Ченжүүд малчдаас үхрийн махыг 8000 төгрөгөөр авч байна | News.MN

Ченжүүд малчдаас үхрийн махыг 8000 төгрөгөөр авч байна

Ченжүүд малчдаас үхрийн махыг 8000 төгрөгөөр авч байна

Ченжүүд малчдаас үхрийн махыг 8000 төгрөгөөр авч байна

"Малчны лавлах-109" мэдээллийн төвийн мэдээгээр, арванхоёрдугаар сарын 11-ний  байдлаар махны жижиглэнгийн үнэ өсчээ. Махны үнэ ханш тогтворжиж байсан ч хил гаалийн асуудал, мөн махны ил задгай худалдааг хориглосноор үнэ нь өссөөр байгааг иргэд хэлж буй юм. Тухайлбал, үхрийн цул мах килограмм нь 12000-14500 төгрөг, хонь болон ямааны мах 8500-10500 төгрөгийн ханштай байгаа аж. Энэ бол бөөний төвүүдийн махны үнийн статистик. Харин жижиглэнгийн худалдаа болон, хүнсний сүлжээ дэлгүүрээдэд махны үнэ үүнээс 1000-3000 төгрөгөөр илүү худалдаалж буй юм.

Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн төлөөх газраас махны үнэ тогтвортой байгаа тухай мэдээлсэн. Гэвч бодит байдал дээр махны үнэ нэмэгдэж буйд иргэд бухимдаж байна.

Нийслэлийн түүхий эдийн зах "Эмээлт"-д ноолуур кг нь 80-85 мянган төгрөгийн үнэ ханштай байгаа аж. Харин ямааны арьс өлөнтэйгөө 35-42 мянган төгрөг, нэхий мөн өлөнтэйгөө 5000 төгрөг, хонины ноос кг нь 1500-2000 төгрөг, үхрийн шир ширхэг нь 5000-6000 мянган төгрөг, бухын шир 12 мянган төгрөг, адууны шир сүүлтэйгээ ширхэг нь 7000  төгрөгийн үнэ ханштай байна.

"Хүчит шонхор" захад махны үнэ өнөөдрийн байдлаар:

  • Үхрийн ястай мах кг 10000-12000 төгрөг, цул нь 12500-14500 төгрөг,
  • Ямааны ястай мах кг 7500-9000 төгрөг, цул нь 9000-9500 төгрөг,
  • Хонины ястай мах кг нь 8300-9500 төгрөг, цул мах нь 9500-11000 төгрөг,
  • Адууны  мах 9000-9500 төгрөгийн ханштай байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-12 64.119.27.66

Ченж гэж өөрсөдийгөө нэрлээд байгаа энэ шуналын бузар болсон хулгайч(өөр хэлэх муу үг олдохгүй байнаа. х****л урсгалтай бишдээ)уудыг олж устгах юмсан.Яасан барагддаггүй их шунал вэ. Нөгөө эх оронч гээд цээжээ дэлдээд байдаг нөхөд байна уу хөөе…

Avatar

Зочин 2021-12-12 64.119.17.142

Саруул чииь баячуудын зах шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-12-12 64.119.17.142

Ёр нь мах идэхээ болихоос ямар дамяинтэжээх гэж ажииллажбайгаабиш

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.179.24.142

тэгээд саруул зах мэт дээр кило нь 16 мянга гэж

Avatar

Зочин 2021-12-12 103.80.210.183

ченж гэдэг солих гэсэн утгатай англи үгээ болиод яргачин гэдэг монгол хэлээрээ нэрлэ.

Avatar

Батзориг 2021-12-12 202.126.88.214

Махны талаар

Avatar

Батзориг 2021-12-12 202.126.88.214

Яагаад ингэж дандаа худлаа мэдээ тавьдаг юм бэ

Avatar

Зочин 2021-12-12 185.220.101.53

!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.55.191.130

hunsnii ayulgui talaa bodson ch ene mahnii chenj ene terd mah borluulah damlah erhiig tudgelzuuleh ni zuitei

Avatar

Зочин 2021-12-12 103.26.194.167

Америкийн цалин Монголын цалин хэд билээ.Монголд мах 6000 байхад л хангалттай

Avatar

Зочин 2021-12-12 66.181.161.122

Малчин тэгээд яаж амьдрах юм бэ

Avatar

Badarch taxar 2021-12-12 59.153.114.121

Амёрикт нэг хил үхрийн мах 20 доллар байна гэсэн монгол мөнгөөр 50000 төгрөг энэ дэлхий дээр хамгийн хямдхан үхрийн мах монголд зарагдаж байгаа шүү !! Үнэн шүү !! надад худал хэлэх шалтгаан байхгүй !

Avatar

Зочин 2021-12-12 103.80.210.183

муу яргачин битгий донгос. тэр нь тэндээ л байг. монгол бол өөр шүү.

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.21.109.54

Сум баг болгон УБ-т махны жижиглэнгийн дэлгүүр нээгээд ажиллуулбал ченжүүдэд шулуулахгүй дээ.
засгийн газар Сумъяабазарт үүрэг өгөөд , дэлгүүр нээх зөвшөөрөл олгоуул

Avatar

Зочин 2021-12-12 72.196.192.250

70- aad oniig garyal shahuu sum-negdlvvdiin mahnii muhlaguud chuluutei ajilladag baisiimaa. Ter ved mag elbeg hyamd baijee. Odoogiin tur zasag baahan huuli juram gargaj chuluut hudaldaag havchaad chenjvvdiig demjij bna !!!

Avatar

Зочин 2021-12-12 64.119.23.115

ТАТВАР ТӨЛДӨГГҮЙ ЭРТ ТЭТГЭВЭРТ ГАРДАГ ЭРХ МАЛЧИДДАА ДАРЛУУЛААД Л ҮМХ МАХ ОЛЖ ИДЭХ ЗАЯАТАЙ ТӨРСӨН ХОТЫНХОН ХОХЬ НЬ ЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.179.24.122

ТЭГЭЭД МАХНЫ ҮНЭН ДЭЭР МАЛЫН ХӨЛИЙН ТАТВАР ГЭЭД ХЭДЭН ТӨГРӨГ НЭМЭГДВЭЛ БҮР ДИЙЛЭХГҮЙ Л ЮМ БАЙНА Ш ДЭЭ. ТЭГЭЭД ЮУНДАА МАЛЧДААС ТАТВАР АВ ГЭЭД ОРИЛОЛДООД БАЙДЫН. МАЛЫН ТАТВАР НЭМЭГДЛЭЭ МАЛЧИД МАХНЫХАА ҮНИЙГ ДАХИАД НЭМНЭ. ТЭР ТАТВАРЫГ ХЭН ТӨЛӨХ ҮҮ ЭЦСИЙН ХУДАЛДАН АВАГЧ Л ТӨЛНӨ. ТЭГСЭН ХЭРНЭЭ МАЛЧДАА МАЛАА ҮЗЭН ЯДНА ДАЙРНА ДАВШИЛНА. ШҮЛХИЙТЭЙ ГЭЭД НЭГ ХЭСЭГ НЬ АВСТРАЛИАС МАХ ЗАХИЖ ИДЭХИЙН ГЭСЭН ШД. ХИЛ ХААЛТТАЙ ШАХУУ БАЙХАД. ЭНЭ УЛСАД УЧРАА ОЛОХГҮЙ ХУЦАЛДДАГ Ш ААДАГ ГАРУУД ИХ БОЛЖ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-12-12 192.82.87.128

Махны Ченж гэх дамын шулаач нарын гэдэс нь дүүрч шүд нь өвдөж үхэх болоогүй юу? Шүлхий өвчтэй малын мах зараад байгаа юу????????

Avatar

Зочин 2021-12-12 66.181.186.26

ХӨДӨӨГИЙН МАЛЧИД ЧИНЬ ХОТЫН БИДНЭЭС ИЛҮҮ ТООЦООТОЙ, НАЙМААЧИН БОЛСОН. ТЭГЭХЭЭС АРГАГҮЙ. ГАНЦ ОРЛОГО НЬ МАЛ.ГАР УТСАА ГАНЦ ЦОХИОД Л Хүчит шонхор дээр мах ямар үнэтэй баыгааг мэдчихнэ.

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.9.46.33

malchdaas avch bgaa une b,uur hyamd shvv, harin damlaj zarj bgaa une chin uunees ch undur bgaa

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.9.40.209

Бид капитализмыг байгуулж байгаа шүү дээ. Хэрэгцээтэй гээд аваад байвал ченж нар үнээ нэмээд л байна. Авахгүй байвал үнээ бууруулахаас өөр аргагүй. бүх зүйл иргэд та нараас өөрсдөөс чинь хамаарна

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.179.27.141

Малчдын буруугаа чихдэг ченж хогийн сав биш.Зах зээлд хэн нэгэн бүтээгдэхүүнийг цуглуулж зөөж зах зээлд нийлүүлдэг.

Avatar

Зочин 2021-12-12 59.153.114.177

Сая Дундговьд хөдөөний малчин үхэр кг 10000-д бодож өгнө гээд хөдлөхгүй байна. Хүчит шонхороосоо цул мах 14500-аар авсан нь хамаагүй хямд тусахаар бнашүү

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-12-12 66.181.178.113

Хөдөө аж ахуйн яам яагаад ажлаа хийхгүй байна. Ченжүүдэд дарлуулаад л. Малчдаас шууд хямд үнээр авч, зөрүүг нь нөхөн олговороор төлж, улмаар хэрэглэгчдэд хямд үнээр борлуулах ажлыг улсаас зохион байгуулж чадахгуй байна уу. Эсвэл өөрсдөө махны ченжийн далд бизнес хйидэг тул махны үнийг өндөр байхлах сонирхолтой байна уу. Хүмүүсийг юуч мэдэхгүй тэнэг гээд бодоод байна уу

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.179.27.141

Социализм! Холын аймгууд битгий хэл хот тойрсон х***а буриадууд хотондоо бэлтгэлт тээвэрлэлтийн анхны шаардлага хангахгүй малаа Америкийн дэлгүүрийн үнэнээс өндөр үнэлж байгаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж