"Монголд улс төрийн хоригдлын цуваа дуусаагүй юм байна" | News.MN

"Монголд улс төрийн хоригдлын цуваа дуусаагүй юм байна"

"Монголд улс төрийн хоригдлын цуваа дуусаагүй юм байна"

"Монголд улс төрийн хоригдлын цуваа дуусаагүй юм байна"

Хотын дарга асан Э.Бат-Үүлд дөнгөж сая шүүхээс дөрвөн жилийн хорих ял оноолоо. Үүнтэй холбоотойгоор Ардчилсан намын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.Өнөрбаяр байр сууриа илэрхийллээ.

Ч.ӨНӨРБАЯР: ХЭРВЭЭ УЛС ТӨРИЙН ХОРИГДЛЫН ЧИНЬ ЖАГСААЛТ ХЭРЭГТЭЙ БОЛ ДАРААГИЙНХ НЬ БИ БОЛЪЁ

Тэрбээр Монгол Улсад улс төрийн хоригдол дуусах болоогүй юм байна. Улс төрийн хоригдлын жагсаалт цаашаа үргэлжлэх юм байна гэж харж байна. Мөн одоогийн эрх баригч нар төрд байгаа цагт хүний эрхийг хамгаалдаг тогтолцоо худлаа болж. Шүүх бол ардчилал, эрх чөлөөний баталгаа байдаг. Гэтэл одоо үзэл санаа, бодлого ярьсан хүмүүсийг улс төрийн зорилгоор хэлмэгдүүлдэг байдал үргэлжилж байна. Уг нь энэ буруу тогтолцоог төгсгөл болсон гэж бодож байсан чинь харамсалтай нь үгүй байж. Нөгөө талаараа Э.Бат-Үүл гэж хүн бол Монголын ардчиллын бэлгэ тэмдэг болсон хүн. Түүнд ял оноосныг цаагуураа Монгол Улсын ардчилалд заналхийлж байна гэж ойлголоо.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Onoch 2021-12-16 66.181.161.122

Монголын шүүх ч гэж зайлуул. Наадуул чинь гаргана гэвэл гаргана

Avatar

Зочин 2021-12-16 66.181.180.233

Энэ нөхрийн өмхий амнаас үнэн бөгөөд өөдтэй юм гарахгүй. Ямар ч гэсэн Монголын шүүх улстөрч олигархиудын нөлөөнөөс салж эхэлжээ гэсэн горьдлого төрж байна

Avatar

Зочин 2021-12-16 66.181.183.231

Чи Энхбаярыг элбэгдоржийн заавраар хэлмэгдүүлж цувааг эхлүүлсэн биздэ. Энхбаяр жинхэнэ улс төрийн хоригдол бсн шүү. Өнөрбаяр монголд ийм юм ярих хамгийн эрхгүй хүн. Шоронд хүн хэлмэгдүүлснийхээ төлөө хоригдох ёстой

Avatar

БИ 2021-12-16 202.70.44.46

энэ нөхрийг Алтанхуяг нь дүүжлэх болохоор жагсаалтад орох азгүй л дээ, яанаа

Avatar

АРДЧИЛАЛ НЭР ХУЛГАЙ ЛУЙВАРЫН ХАЛХАВЧ БИШ 2021-12-16 64.119.19.75

ЛУЙВАР ХУЛГАЙГААР ГАРШСАН АН -ЫН АЖЛЫГ ШАЛГАХААР ЗОВХОН ХУЛГАЙ ЛУЙВАР Л ГАРНА ООР ХИЙСЭН ЮМ БАЙХГУЙ ЮМ ЧИНЬ ШУУХИЙН ШИЙДВЭР Ч АДИЛХАН ГАРЧ БАЙНА АН БАС АРДЧИЛАЛ НЭРИЙГ ХУЛГАЙЛЖ ХАР ХЭРГЭЭ ХАЛХАВЧЛАХ ГЭЖ ХААЛТ БОЛГОЖ ИХ АШИГЛАХ ЮМ ДАА ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИДЫГ ШИЙТГЭСНЭЭР АРДЧИЛАЛ ХАРИН ЦЭВЭРЛЭГДЭНЭЭ

Avatar

Зочин 2021-12-16 202.55.188.98

С.Баяр Монголын Оюу-толгойг Америк дах 10 хаус, оффшор дах хэдэн сая доллараар худалдчаад хэд хоног сувилалд "хоригдож" байгаад цэвэрхээн мултарсан юм чинь тэрэнтэй харьцуулахад 9-хен тэрбум тегрег + 5.5-хан тэрбум тегрег юм чинь тэгж байгаад тэнсэн болоод замхрах биз дээ

Avatar

Харин ч шүүх шударга болж байна 2021-12-16 66.181.170.73

Шүүх шударга болж ард, дарга гэлтгүй бүгд хэрэг хийсэн бол ялаа авдаг боллоо. Шударга шүүхтэй болж байгаадаа байяртай байна. Дараа дараагийн хулгайч дарга нарт сануулга боллоо.

Avatar

Onoch 2021-12-16 202.126.88.236

Ай мэдэхгүй, дараагийн шатанд хөнгөлөөл хөнгөлөөл тэгээд тэнсээд гарах биздээ. Гарч ирээд хэлмэндсэн гээд.

Avatar

Зочин 2021-12-16 66.181.189.198

Чи зүгээр очоод суучих. Битгий олон юм яриад бай.

Avatar

Зочин 2021-12-16 202.9.40.240

Буруутай хүнээ хамгаалаад байхаар хэнд хууль үйлчлэх вэ шударга байцгаая

Avatar

Лорд 2021-12-16 64.119.18.52

Ардчилсан нам өөрсдөө дотроо хагараад өөрсдийгөө булшилчихсан шүү дээ! Өөрсдийнхөө лидерүүдийг яаж намнаж эхэллээ! Буухиа нь Бат-Үүлээр үргэлжилж байна. Намаа авар! Ардчилалаа авар! Чадах уу??? Одоо ч хэцүү дээ. Өөрсдөө олигтойхон байгаагүй учраас бусдын идэш болж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-12-16 98.193.13.144

ene p***a EBE-tei niilj mahnii mashinaa ajilluulsan daa.

Avatar

Зочин 2021-12-16 128.131.61.162

Chi hutsalgui duugui l baij bai. Chamaar dutahgui ni oilgomjtoi.

Avatar

Зочин 2021-12-16 213.87.155.224

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-16 203.91.115.49

Донгос. Халзан Ганболдын хажууд Бат-Үүл бол эрүүгийн элемент. Цаг нь болсон.

Avatar

Зочин 2021-12-16 71.196.204.28

Гэрэлчулууныг яагаад шийтгээгүй вэ. Шүүхийхэн бас л хахууль авсан хэрэг үү. Хамгийн их авилага авсан хүн бол гэрэлчулуун. Өмч хувьчлалын үед идэж уусан банк байгуулж дампууруулж олон түмний мөнгийг залгисан. Ардчилал нэрийн дор авилга хууль бус үйл ажиллагааг цэцэглүүлэн хөгжүүлсэн луйварчин зүгээр л зугаалж байх юм

Avatar

Зочин 2021-12-16 64.119.24.188

Хууль бус зүйл хийсэн хэнбугай ч хариуцлага хүлээх ёстой.

Avatar

бат 2021-12-16 192.82.64.147

чи энхбаярыг баривчилахад ямар тайлбар хийж байснаа санаач малаа, улс төрийн анхны хоригдол чинь тэр байсан юм

Avatar

Зочин 2021-12-16 66.181.189.102

Ardchilal gesen aris numursun hulgaichid end tendgui , duuren Avilgachdiig unuudur shuusen bolood margaash shorongoos gargadag jishig togtsoon

Avatar

Итгэлт Эрдэний эхнэр дээр үсрэх гээд бна ...Галсан баян чадалтай хүн хүссэнээ л хийнэ шүү дээ гэж хэлдэг дээ 2021-12-16 202.126.88.237

Вовка шаана л гэсэн бол шаана даа гэдэг шиг манай АН-ынхан гаргана гэсэн бол гаргана доо. Шүүх яахавдээ, Баяр, Баярцогт, Энхсайхан бүгдийг л гаргасан биздээ. Хаянхярваа, Нийгмийн даатгалын 340 тэрбумыг идчихээл зүгээр л байж л бна..Баатар маана гарнаа. Тэр хүүгийнхээ хэргийг үүрсэн. Яахав, юун төлөө Баатар билээ. Ард нь асаалттай Авилгачдын Нам жагсаж байхад. Чадалтай Бяртай улс хийнэ гэснээ л хийнэ.

Avatar

Зочин 2021-12-16 122.201.24.199

Хуульч хүн гэхэд арай л буруу яриад байнаа

Avatar

зочин 2021-12-16 124.158.64.133

өнөрбаяргэж ямар хуульч байхавдээ АТГ-тЭлбэгдорж байрлуулаад баахан хүнийг хэлмэгдүүлж шоронд хорьсон.Амарбат Өнөрбаяр хоёр Элбэгдоржийн бөгсийг долоож боожгойг хөхсөөр яваад хэдэн бор төгрөгтэй болж авсан.шоронд ороход бэлэнгэж сая мэдэгдлээ идсэн,уусан,гэмгүй хүмүүсийг хорьсон тамалсан яргалсан гээд хэргүүд нь ил болсон үүнийгээ өөрөө мэдчихээд шоронд шомбойход бэлтгэлтэй байгаа гэдгээ илэрхийлсэн Одоо хүссэн газарт нь аваачиж хийх хэрэгтэй.

Avatar

Onoch 2021-12-16 202.126.88.237

МАН=Монголын Авилгачдын Нам, АН=Авилгачдын нам. МАНАН=Монголын Аивлгачдын Нэгдсэн Авилгачдын Нам

Avatar

Зочин 2021-12-16 103.212.118.107

Өнөр үгээ олж хуцаач гэм буруутайг нь шүүх битгий хэл.хоаирсон хүмүүс нь зөндөө хэлээд байна.Газраа алдсан тэр олон хүнийг яах гэж байна.Энэ залуугийнхаар бол баатар цолтой нь илүү эрх эдлэхнээ. Юуны чинь ардчилалын бэлэгдэл байдаг юм үгээ олж хуцаарай.

Avatar

иргэн 2021-12-16 202.179.25.137

Намаа аятайхан авч явж чадахгүй Өвөр хоорондоо Эрх мэдэл Албан тушаалын төлөө Намаа үгүй хийх дээрээ тулж байж юун Ардчилал энэ тэр, МАН АН-ынхан Та нар Улс орон Ард иргэдээ ямар болгосноо хар, Улс орон Өранд баригдсан, Ард иргэд нь Ядуурч , Орон гэрээс нь Хуурч мэхэлж гаргаж Орон гэргүй болгож байна , Энэ чинь Гэмт хэрэг биш юмуу, Ийм Ардчилал байдагийн юмуу,

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-12-16 66.181.178.113

АТГ-ын тамгын газрын дарга байхдаа энэ пяздук Тарвагдоржийн даалгавраар мөн ч олон хүнийг шоронд хийхийн хийж, айлган сүрдүүлж, дарамталж байж одоо болох лээр битгий худлаа гуцаад бай…

Avatar

Зочин 2021-12-16 192.82.69.105

Чи л улс төрийн хоригдлын цувааг эхлүүлээ биз дээ, тарваганы салтааны үс ээ?

Avatar

Бат-Үүл ч гэсэн гарна.. АН гаргана гэдгээ зарлачлаа 2021-12-16 202.126.88.237

За энд сүржигнээд яахавдээ, Баярцогтыг дээд шүүхийн 2 шүүгч өргөдөл бичээл хэргийг нь Прокурорт дахин шалгуулахаар буцаагаад тэр прокурор нь хэрэгсэхгүй болгоол гаргачиж байсан. 3 шатны шүүхээр явсан хэрэг гарахаа болохоор гардаг л юм билээ. Баяр ч гэсэн хэргийг нь тусгаарлалаа гэж бгаал гаргаж л бсан. Энхсайханыг АН бүлэг ЕӨК-д хандаал гаргасан.

Avatar

Onoch 2021-12-16 202.126.88.237

Аль нэг үатанд тэр гарна. Монголын систем яаж ажилдагийг тэр мэднэ. Хүү нь хөөрхий мэдэхгүй. Тэр угаасаа л гарна. Та нар энд уйлалдаад хэрэггүй. Гарахаа хүрэхээр дээд шүүх шийдсэн хэрэг хүртэл гарчихдаг л юм билээ. Зардал л гарна.

Avatar

Onoch 2021-12-16 202.126.88.237

Баяраа гээд өмгөөлөгч байдгийн. Тэр гаргана гэсэн хүнээ гаргадаг гэсэн. Баабар ард нь зохицуулдаг гэсэн. Манан анхаарна. Санаа зоволтгүй дээ. Баатар маань гарнаа.

Avatar

зочин 2021-12-16 103.140.11.127

Зөв шүүгээрэй дээ. Хардах олон зүйл бий болов уу.

Avatar

зочин 2021-12-16 202.9.46.13

төр ба ард түмний өмчийг хулгайлж луйвардаж хувьдаа завшсан хулгайч луйварчин хүн яахаараа улс төрийн хоригдол болдог юм бэ. Хуульч та тайлбарлаж өгнө үү. АН-ын хүмүүс болохоороо л улс төрийнх болдог уу. хулгай луйвраа ардчиллаар хаахгүй шүү

Avatar

СОНГОГЧ 2021-12-16 202.9.46.239

гэмт хэрэг хийгээд шийтгэгдсэн болгоныг улс төрийн хоригдол болгодогоо АН хэзээ зогсоох юм бэ???? Энэ чинь гэмт хэргийг өөгшүүлж бга хэрэг биш үү??? одоо оюутолгойгоос болж, Монгол улсад их хэмжээний хохирол учруулсан АН, МАН- ын нэлээд хэдэн хүн хэрэгт татагдах бх. тэгхлээр тэднийг бас л улс төрийн хоригдол болгох уу??? !!!!!

Avatar

СОНГОГЧ 2021-12-16 202.9.46.239

гэмт хэрэг хийгээд шийтгүүлсэн болгоныг "улс төрийн хоригдол" болгон асуудлыг буруу тийш нь дэвэргэдэгээ АН болимоор юм………. одоо Оюутолгойгоос болж, эх орондоо асар их хохирол учруулсан АН, МАН -н нэлээд хэдэн нөхдүүд хойноос нь явах байх шүү….тэднийг бас "улс төрийн хоригдол" болгон дэвэргэх үү!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-16 202.9.40.47

Ардчилал ярьж хуурдаг амьтдыг одоо монголчууд мэддэг болсон.90 он руугаа жов жов, ардчилагч гэх худалч амьтад!

Avatar

Зочин 2021-12-16 150.129.143.185

Ганцхан Э.Бат-Үүл биш л олон эрх мэдэл бүхий улс төрчид гэр бүл хамаатан садангаа хэтэрхий их төрийн албанд шургуулсанд асуудал оршино

Avatar

Onoch 2021-12-16 202.126.88.237

Бушийн хүү Буш ерөнхийлөгч. Клинтоны эхнэр Хидлари ЕӨК-д өрсөлддөг. Энд дүрэм зөрчигдөхгүй. Улс төрийн алба болно. Харин төрийн алба болохгүй. Дэд сайд болно. Газрын дарга, төрийн нарийн болохгүй.

Avatar

Onoch 2021-12-16 202.126.88.237

Ардчилал хууль зөрчиж, иргэдийг орон гэргүй болгодог юм бна. Ардчилал гэмт хэрэг хийвэл ял авч болохгүй юм бна. Бидэнд ийм ардчилал хэрэг бна уу. Гэмт хэрэг гээд монголын шүүх өгөхөөр улс төрийн хэлмэгдүүлэлт гээд ардчилсан нам нь мэдэгдэж бах юм. Ийм ардчилсан нам бх хэрэг бна уу?

Avatar

Зочин 2021-12-16 64.119.20.124

ӨӨРИЙН ЧИНЬ ЭБЭТЭЙ НИЙЛЖ БАТАЛСАН ХУУЛИАР ХАРИН Ч БАГА ЯЛ АВЧ ЧИ ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ АЧИГДАХ БОЛНО

Avatar

Зочин 2021-12-16 122.201.24.16

Bat-Uul bol ardchilal

Avatar

Onoch 2021-12-16 202.126.88.237

Ийм ардчилал бх хэрэг бна уу?

Avatar

иргэн 2021-12-16 192.82.77.15

Батүүл бол ардчилал.

Avatar

Onoch 2021-12-16 202.126.88.237

Энэ яахавдээ сураагүй биш дараагийн шатны шүүх дээр гараад ирнэ биз. Угаасаа л тэгдэг биздээ.

Avatar

Хүүгийнхээ өмнөөс 2021-12-16 66.181.185.171

Хэрэг хийсэн бол суухаас яахав. Гэхдээ энэ удаад Бат-Үүл хүүгийнхээ хэргийг үүрчих шиг боллоо.

Avatar

Дорж 2021-12-16 66.181.190.89

Чи тэртэй тэргүй Элбэгээтэйгээ цуг явна

Avatar

Зочин 2021-12-16 192.82.82.96

Хүний мууд дурлацгаах юм.Эргээд өөрсөдөд чинь ирэх бий дээ.Шүүхээс ял өгсөн .Давхар дахиад яллачих юм.

Avatar

Зочин 2021-12-16 66.181.161.115

Шуналаа дарж чадсан бол Батүүлээр хэн оролдох вэ, Шунал таныг шулам болгосон тул ялаа эдлэх нь зөв буй заа, шүүх маань одоо л нэг зөв тийшээ явж эхлэх шив

Avatar

Зочин 2021-12-16 66.181.185.118

Миеэгийн хүүхдээс бага юм хийж их юм идсэн гэж бодохгүй байна.УБ хот хамгийн их өөрчлөгдсөн жилүүд шүү!

Avatar

zochin 2021-12-16 192.82.75.203

Sain duraar n suulga.

Avatar

а 2021-12-16 66.181.187.93

Уг нь энэ хотыг өөд нь татах гэж оролдсон ганц хотын дарга ш дэ,

Avatar

зочин 2021-12-16 192.82.69.216

Ч.ӨНӨРБАЯР: ХЭРВЭЭ УЛС ТӨРИЙН ХОРИГДЛЫН ЧИНЬ ЖАГСААЛТ ХЭРЭГТЭЙ БОЛ ДАРААГИЙНХ НЬ БИ БОЛЪЁ…
Яараад яахав дээ, чиний дээлээ нөмрөх цаг удахгүй

Avatar

Зочин 2021-12-16 103.229.122.11

1937 оны шинэ хувилбар амилж эхэллээ!!! Харанхуй масс аль ч цаг үед аливаа нядалгааг сайшааж улайнд дурладаг араншинтай учраас ямар ч сайн хүнийг сайтар харлуулж байгаад нядлахад масс хөөрч баярлан угтдаг юм!!! Тэр ч байтугай аавыг нь, ахыг нь, хүүг "эсэргүү" гээд буудахад төрийн минь сүлд гээд залбираад суудаг нигууртай!! Одоо энэ мэдээг үзээд харанхуй массын эд эс болох шавжнууд ура хашгираад уухайлаад эхэлнэ дээ, харж л байгаарай та нар??!!

Avatar

Зочин 2021-12-16 59.153.114.153

АРЛЧИЛСАН НАМЫНХАН "АРДЧИЛАЛ" НЭРЭЭР ХАЛХАВЧ ХИЙЖ ЯМАР ИХ ИДЭЖ УУСАН БИЛЭЭ ДЭЭ. ЯМАР ИХ НҮГЭЛ ҮЙЛДСЭН БИЛЭЭ ДЭЭ. ЭЦЭСТЭЭ ГОР НЬ ГАРЧ БАЙГАА НЬ ЭНЭ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-12-16 122.201.21.138

"МОНГОЛД УЛС ТӨРИЙН ХОРИГДЛЫН ЦУВАА ДУУСААГҮЙ ЮМ БАЙНА" ch geh shig. Odoo medej baogaa mal uu?? Medej av mahan tolgoituud aa!

Avatar

зочин 2021-12-16 64.119.24.224

энэ бол цэвэр улс төрийн сэдэлтэй ял өгчээ. магадгүй оросуудад долигонож Путинтай уулзахаас өмнө ялыг нь оноо, би уулзахдаа илтгэнэ гэж хүрэлсүх үүрэг өгсөн байх л даа.. Манд өөрийнх нь нямдорж, сугар, эрчим хүчний зоригт, бадамжунай, су, сү батболдууд, хотын захирагч билэгт, МИАтын хоролсүрэн эх орноо зардаг хүрэлбаатар гээд хулгайч нар зөндөө байгаа. эд нар зүрээг л яваад байх үү. тийм юм байхгүй байлгүй. шүүх нь намын даалгавраар ажиллаж эхэлвэл ард түмэн өөрсдөө шүүж шийтгэж болох байлгүй

Avatar

Зочин 2021-12-16 71.191.175.143

Албан тушаалын гэмт хэрэгнүүд болохоор хэлмэгдлээ , өвдлөө хавдлаа гэдэг үлгэр одоо дүүссаан хө. Удахгүй дарга гэдэг нь хариуцлага гэдгийг ойлгцгоох болно.

Avatar

Зочин 2021-12-16 192.82.82.26

Улс төр хамаагүй албан тушаалаа ашиглаж улсыг , хүмүүсыг хохироосонд нь ял өгч бна

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-16 202.126.89.189

ТАРВАГАНДОРЖИЙН ЦАВИНЫ ҮС ИХ ХУЦАЖ БАЙНАА !

Avatar

чогсом 2021-12-16 124.158.64.133

Элбэгдоржийн гэрт хоног өнжин байдаг байсныг нь хүмүүс авгайтай хардаж ойлгодог байсан нь биш юм байж.Элбэгээгийн цавинд хамраа шургуулчихаад точиг зааранд нь донтоод согтоод унтдаг н**ш байсан юм байна лдаа.Зоригийн аллагын асуудлаар ял авах хүний нэг нь Өнөрбаяр мөнөөс мөн.Ему светит 20 лет тюремного заключения.

Avatar

Зочин 2021-12-16 66.181.161.120

Хэрэг эзнээ голдоггүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж