Улсын начин Э.Энхбат таалал төгсчээ | News.MN

Улсын начин Э.Энхбат таалал төгсчээ

Улсын начин Э.Энхбат таалал төгсчээ

Улсын начин Э.Энхбат таалал төгсчээ

Монгол Улсын начин Э.Энхбат өнөөдөр/2021.12.24/ таалал төгсчээ. Тэрээр өнгөрсөн найман сарын хугацаанд Солонгос улсад эмчилгээ хийлгэн өнгөрсөн долоо хоногийн эхээр эх орондоо эргэн ирэн Сонгдо эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байсан юм.

Түүний биед ноцтой гэмтэл учруулсан Н.Түвшинбаярын хувьд прокурорт хэргийг нь буцаасан.

Талийгаачийн ар гэр, төрөл төргөсөд, найз нөхдөд гүн эмгэнэл илэрхийлье.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
154
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

187 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.90.44

http://factnews.mn/2h6

Avatar

зочин 2021-12-24 66.181.161.102

Бие тоосон н**ш бүх алдар цолыг нь хурааж сард өгдөг мөнгө санхүүг бүгдийг нь хураа шоронд хий шинэ баян цээж өвчтэй гэхчээр овилгогүй хүн чанаргүй араатан царайтай юмыг юугий нь өмөөрөөд архинд буруу өгөөд байгаа юм хэргий нь хаалттай хэлэлцэнэ ч гэх шиг юугий нь нуудаг юм шудрага шүүх хэрэгтэйг анхааруулая

Avatar

Зочин 2021-12-24 98.213.160.182

Найзыгаа болон өөрийгөө сэхээнд ортол нь зодсон тохиолдол анх удаа Монголд тэр тусмаа Булган нутгийн залуугаас гардаг юм байна.

Avatar

Зочин 2021-12-24 64.119.21.81

Анхдагчдын нутаг шүү дээ.

Avatar

asragch mujaan 2021-12-24 66.181.171.26

bi tsalingaasaa tatvar tuldug asragch iim xumuusd minii tatvar ochixiig zuvshuuruxgui sard ix mungiig n bolioch ee tamirchdiin uramshuulaliig 1 udaa l ugux xeregtei bi 2xyytei nuxur mujaan xiideg manai mungu er xyrdeggui dandaa zeel xiideg ed nart ugdug tetgemjiig bagasgax buyu xasax xeregtei sanal ugii

Avatar

Орк 2021-12-24 202.9.46.37

Энэ бидний л бүтээсэн нийгэм өөрсдийгөө сайн харцгаа.

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.212.119.76

shorond hataa, naiz nuhruu alsan hun shorond uudluhgui ee

Avatar

Зочин 2021-12-24 213.87.89.72

)))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Бидний үхэр Монголчууд 2021-12-24 64.119.27.171

Бидний үхэр Монголчуудаа та нарын ихэнх нь архичин, архинаас хамаааралтай биз дээ ?? Түвшинбаяр санаатай алсан юм шиг бичих юм. Архи уугаад ухаангүй согтуудаа хүн алсан олон гэмтнүүд Монголд байдаг биз дээ. Эхнэрээ нөхрөө, ах дүүсээ, анд нөхрөө, үр хүүхдээ хүртэл согтуудаа хутгалж, цохиж, зодож алсан өчнөөн хүн шоронд байдаг гэсэн.

МОНГОЛЧУУД СЭЖИГИЙН ТУЙЛБАРГҮЙ АРЧААГҮЙ БОЛЖЭЭ. МОНГОЛЧУУД АЛДСАН НЭГНЭЭ БАРЬЖ ИДЭХ НЭЭ.

МОНГОЛЧУУД ТҮВШИНБАЯРЫГ АМИА ХОРЛОХООС ӨӨР ГАРЦГҮЙ БОЛГОЖ БАЙНА. !!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.89.232

Jonhuugiin troll z**l

Avatar

Зочин 2021-12-24 120.142.31.236

erguu min arhi uugaad uhaanaa alddagaa meddeg bol arhi uuhaa bolchihdogiin za bi bas arhi uudag bas uhaanaa alddag teriigee medeed baga uugaad bolchihdog esuul bultdag enend arhind buruu ogood baih ym er baihgui

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.68.89

Амиа хорлох багадна

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.68.89

Найдангийн хүү ч найгүй хогийн шаар хорвоогийн бузар юм даа.

Avatar

Заагч 2021-12-24 59.153.85.99

Гvн эмгэнэл илэрхийлье. хогийн тvвшээг шоронд нь хий

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.87

а******н гэртээтухалж аврахыг орлдсон эмч эмнэлгийн ажилчдаас байцаалт авсан гэж байгаа.

Avatar

МОНГОЛ 2021-12-24 66.181.178.173

ГҮН ЭМГЭНЭЛ ИЛЭРХИЙЛЬЕ, МОНГОЛЧУУД ҮНДЭСТНИЙ ҮНЭТ ЗҮЙЛЭЭ ГЭЭЖ, БУСДЫГ ДУУРИАЖ БУРУУ ЗАМААР БУДАА ТЭЭЖ ЯВААГАА УХААРЧ ОЮУНЫ ХООСРОЛООС ГАРАХ БОЛСНЫГ ЭГЭЛ ТҮМЭН БОЛООД УИХ, ЗГ, ЕӨК БҮХ ШАТАНДАА ОЙЛГОЖ ЗАСАХГҮЙ БОЛ МОНГОЛ УЛС, МОНГОЛ ҮНДЭСТЭН МӨХӨХ ЦАГ ОЙРТОЖ БАЙНА ШҮҮ!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.89.232

Tangad uls bii gej sanuulj bai gesen gedeg, tangad jonhuugiin gai ihdee

Avatar

fg 2021-12-24 66.181.177.144

hun alyylj bhad hergiin gazart haalgaa tugjtsen bnaaa geeed tsagdaa dyydaagui uudend ni chagnaaad tuvshinbayart baliashaglaaad zogsoj bsn pisdaanyydad zohih hariutslagiiig huleeelgemeeer bn

Avatar

зочин 2021-12-24 192.82.69.51

Харгис балмад Түвшинбаярт төр засгаас олосон бүх цол хэргэмийг хурааж шагналын мөнгөн тэтгэмжийг зогсоож олгохгүй байх шийдвэр гаргах хэрэгтэй бүх насаар ни хорих ял оноох ни зүйтэй

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.114

Халаг гэж ….
Түвшинбаярын шүүх хуралдааныг нээлттэй явуулах хэрэгтэй .Орон даяар шууд дамжуулах хэрэгтэй.Залуусд сургамжтай ,
Манай шүүхынхан хаалттай хийгээд юуч гэж худлаа шааж мэднэ шүү!!! . Нэгэнт гарсан шүүхийн шийдвэрийн дараа яачиж чадахгүй шүү !!

Avatar

Зочин 2021-12-24 59.153.86.19

Хайран залуу зэрлэг алуурчны гарт амиа алдлаа 8 сар тарчилсан гэхээр харамсалтай бна түвшинхаргисыг цаазал үхээч новшоо бүх гавъяа шагналыг хураа

Avatar

Ёс суртхууны тэгш эрхийн дээр гарах алдартан гэж байх ёсгүйг ард түмэн өөрсдөө хатуу ойлгох ёстой 2021-12-24 103.229.123.181

Н.Түвшинбаяр буруутай алдаа гаргасан гэхдээ тэр санаатай биш нэгэнт асуудал дууссан хуулийн байгуулгад түүний тохирсон шийтгэлээ өгөх байх одоо энэ хүнийг хараагаад занаад зүхээд талийгаач босож ирэхгүй дараа дараагийн алдар хүндэд согтсон тамирчин урлагийнхан хар тамхинд донтогсод гарахаас ард түмэн өөртөө байгаа дутагдлаа давхар засах ёстой. Япон улсыг хар аварга рекордын зэн Хакухог шал угаалгахаас буцахгүй аваргаа ордоны манаач билет таслагч хийлгэж тэр хүний хамраа сөхөхийг зогсоож байн

Avatar

юу вэ чи 2021-12-24 66.181.177.144

санаатай хүний амийг онц харгис хэрцгийгээр бүрэлгэсэн гэмт хэрэг шүү.

Avatar

Зочин 2021-12-24 64.119.19.243

АВРАГА БОЛОХОД НЬ БЭЛТГЭЛ ХАНГАГЧ НЬ БАЙСАН БАГЫН НАЙЗАА ҮХЛҮҮТ БОЛОГЧИХООД АРЧААГҮЙ ЦАРАЙЛААД ХУДЛАА ТОЛГОЙГОО БООГООД ХУВИЙН ЭМНЭЛЭГТ ОЧООД ХЭВТЦЭН ДҮРСЭЭ ЦАЦАЖ БАЙДАГ ХҮНИЙ АДАГ БАЙЖ ШҮҮ .

Avatar

зочин 2021-12-24 202.131.231.86

2 сайхан залуугийн хувь тавилан ийм болох гэж харамсалтай

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.189.194

Jenkogiin oir xymyys neg iim yumand xutgaldax yum daa. Xariutslagaa xyleej dee. Xaramsaltai.

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.71.248

Спорт, урлагийн алдартан гэх овилгогүй, садистуудыг зогсоох болжээ. Тэдэнд хүндлэл зохидоггүй.. Нийгмийн баялаг бүтээгч эгэл хөдөлмөрчдөө олж харж алдаршуулаач төрөө.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.90.132

Ер нь тэр гавъяат тамирчин гэдэг цол энгийн иргэнд ямарч нэмэргүй хоосон үг. Пи нар гавъяа байгуулсан гэж бодож явдаг бололтой. Миний хувьд тамирчин гэдэг нь зүгээр л оолны савнууд.

Avatar

Ард түмэн 2021-12-24 103.10.23.134

Хүнийг таних хэцүү м даа. Нэг л их гэнэн цайлган яриа төрхтэй нөхөр.Аргаггүй л дээ хүний төрж өссөн орчин унаган төрөлх зан хэзээ нэгэн цагт илэрч л таарна.Соёлжоогүй, хүмүүжээгүй, хүнийг хайрлах, өвтгөж болохгүйг багаас нь ойлгуулаагүй цэцэрлэг сургуулиар хүмүүжээгүй малтайгаа өсөж малтайгаа ноцолдсон нэг тийм нөхөр, Амжилтанд хүрсэн ч адгууслаг зан нь арилдаггүй, нийгэмшдэггүй..а******н болсон. Алтан амийг юугаар ч сольшгүй ……Тэнэг хог байж……

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.70.188

малтай өссөн хүн арай ийм бхгүй ээ эцэг эхийн сургааль хүмүүжил ойр дотны хүмүүсийн үлгэрлэл энд нөлөөлсөн бгаа дээр нь уг хүмүний төрөлх авир зан давхар нөлөөлнө түүнээс биш мал амьтан маллаж өсгөсөн хүн бусдыг энэрэх хайрлах сэтгэлтэй болж төлөвшидөг шүү сайн бод

Avatar

Зочин 2021-12-24 139.5.218.242

бөхчүүд бүгд рекетүүд болсон байна. хэн мөнгөтэй нь бөхчүүдийг явуулж асуудал шийддэг. хэн булчинтай, увайгүй, ёс суртахуунгүй нь хождог нийгэм бүрдчихжээ. үүнээс гарах гарц нь б** эзэмшихийг чөлөөтэй болгох, өөрийхөө эрх, эд хөрөнгийг хамгаалах эрхийг иргэдэд олгох ёстой. Тэгсэн цагт жинхэнэ шударга ёс, эрх тэгш, ижил гарааний зарчим үйлчилнэ

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.90.132

б** эзэмших хэрэгтэй. Эрх чөлөөний бэлэг тэмдэг бол "б**" юм.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.90.132

б**="Gun"

Avatar

ард 2021-12-24 66.181.181.122

АРХИ бол ДАЙСАН, ХОРЛОЛ, ТАМын Ёроол гэдгийг энэ 2 баталлаа… 9 үедээ энэ хоёрын түүхийг ярьж архины эсрэг тэмцэл өрнүүлье… АРд түмээн АРХИЙГ Жигшиж хаяцгаая, АПУ-г хаая… Архины хортой спирттэй дайсны хятадын үйлдвэрүүдийг хаая…Гэр хороолол маань яг ийм эмгэнэл болж байна. Цаашид ийм явдал олон олон гарна… Залуучуудаа АРХИЙГ УСТГАЯ…АРХИ идээний дээж биш ХОРНЫ ДЭЭЖ мөн болой…
Шоронд ороё, ТАМД уная гэвэл АРХИ ууцгаагаарай…
Ум ма ни пад ми хум.

Avatar

Зочин 2021-12-24 64.119.19.164

Arkhi padlii ch baihgui, baigaa baidal n ter

Avatar

ebi 2021-12-24 192.82.65.32

huduuni ork tuvsinbayr buruu sagasni gai

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.68.89

Алдсаныхаа дараа архи руу буруугаа чихдэг нь буруу. Ямар ам руу чинь цутгасан биш. Монгочууд ямаан омогтой бүгд атаман зантай. Гэхдээ яг яс юман дээр их аймхай амиа бодсон хүмүүс. Ёс суртахууны доройтолд маш доор орсон.

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.160.9

үнэн шүү

Avatar

Bat 2021-12-24 66.181.161.108

Saihan Mongol er hvn saihan hani saihan naiz saihan Mongol boh baisan daa Mongolchuud mini bie bienee hairlaj amidaray Bor darsiig ih uuhaa bolitsgooy Um maani bad mi hum Sain torliig oloh boltugai

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.46.45

notstoi gemtel uchruulsn bishee,naad a*******n chin hun lchihaad bais,

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.55.188.45

Тувшинбаяр алуурчны Олимпын алтан медалын сар бур ввдаг урамшууллыг одоо боль. Алуурчны зуйл ангиар нь яллаад шоронд нь хатаа!!!

Avatar

хүн 2021-12-24 202.131.230.98

гэр бүлд нь гүн эмгэнэл илэрхийлье

Avatar

зочин 2021-12-24 202.131.230.98

Түвшинбаяр сүүлийн үед эх л эвдэрсэн дээ юм л болвол маргах гээд ийм болгосон хүмүүс нь ард түмэн биш хэдхэн нөхдүүд бгаа шүү

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.177.96

Бишээ хувь хүндээ байгаа

Avatar

Монгол 2021-12-24 103.57.95.233

Ум маани бадми хум. Эх нутагтаа тайван нойрс доо.

Avatar

zochin 2021-12-24 122.201.31.156

Хайран сайхан залуу, ар гэрийнхэнд нь гүн эмгэнэл илэрхийлье

Avatar

иргэн 2021-12-24 202.131.230.98

за одоо Түвшинбаяр үхсэн хүн үг хэлж чадахгүй гээд хамаг бурууг талийгаач руу чихээд херо Баатар женко Баттулга хоёр нь хорыг найруулж өгнө дөө тэгээд л талийгаач өөрөө агсан тавьж байгаад , унахдаа ширээ мөргөж унсан болно,харж л байгаарай муу юм хийхдээ гаргуун хүмүүс шүү Оюук мэдээж ахынхаа талд орно

Avatar

Зочин 2021-12-24 64.119.19.164

100%unen helj

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.70.188

гэсэн ч замбын хуулиас мултарсан ч жамын /үйлийн төлөөс/хуулиас гарахгүй гэсгээл хүртэнэ мааш аймшигтайгаар хүртэх болно бүр хэдэн үеэрээ шүү дээ хүмүүсээ үгээ үйлдэлээ хянаж зөв амьдар үнэнд ойрхон явж сурцгаа

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.40.3

Н.Түвшинбаяр улс төрд орж АН-ын гишүүн болсон нь буруу замаар будаа тээхийн эхлэл болсон. Ардчилсан ерөнхийлөгч Х.Баттулгыг дагаж ухаанаа гээж, онгироо сагсуу болж өөрийнхөө гараар сайхан амьдралаа буснууллаа. Гэхдээ шоронгоос гарч ирээд яаж явахаас цаашдын хувь заяа нь хамаарна даа. Уул нь нам болж талцаад хоёр хуваагдчихсан байсан Монголчуудыг нэг болгон эвлэрүүлж, бидэнд баяр хөөр авчирсан ачтай сайн хүүхэд байсан юмдаа. Цаашид улстөрчдөөс хол байгаарай даа

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.90.132

Ерөөсөө нам бус олон монголчууд бий. Тэгтэл тэднийг төрд сонгогдох бүх замыг Монголын ардчилсан нам, Монгол ардын нам хоёр хаасан. Муу гахайнууд нам бус хүн төрд суух аргагүй болгосон. Хэдэн сая нам бусчуудын бодлого төрд үгүйлэгдэж байна.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.40.3

Н. Түвшинбаяр уул нь эртхэн шиг шүүх хурлаар ороод 40 саяар торгуулиад ялаа авчих байсан юмдаа. Энэ зүйл анги нь торгуулийн ялтай зүйл анги байсан. Одоо хүндрээд заавал хорих ял авахаар болж байна. Өмгөөлөгч нар нь түүнийг нь зөвлөдөггүй юм уу.Энхбат начныг нас барахыг нь хүлээгээд байсан юм байхдаа.

Avatar

Зочин 2021-12-24 139.5.219.43

Эдгэрчихнэ тэгээд бага шиг торгуулаал салчихна гэж тооцоолоо биз

Avatar

zochin 2021-12-24 184.144.55.230

Тамирчид xөдөлмөрлөдөг гэxдээ насаараа грушик xийсэн хүнээс илүү хөдөлмөрлөнө гэж юу байx вэ дээ, амжилт гаргавал нэг байр машин өгөлгүй л яаxав, ямар гар хөлгүй болчихсон хүмүүс биш бусад орнуудын жишгээр бусадтай адил хөдөлмөрлөөд тэтгэвэрээ тогтоолгодог журамд шилжиx нь зөв !!!

Avatar

Zochin 2021-12-24 209.122.211.88

Tamirchidddaa ingej mongo ogdog oron delkhii deer ganzhan Mongol. Zov gesen ug uu buruu gesen uguu. Tamirchid Mongoliig khogjuulsen uu?

Avatar

Zochin 2021-12-24 209.122.211.88

Ene mongiig jijig dund uildveriig erhlekhed zarzuulbal ogooj ni yamar bain uu?

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.67.194

Түвшинбаярыг Монголын ард түмэн ийм болгосон гэж Б.Жагаа хэлж бна, ёстой шал худлаа шүү!! Аварга боллоо гэж баяр хүргэснээс ам руу архи цутгаж зандалчин бол гээгүй, муу сурдаг байсан байж улстөрч бол гээгүй, эхнэртэй байж сүүлрэгч бол гээгүй, 40 гарчихсан байж 18тай залуу шиг сагсуурч яв гээгүй, найзаа үхлүүт зодчихоод худлаа баашилж толгойгоо ороож хэвт гээгүй! Энэ бүх т1 шийдвэрээ өөрөө гаргасан,өөрийн гараар гүйцэтгэсэн. Одоо ялаа эдлэ!

Avatar

Zochin 2021-12-24 192.184.183.131

Tuvshinbayar chi Tiim xuchtei, Zorigtoi, unexeer gemsbok baigaa bol odoo naizdaa andiin tangarag taviad tsug burxanii orond och Tegj l baij cereg chini tsairna xun esiig bodood!!!! Ter tsagt Naiz chini chamaig uuchlax bolno!!!

Avatar

Zov hun bolno 2021-12-24 192.184.183.131

Tuvshinbayar tsug Andaa xamgaalaad burxanii orond ochoo!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.184.183.131

Zarim xumuus boli uz !!! Tiim xunleg zov xun yum bol naiziigaa dagaad burxanii opondoo xamtdaa yavbal ternees naash xezee ch uuchlagdaxgui!!!!
Tuvshinbayar andtaigaa yavaa Tegj l baij chi nugler tsairuulna!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.184.183.131

Tuvshinbayar chi andaa ooriin garaar alsan xun chi odoo Tiim l zurxtei, Zorigtoi, xuchtei xunleg xun yum bol Andtaigaa tsug yumiig manaj burxanii opondoo amar taivan xamgaalj tsug ochix xeregtei!!!
Andiin jurmiig saxij tuuneesee avsan zuil ee xariulaxiig xusej baival tsug yav daa!!!!!
Tegj baij

Avatar

Зочин 2021-12-24 111.220.50.43

Нэг хүүхэн булаацалдах төдийд хүний аминд хүрч байдаг мөн ч арчаагүй эр юм даа!!! Ноовш чинь одоо хүний аминд шулуухан хүрсэн шигээ би буруутай гээд зогсож байхгүй дээ!! Харж л байгаарай! Надаас болоогүй солонгос эмнэлэг эмч нар буруутай гээд яаж гүрийх бол!? Женко нь спиртыг ус болгосон шигээ найруулж өгнө биз!! Яг үнэндээ бол аргагүй хамгаалалт байсан бн!! гэсэн дүгнэлт гараад ирнэ . Харж л байгаарай!

Avatar

zochin 2021-12-24 184.144.55.230

ЕР НЬ БӨX МОРЬ ГЭЖ ШУУРСААР ОЮУНЫ ДОРОЙТОЛД ОРЖ МӨXӨX ЗАМДАА ОРЛОО БОДОX ЦАГ БОЛЖЭЭ!!!

Avatar

zochin 2021-12-24 184.144.55.230

ЯДАРСНАА МЭДЭXГҮЙ СПОРТЫНXОНД ЭНЭ ТЭНГЭРТ ТУЛСАН МӨНГӨ ӨГДӨГ УЛС ДЭЛXИЙН XААНА Ч БАЙXГҮЙ, ҮҮНИЙГ НЭГДҮГЭЭРТ ЗОГСООX ХЭРЭГТЭЙ, ЭРДЭМТЭДДЭЭ ӨГДӨГГҮЙ ЮМ ГЭXЭД ОЛОН ЖИЛ АЖИЛЛАСАН ЭМЧ БАГШ НАРТАА ӨГӨX XЭРЭГРЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.184.183.131

Yum Sain baixaa dee!! Bugd l bodoj Durham avax xeregtei. Gol Ni ter 2- aa baigaagui oor xumuus tend baisan gej baigaa Yagaad tedgeer xumuus tedniig boliulaagui bas unexeer chadal tenxeeg Ni diileegui baij bolno , Yadaj Tsagdaa sergiilex duudaxgui goliigood baij baisan yum ve? Ipgeniixee uurgiig bieluuleegui shiitgeliig ogox xeregtei shuu deer!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.90.132

Улсын их хурлын я***н гишүүн П.Анужингийн нөхөр Херо Баатар, Ерөнхий сайд Оюун-Эрдэнэ хувьцааг эзэмшдэг херогийн Бахтар тэнд байсан гэж ярих тул тэд гэмт хэргийг нууцлаж байна.

Avatar

Зочин 2021-12-24 51.195.139.3

Монгол бөх хурдан морио дээдэлсэн зон олон доо!!!заваан мунаг а******н 👹👹одоо махан толгой циркийг сүйд хийгчийг аварга аа гэж бүү хөөргөж байгаарай.махан толгой л гэж бай

Avatar

bj 2021-12-24 202.55.188.35

Bosood ireesei gej 8 sar zalbirch bailaaa

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.55.188.35

🙁

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.108.57

Түвшинбаяраас мянга илүү жинхэнэ хүн, эр нөхөр, сайн анд байж дээ. Ум ма ни бад мэ хум.

Avatar

zochin 2021-12-24 73.111.180.213

amyd xun xeden jil suugaad l garaad irne xairan zaluu Enkhbat ur xuuxed avgai yana daa

Avatar

Зочин 2021-12-24 124.158.70.118

Ум маани бад ма хум

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.179.27.122

ТАЛИЙГААЧИЙН БАРИЛДААН НҮДЭНД ИХЭД ТОД ХАРАГДАЖ БАЙНА. ГЭДГЭРДҮҮ БОСОО ӨРӨӨТЭЙ. ЭЛЭГ БҮСНЭЭС ХУТГАНА ТЭНДЭЭСЭЭ ХӨМРӨӨ БОЛГОНО. БАРИЛДААН НЬ ИХЭД ОРООЦОЛДСОН ЗУУРАЛДСАН МАЯГТАЙ ӨРНӨӨД ДУУСДАГ. ТАЙЛБАРЛАГЧ УНАА ХОЛТОЙ Л ГЭДИЙН. УНАЖ БАЙХЫГ НЬ ХАРАХАД ЖООХОН ЖИН ДУТСАН ЮМ ШИГ САНАГДАХ ҮЕ БИЙ. ЧӨЛӨӨТӨӨР ХИЧЭЭЛЭЛСЭЭР ЖИН БАРЬСААР БАЙГААД ГЭЭД ТАЙЛБАРЛАГЧ ЯРЬДАГ. ИЛҮҮ ДУТУУ ГЭДЭС ГҮЗЭЭ БАЙХГҮЙ ТАЛДАА. ШАТААЛ ШАРВАЛЗААД БАЙДАГГҮЙ ДҮР ТӨРХ НҮДЭНД ХАРАГДСААР БАЙНА. ЦАГААХАН ЦАЙЛГАН НЭГЭН БАЙСАН БАЙЖ

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.179.27.122

… БАЙЖ МАГАДГҮЙ. ЖИЖИГ БИЕТЭЙ Ч ЮМ УУ ЭСВЭЛ САНААТАЙ БӨХЧҮҮД ӨРСӨЛДӨГЧ БӨХИЙНХӨӨ ЭГЭМЭНД ТОЛГОЙГОО ТУЛЧААД ХҮЧИЙГ НЬ ХОРИОД БАЙДАГ. НАЧИН БОЛОХООР ЭНЭ БАРЬЦЫГ ӨРСӨЛДӨГЧ БӨХДӨӨ ХАРАМГҮЙ ӨГДӨГ ӨӨРӨӨ Ч ИХ БОСОО ГЭДГЭР ӨРӨӨТЭЙ ҮЗЭХ НЬ БИЙ. ӨРСӨЛДӨГЧ БӨХИЙНХӨӨ ТОЛГОЙГ ЭГЭМДЭЭ НААЛГУУЛНА ГЭДЭГ ӨӨРТ ХЭЦҮҮ Л ДЭЭ ЭНЭ САНААГ УХРААД Ч ЮМ УУ ХОРИХ БОЛОМЖТОЙ Ч НАЧИН ТЭГЭХ ГЭЭЛ ХҮЧЛЭЭД БАЙГАА ХАРАГДДАГГҮЙ ИХ ОНЦЛОГ СЭТГЭЛТЭЙ НЭГЭН ЮМ ГЭЖ БОДОГДДОГ БАЙЛАА. ИХ СОНИН БУСДААС ОНЦГОЙ ДҮР ТӨРХ Л ХАРАГДДАГ БАЙЖ ДЭ

Avatar

хэцүү монголчууд даа, 2021-12-24 122.201.31.218

УМ МАНИ БАД МЕ ХУМ
ЯЛ ЭДЛЭХ Ч АМЬД ЮМ ДАА ЯДАЖ
Нөгөө хамт байсан тв ийн яшка нь ингээд ямар ч ялгүй юу?
шижгийн хүүхэн

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.85

Ум ма ни бад ми хум

Avatar

зочин 2021-12-24 103.26.195.236

сайхан сэкс хиймээр байна гаагүй царайлаг хүүхэнтэй танилцья

Avatar

Зочин 2021-12-24 90.218.155.121

бузрын хүний адаг вэ

Avatar

Зочин 2021-12-24 213.87.149.201

> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

ы 2021-12-24 202.21.108.221

Болох амархан байх хэцүү. Аав болох амархан аав байх хэцүү. Эмч болох амархан эмч байх хэцүү. Алдар нэртэй болох амархан үүнийг дааж явах хэцүү.

Avatar

ЧИНГИС 2021-12-24 66.181.188.77

1000-ны шилдэг хулгайч, луйварчин, өмхий төвд тайрдас жанхуугийн өмхий муу санааг гүйцэх хүн энэ Дэлхийд байхгүй! Эмчилгээ хийж байгаад хүн нас барахад тухайн эмчээс нь цагдаа мэдүүлэг огт авдаггүй. Начны үхэлийг эмч нарт нааж, өөрийн утсан хүүхэлдэй Түвшинбаярыг ялаас мултлах гэсэн жанхуугийн хорон санаа явж байна!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.120

Ум мани бадми хум, хэргийн эзэн хэнгэрэгийн цохиур нь Женко юм. Баттулга пизд а чи монголоос зайлаарай. Хар мөртэй лала р. Чамайг дагасан болгон шорон үхэлтэй учрах ёстой юм уу

Avatar

Зочин 2021-12-24 64.119.26.141

х*******н тролл

Avatar

Зочин 2021-12-24 64.119.26.141

Х У Ж ААГИЙН ТРОЛ

Avatar

зочин 2021-12-24 124.158.66.4

нөгөө а******н батхүүгээ женко юу болгосон бэ шийтгэл өгч чадахгүй шүүгчид шийргэнээд женкогоос айгаад яажч чадалгүй чөлөөлсөн гэвүү

Avatar

Зочин 2021-12-24 193.9.112.108

Urd ni hund gemtel uchruulsan gesen zaaltaar yal avah baisan bol odoo hun alsan geh yal ni ih boloh yum bn. Sarhad savnaasaa busdiig diilne gej ene baih daa.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.107.98

ХООСОН ТОЛГОЙТУУДЫГ ӨРГӨМЖЛӨХ ИЙМ Л ТАМД ОЧДОГ НӨГӨӨ ТАМД УНАНА ГЭДЭГ ЧИНЬ ЭНЭ ҮХСЭН ХОЙНО ТАМ ГЭЖ БАЙХГҮЙ..ДАРАА НЬ ДУУЧИН ЖАВХЛАН .БӨХ ОЮУНБОЛД ГЭХ МЭТ БҮГД АГААР НЭГЭН…КККК

Avatar

Зочин 2021-12-24 94.214.181.162

hen hojson geech .Solongosiin emneleg.@ boh bol hoyulaa hohirggch

Avatar

Зочин 2021-12-24 203.91.115.40

За одоо тэгээд тэр хэргийг гарах нөхцлийг бүрдүүлсэн байж болзошгүй засгийн газрын хэвлэлийн албаны дарга Т.Ганзул гэж эмэгтэйг ажил үүргээс нь чөлөөлж байгааг шалгах үгүйг нь л харж байя даа.Угийн дарга даамал хүмүүсийн гар хөлийн үзүүр болж явдаг хүүхэн олигтой л юм сэдээгүй нь ойлгомжтой.Нэг нь нас барж, нэг нь шоронд хоригдох болоход шоронруу зүглэж байгааруу нь хамаг бурууг чихээд өнгөрч байх шиг байна.Гэвч хэрэг яагаад гарав, юунаас үүдэв, хэрэг гарах нөхцлийг хэн бүрдүүлсэн гээд нарийн ша

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.90.104

Araich dee ymar hetsvv ym be

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.127.160

Муулах ч хэрэггүй, магтах ч хэрэггүй, бүх зүйлийн хуулийн заалттай.

Avatar

Зочин 2021-12-24 209.145.79.82

Huuliig huulichid heregjvvldeg, tednii bvh zviliig JENKO zaaj ugdug gel vv ?!

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.108.221

Энэ зөвхөн архинаас болоогүй. Бид амжилт гаргаад ирэхэд нь хэтэрхий өргөмжилдөг. Албан тушаал өгдөг. энэ зүйл хүмүүсийг их эвдэж байна. Олимпийн аварга болсон хүн сайхан дасгалжуулагч хийгээд дараагийн олимпийн аварга бэлдээд явахад сайхан. Төрийн бодлого энэ дээр чанга баймаар байна

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.108.221

Ард түмний хайр хүндэтгэлийг дааж явна гэдэг тун том ухаан юм. Хайран хоёр сайхан залуу. Нэгнийгээ хэт өндөрт өргөмжлөхөө болицгооё.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.55.188.101

хайран сайхан залуу үнэхээр харамсальай

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.89.252

ТҮВШИНБАЯР ХАРАХАД ДӨЛГӨӨХӨН ЦАРАЙТАЙ НҮДЭНД ДУЛААХАН Ч ДОТРОО БОЛ ИХ ААРХУУ ААГТАЙ НӨХӨР. С.МӨНХБАТ АВАРГАД АМЛУУЛААД УНАЖ БАЙСАН ХАНГАЙГ ДАВЖ ЗААН БОЛСОН ГЭЭД ҮНДЭСНИЙ БӨХӨӨР БАРИЛДАЖ БАЙХ ҮЕИЙН ХАРЦ ХӨМХИЙ АЛХАА ГИШГЭЭ НЬ ИХ Л ШАЗРУУН ААРХУУ ХАРАГДДАГ БАЙСАН. МАГАДГҮЙ ТИЙМДЭЭ Ч СЭТГЭЛ ЗҮЙ ИЛҮҮ БАЙЖ ОЛИМПЫН АЛТ МӨНГӨ АВАА БИЗ. ХАРАГДАЖ БАЙГАА ШИГЭЭ БИШ АССАН ДОТОРТОЙ ХҮН БАЙЖ. АРХИ ОГТ ЗОХИХГҮЙ ХҮН. ГАНЦ ТҮВШИНБАЯР ГЭЛТГҮЙ НИЙТ МОНГОЛЧУУДАД ОГТ ЗОХИХГҮЙ БОЛОВ УУ. ДОР НЭГ НӨХӨР ИХЭД СИЙРҮҮЛЖ…

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.89.252

… ТЭРЭН ШИГ ӨӨРИЙНХӨӨ ТУХАЙД: МАНАЙ ААВ АВГА НАР АРХИ УУХААР ОГТ ЗОХИСГҮЙ АВИР ГАРГАЦГААДАГ. БИ МАНАЙХАН ЧАДАХГҮЙ ЮМ БАЙНА ГЭЭД АРХИ ПИВО УУДАГГҮЙ. БАРАГ 40 ХҮРЛЭЭ ДУСАЛ АРХИ ХООЛОЙГ МААНЬ ДАВЖ ҮЗЭЭГҮЙ. ТИЙМ БОЛОХООР ДОНТООГҮЙ УУХ ХҮСЭЛ ОГТ БАЙХГҮЙ СОНИРХДОГГҮЙ ӨӨРТ АСАР ИХ АМАР БАЙДАГ. АНХНААСАА Л АМСАХГҮЙ ЯВЧУУЛ БИЕ ДАСАЛ БОЛОХГҮЙ АМАР ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-12-24 90.218.155.121

маш зөв та архи уудаггүй болохоор эрүүлээр сэтгэж элдэв туйлширсан х****л зүхэл бичээгүй байна. хайран сайхан залуус … талийгаач ч бас барилдахдаа эрэмгий хурц байсан. гайт хар архи хэрэглээгүй бол байдал өөр байх нь тодорхой байсаан. залуус минь архинаас хол байцгааяа. Бидэнд огт хэрэггүй зохихгүй юмны нэг нь тэр юм байна

Avatar

МОНГОЛ Х 2021-12-24 66.181.178.173

ҮНДЭСТЭН БҮР ӨӨРИЙН ҮНДЭСНИЙ ДАРС САРХАДТАЙ ТЭР НЬ БИЕ МАХБОДЬ, СЭТГЭЛ ЗҮЙД НЬ ТОХИРСОН БАЙДАГ. МОНГОЛЧУУДАД ӨНДӨР ГРАДУСТАЙ ХАР ЦАГААН АРХИ ЗОХИХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. ШИМИЙН АРХИ ГЭДЭГ ҮНДЭСНИЙ БРЭНДЭЭ ВИСКИ, КОНЬЯК, НАЙРУУЛСАН СПИРТЭЭР СОЛЬСОН НЬ ОЮУНЫ ХООСРОЛД ХҮРГЭЖ БАЙНА.

Avatar

Зоригоо 2021-12-24 202.9.40.176

mongoliin 2 saihan ger byl hyyhdyyd amidral ni homorloo doo. Het ih hoorgoj baigaad hemh unaagaa laa haramsaltai

Avatar

зочин 2021-12-24 103.229.121.73

Гүн эмгэнэл илэрхийлье. Наадмын чимэг болсон сайхан бөхөө алдлаа.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.47.43

Үлдэж байгаа эхнэр хүүхдүүд нь өрөвдөлтэй байна. Архинаас болж хоёр сайхан гэр бүл ийм байдалд орлоо.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.47.43

Хамт байсан дунд нь үг хавчуулж зодолдуулсан бүх холбогдочидыг шүүх хэрэгтэй. Эх үүсвэрийг нь гаргаж тавих хэрэгтэй. Мэдээж хэрэгтэн ялаа авах нь тодорхой тул одоо харааж зүхээд яахав. Архины балаг тасарчихсан хүн юугаа мэдэхэв дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-24 1.230.76.219

Монгол эрчүүд цөөхөн байж муу х*******н э****з болооол хүн алж байгаа биз тэр чинв дахиад хүн а**а өөрийг нь *л

Avatar

Зочин 2021-12-24 203.91.115.53

Хэлэх үг олдохгүй юм. Миний үеийнхэн. Одоо ёстой хэнийг нь гэхэв дээ. Нөгөө Сүхбаатар билүү кинон дээр гардаг өвгөний нэг хүү бослого гарган нөгөөгөө нухчихаад өөрөө цаазад уначихаад байхад хөгшин эцэгт нь хэлэх үг олдоггүй шиг л тийм мэдрэмж. Хайрлаж хүндэлбэл хоюуланг нь хүндэтгэдэг. Нэг нь гайхалтай начин. Жинхэнэ начин. Нөгөө нь олимпын аварга. Өөртөө л тохиолдсоноо ярихад: Би олимпын аварга төрөх үеэр анх удаа найз хүүхэнтэй болж болзож үзэж байсан юм. Их бүрэг хүн байсан л даа, би.

Avatar

Зочин 2021-12-24 203.91.115.53

Гэтэл нөгөө хүүхэн, хүүхэн ч юу байхав одоогийн эхнэр маань шүү дээ, намайг аминдаа доргиох гээд хөгжөөх гээд яриа үүсгэх санаатай байдаг. Би зурагт хараад хэг ёг гээд сууж байдаг. Ямар ч зорилгогүй зүгээр л ичээд зурагт харж байсан чинь нүдэн дээр олимпын аварга төрдийн. Би өөрийн мэдрэлгүй алгаа хорстол ташиж байснаа л санадаг. Бүсгүй рүүгээ харсан чинь эрүү нь салж унах дөхөөд гайхчихсан суусан. Би яг л агуу мэдрэл муут шиг байсан байх даа гэж хожим бодсон. Чи чинь ийм доргио байсымуу гээд л.

Avatar

Зочин 2021-12-24 203.91.115.53

Тиймэрхүү л байлаа даа. Олимпын аваргууд төрсний буянаар ч гэх үү, эхнэр бид хоёр нүүр хагарч, тэгэсгээд нэг гэртээ орж байсан даа. За яахав, тэдний буянаар биш ч байг, юутай ч тэр үйл явдал монгол хүн болгонд нөлөөлсөн гэхэд өнөөдөр үгүй гэх хүн гарахгүй байлгүй дээ. Тийм цаг үе байсымаа гэж. Гэтэл аварга маань өнөөдөр ийм зүйлд уначихаад сууж байна. Би талийгчийг хувьдаа жинхэнэ начин хүн, халх эрх хүн гэж л хүндэлж биширч явдаг байсан. Түүнээс биш яг хүнийг нь бол мэдэхгүй шүү дээ. Танихгүй.

Avatar

Зочин 2021-12-24 203.91.115.53

Монгол дундаж хүн, жишээ нь би, элдэвт цагаанаар ч байна уу хараар ч байна уу атаархаж хорсох, жөтөөрхөх явдал байдаг аа байдаг. Юуг нь нуухав. Мах цусанд төрсөн хүмүүс шүү дээ. Гэхдээ аливаа нэг зүйлээр өндрөө хийж, түүгээр үлгэр жишээ авч, түүнийгээ дандаа тийм байгаасай гэж бодсоор явах дуртай тийм ариун нандин зүйл, шүтээн бидэнд байдаг даа. Би хувьдаа Түвдийн буддизм гэж гадуурхах мөртөө Шагжагийн Гаутамаг хиргүй сэтгэлээр дотроо залж явдаг. Түүн шигээ эдгээр эрчүүдийг сэтгэлийнхээ чанадад

Avatar

Зочин 2021-12-24 203.91.115.53

биширч явдаг байсан. Одоо энэ агшинд бодожээ байхад, хүүе хүмүүс ээ, монголчууд аа, бид ягаад нэг л тийм хэвэнд цутгачихсан юм шиг үргэлж алдаагаа давтаж явах ёстой юм бэ? Монгол маягийн алдаа? Жаахан өөрөөр байх цаг болоогүй юу?Яагаад бид аливаа амжилтанд хүрчихээд түүндээ толгой эргэчихдэг юм бэ?Яагаад бид санаа амарч болох амжилтанд тайвширч, сэтгэл ханаж болдоггүй юм бэ? Энэ шунал хаанаас ундарч байна вэ?Миний нэг шүтээн нөгөөгөө хөнөөчихлөө. Өөрийгөө ч бараг алчихлаа. Цаашаа бид хаачих вэ?

1 0
Avatar

Зочин 2021-12-24 90.218.155.121

тийм ээ! бид хүссэн ч эс хүссэн ч хаашаа яваад байнаа. ийм байдалд байлгаад байгаа энэ систем ,энэ байдлаас хэн биднийг гаргах юм бэ ? Бид өөрсдөө биш үү? Тэгвэл яаж ?…эвлэлдэн нэгдэж эрүүлээр сэтгэж нийгмээрээ өөрчлөгдөхгүй бол болохоо байгаад байгаа юм биш үү?!

1 0
Avatar

Зочин 2021-12-24 104.244.72.65

Үнэхээр харамсалтай. Энэ хоёр залуу бол бид өөрсдөө юм. Буруу өөр хүнд биш зөвхөн өөрт байдаг. Бодол үйлдлийг удирдана. Бодлын хил хязгаараар үйлдэл тогтоно. Үйлдэл бодлыг төрүүлнэ. Яг одоо яг өөрөөсөө муу бодлоо цэгцэлж найз нөхдөө хайрлацгаая.

1 0
Avatar

Зочин 2021-12-24 150.129.142.90

Ум ма ни бад мэ хум.

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.70.23

Ямар харамсалтай юм вэ дээ . Залуус минь Архи гэдэг лонхон доторх тахал, амьдрал жаргалд инээж ирдэг үхэл гэдэг үг байдаг аль болохоор холхонл байж үз . аль аль нь хайран .

Avatar

zochin 2021-12-24 202.55.188.109

Arhi savaasaa busdiig ch ene bol mgl turiin emegnel.Ymarch hund ajliig dooroos n .anhan shatnii negjees ehluulj bh estoi.Tuvshinbayriig olon hun dagj yvsan.EK iin tamgiin gazriin setguulch Ganzul gj huuhen ch bas buruutai.UBTZ shig bur anhan shatnaas n huniig humuujuuldeg uom.Odoo neg nuher kranduulaad TZ darga boltsson l bgaa.Haramsaltai bn

Avatar

Зочин 2021-12-24 150.129.142.191

Мэдээд шүүх нтр ээ яаруулаад байсан юм байна шд.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.179.27.110

Олимдийн аварга цолтой зандалчин одоо нарсандаа яв яв

Avatar

Зочин 2021-12-24 193.9.112.108

Hun bitgii tavla. Mongoliin erchuud bugd arkhi uudag gehed helsdehgui. Hend ch iim yum tohioldoj boloh tul arhi uuhaa buh niiteeree bolioh heregtei. Monhgolchuudad arhi zohidoggui geed baidag. Unen bh.

Avatar

zochin 2021-12-24 64.119.19.76

bulganii darga nertei t 1 boh ogtsorvol taarna

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.40.172

um mani badme hum

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.88.222

Цуг байсан,хориглоогүй архичдыг хариуцлагад татах хэрэгтэй.Тэнэглэл,заваан улстөр,архидалт гээд хамгийн хогийн юм болсон балиар газар байсан байна.Харуул хамгаалалт,ирсэн цагдаа ч муу байна.Цагдаа шууд хийн буугаар унагасан бол ийм болохгүй.

Avatar

fgh 2021-12-24 66.181.177.144

tsagdaa dyydaagui uudend ni zogsoj bsn pisdaanyydad zohih hariutslagiiig huleeelgemeeer bn

Avatar

Зочин 2021-12-24 82.132.230.122

ум ма ни бад ми хум хайран сайхан залуу минь эх газартаа амгалан нойрс до

Avatar

Зочин 2021-12-24 94.214.181.162

Амар амаглан орших болтугай.

Avatar

Зочин 2021-12-24 209.145.79.82

Mongoliin shvvhiin vnen nvvr tsaraig odoo neg hartsgaayaa! Altan medaltai araatan hvn zodood alchihlaa, ALCHIHLAA ! Genkogiin nuluunii tsagdaa shvvh prokyror yaj shiidehii ni harah vldlee !!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 193.9.112.108

Am ni angaival Genko gej uzen yadsan humuus jinhene hujaagiin hutgan uimuulegchid baihaa. Mongol gej sanaa ni zovj yavdag hun bol harin ch ter hun chin baih shuu.

Avatar

Зочин 2021-12-24 209.145.79.82

Yu idiom tairdas Mongoliin tuluu baih uu ?! Chi uuruu e****z hurl is bna, tegeed l tvbediigee umuurch bna daa !

Avatar

zochin 2021-12-24 173.176.63.13

naiziigaa zodsoor baigaad alchihlaa. Iiim humuus mongol-oor duuren shuu dee. Nuuren deeree ineesen humuus ter MAHBal-iin hereg yasan ve ????

Avatar

Зочин 2021-12-24 45.14.71.22

ум ма ни бад ми хум

Avatar

Chingis haan 2021-12-24 202.126.89.113

Ene zaluug uheld hurgehed gol uureg guitsetgesen 1000-nii shildeg hulgaich, luivarchin janhuugiin tolgoig tsazaar avsugai!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 193.9.112.108

Chingis Khaanii neriig hundetgelgui togloom shogloom bolgoson buh humuus zuurdaar uheed baidgiig medeegui yu??

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.67.194

Хөөрхий амьтан хар залуугаараа, ямар сайн бхав. Ум маани бад ми хум, сайн төрөлд төрөх болтугай!
Түвшинд Монгол улсаас олгосон бүх шагналуудыг нь буцааж хийсэн хэрэгт нь ял өгөх хэрэгтэй.
Б.Жагаа түүнийг бид л тийм болгосон гэж бичсэн бна лээ. Ёстой шал худлаа!! Хүмүүс түүнд баяр хүргэж байснаас хэн нь ч босоод а******н болоотох гээд ам руу нь архи цутгаж, гарт нь шил бариулаагүй шүү! Өөрөө шийдвэрээ гаргаж өөрийнхөө гараар үйлдсэн гэмт хэрэгт нь бусад гэмгүй ард түмнийг буруутгах эрхгүй шүү!

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.26.195.154

Булганы дарга нар Энэ 2 сайхан залуусын дунд яс хаясан шүү.Засаг дарга Ариунэрдэнэ өмнө нь Түвшинбаярт зодуулж их муу санаа авч үлдсэн хүн.за яах вэ гээд хоцорсон.Яа ч бодсон тэр хүн л яс хаяж зодолдуулаад өөрөө зугтсан байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.68.89

Олимп дэлхийн медальтанд өгдөг мөнгийг болих хэрэгтэй. 60 хүрэхээр нь өгч болох юм. Бөөн одууд болсон шүү дээ. Цагаанбаатар гэж бас нэг далдаак байгаа. Аймгуудын наадам үймүүлээд явж байдаг. Эд нар ажил хөдөлмөр хийж амьдрах хэрэгтэй. Бусад оронд жирийн л ажил хөдөлмөр хийж байдаг юм билээ.

Avatar

Zochin 2021-12-24 209.122.211.88

Nasaar ni ogdog mongo Mongold l baidag baihaa. Olympiin avarguudad neg udaa l mongo ogdog doo delhiin ulsuud.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-24 64.119.19.9

Анхдагч болох өөр юм олдсонгүй юу даа.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-24 66.181.185.181

ТЭГЭЭД Л АРХИ РУУ ХАМАГ БУРУУ ГЭМЭЭ ЧИХДЭГ ЮМ !!! АРХИ ЧИНЬ ХҮНИЙ УНАГАН ТӨРӨЛХ ААШ АВИР , САНАА , ЗОРИЛГО , ХҮНИЙ МӨС ЧАНАР , ХҮМҮҮЖЛИЙГ ДОТРООС НЬ ХАТГАН ИЛ ГАРГАДАГ АДЫН ИДЭЭ УНДАА . ХҮН БҮР МЭДДЭГ . ТҮВШИНБАЯРЫГ ӨМӨӨРЧ ХААЦАЙЛАХ ЯМАР Ч ШАЛТАГ ШАЛТГААН БАЙХГҮЙ !!!

Avatar

Russia 2021-12-24 202.9.46.186

Argind buruu ogdogoo odoo bolih heregtei tuhain huvi hunii aranshin shdue.uher mongol teneg zangaa manaihan orhihgui bol olon saihan zaluus arhi uuj ba da.uhamsar mash doroi ba da daan chdee

Avatar

Даваачимэг 2021-12-24 202.126.89.190

Хайран сайхан залуу тэнэг архичингаас болж нэг гэр бүл өнчирлөөдөө Ум мани бад ми хум

Avatar

Б.Бямбацогт 2021-12-24 192.82.73.253

Хайран сайхан залуус. Үнэхээр харамсалтай юм. Ум мани бад ми хум

Avatar

Ахшү 2021-12-24 202.126.89.143

Хайран сайхан 2 залуу.Архинаас хол бай залуусаа

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.71.222

naad buruug busadaas haidag uher zangaa bolioch arhi ymar ch hamaagui arhi uuh uuhgui bh huvi hunii uhamsariin asuudal hen ch hend ch arhi hucheer uulgasan ym bdgu neg l yum bol arhinaas bolloo gej s*****a bolih heregt

Avatar

Zochin 2021-12-24 209.122.211.88

Arkhi uukh ukhamsaraa geekh heregtei baigaa yum daa. Arkhi uukhaar ukhaan sanaagaa khyanakh chadvaraa aldchij baigaa.

Avatar

Zochin 2021-12-24 209.122.211.88

Ukhaan sanaagaa aldtalaa arkhi uudag ni ukher mongol zan monoo mon.

Avatar

Mgl 2021-12-24 202.126.89.199

Arhi bishee Jenkoo

Avatar

Зочин 2021-12-24 209.145.79.82

Neeree ene vnen shvv, Jenko toi nuhurluugvi bol ene 2 hvn hoeuulaa amid mend yvah iim daa. Odoo Tvbshinbayriig tsaazaar avna bizdee !

Avatar

зочин 2021-12-24 124.158.64.134

Тээврийн яаманд өөрийг нь шалгаад эхэлсэн нэг даргыгаа шалгуулсан дарга нь архи уулгах гэж зодож эхэлсэн байдаг Өдөржин зодож байхад архидаж байсан нөхдүүд салгахын оронд хувиа хичээсэн зожиг бэртэгчинг сургаад өг гэж доргиож байсан гэдэг Зодуулсан нөхөр үхэж байхад баашилж байна гээд өшиглөсөн.Тэгээд хүн алсан Батхүү бараг зөвтөх маягтай болоход хүмүүс эсэргүүцэж Женког буруутгаад шуугисан учир 11 жилийн ялыг жирийн дэглэмд өгсөн Түвшинбаяр 10 жилийн ял аваад 3жилийн дараа гараад ирнэ.

Avatar

Осор 2021-12-24 202.55.188.43

Батхүү биш Махбал

1 0
Avatar

зочин 2021-12-24 192.82.76.129

ерөнхийлөгчийн өршөөлд хамрагдаад гарсан гээд байсан хүн уу?

0 0
Avatar

зочин 2021-12-24 103.212.117.85

Сархад савнаасаа бусдыг дийлнэ гэж аймшигтай үнэн үг.Яанаа хайран амь.

Avatar

зочин 2021-12-24 192.82.74.46

Ум ма ни бад мэ хум

Avatar

karhij 2021-12-24 66.181.161.12

olimpiin avarga arhind tsever yalagdlaa

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.187.103

БАГЫН НАЙЗАА ИНГЭЖ ҮДДЭГ ХҮНН БАЙХ ЮМ ДАА ХАРАМСАЛТАЙ

Avatar

Jenko 2021-12-24 202.126.89.199

Umhii har tangad jrnkoogoos bolloo umaa hum

Avatar

Zochin 2021-12-24 209.122.211.88

Mongolchuud minee arkhia hayazgaa. Arkhi uugaagui baisan bol iim khereg bolokhgui baisan daa. Tuvshinbayariig ikh saikhan avarga gej hundeldeg bailaa. 2-uuland ni kharamsaj baina. Bid arkhinaas bolood olon saikhan humuusee denduu ert aldaj baina daa.

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.71.222

end arhi ymar hamaa bnaa hen negenii amand hucheer arhi shahaad bn uu? ene bol tsever uhamsariin asuudal

Avatar

Мн 2021-12-24 66.181.161.14

хөөрхии мөрөөрө явж бгд өнгөрсөн бл яая гхсн хүнд алуулна гдг ямар аймшигтай вээ аав ижии авгай хүүхдүүд нь дээлтгээ хатлаа даа 🙏🙏🙏

Avatar

Hairan zaluus 2021-12-24 66.181.183.231

Arhi savnaasaa busadiig diildeg gedeg heleh ugch alga buten jil tariagaar zurhiig ni tsohiluulaj dee bidend ch iim tohioldoj bsan hetsuu bdag shuu bosood ireh baih gej harsaar baigaad alddag.Um sain amgalan boltugai

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.40.111

Are tumnii huvguudiig shoroo shorond oruulsan jonhuu dald oroosoi

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-24 103.212.119.20

ЗА СС БИТГИЙ ТЭНЭГТ, МАЛАА

Avatar

зочин 2021-12-24 124.158.64.134

Үэнэхээр Женко хар мөртэй дандаа хор найруулж хүн хохироодог нөхөр юм.

Avatar

Зочин 2021-12-24 193.9.112.108

Galzuugiin emee uuh zag chin bolj

Avatar

irgen 2021-12-24 192.82.71.222

hairan ymaa ar gert n gun emgenel ilerhiilie Allah iveeg

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.52

2uulaa hairan hvmvvs gvn emgenel ilerhiilie

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.57.92.42

har murtei havchig tangad hunee baihad n ch bas nuluulsun baih da

Avatar

jsjs 2021-12-24 66.181.161.12

naizdaa arhinii shileer zoduuld nas barchlaa mongolchuudaa arhia boli.gun emgenel ilerhiiley

Avatar

Үнэн 2021-12-24 43.242.241.249

Түвшинбаярийн сар бүр улсаас авдаг мөнгийг Энхбатын хүүхдүүдэд бүх насаар нь олго!
Бодохоос гол харлаж байна.
Хайран начин минь
Ум маани бадмэ хум

Avatar

Энхбат хайран, Түвшинбаяр ч хайран. Монголчуудаа 2021-12-24 64.119.27.171

Энхбат хайран, Түвшинбаяр ч хайран. Монголчуудаа

Avatar

Зочин 2021-12-24 117.111.1.198

Түвшинбаяр ямар үхчихээ юу

Avatar

Сэтгэлээр үхнэ гэдэг жинхэнэ үхлээс ч дор 2021-12-24 64.119.27.171

Шорон бол Түвшинбаярт юу ч биш. Түвшинбаяр гэмшсэн сэтгэлээрээ үхнэ. Харамсаж байна. Хайран 2 сайхан Монгол залуу.

Avatar

Зочин 2021-12-24 209.145.79.82

Gemshij baigaa bol uhruu amia horloh estoi !!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.89.194

Түвшинбаяр чамд л хайран байх

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.179.24.79

uu haramsaltai baina. tuvshinbayariin buh tzoliig huraah heregtei. ar geriig n nasaar n tejeeh shiitgel onogduul

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.179.12

Хайран сайхан зөлуус. Харамсалтай.

Avatar

Зочин 2021-12-24 88.120.174.106

um ma ni bad mi hum

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.66.89

Tuvshinbayar a*******n bolloo

Avatar

Unshigch 2021-12-24 124.158.70.109

Tagui mede bna.Burhan min, Huni ami hairan bna. Hairan saihan huu!

Avatar

Иргэн 2021-12-24 202.5.198.56

Ээ яанаа. Гүн эмгэнэл илэрхийлье.

Avatar

Маш харамсалтай байна 2021-12-24 64.119.27.171

Хоёулаа л хайран.

Avatar

Zochin 2021-12-24 66.181.161.46

Emgenel ilerhiilii ergej turuurei

Avatar