УДШ: АН-ын даргаар О.Цогтгэрэлийг бүртгэхээс татгалзжээ | News.MN

УДШ: АН-ын даргаар О.Цогтгэрэлийг бүртгэхээс татгалзжээ

УДШ: АН-ын даргаар О.Цогтгэрэлийг бүртгэхээс татгалзжээ

УДШ: АН-ын даргаар О.Цогтгэрэлийг бүртгэхээс татгалзжээ

Улсын дээд шүүхийн шүүгч нарын хуралдаанаар АН-ын даргаар О.Цогтгэрэлийг бүртгэхээс татгалзжээ.

Улсын дээд шүүхээс Ардчилсан намын даргаар О.Цогтгэрэлийг бүртгүүлэх тухай хүсэлтийг хангахаас хэд хэдэн үндэслэлээр татгалзаж шийдвэрлэв. Тухайлбал, Улсын дээд шүүхийн нийт шүүгчийн хуралдааны 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 27-ны өдрийн 12, 2021 оны тавдугаар сарын 24-ний өдрийн 15 дугаар тогтоолууд хүчин төгөлдөр байх тул 2021 оны гуравдугаар сарын 28-29-ний өдрүүдэд зохион байгуулагдсан намын даргыг сонгох сонгуулийн үйл явц, О.Цогтгэрэлийг Ардчилсан намын даргаар сонгосон, намын даргын сонгуулийг зохион байгуулсан болон сонгуулийн байгууллагын холбогдох шийдвэрүүдийг Ардчилсан намын Үндсэн дүрэмд нийцсэн гэж дүгнэх боломжгүй, уг сонгуулийн үр дүнд Ардчилсан намын даргаар сонгогдсон гэх О.Цогтгэрэлийг улсын бүртгэлд бүртгүүлэхээр гаргасан итгэмжлэгдсэн төлөөлөгч Б.Ган-Очирын “Бүртгэлийн мэдээлэлд өөрчлөлт оруулах тухай” хүсэлтийг хангах үндэслэлгүй гэж нийт шүүгчийн хуралдаанаас дүгнэжээ.

Мөн дээд шүүхэд М.Тулгатыг АН-ын даргаар бүртгүүлэх хүсэлт одоогоор байхгүй байна.

Эргэн сануулахад АН-ынхан  Онц их хурлаас гаргасан шийдвэр, дүрэм болон О.Цогтгэрэлийг намын даргаараа Улсын Дээд шүүхэд бүртгүүлэхээр 2021 оны арваннэгдүгээр сарын 10-ны өдөр хандсан. Уг хуралд АН-ын анхан болон дунд шатны байгууллага буюу 330 сум, есөн дүүргийн төлөөлөл оролцож шинэ удирдлагаараа О.Цогтгэрэлийг ёсчлон баталсан. Харин М.Тулгатыг АН-ын дэд даргаар ажиллахыг урьж байсан юм. Энэхүү урилгыг М.Тулгат даргатай АН-ынхан хүлээж аваагүй агаад тус намын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.Өнөрбаяр тэргүүтэй, АН-д шинэчлэл хийх хэрэгтэйг онцолж байсан.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХахаХаха
12
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.126.90.137

Нэг намын дарангуйлал мандтугай

Avatar

УВС ХҮН 2021-12-20 192.82.76.194

ЦОГТГЭРЭЛ ЭЭ? ЧАМД ӨӨРИЙН ГЭСЭН ТОЛГОЙ БАЙНА УУ? ХЭНИЙ ДААЛГАВАРААР ИНГЭЖ МАНГАРТАЖ, ТҮМНИЙ ЭЛЭГ ДООГ, ШИВШИГ БОЛЖ ЯВНАА? ЧИНИЙ ЭНЭ НАМЫН ДАРГА БОЛОХ ГЭСЭН ХИЙРХЭЛ ЧИНЬ ӨМНӨӨС УВСЧУУД БИД ИЧИЖ ҮХЭХ НЭЭ, ОДОО БОЛЬЖ ҮЗ, АН ГЭЖ БАЙГАА БОЛ ЧАМГҮЙГЭЭР УЧРАА ОЛОХ БИЗ. МӨРӨӨРӨӨ ИХ ХУРЛЫН ҮҮРЭГТ АЖЛАА ХИЙХИЙГ БОД.

Avatar

Зочин 2021-12-20 59.153.115.179

Ардчилсан улс болж жүжиг тавьж Зээл тусламж авдгыг болиулах хэрэгтэй, Нэг намын дарангуйлалын дэглэмтэй Хойд Солонгос шиг болсныг зарлах нь зүйтэй, Алийн болгон худлаа жүжиг тавих вэ

Avatar

Зочин 2021-12-20 66.181.186.26

Дээд шүүх бүртгэх ямар ч боломжгүй Зөв шийдсэн байна.Өөрснөө дотроо учраа олох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-20 122.201.22.187

Увсыг бүү давараа

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

О.Цогтгэрэл АН-аас сонгогдсон биз дээ? Одоо хар, УИХ-ын танхимд юу ч ярихгүй байгаа биз дээ? АН-ын тэр бүлэгт бүр ясны коммунистууд сууж байна хараад байгаарай. МАН-аас илүү зүүний. Бейсен, Адьшаа гэнэ үү? Бүр харах царайны цуст коммунист. Туваан бүр tuvaan.mn гээд өөртөө сайт байгуулчихаж. Гэмгүй чарайлчихаад овоо муу н**ш юмаа.

Avatar

Лорд 2021-12-20 64.119.18.52

Жонхуу ялагдаж л байвал болоо. Тэмүүжнийг дарга болго! Тэгээд хүчирхэг бол! Жонхуу, Зика вирус, Ялтанхуяг, Баянголын далайн дээрэмчин гэх мэтийн юмнуудаа намаасаа хөө!

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

Монгол улс ардчилсан үндсэн хуультай. Энэ бол ардчилалыг хамгаалахын тулд юу ч хийж болно гэсэн утга илэрхийлнэ. Ардчилсан хууль чанга байхгүй бол муусайн коммунистууд давраад байгаа юм. Коммунистуудыг 42 онд Баруун Европт НАТО хүчээр нухчин дарж байсан юм. Одоо Монголд коммунист лалруудыг хүч хэрэглэж дарахад болохгүй юм байхгүй.

Avatar

Өөлд 5 2021-12-20 202.55.188.108

Цус урсгах хүслээрээ түр татгалзаарай.. гэж захиа.сайн юм биш шүү.

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

Монгол улсын ардчилсан хуулийг завхруулсны төлөө. О.Цогтгэрэл, Ц.Туваан нарт 50 жилийн хорих ялыг оноох ёстой.

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

О.Цогтгэрэл, Ц.Туваан нар шоронд орох ёстой хүмүүс. 5 биш 50 жил хоригдох ёстой хүмүүс.

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.21.107.87

ЛУ. ГАНТӨМӨРИЙГ ХАЯ….

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.21.107.87

БҮРТГЭХГҮЙ БАЙГАА НЬ ЗӨВ ШҮҮ ДЭЭ..АН ЛУЙВАРЧДААСАА САЛМААР БАЙНАШТЭЭ..ЭНЭ ЦОГТГЭРЭЛИЙН АРД ДОРЛИГЖАВ ИНЭЭГЭЭД ЗОГСОЖ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭЭ…

Avatar

Зочин 2021-12-20 213.87.89.113

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-20 107.77.227.59

Тулгатыг Дэмжиж байна !
АМЕРИК Дэлхийн Ардчилал эрх чолооний орон.Гэхдээ цатгалан сэтгэл амар диваажин биш ээ!! Улс ямар байх нь улс ундэстний элит буюу Удирдагчдын Хэрэг!! Авилгал хээл хахууль Луйвар хулгай,албан тушаалын наймаа Хуйвалдан Мафиози арга Байна уу ? Ажил уйлс Шударга менеджеруудын сайн засаглал байна уу Эрх ЧОЛООТЭЙ ш дээ !

Avatar

Зочин 2021-12-20 59.153.114.72

Archaagui yum daa

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

Маргааныг эцэслэж чаддаггүй, хууль ёсны талд эрхийг нь өгчихөж чаддаггүй ийм эргүү шүүхтэй байснаас байгаагүй нь дээр.

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

Тэгсэн дээд шүүх нь мэдэн будилж "Юу вэ? Юун хоёр дарга вэ? Наадхаа цэгцлээд ир" гэх шиг.

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

Нам даргаа сонгох болоход дэргэд нь бас нэг дарга сонгоод дээд шүүхэд зэрэгцэж өгч энэ тэр. Энэ аргыг МАН-д бас хэрэглэж үзэх хэрэгтэй юм байна.

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

Үүнийг "Цогтгэрэл-дэх" эсвэл "Туваан-дах" гэж нэрлээд түүхийн хичээлд заах хэрэгтэй. Нам самрах ийм арга байдаг гэж.

Avatar

Зочин 2021-12-20 66.181.161.37

Ардчилсан намын гишүүд намаасаа гараад шинэ АН байгуулчих

Avatar

зочин 2021-12-20 59.153.115.179

Ардчилсан намаас сонгогдсон их хуралд сонгогодсон гишүүд олон улсад зарлах хэрэгтэй, Эхлээд Солонгос улсын элчинд , Тэгээд Япон, Америк, Европын холбоонд захидал бичих хэрэгтэй

Avatar

зочин 2021-12-20 59.153.115.179

Тэмцэх л үлджээ, Хамгийн гол эь олон улсад зарлах хэрэгтэй, Нэг намын дарангуйлал тогтсоныг зарлах хэрэгтэй, Зээл тусламжыг бүгдийг зогсоох хэрэгтэй, Ардчилсан улсын дүр эсгэж Валютын сан, Дэлхийн банкнаас зээл авдгыг болиулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

О.Цогтгэрэлийн замаар монголчууд амьдраад байхаар яаж энэ Монгол улс хөгжих юм бэ? Шударга үнэний үлгэр жишээ болж байх ёстой хүн хүчиндэж намын дарга болно гэнэ үү? Үүнийг О.Цогтгэрэлдэх гэж нэрлэх хэрэгтэй. Ийм нэр томъёо бий болгож хүүхэд багачуудад сэрэмжлүүлэх нь зөв.

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

О.Цогтгэрэл гэх нөхөр Тэсо компаниа яг л ийм луйврын аргаар томруулсан байх. Бүр нэг булхай луйвраар асуул шийдээд сурчихсан. Одоо бүр шүүхийг луйврдах гэж оролдлоо. Даварсан гэж үүнийг л хэлэх байх.

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.179.26.71

Мэдээж шт. Хуурамч тамга тэмдэгтэй луйварчныг хэн бүртгэх юм? Адилхан луйварчин л бүртгэх байх.

Avatar

Өөрчлөлтийг Өөрөөсөө Эхлүүлцгээе Монголчуудаа ‼️ 2021-12-20 202.126.88.228

МОНГОЛЧУУД "ХААНААСАА ХААЛГАЧ ХҮРТЛЭЭ ОНЦЫН "ЗОРИЛГОГҮЙ", ТӨЛӨВЛӨГӨӨГҮЙН" ДЭЭР БҮХ ЮМАНД "СЭТГЭЛ ХӨДЛӨЛӨӨР"Л ХАНДДАГ АЖИЛ, АМЬДРАЛ НЬ ХАМАГ ЗОВЛОНГИЙН ШАЛТГААН НЬ БИЛЭЭ Л ‼️
ХҮН БҮХЭН БУСДЫГАА ШҮҮМЖЛЭНЭ, ӨӨРӨӨ ЮУ Ч ХИЙХГҮЙ МӨРТӨӨ…..ӨӨРИЙГӨӨ ӨӨГҮЙ ӨНДӨГ АРИУН ГЭГЭЭНТЭН ГЭЖ ЭНДҮҮРНЭ……

Avatar

иргэд 2021-12-20 66.181.191.86

дорлигжавын дүү цогтгэрэлийн ар шилэн хүзүүнд юу булцайгаад бгам бэ ха ха

Avatar

зочин 2021-12-20 64.119.24.224

манай нам маш зөв ажиллаж байна. адчилсан намыг устгах нь манай намын туйлын зорилго байх ёстой. Дэлхийн тэргүүлэх манай 2 хөрш нэг том намтай байгаа тулдаа ийм хүчирхэг байгаа юм. ардчилсан нам байснаар 2 хөршийн тусламж дэмжлэг буурч манай улсын хөгжилд асар их хохирол авч ирж байна. намын даргыг бүртгэхгүй 2024 он хүртэл явснаар АН удирдлагаггүй болж сонгуульд орох боломж нь хаагдаж дахин төр барих эрхгүй болж гишүүд нь цөхрөөд ажилтай болохын тулд манай намд элсэж эхлэх ёстой

Avatar

Зочин 2021-12-20 103.229.122.54

ШҮҮХИЙГ СҮ.БАТБОЛД ЗАХИРЧ БАЙГАА НЬ ШЕЗ-ИЙН ДАРГА СОНГОХ ЯВЦААР ИЛЧЛЭГДСЭН. ТЭДНЭЭС ЮҮ Ч ХҮЛЭЭГЭЭД НЭМЭРГҮЙ. Сү.БАТБОЛДЫН БӨГСНИЙ АЛЧУУР ШҮҮХ ХЭРЭГГҮЙ…

Avatar

Зочин 2021-12-20 64.119.17.92

Лу Гантөмөрийг генсек болгохоор яаж бүртгэхийн

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.126.89.29

Нохойн баас шиг шүүхтэй улс дампуурч Хужаадаа дагаар орох болж

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.126.94.99

Одоо болиочээ, Дээд шуух тармаар юмаа!!!

Avatar

Зочин 2021-12-20 64.119.19.76

Тулгатыг бүртгэх шаардлагаггүй. Угаасаа АН-ын дарга шүү!

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.55.188.89

Тайван амгалан байцгаа. Ноёнд уламжилж асуудлыг шийднэ:

Avatar

Зочин 2021-12-20 66.181.161.64

Алцаганачих юм аа хэдэн авилгачин бирдүүд!!!

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: АН нэгдэж чадахгүй баыгаагийн цаад учир 2021-12-20 66.181.186.26

Нийгмийн баялгаас ахиухан хүртэхийн тулд төрд эрх мэдэл олж авах ёстой. ТӨРД ЭРХ МЭДЭЛ ОЛЖ АВАХЫН ТУЛД НАМД ЭРХ МЭДЭЛ ОЛЖ АВАХ ЁСТОЙ.Ийм учраас л АН НЭГ УДИРДЛАГАТАЙ, НЭГ ТАМГАТА болж чадахгүй байгаа юм шүү дээ. ХЭРЭВ ҮЗЭЛ БАРИМТЛАЛ ДЭЭРЭЭ НЭГДДЭГ, УЛС ОРНОО ХӨГЖҮҮЛЭХ ДЭЭРЭЭ НЭГДДЭГ БАЙСАНСАН БОЛ АН ХОЁР ТОЛГОЙТОЙ ИНГЭЭД БАЙГААД БАЙХ ЁЧСГҮЙ ЮМ.

Avatar

зочин 2021-12-20 202.179.24.209

тулгатыг бүртгэсэн юм уу, бүрэн мэдээлэл өгөөч

Avatar

Зочин 2021-12-20 202.9.41.139

Бусдаас буруугаа хайдаг нөхөд одоо хэнийг буруутайд тооцож муулах болдоо

Avatar

irgen 2021-12-20 202.9.40.25

Za odoo bas MAN burguulsengui geed l tenegtej uguh baihdaa?

Avatar

Zochin 2021-12-20 103.212.116.213

Jenco yalaad bgaamuu. bid ch orosiin koloni boloh in de

Avatar

Зочин 2021-12-20 192.82.87.39

женко ялагдаад байна

Avatar

Зочин 2021-12-20 59.153.113.213

женко ялагдаад байгаа юм уу.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж