Б.Чинбатыг Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн цолоор шагнана | News.MN

Б.Чинбатыг Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн цолоор шагнана

Б.Чинбатыг Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн цолоор шагнана

Б.Чинбатыг Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн цолоор шагнана

Монголын рок попын тайзыг өөрийн өвөрмөц дуу хоолойгоороо хөглөдөг дуучин С.Наран гавьяат цолоор шагнуулахаар болжээ. СУИС-ийн кино драмын ангийг жүжигчин мэргэжлээр төгсч улмаар Бээжингийн Драмын улсын академийн урлагийн менежментийн ангийг төгссөн дуучин маань “Сайхан”, “My voice”, “Best of Naran” зэрэг бие даасан цомгуудаа гаргаж, 2009 онд “My Voice” анхны бие даасан тоглолтоо хийснээс хойш “My Voice-II”, “Happy Naadam”, “Welcome to my heart” зэрэг тоглолтоо ард түмэндээ толилуулсан төдийгүй Монгол, Англи, Орос, Хятад, Япон хэл дээр цомог гаргасан Монголын цор ганц дуучин юм.

Тэрбээр, дуу дуулах гэдэг чинь ийм зүйл байдаг, ялгаа нь энэ гэдгийг мэдэрдэг учраас дуучдын чанар ч сайжирдаг. Үзэгчийн мэдрэмж өөрөө урлагийн үнэ цэнийг тодорхойлж явдаг. Тиймээс тэмцээнд уралдаанд шүүгч хийгээд сууж байхдаа үзэгчдээ ч хүмүүжүүлж, мөн урлагаа ч үнэ цэнэтэй болгоход хувь нэмрээ оруулж байна гэж бодож байгаа гэдгийг онцлон хэлж байв.

Мөн хөгжмийн зохиолч, продюсер Б.Чинбатыг Монгол Улсын Урлагийн Гавьяат зүтгэлтэн цолоор шагнуулахаар болжээ. Уран бүтээлчдэд урлагийн өндөр амжилт хүсье.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

хүннү 2021-12-27 202.179.24.114

Хайрлаж хүндэлж биширч яваг хоёр хүн маань гавьяат болсонд туйлын баяртай байна. Сайхан байна. Та хоёр ард түмндээ хайрлагдсан, муу муухай болгоноос хармалж явдаг уран бүтээлчид шүү. Аз жаргал хүсэе.

Avatar

Зочин 2021-12-27 192.82.92.44

Дуулаад, уралдаад, барилдаад хөгжиж байсан улс дэлхийн түүхэнд байхгүй. Энэ олон телевизийн суваг болгоныг эргүүлээд үзэхэд ихэнх нь дуучин ,бөх, уяач оролцсон шоу эсвэл улсын хөгжилд нэг их санаа тавьж олон улсын жишиг ярьсан улс төрчдийг үзүүлж байдаг. Эмч, багш, инженерээр сурж байгаа оюутнуудыг дэмжсэн, Монгол улсыг бүхэлд нь хамарсан нэг хөтөлбөр, тэмцээн, уралдаан байна уу ? Энэ маягаараа 21-р зууныг дуулж, барилдаж, уралдаж л өнгөрөөх байх даа.

Avatar

Amar 2021-12-27 124.158.68.11

Яг зөв. Б.Чинбат, С.Наран хоёр яах аргагүй гавъяат цолыг гуйж биш гуядаж авч байгаа хүмүүс. Нарааг ч яахав хүн болгон мэднэ.Харин Б.Чинбатыг мэдэхгүй хүмүүс Мандухай цэцэн хатны киноны аяыг Чинбаа найруулж яаж дахин амьдруулсныг юутубрүү ороод сонсчих. Өө тийм түүний зохиосон Миний аялсан мянган хотыг сонсохоо мартав.

Avatar

зочин 2021-12-27 122.201.31.156

Чинбатын удирдсан Монгол наадам гайхамшигтай байсан. Наран бол үнэхээр сайн, чадварлаг дуучин. шагнал нүдээ олсон байна гэж бодож байна

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.21.108.51

Чинба бол арай биш байх шүү. Эрүүл мэндийн хүнд сорилтонд ороод босоод ирсэн гэж олгож байгаа Учрал гишүүнд бас Гавьяат олгох хэрэгтэй

Avatar

зочин 2021-12-27 66.181.177.30

Наран бол болж байна, харин тэр Чинбат бол арай, арай юу хийсэн гэж УГЗ болох юм, хоосон реклам гар ш дээ

Avatar

хүннү 2021-12-27 202.179.24.114

Урлаг мэдэхгүй чамтай юу ярихвээ дээ.Хөгжим сонс, ном унш.

Avatar

Зочин 2021-12-27 213.87.132.235

!!!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

За болио энэ урлагын гавьяат зүтгэлтэн болоод байхдаа яахав дээ 2021-12-27 64.119.25.232

Урлагын томчуудыг бүү гутаал даа. Эмошны хэдэн хоолойгүй шахам авгай нараар баахан бизнес хийсэн. Өөрөө ч СТА л байх амьтан

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.70.38.18

umnu n ingeed zarlachihdag bval narga n budalahgui gej bgaa yum uu. haha

Avatar

zochin 2021-12-27 64.119.19.76

icheech iim yum avahaasaa today mongolia chin kapitalizmiig bauguulahaar bysadiig duuraiagaad yadaj bgaa bizdee yag n. korea shig onigootoi yumaa

Avatar

Onoch 2021-12-27 66.181.161.93

Gax gax

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.55.188.98

Гахгахгах.

Avatar

Zochin 2021-12-27 103.143.41.2

Хоёуланд нь баяр хүргэе. Наранг дэмждэг. мундаг хөдөлмөрч, байнга давшингуй уран бүтээлч. Чинбатын 1000 хотын аялгуу гоё.

Avatar

БОЛД 2021-12-27 202.21.108.204

ЭЭ ЧААВАС ЭЭ ЧААВАС. ӨӨР ХҮН ОЛДООГҮЙ ЮМ БАЙХ ДАА….

Avatar

Зочин 2021-12-27 66.181.186.69

ГАВЬЯАТ АВААГҮЙ ХҮН БНА УУ? ГЯЛС ХАРИУ!

Avatar

Бат 2021-12-27 202.9.46.18

сүүлийн үед Ерөнхийлэгчийн зарлиг гараагүй байхад л хэд хоногийн өмнөөс тэрэнд гавъяат жүжигчин, энэнд ардын жүжигчин өгнө гээд л фэйсбоокт бичээд бие биедээ баяр хүргээд эхэлдэг боллоо. Ингээд шум дэгдээд ирэхээр Ерөнхийлөгч нь нэрэлхээд өгчихдөг болоо юу. Уг төрийн нууц гэж баймаар л юм.

Avatar

Zochin. 2021-12-27 209.122.211.88

DUULDAG BOL GAVYAT.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж