С.Наран: Маш том хариуцлагыг мэдэрч байна | News.MN

С.Наран: Маш том хариуцлагыг мэдэрч байна

С.Наран: Маш том хариуцлагыг мэдэрч байна

Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх өнөөдөр /2021.12.28/ Төрийн ордны Их танхимд төрийн дээд одон, медаль гардуулж байна. Салбар салбартаа хийж бүтээснээрээ үнэлэгдсэн 40 хүнийг төрийн дээд одон медалиар шагналаа. Энэ үеэр зарим шагналтнаас баярын сэтгэгдлийг нь сонслоо.

МҮОНРТ-ийн ММ агентлагийн тоймч, Соёлын гавьяат зүтгэлтэн Ж.АЛТАНГЭРЭЛ:

-Миний ах намайг Монголын радио хэмээх их айлын босгоор хөтлөн оруулж байсан. МҮОНРТ-ийн үе үеийн хамт олон, уран бүтээлчдийн сэтгэлийн дэмжлэг болон сайхан ханийн түшиг тулгуур, гудамжинд зөрж өнгөрөхдөө мэндэлж, урмын үг хайрладаг үзэгчиддээ баярлалаа. Монгол хэмээх туурга тусгаар улс байгаа цагт МҮОНРТ-ийн алтан цамхаг өөдөө байна гэдэгт эргэлздэггүй. Энэ түүх тасрах ёсгүй. Миний хувьд ардчилсан он жилүүдэд байгуулсан Монгол Улсын найман удаагийн УИХ-ын долоод нь парламентын сэтгүүлчээр ажиллаж байна. Парламентын үе үеийн сэтгүүлч, зураглаач, гэрэл зурагчдыг төрийн түүх бүтээгчид гэж боддог. Монголын сэтгүүл зүйн өмнө мэхийе.

Монгол Улсын Гавьяат жүжигчин, дуучин С.НАРАН: 

-Гавьяат болох тэс өөр мэдрэмж юм байна. Би энэ мөчийг ерөөсөө төсөөлж байгаагүй. Бүх зүйлд чин сэтгэлээсээ хандах ёстой юм байна. Маш том хариуцлагыг мэдэрч байна. Улам их зөв үлгэр дууриалал үзүүлэх ёстой юм байна. Миний дууг сонсдог, намайг дэмжин хайрладаг бүх хүмүүстээ талархаж байна. Есөн хөлт цагаан тугийнхаа дор зогсон, Гавьяат болоход их зүйл бодогдсон. Би урлагт маш олон жил зүтгэж явна. Өөрийгөө шагнал авна гэдгийг нэг хоногийн өмнө мэдсэн. Бүх зүйл их гэнэтийн байлаа. Цаашдаа маш хариуцлагатай байж, үүргээ сайн биелүүлж, чин сэтгэлээсээ хөдөлмөрлөх болно. Хүнд заана гэдэг маш том хариуцлага. Тэгж байж үлгэр дууриалал болно. Надад хоёр, гурван шавь бий.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-12-28 66.181.180.134

ЯГ ЗӨВ ХОЁР ШАГНАЛ АВЧЭЭ Аваасай гэсэн 2 маань нүдээ олдог л юм байна

Avatar

Зочин 2021-12-28 192.82.71.73

АЖЛАА ХИЙГЭЭД АВДАГ ГАВЬЯА ШАГНАЛАА АВЧ БАЙГАА ХҮН ТИЙМ ИХ ИЛҮҮ ХАРИУЦЛАГА, ДАРАМТ МЭДЭРЧ ӨӨРИЙГӨӨ ЗОВООГООД ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ. ЗҮГЭЭР САЙХАН ТАЙВАН АМАР БАЙ

Avatar

Зочин 2021-12-28 137.220.121.32

Ямар ч авьяас байхгүй хоолойгоо шахаж орилдог, хашгирдаг, хахирган хоолойгоор дуулдаг хүмүүст ямар онцгой авьяастай гээд өгч байнаа. Манай под дуучдаас хоолойтой хүн нэг ч байхгүй мөртлөө бүгд гавьяатай болчих юмаа. Дуучин Ариунаа гээд чихэнд чийртэй балиар нялуун аялгуутай , ж****а хоолойтой. Ямар хүмүүс эд нарын дууг шүтээд сонсдог байнаа.

Avatar

zochin 2021-12-28 184.144.55.230

Сайн дуучин дуунаас нь xөдөлмөр үнэртээд байдгийм !!! Гавьяат орой өгч байна.

Avatar

Зочин 2021-12-28 213.87.89.72

!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

huygaa 2021-12-28 103.229.120.35

NUTAGAAN EGECH GOE BNAA AMJILT NAMAIG BAGAD IKH UULIIN ARIIN ZUSLAND MANAIHAR IRDEG BAIJ BILEE OIN ANGIIN HUN BAISAN BILUU

Avatar

Наран өөрөө ухаалаг, юманд бодитой ханддаг боломжийн санагдсан. 2021-12-28 64.119.25.232

Дуу нь бол ер таалагддаггүй

Avatar

Шагнал магналаа өгсөн шиг чаддаг ажлаа л хийж байна шүү дээ 2021-12-28 72.136.116.204

Яахав дээ

Avatar

zochin 2021-12-28 184.144.55.230

ЭНЭ ШАГНАЛ ЯАX ВЭ,
ДЭЭД ШҮҮXИЙН 23 ШҮҮГЧИЙН 15 НЬ XЭРЭГ НЬ ШИЙДЭГДЭЭГҮЙ ГЭМТ XЭРЭГТНҮҮД БАЙГААГ СЭТГҮҮЛЧИД ИЛРҮҮЛЖ !!!

Avatar

Зочин 2021-12-28 182.16.234.26

Гавьяа шагналын босго арай л намхан болчихсон юм шиг

Avatar

guest 2021-12-28 139.5.217.51

ene suraggui duuchin suh sain doloojee. hehe. umnuus n ichij uhlee

Avatar

Зочин 2021-12-28 66.181.181.18

Хайран сайхан залуусыг хучирхийлэлд гутгэж болохгуй!

Avatar

Зочин 2021-12-28 43.242.243.178

Алтангэрэлд чинь сэтгэлээсээ баяр хүргэе!

Avatar

Tsuvdai 2021-12-28 66.181.161.16

Suh doloosiin bh daa

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.40.35

Шагналыг хийж бүтээсэн юмтай, авах ёстой хүмүүс нь авчээ. "Амьддаа бие биенээ хайрла" гэж МАН-ын гишүүн байсан яруу найрагч нэг хүн хэлж байсан даа. АН-ын гишүүд улс орноо голж, муулж, нулимж, төрийн одон медалиа хүртэл төмрийн хог гэж үл ойшоож байгаа нь тэд ер нь ямар хүмүүс вэ гэдэгт хариу өгч байгаа явдал. Тэд АНУ болон барууны олигорхи, хөрөнгөтнүүдийг тахин шүтчихсэн. Өөрсдөө тийм болно гэж мөрөөддөг бололтой. Улс орон маань хөгжиж иргэд минь эрүүл саруул элбэг хангалуун амьдрах болтугай

Avatar

Зочин 2021-12-28 72.196.192.250

Huue tenegee ! Dashbalbar MAN-iin gishvvn baigaagvi !!!

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.179.25.69

Cvmka ;gjeehgy vgahgy ;eexny6 Iguygl tyt e;gg ytu l hoy; yo;tt kllkk6 Dgzj hojut-6

Avatar

Батбаяр.Т 2021-12-28 202.9.40.72

Наранд баяр хүргэе. Хөдөлмөрч мундаг дуучин. Хайрлаж хүндэлж явдаг дуучин минь байгаа юм. Сайн сайхныг хүсьеэ

Avatar

зочин 2021-12-28 202.126.88.157

шагнал нүдээ оллоо!

Avatar

Зочин 2021-12-28 59.153.86.19

Одон медальгүй хүн үлдэхгүйнээ авч байгаа нь зүүж байгаа нь ичих бульчирхай алга уу одоо болио модоо

Avatar

Зочин 2021-12-28 139.5.216.188

Дуучин Наран харин ч их хожуу Гавъяатаа авч байгаа юм. Аль эрт л авах байсан. Наран дуучиндаа баяр хүргэе. ёстой зөв шагнал боллоо.

Avatar

21 2021-12-28 202.55.191.42

MEDALAAR CH AKADAJ BAINA DAA

Avatar

УНШИГЧ 2021-12-28 202.9.46.104

патрисий каасийг дуурайхчаа аяддаг юм уудаа? өрөөсөө ичээч

Avatar

Зочин 2021-12-28 66.181.161.49

Хүн муулахын оронд “Чи өөрийгөө толинд нэг сайн харчих аа” нийгмийн бөглөөс минь

Avatar

Зочин 2021-12-28 43.228.129.131

авах ёстой хүмүүс нь одоо л 1 авлаа гэж

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.170.69.98

гайхалтай маш их хүндэлдэг хүмүүс маань шүү

Avatar

Жүгдэр 2021-12-28 66.181.187.203

Ийм дуучин бдаг юм уу?

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.9.46.8

Энэ 2 -тоо баяр хүргэж байна. Харин ч мэгэжил нэгтнүүд дотроо үнэлэхээр ажиллаж байгаа 2 шүү

Avatar

Зочин 2021-12-28 66.181.161.114

Дуусдаггүй төмрийн хогюмдаа

Avatar

Зочин 2021-12-28 59.153.114.188

Өөрийн орныхоо төрийн шагналыг, ардчилагч нэртэй үл бүтэх тэрс үзэлтнүүд төмрийн хог гэж гутааж доромжлоно.. Харин Англи Америк барууны орны одон медалийг ,Батүүл мэтийн энгэрт байгаа одонг бол өөр,сүлд мэт магтаж,хорвоод хосгүй гавьяа байгуулсан мэт сурталчлана.

Avatar

Малчинхүү 2021-12-28 66.181.161.51

Энэхүү коммунизмын үлдэгдэл шагнэлууд бол төмрийн хог нь ч хог юмаа. Муусайн коммунистууд түр зуурын үзэгдэл шүү та нар. Монголын ард түмэн дэлхийн эгэл жирийн олог түмэнтэй адилхан эрүүл саруул сэтгэдэг болох нь болноо.

Avatar

хүннү 2021-12-28 202.179.24.114

Наран өвөрмөц хоолойтой сайн дуучин. Монголын рокпоп түүний дуу хоолойгүйгээр уйтгартай. Ард түмний хайртай дуучин. Баяр хүргэе.

Avatar

Хүрэлбаатар 2021-12-28 103.229.123.178

Энэ хоёр яг үнэн сэтгэлээсээ ярьжээ. Ийм л баймаар.

Avatar

Зочин 2021-12-28 103.80.210.183

шал худлаа худалдаж аваад л байдаг байж. муухай унгас хий гарч байгаа юм шиг хоолойтой байж:

Avatar

Зочин 2021-12-28 202.179.24.114

Чи ингэж хэлж болохгүй. Наранг чамаас бусад нь биширдэг.

Avatar

Зочин 2021-12-28 90.218.155.121

дүү минь чи ингэж хар хэрээ шиг битгий гуагал… хүмүүс чамайг атаархаж байна гэж бодно шүү дээ Өөрөө чадахгүйгээс хойш бусдын амжилтаар бахархаж баярлаж сур.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж