О.Цогтгэрэл: Э.Бат-Үүлийн сэтгэл санаа сэргэлэн, цоглог байна | News.MN

О.Цогтгэрэл: Э.Бат-Үүлийн сэтгэл санаа сэргэлэн, цоглог байна

О.Цогтгэрэл: Э.Бат-Үүлийн сэтгэл санаа сэргэлэн, цоглог байна

О.Цогтгэрэл: Э.Бат-Үүлийн сэтгэл санаа сэргэлэн, цоглог байна
Ардчиллын баатар Э.Бат-Үүлд шүүхээс дөрвөн жилийн ял оноож, хорьсон. Түүнийг Ардчилсан намын гишүүн О.Цогтгэрэл эргэж, очжээ. Тэрбээр "Э.Бат-Үүл баатрыгаа эргэлээ. Сэтгэл санаа нь сэргэлэн, цоглог байна. Харин улс орондоо, намдаа санаа зовж, зөвлөж байна. Хийсэн хэрэг үгүй, улс нийгмийн том зүтгэлтэн хүн ийм байдаг аж" гэжээ.

Хотын дарга асан Э.Бат-Үүл, түүний хүү Б.Чулуудай, ТОСК-ын захирал асан Д.Гантулга, "Бэрэн групп" ХХК-ийн Ерөнхий захирал Б.Мөнхтар нарын 11 хүнд холбогдох эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдаан Чингэлтэй дүүргийн шүүхэд есөн өдөр үргэлжилж, арванхоёрдугаар сарын 16-нд шийдвэрээ гаргасан юм.

Түүний хүү Б.Чулуудай "Аав минь өнөөдөр хэлмэгдлээ. Хэвлэлийнхэн нөхцөл байдлыг бодитоор дүгнэх хэрэгтэй. Өнөөдөр аавыг минь хилс хэрэгт гүтгэлээ. Өөрөө огт оролцоогүй, хийгээгүй, мэдээгүй байсан хэргийн төлөө нийслэлийн удирдлагуудаас хохиролтой гэж нэхэмжлэл гаргасны дагуу хохирол төлүүлж, дөрвөн жилийн ял оноолоо. Биднийг анх хамт ялласан. Гэхдээ миний хэргийг шүүхээс хэрэгсэхгүй болгосон. Би аавынхаа төлөө тэмцэнэ. Үнэхээр шударга бус байна. Хэргийн хөөн хэлэлцэх хугацаа 2018 онд дууссан. Бид хуулийн дагуу давж заалдана. Эцсийг нь хүртэл явна" гэсэн билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
93
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2021-12-28 66.181.161.60

Honhnii duugaar ugtsiin hool und ni saihan zohij bui bizee narand usduulj zoduulj yvhiin orond naana chini jargaj yvsan ni deer

Avatar

Зочин 2021-12-28 66.181.161.60

Baih gazraa baigaa hun l tsoglog sergelen tsovoo baidiinshdee odoo huugee avaachaad elbegdorjiig yl tavgaar ni dallaj oriig ni deregdee zasaj gal ham boloh heregteidee

Avatar

Зочин 2021-12-28 1.230.76.219

Монголыг сөнөөж хятаджуулж санасандаа хүрсэн хүн чинь цоглог байлгүй яахав баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.40.27

Зиак ямар ч бсн Үүл 2 жил сууж бж магадланд орно ! Үүл шиг мал ховор л доо, өөрийнхөө луйварт хүүгээ оролцуулж бдг ! Хүүтэй чинь цуг хориогүй нь их юм !

Avatar

Зочин 2021-12-28 45.134.212.145

Баатар хүн чинь нөмрөгтөй байдаг юм. Бат-Үүлд нөмрөг байхгүй ээ, тиймээс Баатар биш!

Avatar

Гэрэл 2021-12-28 192.82.69.74

Шоронд орохоороо сэргээд байдаг сонин гар уу даа… гэртээ очсон ху шиг

Avatar

Зочин 2021-12-28 203.91.115.56

Овоо доо.

Avatar

Зочин 2021-12-28 213.87.89.72

> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Lol 2021-12-28 202.126.88.37

Баатар ч гэх шиг эргүүтээд. Хулгайч зөнгөр үхэж далд ор

Avatar

РАВДАН 2021-12-28 66.181.161.107

БАТҮҮЛ ЗАСАГ ЦАГААНААРАА ДАЛЛААД ЦОГТГЭРЭЛИЙГ ИРЖ ЖАНГАА ИД ЖАНГАА ИД ГЭЭД Л ШИВШЭЭД БАЙГАА ГЭСЭН. ТЭГСНЭЭ Л ЛАНДАГААР ХИЙСЭН ДААЛУУГААРАА ХАМУУДТАЙГАА НҮДЭЛЦЭЭД ИХ ГОЁ БАЙГАА ГЭНЭЛЭЭ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-28 66.181.161.107

ЭЛБЭГДОРЖИЙГ ХАМГИЙН ИХ ДАЛЛАЖ БАЙГАА ГЭНЭ ЛЭЭ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-28 66.181.161.107

БАГА ЗАЛУУДАА БАЙР УХДАГ БАЙСИЙМ. ОДОО ТОМ БОЛООД ХОТ УХДАГ БОЛЖ Л ДЭЭ! ОЛОН ХАВАР НЭГЭНДЭЭ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ! ХИЙСЭН ХЭРГЭЭ МЭДЭЖ БАЙГАА ХОЙНО ХЭРСҮҮЖИЖ ХЭЦҮҮ БОЛСОН БИЗ. ТЭГЭЭД СЭТГЭЛ САНАА ШУЛУУДАЖ ӨНГӨ ЗҮС ОРООД ӨРГӨӨ ГЭРТЭЭ ХАНАГАР ТАЙВАН БАЙГАА БИЗЭЭ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-28 66.181.161.107

БАТҮҮЛИЙН ӨМГӨӨЛӨГЧ НЬ ХҮРТЭЛ МИНИЙ ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙГ ОРДОНДОО ОРОХОД НЬ ДУУТАЙ ХУУРТАЙ СҮРТЭЙ УГТАН АВЛАА ГЭСИЙШД. ОДОО УИХ ГИШҮҮН ХҮРТЭЛ ОЧИЖ УУЛЧЗЧИХААД ӨНГӨ ЗҮС ОРСНЫГ НЬ ГАЙХААД БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. БААТАР ХҮН Ч ХАА Ч БААТАР Л БАЙХ ЮМ ДАА!

Avatar

зочин 2021-12-28 150.129.142.72

асар их хөрөнгө идчихээд 4 жил шоронд жаргаад гарна гэж пээдийжээ

Avatar

Зочин 2021-12-28 111.220.50.43

Тэр яасан гэж сэтгэлээр унадаг юмб! Шууд буудан авах ёстой гэмт хэргүүдийг давхар давхараар нь үйлдцэн гарыг ганцхан жоохон хэргээр нь шийтгэсэн нэр зүүгээд өнгөрөх боломж гарч ирж байхад баяртай л байж таараа ш дээ! Харин хэт баярласнаас болоод зүрх нь даахгүй зогсчих аюул бий шүү!

Avatar

Зочин 2021-12-28 66.181.189.81

Тэндээ жаргаг

Avatar

Монгол улс МАН юмуу АН гсн Нэг л Сайн Чанартай намтай Болмор бхын 2021-12-28 202.126.88.223

Монгол улс Нэг л Сайн Чанартай Намтай болмоор байна ‼️ Яг одоо МАН, АН 2-н аль нь ч энэ Шаардлага хангахгүй бна ‼️

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.46.174

Шоронд бие нь жаргаж байвч сэтгэл нь шаналж л байгаа. Ардчиллын баатар гэж дуудуулж явсан хүн чинь адгийн хулгайч гээд шорнгийн хадаас болоод шомбойж суух юу нь сайхан байв гэж дээ. Энэ Цоггэрэл ядарч яваа нэгнээ тавлаад ямар өөдгүй хүний үнэргүй шаар вэ, Аль аймгийн нөхөр вэ?

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.46.10

Угаасаа байр ухдаг, мөрийтэй тоглодог эрт орой нэгэн цагт шоронд залрах нигууртай хүн байсан. Тэгээд яг байх ёстой газраа очихоор сэргэлэн, цоглог байлгүй ч яахав дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-28 66.181.187.103

ХӨНГӨН ЯЛ АВСАН ЮМ ЧИНЬ ЦОГЛОГ БАЙЛГҮЙ ЯАХ ВЭ ДЭЭ ЗОРИГИЙН ХЭГИЙН ..,

Avatar

Зочин 2021-12-28 66.181.161.79

шорон зохиж байна гэхдээд байнаадаа янз нь

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.41.154

Батүүл хотын дарга байхдаа маш их ажил хийсэн. Хэн ч үүнтэй маргахгүй байхаа. Дараа нь дарга болсон хэдэн мангарууд хийсэн юм ер нь бнуу. Нэг хулхи усан оргилуур барьж мөнгийг нь цусалсан л байх. Мангарууд 2016 онд гарч ирээд хамаг ажлыг нь намын шугамаар зогсоосноос болж хоригдсон гэж ойлгосон. Тэрнээс Үүл гэмт хэрэг хийх хүн бишээ.

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.40.3

Бат-Үүлийг суллаач ээ!! Ямар хэрэг хийсэн юм бэ??? хүний үнэргүй коммунистууд аа

Avatar

Зочин 2021-12-28 66.181.161.49

Ардчилсан Монгол улс гэдэг цоо шинэ ТӨРТ УЛС байгуулсан агуу хүн шдээ ….Зорилогоо биелүүлчихсэн хүн чинь цоглог байлгүй яах вэ дэ …

Avatar

ҮНЭН 2021-12-28 64.119.19.169

БАТ ҮҮЛ БААТАРЫГ СУЛЛАА МАН-ЫН ХУЛГАЙЧ НАРАА

Avatar

РАВДАН 2021-12-28 66.181.161.107

ХҮН ЦАРАЙ ЗҮС ОРООД ЖАРГАЖ БАЙХАД НЬ ТЭНДЭЭС НЬ ГАРГАХ ГЭЭД БАЙГАА ЯМАР АТААРХУУ ХҮН БЭ ЧИ!

Avatar

б 2021-12-28 66.181.190.114

хулгайч нарын босс болжээ

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.46.61

Шоронд байгаа хүний сэтгэл санаа сэргэлэн, цоглог байхдаа ч яахав. Монголчуудын заяа хаячихжээ, хөөрхий.

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.40.35

Тэр газар чинь Бат-Үүлд танил газар юмаа. 13 тэрбумыг хуссан хүн чинь 4 жилийн хорих ялынхаа хагасыг эдлээд 2 жилийн дараа магадлангаар ороод үлдсэн хугацаагаа тэнсээд гарчихсан одоо улстөрийн нам надад хамаагүй гээд тарвалзаж байх биз.Гүйлгээ ухаантай сэргэлэн золиг юм гээч

Avatar

РАВДАН 2021-12-28 66.181.161.107

КҮЭЭ ЭНЭ БАТҮҮЛ МӨНЧИГ АМНЫ ХИШИГТЭЙ ЗОЛИГ ЮМ ДАА. ХАА Ч ЯВСАН ТӨРИЙН ТУСГАЙ ХАНГАМЖИНД ХӨЛБӨРЧ ӨНГӨ ЗҮС ОРООД ЯВАХ ЮМ ДАА. УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН ЦОГТГЭРЭЛ ХҮРТЭЛ БАТҮҮЛД АТААРХЖИЙШД. УЛСААС ҮНЭГҮЙ БАЙРЛУУЛААД ХООЛ УНД ХУВЦАС ХУНАР ҮНЭГҮЙ. ТОГ ЦАХИЛГААН УС ДУЛААН ҮНЭГҮЙ ГӨӨМӨН ЖАРГАЖИЙНАА. ХӨӨРХИЙ ГИШҮҮН ХЭДЭН ТӨГРӨГНИЙ ЦАЛИНГАА АРДАА БАРИХ УУ УРДАА БАРИХ УУ ГЭЭД ГЭЦҮҮЛДЭЭ ГЭЦҮҮ!

Avatar

Зочин 2021-12-28 203.91.115.51

халтар хүүтэйгээ нийлж 100 тэрбумыг шаасан хулгайч хэдхэн жил аваад цоглог байхгүй яахийн?????

Avatar

Зочин 2021-12-28 103.212.117.34

САЛГАНААД ҮХЭХ ГЭЭД БАЙДАГ ЧИНЬ БАЙХ ЁСТОЙ ГАЗРАА ОЧООД СЭРГЭЖ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-12-28 103.80.210.183

заяагдмал газар нь шорон юм шүү дээ. 1990-ээд онд бол шоронд л сууж байх ёстой байсан хүн_ төрсөн газраа өнгө орно л доо. харин татаас байгаа болоод сэргэлэн хүлээж сууна даа

Avatar

РАВДАН 2021-12-28 66.181.161.107

ЦОГТГЭРЭЛД Л ЛАВ ИХ ТААЛАГДАЖ ДЭЭ. ЖАРГАЖ БОЛМООР ОРДОН БАЙНА ГЭЖИЙШД! ХӨӨРХИЙГ ХҮСЛИЙГ НЬ БИЕЛҮҮЛЭЭД ТЭНД НЬ ОРУУЛЧИХ ЮМСАН!

Avatar

РАВДАН 2021-12-28 66.181.161.107

ГАЛ ХАМУУДТАЙГАА ИХ ГОЁ БАЙГААМ БАЙНА Л ДАА. ӨНГӨ ЗҮС ОРООД Л ИХ САЙН БАЙНА ГЭНЭ ЛЭЭ. БАЙХ ЁСТОЙ БАЙРАНДАА БАЙНА ГЭДЭГ ИЙМ САЙХАН.

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.131.245.243

Шорон түүнд зохиж байгаа юм байна, тэр тэнд жаргаж байгаа юм байна гэж ойлголоо.

Avatar

hiih ajilgui hvn suuj l baig daa.. 2021-12-28 64.119.25.196

bvr sain horiod yu hiisenee bodoj vzeg dee. ooroo yaj baijij mongoliin ard tvmen yaj zobj buig bodood uuj baig daa.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж