NATO-гийн саналыг Москва хэлэлцэнэ | News.MN

NATO-гийн саналыг Москва хэлэлцэнэ

NATO-гийн саналыг Москва хэлэлцэнэ

NATO-гийн саналыг Москва хэлэлцэнэ

Москвагийн аюулгүй байдлын талаар нэгдүгээр сарын 12-ноос эхлэн хэлэлцэх NATO-гийн саналыг Орос хүлээж авлаа. Энэ талаар Гадаад хэргийн яамны мэдэгдлээс иш татан "Тасс" агентлаг уламжлав.

Украины хил дээр цэрэг байрлуулсантай холбоотойгоор барууныхны шүүмжлэлд өртөөд буй Орос улс өнгөрсөн долоо хоногт хэлэлцээ хийх асуудлын жагсаалтаа гаргажээ. Уг жагсаалтад Зүүн Европ болон Украин дахь аливаа цэргийн үйл ажиллагаанаас NATO татгалзана гэсэн амлалт орж байгаа аж.

Орос улс хуучин Зөвлөлтийн хөрш рүүгээ довтлохоор бэлтгэж байна гэж АНУ болон Украин үзэж байгаа. Харин Орос энэ тал дээр няцаасан байр суурьтай байгаа юм. Украин болон NATO харилцаагаа өргөжүүлж буй нь сөргөлдөөнийг улам хурцатгаж байна гэв. Мөн энэ явдлыг дэлхий дахин цөмийн дайны ирмэгт тун ойрхон ирсэн 1962 оны Кубын пуужингийн хямралтай зүйрлэсэн байна.

“Орос мөргөлдөөнөөс зайлсхийхийг хүсч байгаа ч аюулгүй байдлын шаардлагын дагуу АНУ болон түүний холбоотнуудаас байр суурийг нь сонсох шаардлагатай” гэж Путин хэлэв. Мөн энэ асуудлаар АНУ-ын албаны хүмүүстэй ирэх оны нэгдүгээр сард Женевт хэлэлцээ хийнэ гэж  найдаж байгаагаа мэдэгдэв.

Харин АНУ-ын зүгээс Оросын аюулгүй байдлын талаарх зарим саналыг хүлээн зөвшөөрөх боломжгүй ч хэлэлцээний дагуу санал бодлоо тодорхой илэрхийлэх болно гэжээ. АНУ, Европын холбоо болон Их долоогийн зүгээс Орос улс аливаа түрэмгийллийнхээ эсрэг хатуу хориг арга хэмжээтэй нүүр тулах болно гэдгийг анхааруулсаар байна.

Эх сурвалж:

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-27 213.87.132.235

))))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

ҮНЭН 2021-12-27 64.119.19.169

ҮМХИЙ ХУЛМАСНУУД ЗЭВСГИЙН ХҮЧЭЭР УКРАЙНЫГ ЭЗЭЛЛЭЭЧ 40 САЯ УКРАЙНЧУУДЫГ БҮГДИЙГ АЛЖ ЧАДАХГҮЙ ҮМХИЙ ҮХДЭЛ ОРОСУУДЫН ХҮҮР ЗОГСОО ЗАЙГҮЙ МОСКВАРУУ ХӨВӨРӨХ НЬ ГАРЦААГҮЙ

Avatar

Болд 2021-12-27 103.57.95.128

Өмхий ханхлуулсан хөдөөний орк чи орос хүн хараа ч үгүй бх орос гэдэг чинь чиний тэр өмхий ханхлуулсан америк англичуудын дэргэд жинхэнэ хүн юм шүү дээ

Avatar

ҮНЭН 2021-12-27 64.119.19.169

ҮМХИЙ ХУЛМАСНУУД УДАХГҮЙ СӨНӨНӨ

Avatar

Ovgon 2021-12-27 43.242.243.118

фашист оросын хулгайлсан буриад, байгаль нуур, тува, Енисейн сав газар, Алтайн хязгаар нутаг нийлээд одоогийн монгол улсын газар нутгаас том болдог юм. фашист оросууд 70 жил монголыг колоничлож, манай 40000 өвөг дээдсийг маань хомроглон алж устгасан. харин сүүлийн 30 жил монголыг эдийн засгийн хоригт байлгаж, манай УЦстанц гэх мэт хөгжлийн бүх том төслийг гацааж, хорлон сүйтгэж өнөөгийн монголын зовлонгийн шалтгаан болоод байна. хэн монголд жинхэнээсээ дайсагнаж байгааг бодитоор харж ойлгоцгоо м

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-27 202.9.46.148

БУСДЫГ ӨДӨӨН ТУРХИРЧ, БУСДЫН НУТАГТ ДАЙН ХИЙЖ БАЯЖДАГ БАЯН ОРНУУДЫГ ЕР ОЙЛГОХГҮЙ ЮМ!!!!! ВЬЕТНАМ, АФГАНИСТАН, ИРАК, ЛИВИ, СИРИЯ, УКРАЙН ГЭЭД ТООЛБОЛ УРТ ЦУВАА ГАРАХ НЭЭ!!!!!!!!

Avatar

зочин 2021-12-27 43.242.243.118

битгий ш аа чи, танай орос хятадын улаан тахлууд гар хөл бологчдоороо дамжуулан тэдгээр орнуудад ноёрхлоо тогтоож ардчилалыг нь устгаж ард түмнийг нь боолчлоод аймаглан устгаад байсан болохоор агуу АНУ аргагүйн эрхэнд ард түмнийг нь, тэдний эрх чөлөаг нь хамгаалан тулалдсан юм үхэрээ

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.9.40.45

Монгол улс бол газар зүйн онцгой байрлалаас болоод Орос, БНХАУ-ын талаар өөрийн гэсэн онцлого байр суурьтай улс. Муу муухай улс бай хамаагүй ямар ч тохиолдолд ОХУ болон БНХАУ-тай муудалцаж огт болохгүй. Муудалцвал юу болохыг бид ганцхан БНХАУ хил түр хаахад мэдэрсэн. Үүнээс сургамж авч сэтгэлийн хөөрдлөөр АНУ болон Барууны талд орж янз бүрийн юм ярьж огт болохгүй. Дуугүй л улс орно хөгжүүл, иргэдээ чинээлэг амьдруул

Avatar

Ovgon 2021-12-27 192.82.65.103

Соц. лагерь сүйрч Польш Чех, словак, Унгар Румын Болгар Зүүн Герман цааш бүр Балтын гурав, одоо Украйн Молдав Гүрж гээд 100 гаруй сая тэнэгүүд аймшигт Америк, Европын холбоо руу хайр зарлан тэмүүлээд, хамгийн энэрэнгүй өгөөмөр баян Оросоос амь тэмцэн зугтаад буй нь монголчууд биднээс ухаанаар мөн хол дутуу яа, ккк. манай ухаантнууд бол орос ах гээл хэлээ хазаал долийгоод хүчиндүүлж байгаа юм чинь ккк

Avatar

Зочин 2021-12-27 103.80.210.183

монгол нато-д элсбэл х***а аюул холдох уу? улс төрчид өө хэлнэ үү.

Avatar

Зочин 2021-12-27 202.179.21.201

ha hha MEDREL GALZUU

Avatar

Зочин 2021-12-27 64.119.25.196

teneg yum yriaad ter uramd atlantiin dalai hoer eregiin ulsuud holboo ch de. tov aziin mongold tvi ch hamaagui tegeed ch ted mongoliin toloo hyatadtai baildaj haragdaachee. manai hoer horshiig davaad orj ireh neg uls bhgui za. amerikuud ch chadahgui za.. oros uls manai tusgaar togtnoliin batalgaa baisan odoo ch tiim bna.

Avatar

Зочин 2021-12-27 107.127.39.17

НАТО дорно зүг тэлээд байгаа юм биш…Оросын баруун талын хөршүүд нь өөрийнхөө аюулгүй байдлыг баталгаажуулахын тулд өөрсдөө НАТО-д сайн дураараа элсэж байгаа юм шүү дээ….НАТО бол цэвэр хориглон хамгаалах номлолтой байгуулллага,НАТО-д ямар ч улсыг албадаж,хүчээр элсүүлдэггүй….цэвэр сайн дураараа элсэн ордог

Avatar

Зочин 2021-12-27 64.119.25.196

chinii teneg vgend hen itgejh be dee. oorsdoo guij orson zvils ogt bhgui za. amerikuud shahaj hvchileed ter za..

Avatar

зочин 2021-12-27 43.242.243.118

согтуу тэнбүүтэй орос цэргийн орхидос монголоос зайлаарай.

Avatar

Багш 2021-12-27 192.82.68.135

Ямар ч муухай хэллэгтэй залуу вэ. Хүмүүжлийн доголдлоо засч олон нийтийн сүлжээнд зохистой үгээр саналаа илэрхийлж сурна уу.

Avatar

Зочин 2021-12-27 103.57.95.128

Нэгхөдөөний орк л боловсон 00д орж үзээгүй нэг америкад таваг угааж бгаа барлагууд нэг ийм хэллэгтэй бдаг юм даа

0 0
Avatar

21 2021-12-27 202.131.225.197

HAHA UURSDUU ORSIIN HIL DEER TSERGEE AVAACHSANAA ED NAR TUREMGIILEED BAINA GEHIIN UUNIIG MEDEE BOLGOOD END BICHHIIN UUND N MONGOLCHUUD TOLGOIGOO UGAALGAH UYMAA GEJ

Avatar

Зочин 2021-12-27 107.127.39.17

Украины дорнод этгээдэд ДНР,ЛНР гэсэн тоглоомын дэглэмүүд нь Донецк,Луханск мужуудаа бүрэн хянаж чаддаггүй,оросын хилээс хүнд их бууны тусгалын зай дотор л оршин тогтнодог…тэнд ямар ч иргэний дайн байхгүй…оросын хөлсний алуурчид их там нету и небыло,по зову сердца,отпускники и добровольцы,путинские боевые буряты-нууд л голчлон байлдаж байгаа….

Avatar

Зочин 2021-12-27 64.119.25.196

erguu yum yriad baih yumaa tend 4.5 say hvn 8 jil tusgaar togtoj amidaraad bna. ene mongoliin hvn amaas olon deer ukirainii aj vildver hogjson nvvrsenii tom orduudtai gazar za. baruun ukirain bol zvgeer hodoo aj ahuin oron tend vildver zobad bhgui za. zvvn bolon tov omnod mujuud ni orosuud baidag tend gol aj vildveruud bna. donbassiinhan ukirainaas ogt dutahgui amidarch bgaa ch dee..

Avatar

Зочин 2021-12-27 107.127.39.17

Солиотой хог вэ? Украинд очоод үзээрэй л дээ….орос гахайн торой минь

Avatar

Зочин 2021-12-27 64.119.25.196

Chi ooroo dampuursan ukiraindaa ochiod vz malaa. Orosiin moskaw Petersburg hotiig ochiod neg vzeed hutsaarai hujaa hurliizaa.bi orosd ochidog shuu . Sain medenee.

1 2
Avatar

Зочин 2021-12-27 90.166.133.138

Erhem ee, neg sar l Donets ch wm uu Lugansk d ochij amidraad ir dee.

Avatar

Badarch taxar 2021-12-27 202.126.90.125

Орос натод элсээд дараа нь укрианыг авчихад болоо шүү дэ

Avatar

ҮНЭН 2021-12-27 64.119.19.169

ҮМХИЙ ХУЛМАСНУУД УКРАЙНЧУУДЫГ ХЭЗЭЭ Ч АВЧ ЧАДАХГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-12-27 111.220.50.43

НАТО эцэст нь бууж өгөөд Украйнаар найр тавьж хонь бүрэн чоно цатгалан болоод дуусгах нь тодорхой болчлоо!!

Avatar

зочин 2021-12-27 202.55.188.38

фашист оросын хулгайлсан буриад, байгаль нуур, тува, Енисейн сав газар, Алтайн хязгаар нутаг нийлээд одоогийн монгол улсын газар нутгаас том болдог юм. фашист оросууд 70 жил монголыг колоничлож, манай 40000 өвөг дээдсийг маань хомроглон алж устгасан. харин сүүлийн 30 жил монголыг эдийн засгийн хоригт байлгаж, манай УЦстанц гэх мэт хөгжлийн бүх том төслийг гацааж, хорлон сүйтгэж өнөөгийн монголын зовлонгийн шалтгаан болоод байна. хэн монголд жинхэнээсээ дайсагнаж байгааг бодитоор харж ойлгоцгоо

Avatar

Зочин 2021-12-27 59.153.114.188

Монгол улс энхийг эрмэлзэгч орон. Хоёр хөршдөө хэзээ ч дайсагнахгүй, тэрслэхгүй энх тайвнаар зэрэгцэн оршиж,эрх тэгш харилцан ашигтай хамтын ажиллагааг хөгжүүлэхийг эрмэлзэх болно . Малаа. Энгэж байж бид оршин тогтноно.Урагшлан ахина.

Avatar

Зочин 2021-12-27 107.127.39.17

Товчхондоо 2 хөршийнхөө үгнээс гарахгүй хий гэснийг нь хийгээд л гөлөг царайлаад сууж байя гэсэн үг үү?

Avatar

Зочин 2021-12-27 111.220.50.43

Зиаа! Болиорой!манай улс энхийг эрхэмлэгч орон биш! Бид боломж олдвол Хитад Орос руу дайрахад бэлэн байдаг биз дээ!? Манай АН -аас нэр дэвшсэн Женко Монгол Хитадыг ялна!! гэж уриа дэвшүүлээд гарч ирж л байсан биз дээ?!

Avatar

ИРГЭН 2021-12-27 202.9.46.148

ОРОСУУД МОНГОЛЫГ КОЛОНЧЛООГҮЙ. ХАРИН МОНГОЛЧУУД БИД ӨӨРСДИЙГӨӨ ХАМГААЛЖ ӨГӨӨЧ ГЭЖ ОРОСООС ГУЙЖ 70 ЖИЛ БОЛСОН ЮМ БИШ ҮҮ ???

Avatar

Зочин 2021-12-27 192.82.72.7

Эх сурвалж: М. Наранжаргал. ха ха ха ха ха, ааааааааа ха ха ха ха ха

Avatar