"Тусгаарлах байр яг хорих байр шиг байна" | News.MN

"Тусгаарлах байр яг хорих байр шиг байна"

"Тусгаарлах байр яг хорих байр шиг байна"

"Тусгаарлах байр яг хорих байр шиг байна"

Улсын онцгой комиссын шийдвэрээр гадаадаас ирж буй иргэдийг гурав хоногийн хугацаанд тусгаарлаж буй. Гэтэл гадаадаас ирж байгаа иргэдийн хувьд тусгаарлах байрны гурав хоногийн төлбөрөө төлж байгаа боловч “шоронд” хоригдож байгаа мэт, ямар ч зохион байгуулалтгүй, маш хүнд нөхцөл байдалтай байгаа талаар тусгаарлагдаж байгаагаа иргэд хэлж байна. Бид нэгэн зочид буудалд тусгаарлаж буй иргэнтэй холбогдсон юм.

БНСУ-аас гэр бүлийн гишүүдийн хамт эх орондоо иржээ. Ирсэн өдрөө нисэх онгоцны буудлаас шууд л цагдаа нар “хөөгдөж” автобусанд суужээ. Ингэхдээ автобусанд ачаа, тээшээ өөрөө тээвэрлэх, мөн хаашаа явах гэж байгаагаа мэдэхгүй гэр бүлээрээ автобусанд суусан тухайгаа хэлсэн юм. Автобусанд сууж байгаа бүх хүн өөрсдийгөө хаашаа очихоо мэдэхгүй, жолооч нь ч мэдэхгүй зөвхөн цагдаагийн машин дагаж явсаар "Сүнжин гранд"зочид буудалд, буужээ. Энэ зуур тусгаарлагдахаар ирсэн иргэдийг автобус нь буулгаж өгөөд яваад өгч. Тухайн автобусанд бага насны хүүхэдтэй гэр бүл олон байсан бөгөөд ачаа, тээшээ өөрсдөө зөөх, хүүхдүүдээ дааруулахгүйн тулд гурван цаг гаран урт дараалалд зогсчээ. Учир нь "Сүнжин гранд" зочид буудал нэг ресепшинтэй байсан бөгөөд бүх хүний регистрийн дугаарыг шалгаж, нягтлах гэсээр ийн цаг хугацаа алджээ.

Иргэн Болд /нэрийг нь нууцлав/:

-Өвлийн хүйтэнд бага насны хүүхдүүд даарч, зарим нь бүр уйлж байсан. Даарсан хүмүүст юун халдвар хамгааллын дэглэм сахих, хурдхан дулаан газар орохыг л бодно. Тэнд халдвар хамгааллын дэглэм сахиулж байгаа нэг ч хүн байхгүй. Хэрэв тэнд Сovid-19 халдвартай хүн байсан бол яах вэ. Урт дараалалд зогссоор зочид буудалдаа арай гэж орсон ч зөвхөн нэг өрөөнд нэг л хүний ариун цэврийн хэрэглэлтэй. Гэр бүлээрээ нэг өрөөнд орсон ч ариун цэврийн хэрэглэл нь ганцхан. Дээрээс нь өрөөнүүд нь ариун цэврийн шаардлага хангаагүй, хоол нь хүйтэн, бас уух усгүй. Бид хоногийн мөнгөө төлж буй. Гэтэл бидэнд ариун цэврийн хэрэгсэл байхгүй, хүйтэн хоолтой, ямар ч зохион байгуулалтгүй л угтаж авлаа. Хоёр жилийн хугацаанд Сovid-19-тэй тэмцэж, тусгаарлах гээд бүх улс оронд авч хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээг авч хэрэгжүүлж байна. Яагаад монголчууд ийм хариуцлагагүй байдаг юм бэ. Яагаад одоо болтол зохион байгуулалттай, иргэдэд хүндрэл учруулахгүй тусгаарлах үйл ажиллагааг зохион байгуулж чадахгүй байна вэ. Бүтэн хоёр жилийн хугацаа өнгөрсөн шүү дээ. Үнэхээр харамсалтай байна. Энд лав хүнд үйлчилж байгаа гэхээс илүү ял үүрчихсэн юм шиг хандлагыг л мэдэрч байна. Гуравхан хоног юмдаа гээд олон хүн тэсээд л өнгөрч байх шиг байна.

Т.ОД

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-27 103.80.210.183

Жинэхэнээсээ ХЭҮК энэ тал дээр сайн ажиллаж байнга шалгаж байх ёстой шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-12-27 103.80.210.183

Буудлаасаа гараад УОК НОК-г шүүхэд өгөх жагсаал хий.

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.179.15.71

Заавал зочид буудалд буулгах ямар хэрэгтэй юм бэ? Олигтой үйлчилгээ үзүүлж чадах буудалгүй, зохион байгуулалтгүй байж. Гэр гэрт нь л тусгаарлах хэрэгтэй ш дээ. Хэн ч тоож орохооргүй хөгийн буудлуудыг бизнес болгон ашиглаж байна гэж харагдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.21.108.3

Чааваас даа. Иргэдийг хүн амьдарч болох наад захын шаардлага хангахгүй байранд хорьж байхаар гэр гэрт нь тусгаарлаач.

Avatar

Зочин 2021-12-27 59.153.114.188

Тусгаарлах байр ч яах вэ. Харин монголын айл өрх,гэр бүлийн ихэнх нь тэр хорих байраас чинь дор ,хүнд хэцүү, тавгүй нөхцөлд амьдарцгааж байна. Ардчиллынхан хүний эрх, эрх чөлөө гэсэн хуурамч лозунгаар нийгмийн толгойг хөлөөр нь сольсон.Бурангуй танхай зэрлэг харгис этгээдүүдэд дураар авирлах боломж олгосон.Ихэнх гэр бүл ийм танхай зэрлэг архичингуйдын дарлал дор хүнд хэцүүг амсан амьдарч байна.Төрийг хүчгүй байлгах,улс орныг эмх цэгцгүй самуун болгох,нийгмийг айдастай байлгахыг л тэд хичээдэг.

Avatar

Зочин 2021-12-27 124.158.107.6

тэнээд бай тэгвэл ийм л юм болдгийн

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.131.251.146

Butgii olon doloon ym hutsaj bai!!! Iim uchuuhen bodoltoi setgehuitei bgaa uuruusu ichij amidar!!! 😡🤬

Avatar

Зочин 2021-12-27 69.164.143.98

Зүгээр л мөнгө олох сонирхол байна. Коридор бизнэс хийж амташсан байна. Хэрэв ийм байгаа бол ард түмэн босох хэрэгтэй. Тохиолдлын тоо цөөрөх тусам эд нар сандарч эх орондоо ирсэн хүмүүсийг хүчээр хорьж мөнгө олох хэрэгслээ болголоо. Шангаа хүртнээ та нар!

Avatar

Зочин 2021-12-27 192.82.71.180

Амарсайханг бууд!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-27 24.16.131.18

б** сум алгаа! Чамд байна уу?

Avatar

Зочин 2021-12-27 192.82.71.180

Яг дайсантайгаа харьцаж байгаа юм шиг аашилж байна. Өглөө Улаан үдээс гарсан хүн орой 19 цагт хоол өгсөн бна. Хоол амтгүй идэж чадаагүй байна. Цэвэрлэгч орж ирээд магайх хоол сайтай.өөр буудалд орсон бол хүйтэн хоол өгөх байсан ч гэх шиг. Уух ус байхгүй гаднаас захиад үүднээсээ төлбар хийгээд усаа авах гэхэд улаан бүс рүү орлоо би ажилгүй болно гэх шиг маш хоцрогдсон хөдөөлөг байна. Шилжилгээгээ хурдан авах унаа тэргийг ярих сонгох бололцоо олгохгүй харгис сэтгэлгүй. Монголыг үзэн ядах сэтг

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-27 64.119.19.9

СЭТГЭЛ , ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТ ДУТАЖ БАЙНА. ОРУУЛЧИХААД ДАРАА НЬ БҮРТГЭЖ БОЛНО Ш ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-12-27 213.87.132.235

!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Үнэн 2021-12-27 43.242.241.249

Ноднин яг ийм хариуцлагагүй байдалаас болж эрүүл хүн халдвар авсан дотороо алдсан шүү!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-27 59.153.114.147

УОК ГАДНААС ОРЖ ИРСЭН ХАЛДВАРЫГ ИНГЭЖ ОЛШРУУЛЖ БАЙГААД НИЙГЭМД ТАВИАД БАЙГАА ЮМ ДАА. МУУСАЙН ҮХЭЖ БАЙСАН ХООЛНЫ САВНУУД.

Avatar

Зочин 2021-12-27 124.214.12.224

Мал минь чи өөрөө энэ хүмүүсийн оронд өөрийгөө тавиад үзээч! Гонгинолоо ч гэх шиг. Битгий х** мэдэв үү! Цус баас шээс болсон ор дэвсгэрийн даавуун дээр чи хүүхдээ унтуулах байсан уу үмхий троллоо. Уух ч усгүй, хүйтэн нүхэнд нялх нойтон хүүхэдтэйгээ 3 хонох битгий хэл 3 цаг ч болж чадахгүй юм байж.

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.55.188.94

muusain yumnuud ingej gonginoj sulruulj baij ko anh taraagdsan.odo nuguuhiig n bas tegne.ingeheed baival shuud butsaadag bolgoh heregtei.

Avatar

Зочин 2021-12-27 90.218.155.121

хүмүүс мөнгөө төлөөд түүндээ таарсан үйлчилгээ авах нь зүй ёсны хэрэг. хэрэв тэр нь таалагдахгүй ,хэрэгцээны шаардлага хангахгүй,үйлчилгээ муу, үйлчлэгч хүмүүс нь ёс зүйгүй харьцаатай бол гомдол саналаа хэлэх нь зөв асуудал… иргэд эрхээ эдэлж гадаад дотоодод зорчиж байна үүргээ биелүүлж дэг журамыг баримтлаж байна. Цар тахалын үед хүмүүст заавал чирэгдэл үүсгэж дорд үзнэ зүй зохисгүй харьцах ёсгүй.

Avatar

Зочин 2021-12-27 103.80.210.183

Жинэхэнэ ХЭҮК энэ тал дээр сайн ажиллаж байнга шалгаж байх ёстой шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.179.26.147

тусгаарлана гэдэг бол УОК -д бол бөөн бизнес

Avatar

зочин 2021-12-27 202.179.26.147

энэ амарсайхан өөрөө ажлаа өгөө. өөрөө арчаагүй баг бүрдүүлсэн . өөдгүй амьтан

Avatar

mgl 2021-12-27 64.119.24.129

gert ni tusgaarlaad uudend ni camera tavichih. tegehgui bol ingeed l gonshignood l baina. mongol hun gedeg hamgiin novshiin hun.

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.179.25.12

зүгээр л гэрт нь хөриул

Avatar

Irgen 2021-12-27 66.181.185.171

Arai denduu archaagui yum aa. Avtobusnuud ni hechneen ih huleelgene geech. Yagaad iim archaagui bolchihson yum be.

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.126.94.99

УОК -г огцруулах хэрэгтэй. Эруул хумуусийг буудалд тусгаарлалт нэрээр дарангуйлахыг зогсоож гэрт нь явуулж тусгаарла!!! Заваарсан юм бэ!

Avatar

хүннү 2021-12-27 202.179.24.130

Тийм муу үйлчилгээтэй байж юун 100 вэ? 30 байхад л болно. Хотын төвд наадхаас чинь дээр буудал 55 хоёр хүнийх нь 75 гэж байгаа:

Avatar

Зочин 2021-12-27 66.181.161.116

ТИЙМЭЭ, ОНГОЦНЫ БУУДЛААС ЭХЛЭЭД ХАА САЙГҮЙ ЗАМБАРААГҮЙ БАЙДАЛ БАЙНА ЛЭЭ, ЭНХ САРАН ШИГ ЭРҮҮЛ ХҮМҮҮС АВЧРААД ӨВЧИН ХАЛДААГААД ТАРААХ НӨХЦӨЛ БҮРДЧИХСЭН ЮМ БНА ЛЭЭ, ШУУД ПСР АВААД ГЭР ГЭР РҮҮ НЬ ЯВУУЛСАН НЬ ДЭЭР, ТУСГААРЛАЛТУУД ЯМАР Ч ҮР ДҮНГҮЙ, ЮМ БНА ЛЭЭ

Avatar

zochin 2021-12-27 114.144.1.109

humuusiig ingej shiitgej zovoohoo boliochee. zugeer airport deer PCR avaad gertee hariulj tusgaarlaach. bugd ni uhamsartai humuus irj baigaa. tusgaarlah yostoi bol gertee uursdiiguu tusgaarlaad baih uhamsartai humuus.

Avatar

Иргэн 2021-12-27 103.212.118.77

Энэ УОК юу хийж байдаг байнаа. Тараагаад цалингийн нь хасаад өг. Амарсайхан огцор. Хүний үнэр байдаггүй новшнууд юм.

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.179.27.239

gert n chariuulaachee , tegvel ydaj ovdochgui ! bochir sejig chin boon ovchin boldog

Avatar