Путин, Ши Жиньпин нар маргааш Украины талаар ярилцана | News.MN

Путин, Ши Жиньпин нар маргааш Украины талаар ярилцана

Путин, Ши Жиньпин нар маргааш Украины талаар ярилцана

Путин, Ши Жиньпин нар маргааш Украины талаар ярилцана

ОХУ-ын ерөнхийлөгч Владимр Путин болон Хятадын төрийн тэргүүн Ши Жиньпин нар маргааш онлайн хэлбэрээр уулзана. Уулзалтын үеэр олон улсын байдал болон Украины талаар хэлэлцэнэ.

"Ерөнхийлөгч Ши Жиньпин Бээжингийн цагаар арванхоёрдугаар сарын 15-нд ерөнхийлөгч Путинтэй цахим дээд хэмжээний уулзалт хийнэ. Хоёр улсын төрийн тэргүүн нар энэ жил  хоёр орны харилцаа, хамтын ажиллагааны үр дүнг дүгнэж, ирэх оны  дээд түвшний үйл ажиллагааны загварыг гаргаж, мөн олон улсын болон бүс нутгийн гол асуудлуудын талаар санал бодлоо солилцоно" гэж Хятадын ГХЯ-ны хэвлэлийн төлөөлөгч Ван Вэнбин мэдэгдэв.

Путин, Байден нар өнгөрсөн долоо хоногт хоёр цаг гаруй хугацаанд цахим хэлбэрээр ярилцсан бөгөөд Украин руу ямар нэгэн байдлаар халдахгүй байхыг Байден сануулжээ.

ЭХ СУРВАЛЖ : THE HILL

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хятад ч Крымийг ил дэмжиж чадахгүй 2021-12-14 112.72.9.126

Олон улсын хууль НҮБ ын дүрмийг Гитлэрнэс хойш ингэж зөрчсөн явдал гараагүй учир

Avatar

xylgaichid Programaar,texnik,texnlogi,ebdej,myydyylj,colij, XYNII BIZNEST OPOJG 2021-12-14 132.194.33.142

Xylgaich darangyilagch ,os bapij bairnaas xuuj gyilagch lyylax sanaatai,xylgaich shaxaj baigaa boloxoos uup xen ch bish, xyatad yaxab,xiidgee xiine, zasaglyylj?

Avatar

Зочин 2021-12-14 213.87.130.103

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

РАВДАН 2021-12-14 66.181.161.48

РАВДАН ГАНГ НЬ ОРОС ХЯТАДЫГ МУУЛАГСДАД НЭГ САНАЛ ТАВЬЖ БАЙНА. ТА НАР ЭЗЭНТЭЙ Л БИШ ЮМ ТЭР САЙЛААД МАГТААД БАЙГАА АМЕРИК БАРУУНДАА ШААРДЛАГА ТАВИАД НЭГ ҮЗ ДЭЭ! РАВДАН ГАНГ НЬ ОРОСЫН ИХ УДИРДАГЧ ПУТИНД ХАНДСАН ШИГ НЭГ ҮЗ ДЭЭ! ТЭГВЭЛ ТА НАРЫГ МОНГОЛЫН ТӨЛӨӨ ГЭДЭГТ ЧИНЬ ИТГЭЕ!

Avatar

Зочин 2021-12-14 103.26.193.80

Түүх бичихиин тулд уншаарай ? Оросд ихэнх нэр заагдаж тува энэ тэр чинь өөрсдөө дагаар орсон шүү дээ ! Монголчууд эх нутгаа л хайралмаар хөгжүүлмээр л тэгж байж л оршин тогтоно доо ? Өнөөдөр 12-13 зуун биш шүү ? Нэг мундаг нөхдүүд томроцгоох юм ? Явах явна биз дээ ! Гадна очоод нэг хар ажилчин ш дээ ?

Avatar

Зочин 2021-12-14 202.179.27.164

3-Н ТУЙЛ БУЙ. ОРОС ХЯТАДЫН ЯГ ДУНД НЬ МОНГОЛ ГЭЖ НЭГ ХЭЦҮҮХЭН УЛС БАЙНА. ОРОС ХЯТАД НЬ ДЭЭРЭЛХЭЭД БАЙХ. ЭНЭ ХОЁРТОО САЙМШИРЧ ГОМДООД Ч НЭМЭР БАЙДАГГҮЙ. АНУ ЯПОН ГЭЭД Ч ХОЛДООД ТООГДДОГГҮЙ. ДЭЛХИЙН ХОЁР ТУЙЛЫН НЭГ ТАЛ НЬ НЬ БОЛЖ БУЙ ХЯТАД ОРОСЫН ЯГ ДУНД НЬ ГАНЦААРАА Ч БАЙХДАА ЯАХАВ ДЭЭ. БИД ЯАХ Ч ЁСТОЙ ЮМ. ЯАВАЛ ЭНЭ ХОЁРЫГ АРГАЛААД БАЙЖ БОЛОХ ЮМ. НЭГ ТАЛДАА ДЭЛХИЙ ЕРТӨНЦ АЛАЛЦААД ЭХЭЛБЭЛ ХАРИН МОНГОЛ ИХ ТОМ ХОЖИХ Ч ЮМ ШИГ. ХУДЛАА Л ТӨВИЙГ САХИСАН НЭРТЭЙ ГАНЦААРАА НЭГ ТУЙЛ БОЛООД БАЙЖ БАЙНА ДӨӨ.

Avatar

Ovgon 2021-12-14 64.119.18.6

Соц. лагерь сүйрч Польш Чех, словак, Унгар Румын Болгар Зүүн Герман цааш бүр Балтын гурав, одоо Украйн Молдав Гүрж гээд 100 гаруй сая тэнэгүүд аймшигт Америк, Европын холбоо руу хайр зарлан тэмүүлээд, хамгийн энэрэнгүй өгөөмөр баян Оросоос амь тэмцэн зугтаад буй нь монголчууд биднээс ухаанаар мөн хол дутуу яа, ккк. манай ухаантнууд бол орос ах гээл хэлээ хазаал долийгоод хүчиндүүлж байгаа юм чинь ккк

Avatar

Ovgon 2021-12-14 64.119.18.6

фашист оросын хулгайлсан буриад, байгаль нуур, тува, Енисейн сав газар, Алтайн хязгаар нутаг нийлээд одоогийн монгол улсын газар нутгаас том болдог юм шүү. фашист оросууд 70 жил монголыг колоничлож, манай 40000 өвөг дээдсийг маань хомроглон алж устгасан. харин сүүлийн 30 жил монголыг эдийн засгийн хоригт байлгаж, УЦСтанц гм хөгжлийн бүх том төслийг гацааж, хорлон сүйтгэж өнөөгийн монголын зовлонгийн шалтгаан болоод байна. хэн монголд жинхнээсээ дайсагнаж байгааг бодитоор харж ойлгоцгоо.

Avatar

Зочин 2021-12-14 139.5.216.230

hytad ukrainii tuhai medeh uuuuu

Avatar

Зочин 2021-12-14 202.131.245.243

Мэднэ.

Avatar

зочин 2021-12-14 64.119.18.6

путлер эзэнтэйгээ зөвшилцөх гэж байна.

Avatar

Зочин 2021-12-14 202.179.26.238

Холбоотон биз дээ? Дэлхийд өнөөдөр НАТО, Хятад-Орос гэсэн хоёр туйл бий болсон.

Avatar

Зочин 2021-12-14 202.179.27.164

3-Н ТУЙЛ БУЙ. ОРОС ХЯТАДЫН ЯГ ДУНД НЬ МОНГОЛ ГЭЖ НЭГ ХЭЦҮҮХЭН УЛС БАЙНА. ОРОС ХЯТАД НЬ ДЭЭРЭЛХЭЭД БАЙХ. ЭНЭ ХОЁРТОО САЙМШИРЧ ГОМДООД Ч НЭМЭР БАЙДАГГҮЙ. АНУ ЯПОН ГЭЭД Ч ХОЛДООД ТООГДДОГГҮЙ. ДЭЛХИЙН ХОЁР ТУЙЛЫН НЭГ ТАЛ НЬ НЬ БОЛЖ БУЙ ХЯТАД ОРОСЫН ЯГ ДУНД НЬ ГАНЦААРАА Ч БАЙХДАА ЯАХАВ ДЭЭ. БИД ЯАХ Ч ЁСТОЙ ЮМ. ЯАВАЛ ЭНЭ ХОЁРЫГ АРГАЛААД БАЙЖ БОЛОХ ЮМ. НЭГ ТАЛДАА ДЭЛХИЙ ЕРТӨНЦ АЛАЛЦААД ЭХЭЛБЭЛ ХАРИН МОНГОЛ ИХ ТОМ ХОЖИХ Ч ЮМ ШИГ.

Avatar

Зочин 2021-12-14 139.5.217.116

МОСКВА БЭЭЖИНГЭЭС АСУУДАГ БОЛЖЭЭ ХӨӨРХИЙ,,,,,АСУУХГҮЙ ГЭЭД Ч ЯАХАВДЭЭ,,,ЭЗЭН НЬ МЭДЭЖ ЭРЭГ НЬ УСАА ХАШДАГ ХОРВОО,,,,ХЯТАДЫН ТҮҮХИЙ ЭДИЙН БААЗ ,,,

Avatar

баяр 2021-12-14 202.131.232.18

Хамтарч барууныхныг айлгаж байгаад тайван, украйны зүүн нутгийг хүчээр авах талаар санал солилцох юм байхаа

Avatar

РАВДАН 2021-12-14 66.181.161.48

ТАЙВАНЬ БОЛОН УКРАЙН АДИЛХАН ЭХ НУТГААСАА ТАСАРСАН ЮМ.

Avatar

molor-erdene philosphoy 2021-12-14 64.119.17.223

uvurmongol buriadiig bas yarij boloh uu

Avatar

зочин 2021-12-14 64.119.18.6

bas tagna tuva, altain hiazgaar nutag bna.

Avatar

РАВДАН 2021-12-14 66.181.161.48

ТА 2-Т ЗӨВЛӨХӨД УХААЛАГ ХҮН ХЭЗЭЭ ХААНА ХЭНЭЭС ЮУГ АСУУХАА МЭДДЭГ БАЙХ ЁСТОЙ ЮМАЛДАА! ГАДААД МЭДЭЭ ГЭДЭГ БОЛ ИХ ГҮРНҮҮДИЙН ГЕОПОЛИТИКИЙН ӨРСӨЛДӨӨНИЙ ТАЛБАР ГЭДГИЙГ САНАЖ ЯВ.

Avatar

Зочин 2021-12-14 111.220.50.43

Укрийг Шитэй ярилцдаг нь яаж байгаам бол?! Нэг л эвгүй юм болох нь дээ!!?? Нэг нь гусна гээл нөгөөдөх нь тааллаараа бол гэсэн утгатай шийдвэр гаргалаа гэж зарлаж шоконд хийх гэж байгаам биш үү??

Avatar

Хаха 2021-12-14 124.158.67.213

х***а даварсаан. Хужаад Украин ямар хамаа байна аа хаха

Avatar