"Төрийн ордонд орохоос эхлээд л хүний эрх зөрчигддөг" | News.MN

"Төрийн ордонд орохоос эхлээд л хүний эрх зөрчигддөг"

"Төрийн ордонд орохоос эхлээд л хүний эрх зөрчигддөг"

"Төрийн ордонд орохоос эхлээд л хүний эрх зөрчигддөг"

Жагсаал цуглаан хийх журмын тухай хуулийн нээлттэй сонсгол өнөөдөр/2021.12.30/ Төрийн ордонд болсон. Гэвч "NoDoubleStandart" тэргүүтэй хөдөлгөөний төлөөлөл энэ нээлттэй сонсгол хүчингүй болох ёстой гэдгийг мэдэгдэн хэвлэлийн бага хурал хийлээ.


Иргэн Д.Монголхүү:

-Нээлттэй хэлэлцүүлэг нь бидний хүссэн, хэвлэлийн оролцоог хангаж чадахгүй гэдгийг бид мэдэгдсэн. Гурван бүлэг шаардлагыг хүргэсэн. Үүнд, нэгдүгээрт Үндсэн хууль болон Сонсголын тухай хуульд нийцүүлэх, хоёрдугаарт, олны анхаарал баяр руу чиглэсэн үед хийхгүй байх, гуравдугаарт, нэг өдөр яриад өнгөрөх асуудал энэ бишээ гэдгийг хүргүүлсэн. Гэтэл бид хүсэлтээ өгөөгүй гэж Н.Учрал гишүүн мэдэгдсэн. Д.Ганбат гишүүн арванхоёрдугаар сарын 20-ны өдөр шаардлагаа хүргүүлсэн гэдгийг хэлж байхад микрофоныг нь хааж байна лээ. Хаалттай хэлэлцүүлгийг явцыг харж байхад шүүмжлэл хэлсэн хүмүүсийн микрофоныг шууд хааж байна. УИХ-ын чуулган, хэд хэдэн байнгын хорооны хуралтай давхцуулж хийж байгаа нь энэ хэлэлцүүлгийг үр дүнгүй болгож буй хэлбэр.

Ирэх оны нэгдүгээр сарын 15-ны өдөр нээлттэй сонсголыг улс орон даяар хийнэ.

УИХ-ын чуулганаар энэ сонсгол явах ёстой. Гэтэл Байнгын хорооны хурлаар явуулсан. Хэрэв бидний шаардлагыг хүлээн авахгүй бол бойкотлоно гэдгээ илэрхийлсэн. Хэлснийхээ дагуу ч өнөөдөр очсонгүй. Хэрэв мэдлэг ур чадвар чинь дутаад байвал бид туслаад өгье гэдгээ арванхоёрдугаар сарын 20-ны өдөр мэдэгдсэн. Өнөөдрийн байнгын хорооны хэлэлцүүлэх асуудал дээр энэ сэдэв байгаагүй. Хэлэлцэх асуудлаас хассан гэсэн. Хүний эрхийн комисс тэр зааланд юу хийж суугаад байгаа юм бэ. Хүний эрхийн комисс бойкотлоод гараад явах хэрэгтэй шүү дээ. Нүдэн дээр нь хүний эрх зөрчигдөж байхад. Иргэдээ үүрэгжүүлэх тухай л яриад байна. Төрийн үндэс суурь иргэдээ хамгаалах хэлбэрүүд олон янз байдаг. Иргэдийг бус төрийг үүрэгжүүлэх ёстой байдаг юм. Хийж байгаа ажлаа ойлго. Өнөөдөр нэг талын хүмүүс л оролцлоо. Өнөөдрийн хэлэлцүүлгийг заавал хүчингүйд тооцох ёстой.

Иргэн Д.Амартүвшин:

-Халтуурны юм битгий хийгээсэй гэж бид хүссэн. Гэтэл нээлттэй сонсголыг халтуурдаж байна. Иргэдийн төлөөллийн хоёр хүн нь МАН-ын гишүүн байгаа харагдсан. Асуулт асуугаад л болсон. Ардын намын эрх мэдэлтэй хүмүүс удахгүй гудамжинд гарна. Эрх мэдэл үүрдийнх биш. Байнга эрх мэдэлтэй байх юм шиг хандлага гаргаж байгаа нь муухай санагдаж байна. Нээлттэй нэртэй жүжиг өнөөдөр боллоо. н.Мөнхчулуун Ардын намынх, хүний эрхийн судалгааны төвийн ажилтан нь бас Ардын намынх. Зүгээр л жүжиг тавиад байна. Энэ байдлаар жагсаал цуглааны тухай хуулийг сайжруулахгүй. Эрх баригчдад ээлтэй хууль болох гээд байна. Бид 10-15 хүн оруулж, сонсгол хийх ёстой. Тэрнээс биш Н.Учрал, Х.Нямбаатарыг сонсох сонсгол биш ээ. Олон нийтийн сонсгол байх ёстой. УИХ-ын чуулганы хажуугаар жижигхэн, халтуурдсан хэлэлцүүлэг боллоо. Та нар 2-3 жилийн дараа гудамжинд гарна. Бидэнтэй адил сууж байна. Тэр үед та нарыг хэн ч сонсохгүй. Та нарыг эрх мэдэлтэй байхтай ямар байсныг хүмүүс асууна.

Иргэн н.Цацрал:

-Өнөөдөр жагсаал, цуглаан зохион байгуулах тухай хуулийн нээлттэй сонсгол болжээ. Нэрсийг нь авч, өнөөдөр оролцооч гэсэн. Сүүлийн хоёр жил 420 орчим жагсаал болсон. Үүнээс 29 нь хүсэлтээ өгч, 28 нь татгалзсан хариу авсан. 1994 онд батлагдсан энэ хууль хэрэгжихгүй байна. Төрийн ордонд орох үйл явцаас эхлэн хүний эрх зөрчигдөж байна. 40 гаруй хувийн ирцтэй эхэлсэн энэ сонсгол дээр микрофон барьсан хүмүүс иргэдийг шүүмжилж байна. Өнөөдөр арванхоёрдугаар сарын 30-ны өдөр хүмүүс юу хийж байдаг юм бэ. Иргэд баяртаа бэлдэж байдаг юм. Ажлын өдөр сонсгол зарлаад эхэлсэн хойно нь мэдэгдэж байна. Оролцох хүмүүсийнхээ тоог нэмье гэж шаардлага хүргүүлсэн ч хариу нь ирсэнгүй. Өнөөдрийн нээлттэй сонсголыг хүчингүй болгон ирэх онд хийе гэсэн саналтай байна.

"Yes or No" хөдөлгөөний н.Билгүүн:

-14 хоногийн өмнө зар хүргэх ёстой байдаг. Гэтэл өчигдөр, өнөөдөр зар хүргэж байна. Мессежээр зар хүргэнэ гэж байдаггүй. Арванхоёрдугаар сарын 20-ны өдөр бид хэвлэлийн бага хурал зарлаад хүсэлтээ хүргүүллээ гэж мэдэгдсэн. Гэвч Н.Учрал гишүүн хүсэлт хүргүүлээгүй гэж хэллээ. Д.Монголхүү, Э.Одбаяр нарын нэрийг цохож, хэллээ. Харлуулах зорилгоор хэвлэлийн бага хурал мэт нээлттэй сонсгол хийлээ. Өнөөдөр нээлттэй сонсгол хийсэн гэж үзвэл дахин хоёр жил сонсгол хийхгүй. Иргэн асуулт асуухаар ондоо хариулт хэлдэг. Н.Учрал гишүүн Э.Одбаяр, Д.Монголхүүг харлуулах гэж орж ирсэн. Гурван минутын хугацаанд энгийн иргэн өөрийн зөрчигдөж буй эрхээ ярихад хангалтгүй. Хэвлэлийн байгууллагууд яагаад нээлттэй сонсголд оролцохгүй байгаа юм. Ганц "parlament.mn" байх нь хангалтгүй.

Э.Одбаяр:

-Өнөөдөр 18 хүн нээлттэй сонсголд бүртгүүлжээ. Анх 10 хүн бүртгэнэ гээд тав нь оролцогч, тав нь ажиглагч гэсэн. Гэтэл өнөөдрийн сонсголд оролцсон хүмүүсийн тал нь Ардын намынх. Хэрэв гүжирдсэн гэж байгаа бол харъя л даа. Яг асуудал тавих гэсэн төрийн бус байгууллагуудаа хашааны гадна үлдээгээд өөрсдийн хүний эрхийн гэх нэртэй байгууллагуудаа оруулж байна. Бид шаардлагадаа бүхнийг дурдсан. Өнгөрсөн жил өрнөсөн органик хөдөлгөөнүүдийг нэрсийг нь бичээд, асуудлаа тавиад байна шүү дээ. Нээлттэй сонсголд ирсэнгүй гэж болохгүй. Х.Нямбаатараа чамаар заалгахгүй. Зүүн гараараа хүний эрхийг булшилж, баруун гараараа хамгаалж байгаа юм шиг байж болохгүй. Хурал даргалагч Н.Учрал гишүүн хэдэн хүн урьсан юм бэ. Хэвлэл мэдээллийнхэн заавал оролцох ёстой. Сонсголд заавал оролцох иргэд ч бий. Чаддаг юм бол та нар ороод ир гэж болохгүй. Төрийн ордонд орохоосоо эхлээд л хүний эрх зөрчигддөг. Хэдэн цүнх барьдаг нөхдүүдээ ордон руу оруулаад твиттерээр хүн доромжлохоо болиоч. Өнөөдрийн нээлттэй сонсгол журмаа зөрчсөн учир хүчингүйд тооцно. Арванхоёрдугаар сарын 30-ны өдөр хүмүүс гэртээ нийслэл салатаа хутгаж байхад нээлттэй сонсгол зарлаж байна. Бид 2022 онд өөрсдийн жинхэнэ нээлттэй сонсголоо хийх болно. Хүн бүрийг нээлттэй индэр дээр гарган сонсох болно. Та нар чадахгүй бол иргэд өөрсдөө эрхээ хамгаалахын төлөө явна.

Өнөөдрийн сонсголд хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд оролцох байсан. Тиймээс энэ бол хүчингүй. Шинэ товыг зарлах ёстой. Дахин хийхгүй бол бид өөрсдөө хийнэ. Бид төрийн байгууллагын дарга нарыг урина. Хэн ирж, хэн ирэхгүйг бүгд харах ёстой. Х.Нямбаатар, Н.Учрал хоёр сууж байгаад 30 минут ярьдаг зүйл хийхгүй. 2-3 өдөр үргэлжлэх сонсгол хийнэ. Хэрэв бид өнөөдөр ордон руу орсон бол оролцогч гээд бүртгэчихнэ. Сонсгол ингэж хийхгүй гэдгийг нь бид хэлээд байхад хариу өгөлгүй хийсэн. Хэдүүлээ ширээ тойрч суугаад хуулиа боловсруулъя. Та нар бидний боловсруулсан төслийг хараад ойлгохгүй юм байна. Бидэнд олон материал байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
81
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-30 111.220.50.43

5-10 хүнтэй бүлэгүүд өлсгөлөн суултын алинд ч захиалагчын тавьсан хүсэлт шаардлагын дагуу найдвартай оролцоно!! Гэхдээ хүн зодох, а**х гэх мэт хууль бус хүсэлтийг хүлээж авахгүй!!! Жич: өвөлийн суулт өдрийн 150, өлсгөлөн хоногийн 400;

Avatar

ИРГЭН 2021-12-30 202.21.100.59

ЭНЭХҮҮ ИРГЭНИЙ ЭРХИЙН ТӨЛӨӨ ХЭН ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙГАА НЬ СОНИН БИШ Л ДЭЭ. ДООР БИЧСЭН КОММЕНТУУД БҮГД Л НЭГ ГАРАЛ ҮҮСЭЛТЭЙ ЮМ ДАА. МАГАДГҮЙ НӨГӨӨ ТРОЛЛУУД НЬ БИЗ. ХҮНИЙ ҮНДСЭН ЭРХИЙН ТАЛААР НЭХЭЖ ШААРДАЖ БАЙХАД ЯАГААД ЭСЭРГҮҮЦЭЭД БАЙГААГ ОЙЛГОХГҮЙ ЮМ. ЯАЖ Ч БОДСОН ҮЗЭЛ БОДЛОО ИЛЭРХИЙЛЭХ, ТӨРИЙН ЭНЭ ДАБЛ СТАНДАРТЫГ ЦЭГЦЛЭХГҮЙ БОЛ БОЛОХГҮЙ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ БАЙМААР. ЭНЭНИЙ ТӨЛӨӨ ДУУГАРЧ БАЙВАЛ АН НЬ БАЙНА УУ МАН НЬ БАЙНА УУ МАНАН НЬ БАЙНА УУ ДЭМЖИХ Л ХЭРЭГТЭЙ. МАНАЙХАН НЭГ БОЛ ТАС МУУЛДАГАА БОЛЬ Л ДО

Avatar

Зочин 2021-12-30 66.181.168.131

ЦАР ТАХАЛААР ДАЛИМДУУЛСАН ХҮНИЙ ЭРХЙН НОЦТОЙ ЗӨРЧИЛ БАЙГАА ГЭДЭГ НЬ ҮНЭН.
ЯГ НЭГ ЖИЛИЙН ӨМНӨ ДАЙНЫ АЛАГ ЭРЭЭН ХУВЦАСТАЙ ХҮМҮҮС ХӨМСӨГӨӨ ЗАНГИДААД ТВ ОЛОН НИЙТИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН ХЭРЭГСЛЭЭР ИРГЭД "ДАЛДГАНАЛАА" ГЭЭД Л УУРТАЙ ДАРГА НАР ЯРЬЖ БАЙСАН САНАГДАЖ БАЙНА.

МАНАЙ МОНГОЛЧУУД ЮМЫГ ИХ ХУРДАН МАРТАХ ЮМ. ЭНЭ БАЙДЛЫГ ЭСЭРГҮЙЦСЭН ХЭДЭН ЗАЛУУЧУУДЫГ АД ҮЗЭЭД ЯАХ ВЭ ДЭ? ЭНЭ ХЭД ЧИНЬ ЧАМАЙГ ФБ ДЭЭРЭЭ ДАЛДАГА ПОСТ ОРУУЛСНЫХАА ТӨЛӨӨ ЦАГДААД ДУУДАГДАХГҮЙ БАЙЛГАХ ГЭЭД ҮЗЭЖ ТАРААД БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-12-30 166.205.153.30

Өндөр зохион байгууюлалттай хамт олон өлсөглөнгөөс бусад үйл явцад үнээ тохирч оролцоно ; холбогдоно уу

Avatar

mgl 2021-12-30 66.181.189.174

oroltsoogui baij bitgii hudlaa dur uzuul. ta nar dur esgegch nar yum bna.

Avatar

Зочин 2021-12-30 213.87.139.220

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-30 202.126.94.99

Монгол хэл ч хэрэглээнээс гарч бнадоо. No yes ч гэх шиг. Еронхийлогчын дэргэдэх Хэлний бодлогын ундэсний зевлел нь унтсаар!!! Тэр нь ч дээр биз, юм хийвэл бур ч бантан болгоно. Татан буулгавал таарна.

Avatar

Зочин 2021-12-30 150.129.143.57

Манайд олон зүйл зөвхөн гадныханд зориулагдсан мэт бдаг юм билээ. City toilet гэх мэтээс эхлээд

Avatar

Зочин 2021-12-30 66.181.180.233

Ажваас хамгийн балмад этгээдүүд л хүний эрх яриад байх юм. Төрийн ордонд монголхүү, одбаяр зэрэг хүний эрх ярьсан зэрлэгүүд чөлөөтэй орох ёсгүй. Ямарч улсад төрийн ордны дотор гадаад орчин дээд зэргийн хамгаалттай, нарийн дэг журамтай байдгийм

Avatar

Хэ хэ 2021-12-30 202.126.89.181

Эд албан тушаал горьджээ. Удахгкй хурган дарга болоод таг болно. Утааны эсрэг тэмцээд бсаг хуухэн шиг ха.ха

Avatar

зочин 2021-12-30 64.119.26.5

хүний эрхийн талаар эрх чөлөөний талаар 30 жил хашигарч тэмцэж гүйцгээлээ харин иргэний наад захын үүргийн тухай хариуцлагын талаар хэн ярьсан бэ яагаад ганц эрх байдаг үүрэг хариуцлага байдаггүй юм энэ ардчилал уу

Avatar

ахмад эмч 2021-12-30 64.119.26.5

Та нар эрхийн тухай их тэмцэгчид иргэний наад захын үүргийн тухай бүгд хэлгүй дүлий хүмүүс

Avatar

зочин 2021-12-30 64.119.26.5

төрийн ордонд буутай ташууртай орохыг аль ардчилсан улс зөвшөөрсөн бэ АНУ -ын төрийн ордонд дуртай эрх чөлөө яригчид саадгүй нэвтэрдэг үү тэмцэгчид та хэн нэгний төлөө мөнгөтэй хүний төлөө тэмцэгч болдог болохоос үнэн ядарсан хүмүүс хүүхэд эмэгтэй чүүдийн төлөө эх орны төлөө бүгд хэлгүй шүү дээ

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-30 64.119.19.9

МАНгаруудын ганц чаддаг юм нь ХАЛТУУРДАХ. Ийм чухал асуудлыг ингэж ярьж, хийдэггүй юмаа. Тэгээд мөнгөний троллуудаараа баахан юм дэмжиж бичүүлээд байна уу даа.

Avatar

Зочин 2021-12-30 59.153.113.116

Хутган үймүүлэгч, монголыг хорлохыг санаархагчид, улс төрийн захиалгат жүжигчид, далд орцгоо..

Avatar

Зочин 2021-12-30 59.153.115.160

Монгол хүү гэгчийн мэдрэл эрүүл бишээ.ЯАГААД 1.БОЙТОКЛОНО гэнээ хуульгүй авирлаа гэв 2.Төрийн ордонд дуртай цагтаа гүйж орж байхнээ.Энэ мэт тэнэг үдэшлэгүүд ороод юу ч хийж байсан хамаагүй 3.Энэ амьтныг дагасан салбадайнуудад МОНГОЛ улсын УИХ урилга өгөх юм байнаа. Мөн их санаа шүү. Улсаа голсон,тэнэгүүдийг шоронд хатаа САНАЛ асуулга явуулахад ард түмний олонх дэмжнээ.

Avatar

Зочин 2021-12-30 43.242.242.59

Монголхүү нар Шизо той

Avatar

Зочин 2021-12-30 192.82.90.170

ардчилал ядуурал хоёр ихэр юм шигээ.анархи байдлаа ардчилал гээд ойлгочихсон..

Avatar

Зочин 2021-12-30 103.229.122.207

Ажлын өдөр яасан эрт салатаа хийдэг юм бэ 31 гэхэд муудчихдаг юм байгаа биз дээ амьдралтай юм ярь л даа та нар

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-30 202.9.41.4

мөнгө авсан сайт троллууд л эднийг дэвэргээд байгаа болохоос яг үнэндээ жирийн иргэд олонх нь эдний үйлдлийг дэмжихгүй байгаа

Avatar

zochin 2021-12-30 184.144.55.230

ЯАГААД 30-Д БАЯРЫН ӨДӨР СОНГОЖ БАЙНАА, ЭНЭ БОЛ АМЬТНЫ АНXААРЛААС XОЛДУУЛАX БҮР ШАЛГАРСАН ПАТЕНТ. ӨӨР ӨДӨР ДАXИН XИЙ !!!

Avatar

mgl 2021-12-30 66.181.189.174

30-nd yamar bayar baidag yum be?

Avatar

Зочин 2021-12-30 64.119.17.167

Хаха 10 хоног суучиж чадахгүй чацгаа цувуулаад гарч ирчээд олон юм яриад бдаг

Avatar

Зочин 2021-12-30 64.119.20.152

Ene mongolhuu eeree soyltoi haritcaluu ajlaa hiij baigaag tcagdaag zahnaad 2 a uzjihu huwtcasaa tailjih chi muu geed bur ih muuhaigaar helj bsn shu de enenii temtcegj gej yu baihaw dee zailuul hutgan uimlegj nar ed bol edniig teriin ordond oruulaj ugiin sonsdog lai shuu medleg bolowsroltoi zaluusaa ajliin sonsooj debgiih ym ih bga tedend ene hediin eruul bus ym sonsoj baihaar

Avatar

Зочин 2021-12-30 66.181.186.26

МАН-ын гишүүн иргэн биш гэж та нар хэлжээ. ТЭГВЭЛ АН-ЫН ГИШҮҮД ТА НАР ИРГЭН БИШ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ. ТА НАР АН-ЫНХАА ДААЛГАВРААР ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТТАЙ ИЙМ АЖИЛ ХИЙГЭЭД БАЙГААГ ЖИРИЙН ХҮМҮҮС ОЙЛГОЛГҮЙ ЯАХАВ ДЭЭ.МОНГОЛД ҮГ ХЭЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ ХЭТЭРСЭН ҮҮ ГЭХЭЭС ДУТААГҮЙ. АЛИВАА ЮМ ХЭМЖЭЭ ХЭТРЭХЭЭРЭЭ ТООГДОХОО БОЛЬДОГ ЖАМТАЙ.

Avatar

Зочин 2021-12-30 192.82.68.89

Урд зүгийн гаралтай хүмүүс л Монгол гэсэн нэртэй байдаг. Энэ ч харваас нэг хачин баагий харагдаад байгаа юмдаа

Avatar

Зочин 2021-12-30 202.9.46.148

Эрх чөлөө хязгаарлагдаад хэцүү байгаа хүмүүс Иргэншилээ солиод Америк болон Хятад улсад очоод жагсаад, хүссэн бүхнээ хийгээд үз дээ!!!
Яг тэр үед Монгол орон чинь Бурхан бумбын орон , эрх дураараа тарвалзаж байсанаа оылгох болно. Залуусаа!!!

Avatar

Зочин 2021-12-30 202.9.46.148

Иргэн хүний эрх чөлөө багадаагүй , Харин иргэн хүн үүргээ ухамсарлах чадвартай байх хэрэгтэй.!!!
Хууль бол нийт иргэдэд зориулагдсан байхаас нэг хэсэг бүлэг хүмүүст зориулан гардаггүй!
Тэнгэрийн дор амьдарч байгаа бол амьдарч байгаа улс орныхоо хуулийг мөрдөж эрх, үүргээ биелүүлж амьдрах ёстой шүү Залуучуудаа!!! Түүнээс би санаанд буусан дуртай бүхнээ хийх ёстой гээд Эрх чөлөө гээд байж болохгүй! Хэцүү байвал Иргэншилээ солиод Америк, болон Хятадад очоод хүссэнээ дураараа хийгээд үз дээ!!!

Avatar

Уншигч 2021-12-30 202.21.108.173

Яагаад чамд Монголхүү гэдэг нэр өгсөн юм болоо!!!

Avatar

Кса 2021-12-30 202.126.88.181

Тийм л их хүний эрх ярьдаг юм бол урьж залаад байхад нь өнөөдөр УИХ-н хэлэлцүүлэг дээр нь очихгүй яасан юм бэ? Гачин алиалагч, шизотой юмнууд.

Avatar

777 2021-12-30 202.126.93.206

Монгол улсын хөгжлийн төлөө хуруугаа ч хөдөлгөөгүй алиа салбадайнууд. дандаа төрд хашилсан зөвхөн өөрсдийн эрх ашиг ярьсан үүрэг хүлээх чадваргүй л*****н турхираач нар л байна. эдгээр анарихстуудад эх орон улсыг бодох юмгүй гарууд хэдэн халтар цаасаар биеэ худалдсан хулгайчууд эднээс сайн юм яавч гарахгүй

Avatar

Зочин 2021-12-30 84.87.24.159

Ali ch ulsiin toriin ordond durtai ni orood baidaggui baih shuu. Ardchilaliin olgii gej shuteed baigaa amerikiinhaa tsagaan ordond oirtood uzehgui yu, yah ni uu har.

Avatar

ХООСОН ХООСОНЦОРУУД 2021-12-30 64.119.19.75

ХООСОН ХООС БОЛСОН ХУНИЙ ЭРХ ГЭЖ ЯРИАД ХЭРЭГГУЙ АЖИЛ ХИЙЖ БИЕТ ЮМ БУТЭЭЖ АЖИЛ АМЬДРАЛАА САЙЖРУУЛАХ ТУХАЙ БОДИТ ЮМ ЯРИХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ ХООСОН ХООСООР ХООЦОЛДООД ХЭРЭГГУЙ ДЭЭЭ

Avatar

Шантаажны тэжээвэрүүд 2021-12-30 202.126.89.51

Дэнэг лебралуудаа та нарыг капитол хийлд ингэвэл муудна ойлгож байна уу үхэрүүдээ

Avatar

Монгол 2021-12-30 88.230.50.160

Хүний эрх нэрийн дор Монгол Улсыг сүйрүүлэх, гадныхны олз болох үйлдэл хийж хэрхэвч болохгүй нь ойлгомжтой биз дээ. Хүн бүр дур дураараа аашлаад, хууль бус үйлдлйиг нь таслан зогсоохоор хүний эрхийг зөрчлөө гэж хашгирцгааж байгаа нусан журуудыг дураар нь тавибал анархизм газар авч улс сүрнэ биз дээ?! Бүх юм хуулийн дагуу, хүн бүрийн үйлдэл, үг хэл нь бусдын эрхэнд халдаагүй байж л нийгэм зөв замаар хөгжинө.

Avatar

Зочин 2021-12-30 59.153.114.188

Төр засгаас хүний эрх, эрх чөлөө зөрчсөн ямар ч үйлдэл хийгээгүй. Харин хууль тогтоомж зөрчиж,гэмт хэрэг хийвэл түүнийг таслан зогсоох, нийгэмд хор хөнөөлгүй болгох үүрэгтэй түүнийхээ дагуу л ажиллаж байгаа.Энэ нөхөд хэн нэгний захиалгаар л нийгмийн сэтгэл санааг үймүүлэх,улс оронд үймээн самуун дэгдээх оролдлого хийж байх шиг байна.Үйлдэл нь төрийн эсрэг тэрслэх, төрийн эрх мэдлийг хууль бусаар булаах сөрөг хүчний санаархалын нэг хэсэг ч байж болзошгүй.

Avatar

Зочин 2021-12-30 202.126.89.23

Хүний эрхийн
Талаар а ч байхгүй юу ч мэдэхгүй мөртлөө хүний эрх нэрээр монгол улсыг устган сөнөөх гэсэн энэ аюултай дайсануудаас эх орноо хамгаалах шаардлагатай болжээ. Монголхүү мэтийн дайсануудыг монголоос маш хурдан хөөх эсвэл цаазаар авбал таарна. Эс тэгвэл хүний эрх нэрээр монгол улс минь сөнөж устах аюултай байна!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-30 59.153.114.188

Хүний эрх ярьж танхайрагсад. Хууль ёсыг уландаа гишгэж ,дураар дургигсад, Харин өөрсдөө бусдын эрхэнд эрээ цээргүй халдагсад.Улс оронд дэг журам эмх цэгцгүй байдал үүсгэж,нийгмийн хэвийн амьдралыг бусниулахыг оролдогсод.Энэ цар тахлын хүнд үед манай иргэд элдэв өдөөн хатгалгаас хөндий ,боломжоороо ажиллаад, амгалан тайван санаа сэтгэлийн дарамтгүй амьдрамаар байна шүү.

Avatar

kkkk 2021-12-30 192.82.70.23

hhfhghng

Avatar

zochin 2021-12-30 64.119.21.201

ene l***r shees b**s ni khureed orokh gesen yum baykh daa , oirkhon niitiin bie zasakh gazar baygaa shuu, p***a

Avatar

Зочин 2021-12-30 192.82.64.147

Хүний эрхийн асуудлаар улс төр хийж болохгүй …

Avatar

Зочин 2021-12-30 111.220.50.43

Зиаа! Гуцаач!! Ла ларууд! Тэгэхгvй яадаг юмб! Терийн ордоны орох хаалган дээр чи баагаад сууж байж болку ш ээ!!

Avatar

Зочин 2021-12-30 202.9.46.64

Ene noshnuud davarch bna!

Avatar

zochin 2021-12-30 64.119.21.201

DAWRAKH GESEN NUUTS NOYODYN BOOWNY USNUUD SUUJ BAYNA

Avatar

zochin 2021-12-30 64.119.21.201

ENE p***a NAR MONGOLD YAMAR KHEREG BOLNO GEJ INGEJ KHUTSNA WE ? BUGDIIG NI DARKHANY ZAMYN AJILD ALBADAN YAWUUL .

Avatar

Зочин 2021-12-30 192.82.67.5

ДАВАРСАН ДУЛЗЭНГУУДИГ АФГАНЛУ ЦУЛ

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-12-30 103.26.193.151

Эрх нь хэтэрсэн пяздукнууд. Та нар Сологосын тэр Хөх ордон руу нь орох нь байтугай ойртуулах ч үгүй. Амеркийн Цагаан ордон руу нь хэн дуртай нь орж чадах уу. Нам буудуулна. Тэхэд, манайд "Төрийн ордонд орохоосоо эхлээд л хүний эрх зөрчигддөг" гэнэ. Чамайг ордон руу чөлөөтэй оруулсан байна шүү дэ. Энэ чинь онцгой объект гэдгийг яасан ойлгодоггүй ясан толгой вэ. Тэнд ороод хүн бүр тогтоосон дэг, журмыг дагаж мөрдөх ёстой ОРК минь…Битгий даварцгаа…Үүргээ эхлээд ухамсарлаад дараа нь гуц..

Avatar

С эрдэнэ 2021-12-30 202.126.89.51

Эрдэнийн тэжээвэрүүд

Avatar

Зочин 2021-12-30 192.82.68.179

dandaa archilsan namiin suganii usnuud. Neeh hunii erh yarij jujiglesen gulugnuud

Avatar

зочин 2021-12-30 124.158.65.186

Эдгээр чинь бүгд ажилгүй архичин хүчингийн гэмт хэрэгтнүүд өчнөөн олон удаа хулгайн хэрэгт баригдсан Эрдэнэ Ван хааны тэжээврүүд, тэмцэлдэх жор, зааврыг Элбэгдорж Батүүл нар өгпдөг юм.Шоронгоос Батүүл удирдаж байгаа. Юун хүний эрх юу мэдэж ярьж байгаа юм.Амь зуух мөнгийг нь Эрдэнээ өгдөг.Тэр мөнгийг удахгүй өгөхгүй болно гэсэн.Энэ гөлөгнүүд ньсогтуудаа Эрдэнэ Элбэгдорж нарынхаа өгсөн зааврыг мартчихдаг,муу биелүүлж байгаа учир санхүүжилт ямарч байсан буурна.

Avatar

zochin 2021-12-30 124.158.66.210

neg l ih hunii erh yarisan humuus.yu hiij yu buteej baina

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж