АН: Э.Бат-Үүлийг суллахгүй бол тэмцлийн хурц хэлбэрт шилжинэ | News.MN

АН: Э.Бат-Үүлийг суллахгүй бол тэмцлийн хурц хэлбэрт шилжинэ

АН: Э.Бат-Үүлийг суллахгүй бол тэмцлийн хурц хэлбэрт шилжинэ

АН: Э.Бат-Үүлийг суллахгүй бол тэмцлийн хурц хэлбэрт шилжинэ

Ардчилсан намын гишүүн, ардчилсан хувьсгалын анхдагчдын нэг Э.Бат-Үүлийг шүүхээс гэм буруутайд тооцож, дөрвөн жилийн хорих ялаар шийтгэснийг намын гишүүд эсэргүүцэж, өнөөдөр /2021.12.22/-өөс нээлттэй микрофон ажиллуулж, тайван цуглаан хийж эхэллээ.

Э.Бат-Үүлд холбогдох хэргийг Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх шийдвэрлэсэн бөгөөд энэ хэргийг АН-ын гишүүд "улс төрийн хэлмэгдүүлэлт" гэж үзэж байгаа юм. Тодруулбал, тус намын гишүүд эрх баригчдын золиосонд ардчилсан хувьсгалчдыг золиослож байгаад харамсч буйгаа илэрхийллээ. Энэхүү тайван цуглаан долоо хоног үргэлжлэх бөгөөд өдөр бүр хүний эрхийг хамгаалах, үг хэлэх, үзэл бодлоо илэрхийлэх эрх чөлөөний төлөө хүссэн хүн бүрд нээлттэйгээрээ онцлог аж.

АН-ын дарга асан, зөвлөхүүдийн танхимын гишүүн С.ЭРДЭНЭ:

-МАН 100 дахь жил дээрээ анх удаа хүний эрхийн төлөө тэмцэх талаар мэдэгдлээ. Өөрсдөө эрх барьж байгаа атал хүний эрхийг ноцтойгоор зөрчиж, Үндсэн хуулийн эсрэг үзэл баримтлалтай ажиллаж байгаа нам ийм мэдэгдэл хийх нь утгагүй.

Өнөөдөр бид зөвхөн Э.Бат-Үүл гэдэг хүний эрх ашгийн төлөө биш монгол хүний эрх, эрх чөлөөний төлөө тэмцэж, нэгдэж байна. Хэрэв улс төрийн энэ мэт хэлмэгдүүлэлтийг таслан зогсоохгүй, 100 хувь төрийн дарамтаар асуудлыг шийдвэрлэхээр шийдсэн бол бид цаашид хатуу тэмцэнэ.

Монгол Улсын ардчилсан тогтолцоо, хүний эрх, эрх чөлөө бол хэзээд мартаж болохгүй чухал сэдэв. Иргэд эрх чөлөөнийхөө төлөө тэмцэж байна. Нэгдэж байна. Долоо хоног үргэлжлэх тайван жагсаалд нийт долоон асуудлыг онцлохоор төлөвлөсөн. Тухайлбал, өнөөдөр Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан төрийн эрх бүхий хүмүүс иргэдийн эрхийг хэрхэн боомилсон асуудлыг гаргаж байна. Энэ нээлттэй микрофон дээр хүссэн хүн бүхэн ирж үгээ хэлж, санал, сэтгэгдлээ илэрхийлэх боломжтой. Үзэл бодлоо илэрхийлсэн хүнийг хорьж, цагддаг дарангуйлагч төртэй байхыг бид хүсэхгүй байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
873
ТэнэглэлТэнэглэл
15
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

119 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-22 139.5.217.135

Бах самарчихсан юм бишүү. ЭНэ л Бах хадаг мөнгөн аягатай сүү бариад Туваанд тамгаа өглөө гээд л байсан . Тэр худлаа жүжиг юм уу эсвэл шөнө нь Бах очоод цонхоор нь ороод шаачихсан юм уу. Одоо болхоор АН дарга эргээл өөрөө болчихсон явж байх юм. Инээдтэй Бах юм.. Хххх

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.178.36

Та нар Зориг агсаны хөшөанөас хол очиж х**,та нар шиг хулгайч биш

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.185.57

Хүмүүсийн орон сууцны мөнгө идсэн ч арай свгөхиыг өмөөрөөд байхдааяахав дээ идсэн нь зөв гээд б аыгаа юм уу инээд хүрчихлээ

Avatar

Зочин 2021-12-22 203.217.139.240

Авигач, хулгайчуудын нам АН -ыг татан буулгасан нь дээр болж дээ. Залуус нь ядаж өөрөөр сэтгэж цоо шинэ, цэвэр нам байгуулаасай билээ.

Avatar

Иргэн 2021-12-22 203.217.139.240

АН чинь одоо бүр төрийн өмч хөрөнгө хулйлагчдыг дэмжиж хамгаалдаг хүмүүсийн цугларал болж хувирсан юм уу? Тэгвэл яаж энэ улс чинь авилга хулгайгаас ангижирч, ардчиллыг бэхжүүлэх юм болоо?

Avatar

Зочин 2021-12-22 203.91.112.242

bitgii solior!!!!!!!! davj zaaldah shuuheeree yavaach, shuud sulla ene ter geed yu yariad bnaa

Avatar

Зочин 2021-12-22 192.82.78.36

Эрдэнээ! Бат-Үүлийг өмөөрөөд чи улам л доошоо орно. Гэмт хэрэгтэн ялаа эдлэхийг ард түмэн хүсч байна.

Avatar

Болд 2021-12-22 124.158.64.134

Эрдэнээгийн эсрэг Батүүл юу гэж 2017-18 онуудад ярьж байсныг нь харуулъя Эрдэнэ АН-д хэрэггүй гэж олон удаа ярьсан.Эрдэнэ үнэхээр АН-д хэрэггүй гэдгээ зөвшөөрөөд Батүүлийг дэмжиж байгаа юм байна Эрдэнэ үнэхээр "БАХ" мөн үү. энэ товчилсон үг юмуу.

Avatar

зочин 2021-12-22 202.9.46.18

тэмцлийн хурц хэлбэрт шилжинэ гэж яахыг хэлээд байнаа, ойлгосонгүй. Бах намагтаа орж хэвтэхийг хэлээд байна уу.

Avatar

СОНГОГЧ 2021-12-22 202.9.47.52

ГЭМТ ХЭРЭГТНИЙГ ӨМГӨӨЛЖ БАЙГАА НАМЫГ ЯМАР НАМ ГЭХЭВ ДЭЭ !!!!!!!!!!!! ТЭГЭЭД Ч АН ГЭЖ АЛЬ ЭРТ БАЙХГҮЙ БОЛООД УДАЖ БАЙГАА БИШ ҮҮ ?????????

Avatar

Зочин 2021-12-22 150.129.143.146

Хүүхэд нь тендэрт ордог нь тэнэг бөгөөд ашиг сонирхлын зөрчил байсан. Хохь нь. Одоо уйлаад гоншогоноод эхэлбэл аавыг нь суллана гээд бодчихсон эрх банди Чулуудай. Бүгдийг эцгийнхээ нэрээр далаайлгаад аваад сурцан хийж бүтээсэн чадах юмгүй хурган олигархуудын төлөөлөл!! Эцэг эх хулгайчдаа үр хүүхэд гэсэн ёс суртхуунгүй арчаагүй эд мөнгөнөөс өөр юм бодохоо байсан мангарчууд залгамжлан энэ улсыг үргэлжлүүлэн тонон дээрэмдэнэ гэхээр дотор харанхуйлах юм. Үнэхээр Батүүл баатарт хүн юм бол шившгээ дэл

Avatar

Зочин 2021-12-22 150.129.143.146

Ene neg hutgan yumuulegch bolio!

Avatar

Зочин 2021-12-22 103.80.210.183

зоригийг алсан хэрэгийг нь өгөөч .

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.70.38.18

ИДЭЖ УУСАН НЬ БАТТАЙ БАЙХАД, ЭР ХҮН ШИГ ЯЛАА ҮҮРЭЭД ГАРААЧ, АРЧААГҮЙ НОВШНУУД. ХӨГШИН СОЛОНГОС АВГАЙГААС ДООР ДООР …

Avatar

Зочин 2021-12-22 192.82.64.153

Хууль зөрчсөн бол ингээл сулла гээд байх уу үмхий үнэртсэн хүн чанаргүй АРДЧИЛАЛ нэрээр мөн их их луйвар булхай аллага хүчирхийлэл үйлдэгдэж хойч үе эх орноо гэх сэтгэлгүй гэр бүл хайр гэх зүйлгүй эх орон үнэт зүйлгүй болсоон хэрэг хийсэн бол ялаа үүр тэмбумаар нь идчихээл юу гэж хуцаад байгаан

Avatar

Чухаг 2021-12-22 150.129.142.234

Идэж ууж хулгаилж шамшигдуулжбусдыг хохироосон нь тогтоогдсон бол гэм буруугаа хүлээж хиисэн хэрэгтэи тохирсон шиитгэлээ ав. Дандаа идэж уусан ховдог гахаи нарт хэргииг нь илчлээд тохирсон шиитгэл өгөх гэхээр өвчтэи , ардчилал, улс төр , гэм буруугүи , одоо удахгүи ои санамжаа алдаж жүжиглэх юм бна дөө хууль хүн бүрт тэгш үилчлэх хэрэгтэи

Avatar

Зочин 2021-12-22 27.123.214.2

АН-ын хэдэн өвгөчүүл үнэхээр хоцрогдсон юм шиг санагдаж байна. Одоо хүчирхийлэл, айлгаж сүрдүүлэх аргаар биш оюун ухааны дэвшил ашиглаж мэтгэлцэж, шүүмжлэл өрнүүлж ажилламаар юм. Юм л бол жагсана, огцруулна, тараана гэж орилох юм. Хаашаа баасны хүүдий вэ?

Avatar

Болд 2021-12-22 124.158.64.134

Батүүлийг хамгаалж байгаа хамтран идэгсдийг нь олон таван үггүй баривчлаад хоол өгөлгүй хорь хонуул өлсөнө гэж айлгадаг юмнуудыг жинхнээс нь өлсгө

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.131.243.186

Чи өөрөө зүгээр зайлаад өгчихвөл л болоо шд

Avatar

Amar 2021-12-22 124.158.68.146

Хол очиж хуцацгаа.

Avatar

Иргэн 2021-12-22 64.119.20.157

Эхлээд бүх шатныхаа шүүх хурлыг хийлгэчих.

Avatar

evroopoos 2021-12-22 81.11.135.197

yaj bolohov dee Ter chini hulgaich luivarchin sh dee Omoorood baigaa bol chi ooroo NO toi bna daa

Avatar

Зочин 2021-12-22 111.220.50.43

АН-н гишүүн хүн хулгай луйвар болон бусад ямар ч гэмт хэрэг хийсэн шийтгэхгүй байхаар хуульчлах саналтай бн!! Дэмжиж байгаа хүмүүс 31-ний орой төв талбай дээр ирж бүртүүлнэ үү??!! Энэ үеээр Жагсаалын мөнгийг , гарын бэлэгтэй тараана!!Иргэний үнэмлэхтэйгээ ирнэ үү!!??

Avatar

Иргэн 2021-12-22 202.21.113.146

Ene bol bodit baidaliig yag l helsen baina

Avatar

Зочин 2021-12-22 150.129.143.146

MAN hatgaj baina

Avatar

Иргэд төв ТББ 2021-12-22 107.116.83.36

Үнэ тохирч жагсаал цуглаан өлсгөлөнд оролцоно баг хамт олон бэлэн байгаа

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.126.89.88

Тэр орон гэргүй хохирсон хүмүүс хүн бишүү зэвүүн хувиа хичээсэн луйварчид бүгдийг нь хоривол таарна

Avatar

Зочин 2021-12-22 192.82.70.243

Эрдэнэ, Жонхуу , Зика, Гантөмөр нар ардчилсан намаас савраа татаагүй цагт энэ нам өөдлөхгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-22 213.87.154.185

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-22 103.212.119.205

Хулгайч Хулгайчаа суллуулах гээд байна уу.

Avatar

lol 2021-12-22 66.181.160.24

ардчилалын нэр барьж баяжсан хулгайчууд боож үхэх нь та нар монголын төлөө биш гэдгийг захын нохой ч андахаа больсон

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.180.233

Хэдэн луйварчид ардчиллын нэр барьж зо жил жүжиглэлээ, залхахгүй бн у..Ард түмэн бол залхаж гүйцсэн. Аль нэг том жижиг засагт луйвраар гарчихвал идээд дуусгана үгүй бол үймээн тарина. Шүүхийг дарамтална

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.55.188.109

Энэ коммент бичиж байгаа гаруудаас Монголын нийгэм бүтэж байгаа гэж бодохоос аймар санагдаж байна шүү! Бүткүү

Avatar

irgen 2021-12-22 122.201.22.152

huuli zurchsun ni shuuheer togtoogdson ni ardchlal muhuj buitai yamar ch holboogui bilee. Asuudliig genet bii bolgoh yamar ch argagui . holij hutgah ni humuusiig yu ch oilgohgui teneg geh undeslel bish baimaar.

Avatar

иргэн 2021-12-22 62.55.205.86

Гахай

Avatar

Ахмад настан 2021-12-22 66.181.161.116

Хулгай ч офшорчид хахуульчид дарангулагч нараа өмөөрөөд байгаа нь ардчилал мөнүү

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.126.88.211

хохь нь,

Avatar

Карма 2021-12-22 202.126.88.211

Ардчилсан хувьсгал бол Монголын түүхэнд гарсан хамгийн том стратегийн алдаа байсан.

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.161.101

Монголын шүүх бол коммунистуудын байгуулсан , Монголын ард түмнийг залхаан цээрлүүлэх байгууллага .Яг л нацист Германы ГЕСТАПО шиг …Түүхээ сөхөөд харчихаарай…

Avatar

zochin 2021-12-22 59.153.112.191

энэ хулгайч өөрөө улсын мөнгө цусалж цусалчаад

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.161.106

muusain huligaan,naxalinii s** nar ard tumniig taivan bailgahgui ,uimeen samuund turhirch hojoo haij bn uu,

Avatar

Үнэн жүжиг ш*** юмаа 2021-12-22 59.153.113.130

МАН нам нь шоронд хийсэн болж АН нь суллаж баатар болж жүжих юм бна лдаа сдаакууд

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.184.97

Ер хуулинд хэрэг хийсэн хүмүүсийг Дарга, жирийн иргэн гэж ялгалгүй Шууд л улсад он удаан жил үр бүтээлтэй ажилласанаар нь одон медалийн чанараар нь ялаас чөлөөлөх,хөнгөлөх заалт оруулах нь зөв юм байна даа

Avatar

Zochin 2021-12-22 184.151.190.12

1-r shat: YAL UGSUN DUR ESGENE
2-r shat: TEMTSLIIN XURTS XELBERT SHILJINE.
3-r shat: YALNAAS MULTRANA. XE XE XE

Avatar

Зочин 2021-12-22 1.230.76.219

Энэ хужааг а**х хэрэгтэй царай нь монгол биш

Avatar

ZOCHIN 2021-12-22 101.189.70.83

NEGENT SHUUHEES YL ONOOSON BOL EDLEH N GARTCAAGUI…UNEN HUDLIIG TCAG HUGATCAA HARUULAH BIZ…HERVEE IRGED INGEED L SHORONGOOS GARCHIHDAG BOL HUULIGUI L BOLCHIHOOCHDEE….SHUUH BURUU DUGNELT GARGASAN BOL SHUUHIIG HYNADAG GAZAR BGAA BIZDEE…

Avatar

ҮНЭН 2021-12-22 64.119.19.169

МАН-ЫН ХУЛГАЙЧ НАР ЭНҮҮГЭЭР ДҮҮРЭН ХУЦАЛДАЖ ЭЭ ХАХАХА

Avatar

ҮНЭН 2021-12-22 64.119.19.169

ЯВЖ ЯВЖ ЭРДЭНЭ Л ХҮНЭЭРЭЭ ҮЛДСЭН ЮМ БАЙНА ДАА

Avatar

Уншигч 2021-12-22 202.9.46.148

Энэ хүн АН-аас хол байгаасай.

Avatar

зочин 2021-12-22 66.181.189.232

Эрдэнээ шоронд орхоос айж байнай

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.179.24.135

батүүл яаж байжсан вэ оргилын урд байгаа тэр олон хаусыг ямар мөнгөөр авав барив

Avatar

ҮНЭН 2021-12-22 64.119.19.169

ЭРГҮҮ МАЛ МИНЬ БАТҮҮЛ БАЯЖААГҮЙ

Avatar

Балдан 2021-12-22 124.158.64.134

Дахин"төлөвлөлт"-өөр биднийг хуурсан..40 гаруй айлын газрыг Баянзүрхэд чөлөөлүүлсэн.Тэнд бибагтаж хашааныхаа 5 айлыгнүүлгэсэн.Тэнд12 давхрыг барина гэж зураг,Батүүл,ОСК-иас 5 тэрбум төгрөгЧулуудайн дансанд орсон баримт үзүүлсэн.Бид бүгд итгэсэн 3сар өнгөрсөн,газрыг нь огт өөр улсууд ирээд ухаж эхэлсэнОрон сууц барих хүмүүс мөнүү гэтэл биш гэсэн.Хөөцөлдөж байж болиулсан.Чулуудайг олж уулзахад Хятадууд барьжөгнө гэв.Тэргазрыг 8 тэрбумаар зарчихсан байсан.Ингээд бид одоо болтолгудамжинд байна

Avatar

ХУУЛЬ МЭДДЭГГУЙ АН 2021-12-22 64.119.19.75

АН -ын АЖЛЫН АРГА БАРИЛ НЬ ШАНТАЖЛАХ ДАРАМТЛАХ СУРДУУЛЭХ ЯГ Л ХУЛГАЙЧ ДЭЭРЭМЧДИЙН АРГА БАРИЛ ЗАНГ ГАРГАХ ЮМАА ТЭРНИЙ ОРОНД ИЙМ НЭР ХУНДТЭЙ ОМГООЛОГЧ АВААД ХУУЛИЙН ДАГУУ УЗЭЛЦЭХ ТУХАЙ ОГТ ДУУГАРАХ Ч УГУЙ ТЭДЭНД ХУУЛЬ ШУУХ ГЭЖ ХАМААРДАГГУЙ ЮМ ШИГ ЗАНАЛХИЙЛЛЭЭР Л АЖИЛЛАХ ЮМ ДАА

Avatar

zochin 2021-12-22 64.119.20.111

Gutsoooo, muusain luivarchid

Avatar

Зочин 2021-12-22 192.82.69.6

ХАМТ ХОРИ

Avatar

Зочин 2021-12-22 71.191.175.143

AАрдчилсан намын хулгарууд тэр хамсаатан хулгайч саиханвалагиигээ олж ирээчээ дэмий догос ч суухаар

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.179.26.149

ТА БҮХНИЙ ОНЦ СУРДАГ БАЙСАН, ГАДААДАД ТӨГССӨН БАЙХ САХИЛГА ХҮМҮҮЖИЛТЭЙ АЖЛЫН ЧАНАРТ АНХААРДАГ ХӨДӨЛМӨРЧ ХИЧЭЭНГҮЙ БАЙХ ӨНӨӨГИЙН НИЙГЭМД ОГТХОН Ч ХЭРЭГГҮЙ ЗҮЙЛ БОЛЦГООСОН. ШУДАРГА ҮНЭНЧ БАХ ТУСМАА НАМД ХЭРЭГГҮЙ. ЗҮГЭЭР Л ЦҮНХ САЙН БАРЬЖ ШУДАРГА БУС ЗҮЙЛИЙГ ЖИНХЭНЭ АРИУН ҮЙЛ МЭТ ИТГЭЖ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРЧ ОРОЛЦОЖ ДАРГА АНГИА ДЭЭДЭЛДЭГ АЛЬВАА БОХИР ХАР АЖИЛЛАГААНААС АРАА САЙН ДААДАГ БАЙХ НЬ Л ЭН НИЙГЭМД ӨӨРИЙН БАЙР СУУРЬ БИЗНЕСИЙГ АМЬТАЙ ГОЛТОЙ ЦААШ НЬ АВЧ ЯВАХ ГОЛ ШАЛГУУР БОЛСОН. ОДОО ЭРГЭЭД ӨӨРСДӨӨ

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.179.26.149

ОДОО ЭРГЭЭД ӨӨРСДӨӨ ТҮРҮҮЧЭЭСЭЭ ЭНЭ НОВШИЙН СИСТЕМИЙНХЭЭ ХОХИРОГЧ Ч ЮМ ШИГ ҮГҮЙ Ч ЮМ ШИГ ГОНШИГНОЛДОЦГООХ. ЭЭЛЖЛЭЭД Л ОЙМСОО ГОЗОЛЗУУЛААД БАЙЦГААЧ ДЭЭ. АРД ТҮМЭНД НЭГ НАР ҮЗЭХ ӨДӨР ИРНЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-12-22 59.153.114.147

Ашгүй дээ, бусад хулгайчид нь хамт өлсгөлөн зарлаад, үхээд дуусаасай.

Avatar

Зочин 2021-12-22 203.91.115.45

Хуцдын. Энэ чинь одоо уг нь Бат-Үүлээс түрүүнд орчихсон байх ёстой хүн шүү дээ. Баттулгаас ч өмнө орчихсон байх ёстой, тэгэж ярьвал.

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.21.107.71

Батүүлийн ялыг нэмэх хэрэгтэй…бүх хөрөнгийг хураа Чулуудайг шоронд хий…хэрвээ хийхгүй бол хэсэг ард иргэд арга хэмжээ авна шүү Чулуудай баасаа

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.179.26.71

653 баaс, 9 зүрх.

Avatar

Наран гэрэл 2021-12-22 124.158.70.123

Бат – Үүлийг хорьдог нь МАНгарын тэнэглэл. МАН -д өөрт нь өчнөөн луйварчид байгааштээ. Хүрэлсүх лав төрөөс төрсөн тэрбумтан. МАН -ын бүлэг бултаараа ЖДҮчид….

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.187.103

АРДЧИЛАЛЫН УТГЫГ АЛДУУЛАХ БОЛТОЙ ЮМ ӨӨРСДИЙГӨӨ АРДЧИЛАЛ ГЭЭД ОЙЛГОЧИХСОН ОРКУУД ОДООГООРОО БАЙХ ЮМ ДАА

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.160.27

guchin jil hudlaa yrlaa hedhen ger bul bayjaj ulsaaraa yduuruulsan gemiig ta naraas asuuh cag boljee

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.9.46.2

АН ч өлсөх, жагсах арвин их туршлагатай. Миний мэдэхээр лав сүүлийн 31 жил тасралтгүй жагсаж өлсөж байна даг. Энэ бах мэлхий мэтийн жингийн илүүдэлтэй гахайнууд бага зэрэг өлссөндөө ч зүгээр л дээ. Сайхан гуалиг, туранхай болно, элдэв шалдав өвчин эмгэгээсээ сална. Зүгээр ээ, өлс өө, өлс!

Avatar

Зочин 2021-12-22 124.158.70.123

Би бээр Бат -Үүлийг хлгай лйвар хийсэн гэдэгт огтхон ч итгэхгүй. Гэр хорооллын иргэд Бат- Үүлийн хүүхдийн компанийг өөрсдөө шалгаруулсан шүү дээ. Даргын хүү Чулуудайг шалгаруулвал байр нь хурдан бүтнэ гээд….

Avatar

Зочин 2021-12-22 150.129.143.146

Huuhed ni tendert ordog ni teneg bogood ashig sonirhliin zorchil baisan. Hohi ni. Odoo uilaad gonshognood ehelbel aaviig nisullana geed bodchihson erkh bandi. Bugdiig ezgiinhee nereer dalaailgaad avaad surzan hiij buteesen chadah yumgui hurgan oligarhuud!

Avatar

хүннү 2021-12-22 202.179.25.116

Та нарыг “хурц тэмцлээ” гээд шийдвэрээ өөрчлөх юм бол шүүх байгаад яах юм. Сайндаа л өлсөнө биз. Уул нь чамд өлсөх ч сайн шүү. Турж мурхад чинь эерэг нөлөөтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.9.46.2

Нэг хулгайчаа нөгөө бүлэг хулгайчууд нь суллуулахаар тэмцэнэ гэж сүрдүүлэхийг ардчилал хэмээмой гэх юм уу, хаашаа юм.

Avatar

РАВДАН 2021-12-22 66.181.161.6

ХОЁР НУТАГТНЫ ТӨРӨЛ ДӨӨ!

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.9.40.253

АН ны гишүүн хулгай хийж болно гэсэн хууль гаргамаар байна. Тэгээд Улсынхаа баатарын шоронгоос чөлөөлье.

Avatar

Зочин 2021-12-22 59.153.86.19

Энэ бах байдлыг бүр дордуулна өөр арга бод ан гэж мордохын хазгай болжээ

Avatar

НАЙЗ 2021-12-22 202.21.113.146

Шоронжсон санаатай бах даа …

Avatar

del 2021-12-22 202.55.188.33

хулгай авилга хахууль бүгдийн нам харгалцахгүй шоронд хийх ёстой.

Avatar

о 2021-12-22 59.153.113.33

олон үйлдвэрийг хувьчлах нэрээр олон мянган иргэдийг гудамжинд гаргасан асуудлаа ардчилсан нам хариулаараа. автор нь та нар .шүүхийн хараат бус хөндлөнгөөс оролцож болохгүй гэцгээдэг биз.шүүхэд нөлөөлдөг ардчилалаар яах юм?бүгдэд нь адил үйлчлэх ёстойсон

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.9.40.47

Жинхэнэ ард түмэн, ардчилалыг дэмжигчид Бат-Үүлийн талд байгаа!!! Коммунистуудыг давруулж болохгүй! Бат-Үүлийг суллахыг шаардаж байна!

Avatar

Зоүчин 2021-12-22 202.179.21.196

а******н, газрын луйварчинг ард түмэн дэмжихгүй.

Avatar

Зол 2021-12-22 66.181.161.49

Суллаж огт болохгүй

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.161.101

Шорондд ороогүй хувьсгалчыг ямар хувьсгалч гэх вэ дэ …Шорондд орсон бол тэмцэгч гэдэг нь нотлогдож байгаа нь тэр,Ороогүй бол хуйвалдаг гэсэн үг …

Avatar

zochin 2021-12-22 66.181.180.253

shyyhiig daramtlah boljee.Erdene odoo bolio.

Avatar

зочин 2021-12-22 103.26.195.71

Ардчилагчид гэж орилдог хүмүүм тэр хурц хэлбэрээ давж чадахгүй далд орвол харин нийгэм цэвэрших юм

Avatar

хохирогч 2021-12-22 192.82.86.92

бид ч гэсэн тэмцэнэ.тэмцэхдээ хамгийн хатуу хэлбэрийг сонгоно. хэн нь дийлэхээ үзье.

Avatar

Төр 2021-12-22 66.181.161.49

Хохирогч гэсэн нөхөд ялагдана

Avatar

Иргэн 2021-12-22 192.82.86.242

Эрдэнэ 60 хоног өлсгөлөн зарлахад даваад гарах зузаан өөхөн хуягтай хүн яах ч үгүй дээ.Өлс өлс гээд хэлчих.

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-12-22 43.242.243.118

Элбэгдорж, Эрдэнэ, Баттулга, Батүүл … тэдний гар хөл нар болиочээ. Одоо дэндэж бна хангалттай. АРДЧИЛАЛ ГЭДГИЙГ ТА НАРТ ХУВЬЧИЛААД ӨГЧИХӨӨГҮЙ. САЙН САЙХАН НИЙГМИЙН ТӨЛӨӨ МОНГОЛ ХҮН БҮР ХҮСЧ ТЭМЦСЭН ЮМ. Та нар одоо сайхан залуучуудадаа зөвлөөд зам тавьж өгөөч. ҮГҮЙ БОЛ ТОХИРСОН ЯЛАА ҮҮРЭЭД ДАЛД ОР. 1990 оны АРДЧИЛСАН ХУВЬСГАЛ БОЛ 1911 1921 оны хувьсгалтай дүйцэх хэмжээний том асуудал. Гэвч юманд хязгаар байдаг. Та нарт хүн чанар сэтгэл бна уу. Гончигдорж, Амаржаргал нар шигээ байгаач

Avatar

Зочин 2021-12-22 111.220.50.43

Нэг хулгайчаа хэсэг хулгайч нь өмөөрч өлсөж суллуулж аваад байж болдог юм бол хууль энтр гэж байгаад яахиймб! Улс ч гэж байх хэрэггүй гэсэн үг. Дээрэмчдийн бүлэгүүд хоорондоо дайтсан тамын тогоо болж хувирна биз???

Avatar

Иргэн 2021-12-22 192.82.86.242

Баяр Баярцогт нарын шүүхээр тогтоогдсон өрийг төлүүлсэн юм уу.Тэр с***р Баяр бас их юм хуцаж явна лээ.Хөрөнгийг нь хурааж өрийг нь төлүүлээч.Нэг тогтоол гаргачихаад хэрэгжүүлэхгүй бол ямар хэрэг байнах.

Avatar

зочин 2021-12-22 202.9.47.14

Шүүхийн хараат бус байдалд нөлөөлж байгаа бол Ардчилал шударга ёс яриад яадгийм

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.161.93

одоо ан ын хулгайч нар яаж ч худлаа орилоод нэмэргүй бузар булхайнууд чинь удахгүй илэрцгээх биз олон жил дэмжиж дээ

Avatar

ХУУЛЬЧ 2021-12-22 192.82.64.190

ЗАРИМ НӨХДҮҮД АРДЧИЛАЛ БИДНИЙ ӨМЧ ГЭЖ БУРУУГААР УХААРЧ , ХАДУУРААД 1990 ОН ШИГ БОДООД ХЭРЭГҮЙ ,,,,ОДОО ТА НАРААС УХААНТАЙ БАС ИТГЭЛТЭЙ ҮГ ДААДАГ САЙН МУУГ МЭДДЭГ БУРУУ ЗӨРҮҮГ ОЙЛГОДОГ ШИНЭ ҮЕ МОНГОЛЫН НИЙГЭМД ӨСӨЖ ӨНДИЙСНИЙГ БИТГИЙ МАРТ

Avatar

Зочин 2021-12-22 122.201.21.2

Балай эрдэнэ новшоо хуультай улс шүү. Газраа луйвардуулсан БЗ чүүдийг яахын

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.179.21.196

Зоригийн аллагын хэрэг бараг илэрч байгаа гэсэн. Ер АН-ын бүлэглэл Зоригийн хэргийн захиалагч Бат-Үүлийг яагаад хамгаалж, хаацайлаад байгаа юм? Бүхнийг мэдэх ганцхан гэрч Булган шүү дээ. Булган Чимгээ нарыг алуурчид биш гэдгийг баталсан. Харин Элбэгдорж л алуурчдыг суллалаа гээд их сандарсан даа.

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.9.41.44

Хөгийн новшнууд юм аа. Ардчилал гэдэг үгний ард нуугдаж 30 жил ард түмнээр тоглож улс орныг самарлаа. Одоо болиоч! Ардчилал гэдэг үг та нарт ахадна шүү!

Avatar

Зочин 2021-12-22 192.82.75.156

ЭНЭ ХҮН АН-ИЙГ УНАГАЖ ГҮЙЦЛЭЭ. ГИШҮҮД НЬ ДУУГУЙ Л СУУГААД БАЙХ ЮМДАА

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.178.113

Хулгайч шоронд байх ёстой. У.хсэн басны чинь ардчилал, хүний эрх вэ.. матар ааа

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.55.188.99

Хулгайч луйварчидыг өмөөрч тэмцэх юм бол энэ намыг шууд тараах хэрэгтэй…жирийн гишүүд та нарын алиа тоглоомонд ормооргүй байна шүү.

Avatar

Зочин Зочин 2021-12-22 202.179.21.196

Ардчиллын нэрийг ашиглагчид нэгэнт нэр хүндээ барсан болохоор ялтан Бат-Үүлийг суллуулах нэрээр үймээн самуун дэгдээж, цус урсгахыг санаархаж байна. Яахаас ч буцахгүй болжээ, сонор сэрэмжтэй байцгаая.

Avatar

Зочин 2021-12-22 59.153.113.63

ТЭГВЭЛ ШҮҮХЭЭР ЯАДГИЙН

Avatar

иргзн 2021-12-22 202.179.24.52

Намаа эхлээд цэгцэл, тэгээд ч Ардчилалаар халхавч хийж энэ Улс орныг 30 гаруй жил Самарлаа Ял эдэлцгээх цаг чинь болсон, Ард олон энэ байдлыг чинь хэзээ ч Дэмжихгүй , Гишүүд дэмжигчгүй болсон АН-ынхан Та нар Шүүхэд нөлөөлөхыг Эсэргүүцэж байна,

Avatar

МАНгар х***а нам 2021-12-22 202.55.188.93

МАНгар х***а нарын набор болсон намын үй түмэн хулгайчидын хажууд Үүл гэмгүй хүншүү

Avatar

Зочин 2021-12-22 192.82.89.150

Эрдэнэ Элбэгдорж Баярцогт мэтийг бүгдийг хорих хэрэгтэй….

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.187.103

УЛС ТӨРИЙН НАМ ЮМУУ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИДЫН НЭГДЭЛ ЮМУУ ЗӨВХӨН ШҮҮХ ҮНЭНИЙГ ТОГТООНО ГЭЭД БАЙСАН ЮМ БИШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.9.40.52

Бат- үүл эдлэх ёстой ялаа эдэлэх хэрэгтэй. Олон жил ардчилалын ард нуугдаж байлаа. Одоо болох юм болдгоороо болж бн

Avatar

Зочин 2021-12-22 195.46.106.44

Төр цэвэршиж эхэлж байгаад баярлаж сууна даа. юун суллах…

Avatar

Тэмцэж чаддаггүй Ард түмэн 2021-12-22 64.119.27.171

Н о в ш и й н амьдардаг юм байна. Ард түмэн АН МАН хоёртой 2-уулантай нь хүн шиг амьдарахын төлөө тэмцэх ёстой юм байгаа юм.

АН МАН-ын дарга нар баян амьдардаг жирийн иргэд нь ядуу амьдардаг нь бодит үнэн.

Монголын Ард түмэн ядуу амьдралаасаа хэзээ сална даа …

Avatar

Зочин 2021-12-22 59.153.86.19

Эрдэнэ гэж нэр төрөө алдсан хүнээр хэлүүлээд хэрэггүйшдээ ээж чинь байвал арай дээр хүү чинь бол байдлыг бүр дордуулана

Avatar

Зочин 2021-12-22 59.153.114.188

АН зэрлэгүүдийн үүр гэдгээ л харуулж байна

Avatar

зочин 2021-12-22 27.85.206.83

энэний хатуу тэмцэл ч гайгүй хэвтнээ энэ балиар хулгайч нарыг бүгдийг нь цэвэрлэхгүй бол бүтэхгүйээ

Avatar

иргэн 2021-12-22 66.181.180.133

Ардчилсан намгэж байгаа юм уу?

Avatar

иогэн 2021-12-22 43.242.243.229

СБаярын болон Сү Батболдын Хан рёсурсын лицэнзийг Оросын шахалтаар зориуд цуцалж Монгол орныг 80 сая долларын өрөнд оруулсныг АН шаардаж шүүхээр шийдүүлээч

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.179.21.196

Газрын луйварчин Бат-Үүлийг суллах үндэслэл байхгүй, хууль иргэдэд адил тэгш үйлчлэх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-12-22 66.181.189.158

Одоо Үүл баатар 1худаг дотор босоогоороо дэвшвэл МАН сүйрнэ. Манлай баатрыг 110 жилийн дараа давтана.

Avatar

Зочин 2021-12-22 202.180.218.37

Хууль хүн бүрт адил үйлчилдэг байх нь л чухал байна. МАН ы дээд тушаалд байсан бусад авилгачдыг яагаад суулгахгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-12-22 59.153.114.188

АН монголын хуулийг уландаа гишгэж,нийгмийг иргэдийг доромжлохыг хичээж байна.. Нийгмийн өмч идэж завшсан хүмүүс хуулийн хариуцлага хүлээхгүй ,хууль завшдаг жишиг тогтоохыг эд нар оролдоод байна.Манайх бие даасан хууль цаазат тусгаар улс юм уу. Эсвэл бүлэг танхай зэрлэг этгээдүүдийн дураараа авирладаг,төр засаггүй. анархи хүй нэгдлийн мэт орон юм уу. Манай хууль дүр эсгэсэн ардчилагчдад үйлчлэхгүй, бусд иргэдэд үйлчилдэг дэлхийд байхгүй, бузар ёс тогтох гээд байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2021-12-22 171.6.242.22

БАХ МЭЛХИЙ шиг

Avatar

oogii 2021-12-22 192.82.91.235

ОДОО ХОЁР ТАЛ БОЛООД ҮЗЭДЦЬЕЭ. ЦУС ГАРСАН Ч ЗҮГЭЭР БАЙХ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-12-22 76.126.58.204

Ene erdene-iig zailuulaad tegeed temtsee.. ene mahan tolgoi AN-iig gutaagaad bna

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж