Эдийн засгаа "амь оруулж" Цагаан сараа тэмдэглэе | News.MN

Эдийн засгаа "амь оруулж" Цагаан сараа тэмдэглэе

Эдийн засгаа "амь оруулж" Цагаан сараа тэмдэглэе

Эдийн засгаа "амь оруулж" Цагаан сараа тэмдэглэе

XVII жарны Усан бар жилийн Билгийн тооллын хаврын тэргүүн сарын шинийн нэгэн 2022 оны хоёрдугаар сарын 2-нд тохиож буй. Монголчууд хаврын тэргүүн сарыг угтан Сар шинийн баярыг тэмдэглэдэг уламжлалтай. Гэвч өнгөрсөн хоёр жил цар тахлын улмаас золголт хийж, уламжлалт баяраа өргөн хэмжээнд тэмдэглээгүй. Энэ жил ч бас цагаан сарын баярыг өргөн дэлгэр тэмдэглэхгүй байхыг Ерөнхий сайд уриалав. Бас төрийн золголт хийхгүй гэдгийг мэдэгдсэн юм.

Гэтэл жил жилийн Сар шинийн баяраар Монгол Улсын эдийн засаг идэвхжихийн зэрэгцээ импорт ихээхэн нэмэгддэг. Цагаан сар нь бусад баяртай харьцуулахад бэлтгэл их шаарддаг. Жишээлбэл, нэг өрх тавгийн идээ, ууц, бууз, чихэр жимс, гарын бэлэг бэлдэнэ. Тэр хэрээр баярт бэлдэх өрхийн төсөв ч нэмэгддэг.

Цар тахлын улмаас хаалгаа барихад хүрсэн аж ахуйн нэгжүүдийн хувьд үйл ажиллагаагаа сэргээх том боломж нь Цагаан сарын баяр. Монголчууд Үндэсний баяр наадам, Сар шинийн баярыг өргөн дэлгэр тэмдэглэж, дэлгүүрийн лангуу хоосортол худалдан авалт хийдэг.

Үндэсний статистикийн газраас 2020 оны хэрэглээний үнээр тооцоолон нэг өрх бүрийн Цагаан сарын дундаж зардлыг тооцон гаргасан байдаг. Монгол Улсын нийт өрхийн 64 хувь нь Цагаан сарын баярыг тэмдэглэн өнгөрүүлж, нэг өрх дунджаар 2.2 сая төгрөгийг идээ цагаа, гарын бэлэг, баярын гоёлд зарцуулдаг ажээ.

Улсын хэмжээнд Цагаан сарын баярт ойролцоогоор 1.2 их наяд төгрөгийн зардал гардаг гэсэн үг юм. Тус зардлыг бүтцээр нь задалбал идээ, цагаа, бусад хүнсний зардалд нийт зардлын 36 хувь, гарын бэлэгт нийт зардлын 47 хувь, баярын гоёлд нийт зардлын 17 хувийг зарцуулдаг байна.

Өнгөрсөн хугацаанд хатуу хөл хорионы улмаас аж ахуйн нэгжүүдийн 95 хувь нь тэг зогсч, Монгол Улсын эдийн засаг өдрийн 60 тэрбум төгрөгийн алдагдал хүлээжээ. Аж ахуйн нэгжийн ихэнх нь өөрт буй боломжоо бүрэн шавхсан ч эргэлтийн хөрөнгөгүй болж, үйл ажиллагаагаа хэвийн явуулах боломжгүйд хүрсэн билээ. Тиймээс цар тахлын улмаас хүндэрсэн эдийн засгаа бага ч атугай "амь оруулах" бодлого барьж, аж ахуйн нэгжүүдээ дэмжин Цагаан сарын баяраа тэмдэглэе.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
160
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

120 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ябо 2021-12-24 139.5.218.143

Нэртэйгээр нь ард иргэдээ элэгээр нь хэвтүүлье гээч, наймаачид аа

Avatar

Монгол 2021-12-24 66.181.161.13

Цагаан сар хийх гэж бие биетэйгээ Баян цатгалан гаараа өрсөлдөх байтугай хоногийн хоол, түлшээ дийлэхгүй өрхүүд олон байгаа! Цагаан сарыг гэр бүлийн хүрээндээ тэмдэглэхэд л болно!

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.179.8.46

цагаан сар тэмдэглэх хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.71.240

х*******н барааг зөөнө биз баяр хэрэггүй..

Avatar

hewiin boow 2021-12-24 202.126.89.36

ediin zasag muu baigaag oilgood baigaa yumuu tegwel honjliihoo hereer holoo jii gej ug baidgiig medej aw ugaasaa tsagaan sariin bayr orh geriin tosowt mash ih hundrel uchruuldag urlege zarlaga ihtei bayr shuu

Avatar

Зочин 2021-12-24 43.228.131.103

Юун цагаан сар. Хоногийн хоолоо дийлэхгүй байхад…

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.229.120.109

Tor zasag ami oruulhuu tsagaa tulbal ard tumen ami oruulna odoo ard tumen chin edii zasgaa ami oruulahan ni bitgii hel oorsdoo amitai baihaa medehgui bankni zeel yaaj darj bankiig ami oruulah odor ongrooj bn teneg bichigch we.chi tiim mundag yum bol ard tumnee ami oruul

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.189.194

Tsagaan sar temdeglex saixan l daa. Gexdee ediin zasag ni zuvxun ene yed idevxjdeg uruvdultei uls yum daa. Irgedee oligtoi amidruulj chadaxgui xachin uls shuu.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-24 202.9.40.27

бид сэтгүүлч учираас юугаа ч хамаагүй бичиж дэмийрч болно гэж боддогоо болих хэрэгтэй

Avatar

Za za boli 2021-12-24 66.181.177.90

Za za hiih albagui

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.88.221

Zia tiim yadtsan ium bhdaa yahav dee. Ereeniig demjdeg bayar

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.182.199

Хил хаалттай, цагаан сараар өгдөг х***а бэлэг байхгүйшт. Яаж эдийн засаг хөдлөх вэ?

Avatar

зочин 2021-12-24 150.129.142.209

Баяраар амь ордог эдийн засаг буруу л эдийн засаг бх даа Жигд тогтвортой нь дээр биз дээ Архи ундаагаар хордуулдаг баяр гэгчийг бас багахан л тэмдэглэдэг юм гэнэ билээ

Avatar

Зочин 2021-12-24 213.87.149.201

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

zochin 2021-12-24 43.242.243.24

bitgii h*****d bgaarai ediin zasgaa sergetel tsagaan sar hiihgui bj bno. Hiilee geed yu hojood bgay.

Avatar

Ooboo 2021-12-24 150.129.143.171

Энэ одоо галзуу новшуудаа??? Хил хаалттай барааны ханш тэнгэрт хадцан байхад ядуугийн туйл болгох санаа юу?? Цагаан сараар АПУ , ТаЧи 2 л орлого олно!!! Ус цахилгаан дулаан уур унийг тэглэцэн байхад импортоор туухий эдээ авдаггуй байж ТаЧи АПУ дотоодын компаниуд бугд унээ нэмсэн !!! Бид ч заяагуй ард тумэн юмдаа !!! Одоо нэмж баярууд тэмдэглээд хувхайрч дуусна!!!энэ хэний санаа вэ??

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.179.27.110

Эрүүл байж л эдийн засаг сайжирна, халдвар тархаж бүх нийтээрээ өвчилсөн эндсэн бол яах бол

Avatar

Заагч 2021-12-24 59.153.85.69

Хог вирус хятад я*****с минь чи тэр хог вирус хятаддаа очооч Монголоос зайлаач золбин х***а данжаадын хаягдал минь Монголд бvгсэн хог тэнэмэл хятадууд Монголоос вирустэйгээ зайлаачээ.Хог вирус хятадыг устгавал дэлхий цэвэршинэ.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.40.3

МАНАН-гийн сайтын сэтгүүлч нэртэй хүн дарга нарынхаа заавраар л юм бичнэ. Дарга нар нь цагаан сар хийлгэхийг их хүсэж байна. тэд нэг юм тооцоод ингэж бичүүлж байна. Ямар ч байсан ард түмэндээ хэрэгтэй сайн юм сэдээгүй л лав. Улс төрийн ашиг хонжоо олохыг бодсон болов уу яасан бол. Уг нь улс орон ард түмний эрх ашгийг урьтал болгомоор байгаа юм даа

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.89.207

Хятад улсад цагаан сараар хөгшин өндөр настангуудаа Залуу хүмүүс нь баярлуулдаг юм байналээ шүү. Бэлэн мөнгө өгдөг юмаа. 2004 онд Хятадын Эрээн хотод байдаг хүн тэрэгчин хүмүүсээс аав ээжтэйгээ хэдэн төгрөгөөр золгодог вэ? гэж асуухад Дэмий их зоосоор золгож чадахгүй ээ 2000 юаниар золгодог гэж билээ….Дараа өдөр нь хонгийн чөлөөгөөр гэртээ ирсэн хугацаат цэргээс өвөөтэйгээ хэдэн юаниар золгох вэ? гнхэд 2000 юаниар гэж гацахгүй хариулж билээ. Монгол хүн яаж золгодог билээ. Ичиж үхмээр!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.69.250

Өөрөө хятад улсдаа очиж цагаан сар хий,монголд ичиж үхэж байхаар хятадад 2000 юанаа бариад бардам сайхан амьдар.монгол чамаар дутав гэж

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.40.3

АН-ынхан дандаа ингэж ард түмэн, улс орныхоо эрх ашгийн эсрэг, төр засгийн эсрэг юм ярьж байхын. Сөрөг хүчин гэхээрээ сайн зүйл хийсэн ч эсэргүүцэж байх ёстой гээд ойлгочихсон байцгаана. Цар тахлын үед бөөн золголт болвол омикрон чинь тархаад хүнд байдал орно. Үүнийг хүсэж байгаа юм байна лдаа. Тэгээд энэ засгийн газар муу ажиллаж байна гэж өөрийнхөө намын нэр хүндийг өсгөхийг бодож байгаа болотой. Тэмээ гэхээр ямаа гэж ярьдаг хүн шиг байхаа больцгоо

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.68.219

Тнмдэглэхгүй байх нь зүйтэй, айл хэсэх болон хот хоорондын хөдөлгөөнийг хатуу хорих хэрэгтэй, тэгэж байж дарж авна байх

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.179.26.232

tui mai

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.46.53

NOTSAGAANSAR

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.185.219

Хэний эдийн засгийг дэмжижх гээд байгаа тэнэг нөхөр вэ. Юм ховор үнэ өндөртэй байхад цагаан сар тэмдэглэх хөгшчүүдэд бөөн дарамт.

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.108.218

Битгий давар.☹

Avatar

зочин 2021-12-24 43.242.242.6

энийг бичсэн нөхөр хаанахын ямар эсэргүү вэ өрхийн орлого нэмэгдэнэ гэнэ үү харин ч зарлага их гарч ядуурах байх даагэр бүлийн хүрээнд цомхон тэмдэглэхэд л болоош дээ

Avatar

Сугар 2021-12-24 202.9.46.145

ЦАГААН САРЫГ ЭНЭ ЖИЛДЭЭ ТЭМДЭГЛЭЭД ХЭРЭГГҮЙ БАЙХ АА.

Avatar

...... 2021-12-24 66.181.185.253

Ерөнхий сайдаа хоосон уриалах биш чандлан хоригло.Зуны дэлгэр цагт задгай агаарт хийдэг тэгш 100 ЖИЛИЙН ОЙГбаяр наадмаа хийлгэлгүй хаагаа бизд ээ…….Цагаан сар зөвхөн гэр бүлийн баяр

Avatar

зочин 2021-12-24 66.181.185.253

цагаан сар хийлээ гээд эдийн засаг сэргэх иш өрхийн төсөв зарлага хэрэээс хэтэрч ядуурал дампууралд л хөтөлнө,арайхийж хумиж байсан цар тахал дахин сэргэж үрмөсөн дарагдахгүйгээр сүйрэлд хөтөлнө.Харин ганцхан гурил үйлдвэрлэгчид гурилан б**в үйлдвэрлэгч цөөхөн аж ауй нэгжүүд.мал махны ченжүүд л сунайтлаа баяжина.Хөгшид ядарч дархлаа суларна зарим муу санаатан халдвар түгээнэ……….Цагаан сар зөвхөн гэр үлийн баяр

Avatar

харамсалтай 2021-12-24 66.181.185.219

ОМИКРОН дэлхийг бүрхэж байхад ЦАГААН сар тэмдэглэхгүй өнгөрөөхөд болно. ЭРҮҮЛ мэнд чухал шүү

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.70.44.46

эрүүл мэндээс илүү баяр гэж байхгүй байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.178.173

Халдвар улам их тарна шүү дээ. Цагаан сар тэмдэглэхгүй байлаа гээд ямар үхчих биш, өвчин тахалгүй болсны дараа өргөн дэлгэр тэмдэглэнэ л биз.

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.26.195.215

Настай хүмүүст бүр хэцүү байдаг.

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.178.105

Битгий эргүүтээд бай сэтгүүлч ээ

Avatar

Zorigtbaatar 2021-12-24 122.201.23.75

ovchin ovoo namjij baina geed dahiad taraah sanaa yum uu? yaj setgeheeree ingej setgeed baidag baina aa

Avatar

Зочин 2021-12-24 59.153.84.70

Солиороод бай

Avatar

Иргэн 2021-12-24 43.242.243.106

Солиороод байгаарай.Юуны чинь цагаан сар.Хэнд ч. хэрэггүй хэдэн боовноос амь насаа золих нь.Мэдрэмжтэй байцгаая.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-24 202.21.126.30

Гэрээ зараад цагаан сар хийдэг нэрэлхүү Монголчууд Цагаан сараа зад тэмдэглээд дараа нь Омирконы хөл хорионд орьё гэж байгаа юмуу.

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.64.248

хэний явуулга, захиалгаар ийм юм бичиж байдаг байнаа, өнгөрсөн 2 жилд зөвхөн ээж аав, гэр бүлийн хүрээнд цомхон баярлаад овоо соёлтой зөв жишигт орж байсан юмсан, юун дэлгүүр хоосортол худалдан авалт хийх, солиотой юм бэ….

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.108.218

ЖДҮ нарын хар амиа бодож биднийг мөлжих гэсэн заль

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.186.97

Хамгийн гол нь эрүүл энх байцгаая даа ахан дүүс ээ

Avatar

зочин 2021-12-24 103.143.41.2

Эрүүл байвал мянган жаргалан. Эрүүл байвал эдийн засаг сэргэж л таараа, харин өвчин тархвал тэрнээс дор юм болох байх шүү.

Avatar

Хаха 2021-12-24 202.21.109.78

ҮНЭН САЙН

Avatar

Сүрэн 2021-12-24 202.21.108.218

Өвчин тарааж эцэст нь ЗГ луу бурууг чихэх заль. Зөвхөн гэр гэртээ тэмдэглэ. Олон айл идшээ авч чадаагүй хоригдсоор. Аль бид хөдөө явж авах уу хариу

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.28

Муусайн малчид мах ааруулаа тэнгэрийн үнээр зарах баяр болно одоо тэнгэрийн үнээр зарж иргэдийг мөлжиж тэтгэвэрт эрт сууж байхад

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.109.78

ХАХА

Avatar

ккк 2021-12-24 66.181.185.148

бараг үйлдвэргүй байж юу яриад бгаан. Гар дамжуулсан эрээний барааг худалдан авах чадал ч алга даа бөөн шулаачдын баяр ш дээ

Avatar

КОММУНИСТ ДЭГЛЭМТЭЙ УЛСАД ЦАГААН САР ТЭМДЭГЛЭХ ЁСГҮЙ 2021-12-24 66.181.161.58

КОММУНИСТ ДЭГЛЭМТЭЙ УЛСАД ЦАГААН САР ТЭМДЭГЛЭХ ЁСГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-12-24 203.91.115.42

Цагаан сарыг бүр хорих хэрэгтэй Цомхон ч тэмдэглэх хэрэгүй Эрүүл байвал ирэх жил болноо

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.21.108.218

👏👏👏👏👏👏☑☑☑✔✔✔‼‼

Avatar

Dorj 2021-12-24 202.126.89.78

Ereenii ediin zasgiig sergeey gej uu

Avatar

Зочин 2021-12-24 64.119.16.212

Tsagaan sariig hiij 2.8noos hol horio togtooson ni zuv

Avatar

Зочин 2021-12-24 139.5.218.97

Эдийн засаг сэргэдэг ч гэж дээ чааассс ккккк хэдэн наймаачид л мөнгөждөг бх. Энэ хэрэггү баярыг цаашдаа тэмдэглэхгү бвал зүгээр бн. Угаасаа 10, 20 жилийн дараа алга болох баяр.

Avatar

ЗӨВ 2021-12-24 66.181.185.219

Зөвөө. Хот суурин газар тохирохгүй баяр

Avatar

бодрол 2021-12-24 66.181.182.234

Шмнэ жил тэмдэглэсэн гэнэ үү энэ чинь албан байгууллага анд нөхдөөрөө айл хүүхдүүдтэйгээ хийдэг зарддал багатай залуусын баяр цагаан сар бол зарлага ихтэй ядарсан хөгшчүүдийн уутыг нь уруу нь харуулж сэгсэрдэг баяр одоо энэ үед хөгчүүдийн зах дээрээс цуглуулдаг эрээний хог нь ховордож бүх юмны үнэ тэнгэрт хадаад хоногийн хоолоо яах вэ гэж ыайгаа цаг тэгээд өвчин тараах нөхцөл бүрдүүлнэ гэсэн үг 5 хоног амрана Улаанбаатар хотынхон тэр чигээрээ монгол орноор тарна золгож байна гээд үнсэлдэнэ ?

Avatar

Дэмжиж байна 2021-12-24 66.181.185.219

Үнэн. Золгоно гээд бөөн үнсэлцээ…..

Avatar

Зочин 2021-12-24 180.149.93.98

Шаасан

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.87.116

Галзуугийн эмнэлэг өвчтөнөө алдаад байна уу? Элий балай юм бичигдээд .

Avatar

Сок 2021-12-24 202.126.90.36

Хаанаас ирсэн, хамуурсан толгойтой хар мал бичээч вэ? Зад өшиглөхсөн муу хог

Avatar

Zochin 2021-12-24 66.181.182.196

Tsagaan sar khiikh khereggui ee ochigdor Khytadad bur aikhtar sudas zadalj dotuur tsus alduuldag khuvilbar garlaa gej TV-5-aar darkhlaa sudlaach erdemten yrisan shuu yun omikron tuunees mash ayultai khuvilbar garsan gesen
Ard irged mini ukhaantai l baij ene ayult ovchniig duusan duustal mash tevcheertei baij tor zasgiinkhaa ugendorooroi ,deglemee sain bariarai sain saikhan tsag udakhgui irnee.Bugdeeree khicheej ev nairamdaltai baitsgaaj l baij ene ovchniig davan tuulna shuu.Ukhaantai baitsgaay .

Avatar

Хар 2021-12-24 66.181.161.66

Аан, Эрээнийг дэмжье гэсэн үг үү..

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.57.95.225

Import nemegdeh ni mash muu gedgiig meddeggui setguulch baih gej. Gadnaas hog hor chirj ireh shaardlaga ogt baihgui.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-24 202.9.46.181

юун баярлах дуртай юм бэ дээ….короно тараах дутаад байна уу??????????

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.88.167

Эрээн рүү мөнгө гаргахгүй шүү. х***а нарыг тэтгэх хэрэггүй. гадгаш валют зөөх хэрэггүй. Дотооддоо хэт өндөр үнийн худалдан авалт бас хийх хэрэггүй. Настангууд, өдрийн хоолоо яая гэж байгаа айл өрхүүдэд дарамт үзүүлэх хэрэгггүй.БУаячууд бэл бинчингээ гайхуулах хүсэлтэй бол ядууст өглөг өгч уралдацгаа.

Avatar

Болих нь зөв 2021-12-24 66.181.185.219

Зөвөө. Хөгшчүүд л зовдог. Амьтан хүн ороод ирвэл яанаа гээд л хамаг байдгаа барж тэмдгэлдэг шүү дээ

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-12-24 202.55.191.130

ЗАА ДАА… ЦАГААН САРААР БЭЛГЭЛСЭН БЭЛЭГ ЭРГЭЭД ИРДЭГ, БАС ӨВЧНИЙ ҮҮР БОЛООД ДУУСДАГ. ГЭР БҮЛИЙН Л ХҮРЭЭНДЭЭ БОЛГОНО БИЗ

Avatar

Зочин 2021-12-24 115.140.180.135

haha, uuruu l anh mangar hereggui hog beleglesen bshdee.. hend ch hereggui bolohoor damjij yavsaar bgaad 😀

Avatar

Зочин 2021-12-24 122.201.31.129

энэ бичвэрийн санаа нь зөв л байна. Цагаан сар, улсын баяр хоёроороо Монгол улс бусад улсаас ялгарч харагддаг шүү дээ. Тусгаар тогтнолын бэлэг тэмдэг шүү. Тэгээд ч жилд нэг удаа ахан дүүсээрээ учран золгож амар мэндээ мэдэлцдэг маш их бэлэгдэлтэй, учир утгатай баяр. Харин энэ их өвчин зовлонгийн үед энэ жилдээ өнжсөн нь дээр байхаа

Avatar

Боличихьёоо 2021-12-24 66.181.185.219

2 жил тэмдэглээгүй дээрээ тэр чигээрээ бүүр болисон нв дээрээ. Наадам бол өөр…. хот суурин газар ууц чанах, б**в засах гээд бөөн зардал…..

Avatar

Зочин 2021-12-24 122.201.21.143

Унээ тэнгэрт тултал нэмдэг ААН-н нэгжуудийг дэмжих гэж Улсаараа евдсен ч хамаагуй гэж бгаа юмуу. Угуй шуу! Ухамсар,Хариуцлагатай иргэдтэй ч юм шиг 😡

Avatar

Зочин 2021-12-24 122.201.31.129

энэ жилдээ дэмий дээ. Омикрон орж ирэх нь гарцаагүй. ёстой гэрлийн хурдаар тархана шүү!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.31

Цэдэнбалын эрин үе эхэлж бнх

Шинэ жилийг хориогүй мөртлөө одоо энэ юу болж бнхх
Нэг газар хэдэн зуугаараа мал шиг цугларч бгаа шүү дээ

Avatar

зочин 2021-12-24 192.82.71.112

битгий гуцаад байгаарай цагаан сар тэмдэглээгүй ээ хө

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.31

Мангө тарааснаас баяраа тэмдэглэсэн дээр бха

Тэмдэглүүлэхгүй гэвэл мөнгө тараа

Avatar

зочин 2021-12-24 139.5.217.156

хүн хоорондын харилцаа дуу хоолой, дүрс зургаа тухайн мөчид шууд сонсч, харж болдог энэ цагт бие биедээ "Та амар байна уу, Тарган тавтай өвөлжив үү?, мал мэнд үү?" гэж харилцан хэлэхийн тулд золгодог Цагаан сарыг Эрээний наймаачдад улам арвин зоос, хөрөнгө оруулж дэмжье, тэндээс авсан ойр зуурын новшоо Та нарт хэд нугалж заръя гэж суухдаа хүрсэн монголчууд энэ халдварын үеэр ч хятадыг дэмжье гээд сурталчилж суух юм даа.

Avatar

зочин 2021-12-24 64.119.25.71

ЭНЭ Ц.ЭЛБЭГДОРЖЫН САЙТ ДАНДАА ИНГЭЖ НИЙГМИЙН ЭСРЭГ ЗҮЙЛ БИЧДЭГ БОЛЖ ДЭЭ .

Avatar

Zochin 2021-12-24 172.56.30.108

l***r hosnnogo

Avatar

Any yls 2021-12-24 172.56.30.108

Dancing gulug

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-24 202.126.89.145

ОРКУУД НИЙСЛЭЛЭЭС ЗАЙЛЖ АРХИА ГУДАРЦГАА !!! ТЭНЭГ МАЛУУД !!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.68.219

Цагаан сарыг энэ жил өнжсөн нь дээрээ, ЕС зөв шийджээ

Avatar

Схд иргэн 2021-12-24 59.153.86.19

Цагаан сараа өнжсөн дээр санхүүд хэмнэлттэй өвчин санхүү хамаагүй гэсэн нь хийнэ биздээ

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.189.225

Цагаан Сар гэж улс даяараа Эрээн хотод хөрөнгө оруулдаг баяр байдаг юм. Айлд орлоо цай уулаа, мах идлээ, бууз идлээ, чихэр жимс ундаа боллоо. Айлаас гарлаа бэлэг гээд Эрээний бараа авлаа. Энэ жил өнжөөсөн нь дээр. Цар тахал дарагдаагүй байна. Эрээн ч хаалттай байна.Манайхан гэр бүлийн явцуу хүрээнд тэмдэглэнэ гэж байхгүй, нийтээр бужигнаад айл хэсээд хавтгарна!! Тэгээд бие ибеэ барьж авч үнсээд шүлсдээд цар тахлыг маш сайн тараана даа!!!

Avatar

Иргэн 2021-12-24 66.181.185.219

Энэ жил гэлтгүй бүүр болиоо. Орчин үед хот суурин газар тохиромж муутай, феадлын нийгмийн ёс заншил. Үүний оронд зуны сайхан дэлгэр цагт наадмаар ах дүүсээрээ цуглараад золгодог болцгооёо

Avatar

Z 2021-12-24 64.119.25.84

Korona bhad yun bayar hiih we yu yriad bicheed we ediin zasaga awarch bna gd uwchin taraagd yvj bh uu uwchin zovlongui bolvol hj boloh blgui de yumnii une tengert hadsan bga dr ni dahiad nemne tegehr bayar hiih hetsuu bna shu ene hetsuu tsag uyiig yuma nemehgui dawaad garah setgeltei humuus alga da

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.55.188.94

Хуцажж бай муу хужааа минь. Чи муу хужааа бараагаа шахах гээл ядаад байна уу

Avatar

Алдар 2021-12-24 64.119.20.153

х*******н чанаргүй муусайн өмд,бандааш,оймс ,таавчич ббр юу байдгийн ,муудсан ,хаягдал ногоо л Урьдаас оруулж ирнэ ш дээ .Эрээн дээр бараа гацлаа гэсэн нь дандаа хогнууд л байсан ш дээ ? Больцгоо .Оросоос зөө ?

Avatar

Иргэн 2021-12-24 202.126.90.50

Энэ Элбэгдорж издугын сөйт бүүр нэг цаанаа хортой гарууд шүү

Avatar

Irgen 2021-12-24 66.181.185.171

Yamar balai amitan be. Yun tsagaan sar. Haldvar hamgaalliin deglemee sahiad ger gerte bh heregtei sh de. Yer ni tsagaan sar gej Ereenii muu oims maika ogdgoo bolimoor yum. Beleg belegnii deed belen mongo gedeg bolson gee bz de.

Avatar

Зочин 2021-12-24 59.153.114.188

Дэлхийд ковидын тахал дахин дахин дэгдээд ,хүний амь насанд хүрдэг аюул занал хэвээр байна.Өдөрт гарч буй халдварын тоо Англид 100,Францад 80 мянга хүрлээ гэж саяхан мэдээлсэн .АНУ-д 140-150, ОХУ-д 25-26 мянга байна.Бид тайвширч болохгүй Цагаан сарыг зөвхөв гэр орны хэмжээнд даруу тэмдэглэе. Айл хэсч золгууд хийхээ болье.Цагаан сар хийж эдийн засаг сэргээнэ гэдэг бол Монголыг хорлохыг хүсэгчийн хорон санаа.

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.180.232

Teneg gar ve! Kovid ni ihseheer embeleg tusuv tur zasgiin zardal ni aimaar yum bolno biz dee…3 oims zaruulah gej bj 10 bandaashnii garz garna gej oilgohgyi bgaa yum bhdaa durak chini

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.26.195.139

"Амь наана, там цаана" гэж байхад Цагаан сар тэмдэглэхийг уриалж байдаг??!! Манайхан гэр бүлийн явцуу хүрээнд тэмдэглэнэ гэж байхгүй, нийтээр бужигнаад айл хэсээд хавтгарна!! Тэгээд бие ибеэ барьж авч үнсээд шүлсдээд цар тахлыг маш сайн тараана даа!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.26.195.139

Манай төр засаг ард иргэдэд таалагдах гэсэндээ Цагаан сарыг тэмдэглэхийг зөвшөөрч сайхан "царайлж" байгаа ухаантай юм байх даа?

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.88.173

Энэ Сүрэн гэдэг дайсаныг олны өмнө хурдан цаазалж устгавал таарна.

Avatar

zochin 2021-12-24 122.201.31.192

Yostoi teneglel bn, ediin zasag demjih ch geh shig, ard tumniig ur tavij urtei uldej aimshigtai undur unetei baraa ene teriig ni avch bayar hii gej bgaa ayatai. Ger orondoo yoslood unguruuvul boloo shde, zaaval ur zeel tavij bayar hiih yamar heregteiin. Ard tumnii amidral ugaasaa dordchood bhad deer ni nermees bolj urund barigduulah gej turhirah yamar heregteiin, bayar hiij ovchin tus ta nar gej bgaa ayatai erguu MAL ve.

Avatar

Лорд 2021-12-24 64.119.18.52

Цагаан Сар гэж улс даяараа Эрээн хотод хөрөнгө оруулдаг баяр байдаг юм. Айлд орлоо цай уулаа, мах идлээ, бууз идлээ, чихэр жимс ундаа боллоо. Айлаас гарлаа бэлэг гээд Эрээний бараа авлаа. Энэ жил өнжөөсөн нь дээр. Цар тахал дарагдаагүй байна. Эрээн ч хаалттай байна.

Avatar

Зочин 2021-12-24 122.201.31.129

хоосон толгойтой оркуудаа Монгол улсыг, монголчуудыг дэлхийд онцлон харуулдаг өвөрмөц ач холбогдолтой баяр ш дээ. Жилд нэг удаа ахан дүүсээрээ учран золгож, амар мэндээ мэдэлцдэг маш чухал баяр шүү!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 150.129.143.171

Цагаан сарыг яагаад Азийн бусад улс хятадтай нэг едер тэмдэглэдгийг харалдаа орк минь ! Энэ Монгол баяр биш!! Бэлэг сэлтийг хятадууд зохиосон

Avatar

zochin 2021-12-24 66.181.161.127

ард иргэдйин тоолдог хэцүү байгаа шүү дээвхил хаалттай

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.9.46.154

Төр засаг , түмэн олон бараг бүгд нэг саналтай байхад , дэлхий даяараа тахлаас айж мэгдэж байхад ийм зүйл бичдэг нь харин … ??? Бидний монголчууд эсэн мэнд болоод эрүүл энх байхад эдийн засгаа аваад явах үе ирнээ. Аливаа уламжлал нь орхигдож шинэчлэгдэх зүй тогтолтой байдаг. Цагаан сараар амь ордог эдийн засаг биш цаг үргэлж баялаг бүтээдэг эдийн засаг , харагдах гэсэн торго ууц биш ханцуй шамлаад ордог өдөр бүхний ажил, эрүүл монгол хүн хэрэгтэй байнаа.

Avatar

Зочин 2021-12-24 139.5.217.204

Цагаан сараараа баярлана аа баярлана. Бэлдэж эхлээд л бэлэг хайгаад л явж байна.

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.161.5

yasan zavtai muu ork ve? hodoonoo ochij ter tsagaan saraa temdegle

Avatar

Иргэн 2021-12-24 59.153.115.194

Эдийн засаг гэж халхавч хийж өвчин тараах сурталчилгаа хийхээ болиоч. Өвчин харагдвал хэзээ ч золгож болно шүү. Хөдөө орон нутагт бүтэн жил болгодог юм.

Avatar

Ouka 2021-12-24 66.181.180.55

Ene Suren gedeg hun odoo bolih heregtei. Ard tumeniig bitgii turhiraad iim yum bicheed bnaa . Bolioch chi. Eserguu hun be yaasan.. boli chi!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-24 202.126.90.94

Яагаад ийм эсэргүү юм бичээд иргэдийн сэтгэл үймүүлэх санаа агуулаад бна. Эрүүл амьд байвал ирэх жилийн наадмаар цэнгэн жаргацгаана шүү. Зуныг зугаатай сайхан өнгөрүүлнэ. Гэр гэртээ цомхон сайхан шинэлээд зардал багатай байж, хэмнэсэн мөнгөөрөө витамин, хүнсний нэмэлт бүтээгдэхүүнээ авч хэрэнлэн эрүүл байцгааяаа

Avatar

зочин 2021-12-24 66.181.180.35

ЯМАР ТЭНЭГ ЮМ БИЧДЭГ ЭРГҮҮ ВЭ

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.72.112

Юун цагаан сар вэ. Халдварыг гааруулж улс үндэстнээр нь сүйрүүлэх гээ юу? Гэр гэртээ тэмдэглэвэл л болоо. Цаашид ч тийм л байх ёстой. Манайхан аливаа юмыг дэврээж, өрсөлдөж, утгыг нь алдуулахдаа гарамгай. Янз бүрийн айл хэсэж, ямарч хэрэггүй бэлэг нэртэй хог цуглуулах юу нь сайхан байгаа юм бэ. Сүүлийн жилүүдэд цагаан сарын баярт хэт их ач холбогдол өгснөөс болоод хүүхэд хөгшид, залуучууд бүгд л сэтгэл санааны хямралд ордог болсон шүү дээ. Нүсэр баярт маш их зардал гардаг

Avatar

Зочин 2021-12-24 122.201.31.129

та нар ерөөсөө их хоосон толгойтой юмаа. Цагаан сар, улсын баяр хоёроороо Монгол улс бусад улсаас ялгарч харагддаг шүү дээ. Тусгаар тогтнолын бэлэг тэмдэг шүү. Тэгээд ч жилд нэг удаа ахан дүүсээрээ учран золгож амар мэндээ мэдэлцдэг маш их бэлэгдэлтэй, учир утгатай баяр. Харин энэ их өвчин зовлонгийн үед энэ жилдээ өнжсөн нь дээр байхаа

Avatar

Иргэн 2021-12-24 202.126.89.173

Бүгд баас болоод бөгсөөр гарна, гэр бүлийн хүрээнд цомхон тэмдэглэх хэрэгтэй. Өвчин тахал дэлгэрэхгүй, цөөхөн хэдэн төгрөгөө ч хэмнэх, тэртээ тэргүй одоо шинэ жилдээд утгаа алдаж байна. Монголчуудад баяр ихэдсэнээс багадаагүй л байх.

Avatar

Зочин 2021-12-24 103.80.210.183

эрээн хаалттай байхад чинь юу солиороод байгаан бэ.

Avatar

зочин 2021-12-24 202.21.105.186

Энэ сайт дандаа нэг эсрэгүү юм бичиж байх юм аа. Дандаа буруу гаруудын гар хөлүүд сурвалжлагч сэтгүүлч нэрээр шургалсан юм шиг байгаан

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.71.91

Уншихгүй байх нь чиний сонголт балай минь

Avatar

зочин 2021-12-24 64.119.25.71

Яг үнэн

Avatar

Fgh 2021-12-24 64.119.18.118

Eereenii ediin zasgiig sergeeh gees zutgeed baiga yum aa daa

Avatar

Зочин 2021-12-24 192.82.86.228

Хаха nonaadam hodolgoonihon orilj ehlehgui yu

Avatar

Зочин 2021-12-24 64.119.26.242

Айл хэсч таних танихгүй улс золгох нэрээр халдвар тарна_ Цомхон орон гэртээ зөв тэмдэглэх баяр

Avatar

2356 2021-12-24 64.119.29.63

Цагаан идээгээрээ тавгаа засаад, гарын бэлэг гэж хятад хогийн бараа тараахгйүгээр өтгөс буурал, хүүхдүүддээ ирээдүйн мөнгөний хадгалмж нээх зэргээр гэр бүл дотроо тэмдэглэх нь зүйтэй. Залуучууд том том ууц тавих хэрэггүй ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-24 66.181.164.175

Ул б**в хятадын хэрэгтэй хэрэггүй зүйлд мөнгө зарахгүй өрх гэртээ идээ будаа элбэг тэмдэглэе Хөгшчүүлдээ мөнгө илгээе

Avatar