Япон улс Бээжингийн олимпод  төлөөлөгчөө илгээхгүй | News.MN

Япон улс Бээжингийн олимпод  төлөөлөгчөө илгээхгүй

Япон улс Бээжингийн олимпод  төлөөлөгчөө илгээхгүй

Япон улс Бээжингийн олимпод  төлөөлөгчөө илгээхгүй

Япон улс ирэх оны хоёрдугаар сард зохион байгуулах Бээжингийн өвлийн олимпод засгийн газрын төлөөлөгчөө илгээхгүй гэдгээ албан ёсоор мэдэгдлээ. Энэ шийдвэр нь Хятад Японы харилцааг хурцадмал байдалд хүргэж болзошгүй байна.

Хятад дахь хүний эрхийн асуудлаас үүдэлтэйгээр АНУ тэргүүтэй зарим улс орнууд өвлийн олимпийг дипломатаар бойкотлохыг уриалсны дараа Япон ийн шийдвэрээ гаргалаа. Япон нь АНУ-тай харилцан түншлэхийн зэрэгцээ Хятадтай ч ялгаагүй эдийн засгийн нягт холбоотой байдаг.

Өвлийн олимпод засгийн газрын төлөөлөгчөө илгээхгүй гэдэг шийдвэр Токиогоос гаргаад байгаа хэдий ч олимптой шууд холбоотой зарим албан тушаалтнуудаа оронд нь илгээнэ гэж Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга Хироказү Мацүно хэлэв. Тухайлбал, Токио 2020 олимпийн зохион байгуулах хорооны дарга Сэйко Хашимото, Японы олимпийн хороо болон Паралимпийн хорооны удирдах бүрэлдэхүүн зэрэг зарим албан тушаалтнуудаа илгээх болжээ.

“Хятад улс хүний үндсэн эрхийг хүндэлж, хуулиа дээдлэх ёстой. Хүний эрх гэдэг бол олон улсын хамтын нийгэмлэгийн нийтлэг үнэт зүйл мөн. Япон улс энэ асуудлыг шийдвэрлэхэд шат шатандаа гар бие оролцох болно” гэж Мацүно хэлжээ.

Япон улс Хятад дахь хүний эрхийн асуудалд харьцангуй зөөлөн хандсаар ирсэн. Энэ нь тус улс олон талаар Хятадаас хамааралтай байдгийг илэрхийлж байна.

Гэсэн хэдий ч Ерөнхий сайд Фүмио Кишидагийн хувьд өөрийн удирддаг Либерал ардчилсан намын шаардлагаар Хятадын асуудал дээр хатуу байр суурьтай байхаас өөр аргагүй байдалд ороод байна гэж NHK мэдээллээ.

Эх сурвалж: Reuters

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-27 66.181.161.34

Энэ ч яахав гэм биш зан.Америк хүнд ханиад тусахад Япон ханиалгаж эхлэдэг Өмнөд Солонгос найтайж эхэлдэг зуршилтай

Avatar

Зочин 2021-12-27 134.73.241.3

Ene Japan Amerikad bumbugduulsnii hor urshigan odoo hurtel bhad dagaad daldagnaad bhiinmaa Amerikiin tsergiin baaziig bairluultsan uls odoo ugeeren yavhaas yahuu dee neg musun tamirchdaa ch yavuulahgui bh heregteishd za Mgol Amerikiig dagaj daldagnahuidee nutag usaa avaad nuuj chadahguigees hoish duugail baigaarai daa

Avatar

Зочин 2021-12-27 66.181.185.46

Эргүү юм бичихээ боль!Япончууд сувдан эрэгт америкийн эсрэг дайнд ялагч болох гэсэн том үйлдлийнхээ хариуг л авсан хэрэг.Том гүрнүүдийн өөр хоорондоо хэн маань хүчирхэг вэ гэдэг тоглоомын нэг тод жишээ шүү!Надаар оролдвол чамайг байхгүй болгоно гэсэн ёгтлол байсан юм.

Avatar

Зочин 2021-12-27 111.220.50.43

Өөрийн эрхээр байж чадахгүй улс орон ч бас л хэцүү болтой юмаа! Дэлхийн дайн өдөөж ялагдаж төмсөгдүүлсэнээсээ хойш яаж ч чадахаа байсан улс юм ! Дэлхийд шинэ дэг журам хэрэгтэй гээд байгаа чинь л энэ шүү дээ! Япон, Герман хоёрыг төмсөгийг нь базаад ёстой хөдөлгөхгүй юм. Хөгжил дэвшил мундаг боловч ямарч асуудлаар өөрийн үгээ хэлэх боломж байхгүй! Америкыг л дагаж намирхаас өөр сонголтгүй!

Avatar

Зочин 2021-12-27 103.229.122.100

ХЯТАД ХҮН ТАНАЙ ХААЛГЫГ ТОГШОЖ ТАТВАРАА ТӨЛӨХИЙГ ШААРДАХ ҮЕД ЧИ НЭГ ЮМ ОЙЛГОХ БИЗЭЭ

Avatar

Зочин 2021-12-27 213.87.132.235

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Заагч 2021-12-27 59.153.85.86

Хог вирус хятадыг устгавал дэлхий цэвэршинэ.

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.55.188.92

Хятадыг дэлхий даяараа бойкотлох хэрэгтэй. Уйгар ундэстнийг хориж хааж боож, эрчуудийг нь шоронд хориж тамлан зовоож эмсуудийг нь урийн сувгыг нь боож ур удмыг нь таслаж хучирхийлж тамлан зовоосных нь телее бойкотлох ч багадана. Ковидыг дэлхийгээр тараасных нь телее хужааа ундэстэнг газрын херснеес арчих ёстой шуу.

Avatar

Зочин 2021-12-27 66.181.166.134

mash zuv, hyataduud corona taraachaad olimp zohion baiguulah bolhooroo oroltsohgui gsn uls ornuudad ush sanaad baih erh ch bhgui

Avatar

Зочин 2021-12-27 134.73.241.3

Amerikchuud gargasanan barag Todorhoi bololoo doo delhiin heden bayachuud virusee gargaal vaktsin emee zaraal dalimdan hun am tsuuluul Hyatad gargasan bol uuriin orondoo ehelj taraahgui bh bsan bh

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-12-27 66.181.178.113

Америкийн дагуул улс байх ч хэцүү дээ. Америк хаашаа Япон тийшээ. Бид ч бас цагтаа Оросын дагуул улс байсан. Зовлонг мэднэ. Уг нь, саяхан Японд болсон олимпод хятадууд оролцсон. Япон хариуд нь жаахан жудагтай баймаар даа. Америк Америк л гэр юм. Цаад Амеркууд чинь япончууд та нарын толгой дээр атомын бөмбөг дэлбэлсэн гэдгийг ийм амархан мартчихдаг юм байхдаа..

Avatar

Зочин 2021-12-27 64.119.18.224

Тамирчид нь очих байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-27 150.129.143.146

unshaad oilgodoggui yum uu?

Avatar

хаха 2021-12-27 64.119.19.169

ХОТЫН УУГУУЛ ҮХЭР ХАХА

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.9.46.10

Бид нар одоо хятадын дагуул улс болцон гэдгээ мэдэж бна уу х***а минь

Avatar

Зочин 2021-12-27 66.181.185.46

японы арлыг асуудалд ороход хятад биш америк туслах болохоор тэр.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж