Хөгжлийн банкинд аудитын шалгалт хийнэ | News.MN

Хөгжлийн банкинд аудитын шалгалт хийнэ

Хөгжлийн банкинд аудитын шалгалт хийнэ

Хөгжлийн банкинд аудитын шалгалт хийнэ

Хөгжлийн банк энэ оны нэгдүгээр сараас хойш нэг ч зээл олгоогүй. Тус банкны нийт зээлийн үлдэгдэл гурван их наяд төгрөг байгаагаас нэг их наяд төгрөг нь чанаргүй зээл болжээ.

УИХ-ын Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдаанаар Төрийн аудитын байгууллагын ирэх жил хийх ажлуудыг баталсан. Үүнд Хөгжлийн банкинд хийх аудитын шалгалт багтсан байна.

Сангийн сайд С.Жавхлан өмнө нь Хөгжлийн банкны олгосон зээлүүдээс нэг их наяд нь чанаргүй зээл болсон талаар мэдээлсэн. Тэрбээр "Хөгжлийн банк татан буугдах хэмжээнд хүрч болзошгүй учраас Монголбанк тус банкинд хяналт шалгалт хийж байна. Төсвөөс томоохон зээлийг санхүүжүүлэх боломжгүй тул Хөгжлийн банкийг байгуулсан.

Одоогийн балансаар тус банк үйл ажиллагаа явуулах боломжгүй гэсэн үг. Хөгжлийн банкийг цаашид экспорт, импортын чиг баримжаатайгаар түлхүү хөгжүүлнэ. Учир нь Монгол Улсад худалдааны санхүүжилт дутагдалтай байна. Ингэхдээ Хөгжлийн банкны тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулахгүй. Гэхдээ банкны дүрэмд нэмэлт өөрчлөлт оруулна" гэсэн билээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-18 66.181.180.232

Төр засгийн ажиллуулж буй банк нэг иймэрхүү. МАН угаасаа банк ажиллуулах бус дампууруулахдаа сайн л даа.

Avatar

Зочин 2021-12-18 213.87.160.89

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-18 64.119.22.173

МАН ын дуракууд тончихсон доо. Пицда аль эрт нам дагадаг байж

Avatar

Зочин 2021-12-18 202.179.24.48

Энэ цагт шалгалтын чанар алдагдаж шалгалт биш болсон байх

Avatar

Зочин 2021-12-18 66.181.180.232

Төрийн аудит бус, хөндлөнгийн аудит оруулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-18 103.229.122.11

Төвбанкнаас бусад бүх арилжааны банк байдаг. Гэтэл 100% төрийн өмчтэй арилжааны банк гэж юу байсан юм бэ?? Угаас төрийн өмч гэж хэний ч биш эзэнгүй өмчийг хэлдэг!! Эрх баригчид төрийн өмчийг "-ард түмний өмч" гэж иргэдийг хүүхэд мэт хууран мэхэлдэг! Үнэн хэрэгтээ төрийн өмчийг эрх мэдэлтнүүд л дураар идэж ууж баяждаг юм! Тийм ч учраас "Эрдэнэт"-ийн 49%-ийг төрд булааж авсан нь ард түмэнд хайртайдаа огтон ч биш, гагцхүү өөрсдөө хяналтгүй идэх гэж л тэр!!! Энэ хөгжлийн банк ашигтай ажиллах ямар

Avatar

irgen 2021-12-18 80.233.47.175

AN iin zasgiin ued sain ajillaj olon business bosch, ur ashgaa ogson shtee, MAN iin ideechin uugaachid hogjil avchirch bsan bankiig samraad duusgaj dee

Avatar

Зочин 2021-12-18 202.126.89.192

Tanai magtaad bga AN iin ued garsan buh zeeluud chin odoo chanargui todotgoltoi hugjliin bankiig dampuuruulj bn shde hahah
.

Avatar

zochin 2021-12-18 202.55.183.178

сУМЬЯБАЗАР ДАВГАДОРЖ 2 ИДСЭН НЬ ТОДОРХОЙ ШАЛГАЛТЫГ ХАРИН ЯАЖ АРГАЛАХ БОЛ. ХУУЛЬД ӨӨРЧИЛӨЛТ ОРУУЛАХГҮЙ ДҮРЭМД ӨӨРЧИЛӨЛТ ОРУУЛНА ГЭДГИЙГ САЙН УХАЖ ОЙЛГООРОЙ. ЭНЭ 2 ХУУЛЬ ЗӨРЧӨӨГҮЙ ГЭЖ ЯЛГҮЙ ГАРНА. ДҮРЭМД ӨӨРЧИЛӨЛТ ХИЙСЭНЭЭР ДООД ТУШААЛТАНУУД АЖИЛГҮЙ БОЛНО ӨӨР ЯМАР Ч ХАРИУЦЛАГА ЯРИГДАХГҮЙ. БАТТАЙ ХЭЛЧЬЕ.

Avatar

Зочин 2021-12-18 202.126.88.40

Өрөө төл,хураалга гэж ганц удаа шоудахгүй байгаа юм даа манай попууд.Дандаа өөрийн намынхан нь учраас тэр.Ундармаа сумъяабазар,Эрэл,Алтай констракшн гээд.Бүгд мөнгөө нуугаад дуусаа биз.

Avatar

Зочин 2021-12-18 192.82.77.223

Байгуулагдсан байдалаас нь эхлээд шалга. Идэх завших зориулалтаар ч байгуулагдсан байх магадлалтай.

Avatar

Зочин 2021-12-18 202.126.89.182

Шулуухан идчихсэн байна гэж зарлах хэрэгтэй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж