Их эзэн Чингис хааны хөшөөнд хүндэтгэл үзүүллээ | News.MN

Их эзэн Чингис хааны хөшөөнд хүндэтгэл үзүүллээ

Их эзэн Чингис хааны хөшөөнд хүндэтгэл үзүүллээ

Их эзэн Чингис хааны хөшөөнд хүндэтгэл үзүүллээ

Үндэсний эрх чөлөө, тусгаар тогтнолоо сэргээн мандуулсны түүхт 110 жилийн ойг тохиолдуулан Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх, УИХ-ын дарга Г.Занданшатар, Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ болон УИХ, Засгийн газрын гишүүд Их эзэн Чингис хааны хөшөөнд хүндэтгэл үзүүллээ.

Тэртээ 1911 оны энэ өдөр монголчууд 200 гаруй жил үргэлжилсэн Манж Чин Улсын ноёрхлыг халж, эрх чөлөө, тусгаар тогтнолоо зарлан VIII Богд Жавзандамбыг хаанд өргөмжилжээ. Мөн өдөр Гадаад хэргийг эрхлэн шийтгэх, Цэргийн, Сангийн, Шүүх, Дотоод явдлын гэсэн таван яамнаас бүрдсэн Засгийн газраа байгуулсан юм.

ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛ, ОЛОН НИЙТТЭЙ ХАРИЛЦАХ ГАЗАР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-29 66.181.180.233

ГАМИНД ЭЗЛЭГДЭЭД, БОГД ГАМИНД МӨРГӨСӨН ГЭЖ МӨРГӨЖ БАЙГААМУУ.. САЙНДАА БИШЭЭ, 1921 ОНЫ ХУВЬСГАЛЫГ МАН ХИЙСЭН БОЛОХООР АРГАА БАРЖ АЛИАЛЖ БАЙГАА НЬ ТЭРЭЭ

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-29 66.181.185.181

ТҮҮХЭЭ УЛАНДААН ГИШГЭСЭН МАНГАРУУД !!! БОГД ХААНЫ ХӨШӨӨНД ХҮНДЭТГЭЛ ҮЗҮҮЛЖ БОЛНО ДОО !!!

Avatar

Зочин 2021-12-29 213.87.151.144

>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-29 202.9.46.174

Чингис хаан эргэж төрсөн байсан бол энэ гурвыг шууд ….

Avatar

Зочин 2021-12-29 2.136.17.240

Хөшөө чулуу хүүхэлдэйн д мөргөж эргүүтдэгээ больсон цагт хөгжил мөрөөдөж болох юм 🤮🤦💩

Avatar

Зочин 2021-12-29 59.153.114.188

АН-ын зарим тэрс үзэлтнүүдийнхээр бол Монголын тусгаар тогтнолыг иргэдэд Богд ханган өгч, одоогийн хөгжилд хүргэж байна гэнэ. Согтуу хөлчүү л биш бол энгэж хадуурч солиордог хүн баймааргүй юм..

Avatar

Зочин 2021-12-29 124.158.67.140

МАН үргэлж буруу дэвэх юм даа. Чингис 1911 оны явдалд огт хамаагүй ш дээ. Богдынхоо хөшөөнд мөргөх байсымдаа.

Avatar

Зочин 2021-12-29 59.153.114.188

Монголын тусгаар тогтнолын төлөө тэмцэж явсан,дэлхийг донсолгосон агуу Монгол гүрнийг байгуулж явсан хүний хувьд түүний хөшөөнд хүндэтгэл үзүүлж байна дуракаа.

Avatar

Монгол 2021-12-29 66.181.185.181

ИХ ЭЗЭН ЧИНГЭС ХААН ТУСГААР ТОГТНОЛ ГЭДЭГ ОЙЛГОЛТЫГ ҮҮСЭХЭЭС ӨМНӨ ДАЙЛАН ТОХИНУУЛЖ ЯВСАН ЮМ ШҮҮ !!! БАЙГУУЛЖ НЭГТГЭЖ ӨГСӨН ТӨР УЛСЫНХ НЬ ХЭЛТЭРХИЙГ АВЧ ҮЛДСЭН 1911 ОН ТЭС ӨӨР ОЙЛГОЛТ !!!

Avatar

Хөх дээлт нар 2021-12-29 24.128.40.160

Монголын Төрийн Зүтгэлтнүүд хэдий ядуу буурай байсан ч гэсэн золиод өмсөх дээлтэй байсан. Одоо цагт даруу харагдах гэж Хүк Зандан 2 дээлээ солихоо больжээ. Дээл солих хэмжээний хөрөнгө зоорьтой нь мэдээж их үнэтэй гонж өмсөөд байдаг л харагддаг.

Avatar

Зочин 2021-12-29 72.196.192.250

Har malgait UI’s.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж