өгөөд хэрэггүй. Архийг шоронд хориод нэмэргүй.

Avatar

иргэн 2021-12-31 202.21.108.234

ТАМИРЧИНД ОЛГОДОГ НАСАН ТУРШЛЫН ШАГНАЛЫН ЭРГЭЖ ХАРАХ ЦАГ БОЛСНЫГ ХАРУУЛЛАА.

Avatar

Badarch taxar 2021-12-31 64.119.24.111

Солонгосууд хүн эмчилж чаддаггүй хий дэмий мөнгийн нь шулж авдаг гэдэг нь тодорхой боллоо ! Тархины гэмтэлтэй хүн солонгос явсаны хэрэггүй өөр улс яв !!!

Avatar

шоо 2021-12-31 66.181.161.11

Аргагүй тахар, ёстой жинхэнэ монгол хүний амнаас гарах үг байна даа.

Avatar

Зочин 2021-12-31 202.179.27.110

Сүнсээ харийн нутагт үлдээлгүй амжиж эх орондоо ирсэн сайхан монгол хүү минь элгэн нутагтаа ахин төрөөрэй. Төлөв төвшин сайхан бөх хүү цэл залуугаараа зандалчны гарт амиа алдсанд ард түмэн харамсан гашуудаж байна. ум ма ни бад мэ хум

Avatar

Зочин 2021-12-31 202.21.107.119

Ум сайн амгалан болтугай.

Avatar

Зочин 2021-12-31 66.181.183.169

1их ариун хүн үхчихсэн үү 2 архичин дундын хүүхнээ булаацалдаад 1 нь л үхчиж

Avatar

Зочин 2021-12-31 203.91.115.250

ЧИ ХҮН МӨН ҮҮ ӨӨДГҮЙ АДГИЙН АМЬТАН ЮМДАА ,

Avatar

Зочин 2021-12-31 64.119.24.212

Ийм үг амнаас яаж гарч чадаж байнаа.Хүн хог гэвэл энэл мөндөө

Avatar

Зочин 2021-12-31 106.254.199.79

сайхан найзыгаа даанч яав даа. Гар хөлийг нь хугалаад ч болтугай амьд үлдээчихгүй. Хөөрхий хүүхдүүд нь яасан элэг эмтэрмээр хэцүү юм бэ дээ

Avatar

Зочин 2021-12-31 72.196.192.250

Chi ch Jenkogiin troll l bna.

Avatar

зочин 2021-12-31 192.82.76.39

тийн ш дээ эх орныхоо төлөө амиа зориулсан бол өөр хэрэг муусайн тэнэг бөхчүүд хүүхэн булаацалдаж алалцаа биз дээ муу ухлээр үхлээ ш дээ

Avatar

Зочин 2021-12-31 202.21.109.55

Hunii uriig iim ch bolgoh gej iimerhuu uuharaaa tom2 baadag zaluus suragamj avaasai yarshigadaa geeed humuus duugai baidag bolhoos unendee uuchaar gudamaar shiagraaad ongirdog zaluus iim ur dund hurne esvel nasaraa tahir dutuu

Avatar

Зочин 2021-12-31 202.55.188.105

2 найзыг хооронд нь муудалцуулах гэж уусан архинд нь мансууруулах бодис хийсэн ч бж мэднэ бусдаар нэгнийгээ ийм бдалд ортол нь зодно гэж юу бхав дээ хайран схан залуучууд хайран схан гэр бүлүүд өнчирч бна нэг нь шороонд нөгөө нь шоронд бх гэж дээ эвийдээ ум сайн амгалан болтугай🙏🙏🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-12-31 66.181.187.103

Ooriinhoo garaar avch uhaanaa aldtal uusan hund ni bish arhind buruug ni chihdeg hooson tarhitanguud Mongoloor duuren.
Uuhgii ee gehed l boloo yum bish uu?

Avatar

Зочин 2021-12-31 64.119.27.217

Ёстой Үнэн . Дарж байгаад ам руу нь цутгасан биш

Avatar