Цар тахлын хязгаарлалтаас болж, Вена хотод жагсаал боллоо | News.MN

 Цар тахлын хязгаарлалтаас болж, Вена хотод жагсаал боллоо

 Цар тахлын хязгаарлалтаас болж, Вена хотод жагсаал боллоо

 Цар тахлын хязгаарлалтаас болж, Вена хотод жагсаал боллоо

Австри улсад мөрдөгдөж эхлээд буй цар тахлын тархалтыг зогсоох зорилготой шинэ хязгаарлалтыг эсэргүүцэж Вена хотын хэдэн мянган иргэн Бямба гаригт жагслаа. Уг хязгаарлалтаар иргэн бүр заавал вакцинд хамрагдахыг шаардаж, хэрэв хамрагдаагүй бол гэрээсээ гарахыг хоригложээ.

44 мянга гаруй иргэн оролцсон уг жагсаалд 1400 орчим цагдаагийн ажилтан хяналт тавьж ажиллав.

Жагсаалын үеэр салют ашиглах гэж оролдсон болон амны хаалт зүүх шаардлагыг үл тоомсорлосон гурван хүн баривчлагдсан байна. Хелденплатц талбайгаас эхэлсэн уг жагсаалыг сурвалжилж байсан сэтгүүлчид цасан бөмбөг болон мөсөн дайралтад өртжээ. Мөн нэг сэтгүүлчийн биед халдах дөхсөн байна.

Австрийн хэт барууны үзэлт эрх чөлөөний намын удирдагч Герберт Кикл жагсаалын үеэр хэлэхдээ “Засгийн газар иймэрхүү байдлаар ард иргэдээ залхаан цээрлүүлж байгааг бид ойлгохгүй байна. Эсэргүүцэл цаашид ч үргэлжлэх болно” гэжээ.

Засгийн газрын шийдвэрийг эсэргүүцэж Линц хотод 150 хүн, Клагенфуртад 2500 орчим хүн тус тус жагсчээ. Халдварын тоо өдрөөс өдөрт нэмэгдсээр буй Австри улс баруун Европын хэмжээнд дахин хөл хорио тогтоосон анхны улс болоод байна.

Вена дахь жагсагчид “Албадан вакцинжуулалтад хамрагдахгүй”, “Хүүхдүүдээс минь савраа тат” гэх зэрэг лоозон барьсан байжээ. Нийт 8.9 сая хүн амтай Австри улсын хувьд цар тахал эхэлснээс хойш 1.2 сая тохиолдол бүртгэгдэж, 13 мянган хүн нас бараад байна.

Эх сурвалж: Reuters

М.Наранжаргал

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-12 132.194.33.142

e@Y

Avatar

Ovgon 2021-12-12 192.82.65.103

фашист оросын хулгайлсан буриад, байгаль нуур, тува, Енисейн сав газар, Алтайн хязгаар нутаг нийлээд одоогийн монгол улсын газар нутгаас том болдог юм шүү. фашист оросууд 70 жил монголыг колоничлож, манай 40000 өвөг дээдсийг маань хомроглон алж устгасан. харин сүүлийн 30 жил монголыг эдийн засгийн хоригт байлгаж, УЦС гм хөгжлийн бүх том төслийг гацааж, хорлон сүйтгэж өнөөгийн монголын зовлонгийн шалтгаан болоод байна. хэн монголын газар нутгаас жинхнээсээ булаан эзэлснийг бодитоор харж ойлгоцгоо

Avatar

Ovgon 2021-12-12 192.82.65.103

Сайн уу РАВДААН, би өнөө өглөө чиний бүх комми дээр лайк дарлаа, чи уг нь монголын төлөө гэсэн зүрх сэтгэлтэй юм байна ш дэ. Би чиний бичсэнтэй адил зүйлийн мэддэг бодож явдаг учраас л хүмүүсийг оросын дээрэнгүй үзлийн талаар мэдээсэй гэсэндээ эсэргүү юм бичиж олон амьтантай хэрүүл хийдэг юм, тэрнээс америк, баруунд хайртайдаа биш л дэ. ухамсаргүйгээр оросыг шүтэж, монголын эрх ашгийг орхигдуулах ёсгүй.

Avatar

ylcuun xamgaaltad 2021-12-12 132.194.33.142

news mnylc

Avatar

Зочин 2021-12-12 132.194.33.142

?

Avatar

news.mn 2021-12-12 132.194.33.142

opos

Avatar

[[gadniixniig opyylaxgyi baix]] 2021-12-12 132.194.33.142

MERGEJSEN CANTEXNIKEE xamgaal.yxa?

Avatar

zopiydaap boxiploj, shypshsen talbatza,IXDELGYYR,TZ,NISEXE oiptyylgyi baix 2021-12-12 132.194.33.142

OS500, OLON BOL AULGYI BDL ,ALDAGDANA. your sft first.UBCHNUUPS?
!BUZARLAJ,mungu tsyglyylj INGEJ BALIARTAXGYIE gadniisxniig opyylgyi baix

– yadyyryylj,blokloj,xylgaichaa yabyylj,oiptoj@+# ichgyi,taaptsn1 t
MERGEJSEN XYMYYSIIG UGUXGYI BAIX.
xyn tupulxtung ubchlyylj,bydyylgeer xaldaj,maanaglalaa medexgyi,baliaptla.

Avatar

ysgyi gazar, chinii ys byzaplaj,maanaglajn, yzen yadaj baliapyydtaigaa taapnt 2021-12-12 132.194.33.142

bapun ch baisan baisan mestnde bai.tendee xii.maanaglajy.
bid nap chamaig xiigeegyi,tamlagchid ypbaad lokatp,ylcuun nyyts gadnii yjesd.
zailyyl.xyn alax dyrtai bol BOOVOO xuxyyldeg xynee alkyuy?blrtjn

Avatar

1.cantexnkea,2,shydni ylcuun emleg,operatss ylcuun,opon nytag xyncee,ZTOS 2021-12-12 132.194.33.142

ctants, niitiin teevreeTZ,OC,ON,ylcuun ux cyrgyyliap batalgaajux.
xycheep yzeed,atakalj,xynii xeregt opoltsoj,xashaa,deever evdej? BALIAR BOLGJ
XAANA ch ochdon TAMIINTARXITAI ni 100 jul baidgyi kovudoop gistapdj zysej!
BAINGA BYDYYLEGTJ MAANAGLAX SANAATAI.

Avatar

-ylcuun xamgaaltaap 1 jul xyrtelGADNIIXNiiG OPUULGYI,EBDYYLJ,XOPLN SYITGXS 2021-12-12 132.194.33.142

– nuga ajilchdaap, xeryyl UDUX sanaatai.
-gyilagchdaap PHONE; TVCDELGETSEEP tumbs,#π π π foto FACEBOOKEER XLBJ,
-alxam tytam,yabdg$ £@# concogchoop ulyys xylgailj bolzoshgyi,- texnik txn∆!
don't BROKE, dont CHANJE, CANTEXNIKIIN XAMGAALALT xuux,BARIULAXGYIBX

Avatar

PROGRAMMAAP,ZCLJ1-2 SHUNAJ,VAKSINDJ OUT BOLGOJ,XYNII UYMRU OPJ 2021-12-12 132.194.33.142

XYLEEJ ABAXGYI, BALIAR BOLXOOP,+ BOOVOO BAINGA XUXYYLEED NIGJYLJ
SHUNAXAI,MAANAG XYNII YUM ABAAD CH YANA, BUSAAR DEBJIJ, VAKTSIN XALDAAJ,XYCHILJ YADUURUULJS, ZOPIUDAAR XYNSRYY NI DAIRJ BUZARLAJ,YADUURUULJ, ABSTRALIRUU,EBROPRUU SHUNAJ,GAlZUURJ,
VAKTSINDJ, BUZARLAJ XULGAILXAA BOLIOCHEE.ED NAR NI CH GJ TAARTSN.

Avatar

1.BITII XEREGGYI MEDEELEL BICHIJ TSAG BARAAD BAI, OLON YUM UNSHIXGYI. 2021-12-12 132.194.33.142

TSAGIIN SADAA XIIJ BN, XOLISON OLON, XYNS CH XIIJ CHADGYI BAIJ ZAMBRG
MUNGUGYI BOLJ BAIGA BOL, + MASHINANS GERT AMIDAR GEJ BAIGAA CHINI,
OMOGIiN GOZOILTTOINDV.TOLGOI SETGEL NI XIIDGEE XIINE, ZUZAAN NI XEBEEREE,KAPITALIZTIIG MANGRLAJ TRAMDCHAAD,XYNII SAIXAN UYMAND SHUNJ BAIG NI XYLEEJ ABAXGYI. MUNGUUP ZODOJ, BI CH CHAMAS DUTXGYI YABAAD IRSIIN. IIM GAZRIIN MUXRIIN BLR, OMGIIN DARANGUILAGCHID UJES GUILAGCHIN TSARLJ
GISTAP DIILDEGDXEEREE,OPOSIIN SOTSRUU,ALUURCHINDJDERMJ, USRYSULN
APR TYREESELDES,GI

Avatar

Зочин 2021-12-12 185.220.102.7

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.126.89.143

Европынхон бол иим л мулгуу биеэ тоосон илжигнүүд шдээ,бас америкчууд

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.126.94.99

Улс орнуудад цар тахал дарагдах тувшинд очсон байхад иргэдээ вакцинаар дарамтлаж хорих бол естой арчаагуйн шинж!!!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ОРОСЫН ИХ УДИРДАГЧ ПУТИН ТА КОММУННИСТУУДЫГ ҮЛ ТООДОГ. ХАРИН КОММУННИСТУУД БОЛЬШЁВИКУУДЫН УДИРДАГЧ ЛЕНИН СТАЛИН БРЕЖНЕВ НАРЫГ МОНГОЛЧУУД БИД ХҮНДЭЛДЭГ ЮМ ШҮҮ!

Avatar

molor-erdene philosphoy 2021-12-12 122.201.22.68

ravdaan orosiin ediin zasgiin horig her udahaar yum shig baina.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

УУЧЛААРАЙ БИ БӨӨ БИШ. ТАНЬД ХАРИУЛЖ ЧАДАХГҮЙ НЬ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-12-12 77.163.225.47

Хахаха гоё хэлсэн. Угаасаа ану нурж яваа төр

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ОРОСЫН ИХ УДИРДАГЧ ПУТИН ТА ҮНЭНЧ ХОЛБООТОН МОНГОЛЫГОО ИНГЭЖ ХОХИРООЖ БОЛОХГҮЙ! ТАНЬД МЭДЭЭЛЭЛ ЯНЗ БҮРИЙН СУВГААР ОЧИЖ Л БАЙГАА. ХҮН УНШААД ШООЛОХ Л БИЗ. ГЭХДЭЭ РАВДАН МИНИЙ КОММИ БОЛ ДАРГЫН БИШ АРДЫН СЭТГЭЛ ЮМ ШҮҮ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

30–ХАН ЖИЛИЙН ХУГАЦААНД МОНГОЛЧУУД БИДНИЙГ ТӨЛӨӨЛСӨН ДАРГА НАРАА ЯАХАА БИД ӨӨРСДӨӨ ШИЙДНЭ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ХЯТАДЫН ИХ УДИРДАГЧ ШИ ЖИН ПЭН МОНГОЛЫН ПАРЛАМЕНТ ДЭЭР МОНГОЛЧУУДЫН ШИНЭ ҮЕИЙН УРАН ЗОХИОЛЫГ ҮНДЭСЛЭГЧ ХОХЬ ТАЙЖ ДАШДОРЖИЙН НАЦАГДОРЖИЙН МИНИЙ НУТАГ ШҮЛГИЙГ УНШИЖ БАЙСАН ЮМ ШҮҮ! ХЭНИЙ НУТАГ ВЭ? БИД ТЭНЭГ БИШЭЭ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ХАРИН ОРОСЫН ИХ УДИРДАГЧ ПУТИН ТА ХӨРӨНГӨӨ ОРУУЛ! ТАНЬД ХУДАЛ МЭДЭЭЛЭЛ ӨГДӨГ АЗИЗОВОО МОНГОЛООС АВ.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ЭГИЙН ГОЛД УЦС БАРИУЛНА. ФРАНЦЫН КОМПАНИУД МОНГОЛД УРАН БАЯЖУУЛНА. МОНГОЛЫН ЗЭСИЙГ ХЯТАДАД ЗАРНА. МОНГОЛЫН ДЦС-УУДЫН ЭРЧИМ ХҮЧИЙГ ХЯТАД УЛСАД ЗАРНА. МОНГОЛД АТОМЫН НАР САЛХИНЫ ЦАХИЛГААН СТАНЦУУД БАРИГДНА. ЭНЭ МИНИЙ МӨРӨӨДӨЛ.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ЗХУ БНХАУ 2 ХООРОНДОО НУУЦ ГЭРЭЭГ ГОРБАЧЕВЫН ЗАСАГЛАЛЫН ҮЕД БАЙГУУЛСАН БАЙДАГ ЮМ. МОНГОЛЫН ТУХАЙД . 50 ЖИЛИЙН ХУГАЦААТАЙ ГЭРЭЭ! ОДОО ЭНЭ ГЭРЭЭНИЙ ХУГАЦАА ТАЛДАА ОРЖ БАЙНА. НЭГЭНТ МОНГОЛЫГ АЛЬ НЬ Ч АВЧ ЧАДАХГҮЙГЭЭС ХОЙШ ӨӨРСДИЙГӨӨ Ч ХОХИРООХГҮЙА ТУЛД АНХНЫ АЛХМУУДАА ХИЙЖ ЭХЭЛСЭН. ЭНЭ НЬ ХИЙ ДАМЖУУЛАХ ХООЛОЙН ТӨСӨЛ ЮМ. ДАРААГИЙНХ НЬ ОРОС ХЯТАДЫГ ХОЛБОСОН ХУРДНЫ ЗАМ БОЛОН ТӨМӨР ЗАМЫН ТӨСЛҮҮД ЮМ.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

БИ КАРЛ МАРКС ФРИДРИХ ЭНГЕЛЬСИЙГ ШҮТДЭГ. КОММУННИСТУУДЫГ ХҮНДЭЛДЭГ. ГЭХДЭЭ БУСДЫГ ӨӨР ШИГЭЭ БАЙХЫГ ШААРДАХГҮЙ. БИ АМЕРИК БАРУУН ХЯТАД ОРОСЫГ АЛИЙГ НЬ МОНГОЛЧУУДААСАА ИЛҮҮД ҮЗЭХГҮЙ! ТҮҮХЭНД ТЭД Ч БИД Ч ҮҮРГЭЭ БИЕЛҮҮЛСЭН. ХАРИН ИРЭЭДҮЙГЭЭ БИД ӨӨРСДӨӨ СОНГОХ ЭРХТЭЙ! ТИЙМ ЭРХИЙН ТӨЛӨӨ ХУУЛЬ ГЭЖ БАЙДАГ.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

МОНГОЛ ХҮНИЙГ ТЭНЭГ ГЭЖ БИТГИЙ БОД. БИД ТА НАРТАЙ Л АДИЛХАН. БИД ХЭР ХЭМЖЭЭГЭЭ МЭДНЭ.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

НАДАД АЛДАХ ЮМ БАЙХГҮЙ! НАДАД МИНИЙ ҮР ХҮҮХЭД АЧ ЗЭЭ АХ ДҮҮ ХАМААТАН САДАН МОНГОЛ ҮНДЭСТЭНИЙ Л ЭРХ АШИГ Л ЭРХЭМ. НАДАД ТЭР АРДЧИЛАЛ ХҮНИЙ ЭРХ ОРОС АМЕРИК ХЯТАД БАЙГАЛЬ ОРЧИН ДЭЛХИЙН ДУЛААРАЛ ТҮЙ Ч ХАМААГҮЙ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ЯАГААД МОНГОЛ ДАХЬ ОРОСЫН ЭЛЧИНГҮҮД ТУШААЛ БУУРСАН БЭ? ЕРДӨӨ Л АЛТ УРАН ЗЭСИЙН ОРДУУДЫГ АЛДСАН УЧРААС ТУШААЛ БУУРСАН. ХАРИН ХЯТАД ХЭЛТЭЙ АЗИЗОВ АСУУДЛЫГ ХЯТАДТАЙ ХАРИЛЦАН ОЙЛГОЛЦООД ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГАА ЗОХИЦУУЛЖ БАЙГАА УЧРААС АЛБАН АЖЛААДАА ТОГТООД БАЙГАА ЮМ.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ИХ ГҮРНҮҮДИЙН УДИРДАГЧ НАР ҮЗЭЛ СУРТЛААС ҮЛ ХАМААРАН ИМПЕРИЙН ЭРХ АШГАА УРЬДЧИЛАН ХАРЖ ГЭРЭЭ ХИЙДЭГ. ЯАГААД МОНГОЛД УЦС БАРИУЛАХГҮЙ МӨРТЛӨӨ БЭЭЖИНГ ГАЗААР ХАНГАХ ХИЙН ХООЛОЙ БАРИХ ГЭЖ БАЙНА? АМЕРИК БАРУУНЫХАН АРДЧИЛАЛД МОНГОЛД ХАЙРТАЙ УЧРААС ОЮУ-ТОЛГОЙ ТӨСӨЛ ХИЙСЭН ЮМ БИШ? БНХАУ-Г АМЕРИКЧУУД БАРУУНЫХАН БОСГОСОН. ХАРИН МОНГОЛЧУУД БИДЭНД ҮНДЭСТЭНИЙ ЭРХ АШИГ ГЭЖ БАЙХ ЁСТОЙ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ХАРИН МОНГОЛООС ГАРСАН ОРОСЫН ЦЭРГИЙН АНГИУД ОЙ МОДОНД ЦАСАН ДУНД МАЙХАН ПАЛАТКАНД БАЙСАН. ШУУД ТУШААЛААР ГАРСАН. МАШ ИХ ОРГОЛТ МАШ ИХ ЗЭВСЭГТ ДЭЭРЭМ ГАРСАН. ҮҮНИЙ ТӨЛӨӨ ОРОСЫН БУРИАДУУД МОНГОЛД МАШ ДУРГҮЙ. ЯАГААД ИЙМ БОЛСОН БЭ? МАНАЙ АРДЧИЛАГЧ НАРЫН ЖАГСААЛААС АЙСАН ГЭЖ ҮҮ? ҮГҮЙ ЮМАА! ЗХУ БНХАУ НАРЫН ХИЙСЭН ГЭРЭЭНИЙ ДАГУУ БҮС НУТАГТ ҮЙМЭЭН САМУУН ҮҮСГЭХГҮЙ ГЭСЭН ЗААЛТЫН ДАГУУ ТЭГЖ ТҮРГЭН АВСАН ЮМ. ИЙМ НӨХЦӨЛИЙГ МОНГОЛ ДАХЬ ПОЛЬШИЙН ЭЛЧИН САЙДЫН ХАЛХАВЧИН ДОР АМЕРИКИЙН 2-ХОН АЖИЛТАН ХИЙСЭН.

Avatar

Зочин 2021-12-12 66.181.178.113

Чи эм тангаа уусан уу

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ЯАСАН ЮМ ШИГ БАЙНА?

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ЗҮҮН ГЕРМАНААС ОРОС ЦЭРГҮҮДИЙГ ГАРГАХЫН ТУЛД БАРУУН ГЕРМАНЫХАН ОРОСЫН НУТАГТ ЦЭРГИЙН ХУАРАН ОФИЦЕРУУДЫН ОРОН СУУЦЫГ НЬ БАРЬЖ ӨГСНИЙ ДАРАА Л ОРОС ЦЭРГҮҮД ГЕРМАНААС ГАРСАН ЮМ ШҮҮ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

БИ МОНГОЛ ДАХЬ ОРОСЫН ЦЭРГИЙН УДИРДАГЧ МИЗУНЫГ МЭДДЭГ ЮМ ШҮҮ. ТОСГОНЫ САЙХАН ӨВӨӨ БАЙСАН. АДЬЮТАНТУУД НЬ ЯМААГ НЬ МАЛЛААД Л. МААХУУР ТОЛГОЙН АРД ШҮҮ ДЭЭ!. АФГАНЫ ДАЙНД ОРСОН ШАРХАДСАН ОРОС ЦЭРЭГ ОФИЦЕРУУД МОНГОЛД ИРЖ ТАЙВШИРДАГ БАЙСАН ЮМ ШҮҮ. ЗАРИМ НЬ Ч ШАРХАА ДААЛГҮЙ ОРОС ЭМНЭЛЭГТ НАС БАРЖ Л БАЙСАН. ЗҮҮН 4 ЗАМ ДАХ ШАР ТООСГОН БАРИЛГА Л ДАА.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ОЮУ-ТОЛГОЙ БОЛ МОНГОЛД ЭДИЙН ЗАСГИЙН ХУВЬД МАШ АШИГГҮЙ ТӨСӨЛ. ОРОСЫН ХЯТАДЫН ХАМАР ДОРООС НЬ БАРУУНЫХАН СУГА ТАТААД АВЧИХСАН ТӨСӨЛ. МОНГОЛЫН 3 САЯ ИРГЭН АМЬДРАХ ЭРХТЭЙ! ГАЗАР НУТГАА БИД ХӨЛС ЦУСААРАА ОЛЖ АВСАН. БИД ХЭНЭЭС Ч БЭЛЭГ АВААГҮЙ! БИД ЯДУУ Ч ГЭСЭН НЭРТЭЙ ТӨРТЭЙ ТҮҮХТЭЙ АРД ТҮМЭН!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

МИНИЙ ДОТООД ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛ ГЭЖ БАЙДАГ. НАДАД БАС ЭРХ АШИГ ГЭЖ БАЙДАГ. ОРОСЫН ИХ УДИРДАГЧИД МОНГОЛЫН ГАНЦ УЦС МЕЛОЧЬ Л БИЗ. МОНГЛЫН ЭРХ АШИГ БОЛ ЭГИЙН ГОЛЫН УЦС ЮМ. ХЭРВЭЭ ГОРБАЧЕВЫН ҮЕД ЗХУ-Н БНХАУ-ТАЙ ХИЙСЭН НУУЦ ГЭРЭЭНД НЬ ХАРШЛАХГҮЙ БОЛ ГАНЦ УЦС БАРИУЛЧИХААЧ ДЭЭ. ТЭР ГЭРЭЭГ ЧИНЬ РАВДАН БИ ГАДАРЛААД Л БАЙНА. ОРОСООС Ч ХЯТАДААС Ч СТРАТЕГИЙН ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХИЙХГҮЙ ГЭСЭН ЗААЛТТАЙ ШД! ТЭГСЭН МӨРТЛӨӨ 2 ХӨРШ МААНЬ МОНГОЛД ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХИЙХ МАШ ИХ ХҮСЭЛТЭЙ ШД!

Avatar

Зочин 2021-12-12 192.82.91.188

Байгаль орчинд муу нөлөөтэй , байгаль нуурт аюул учруулхуйц Эгийн голын цахилгаан станцын асуудлыг одоо ярьж сүржигнэхээ больмоор юм..Оросын тал үүнийг хэзээ ч зөвшөөрөхгүй.Бид ОХУ-тай харилцаа хурцатгах хэрэггүй.. Харин өөр ашигтай хувилбарууд олох хэрэгтэй..Байгальд харш нөлөөгүй цахилгааны эх үүсвэрийг илүүд анхаармаар юм. Дэлхий нийт үүн рүү явж байгаа биз дээ. .Эсвэл тэр усан цахилгаан барих тэр хөрөнгөөрөө дулааны цахилгаан станц нэмж барь л даа.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

МОНГОЛЧУУДЫН ҮНДЭСТЭНИЙ ЭРХ АШИГ ГЭЖ БАЙХ ЁСТОЙ! УС ХУРИМТЛУУЛАХ МУУ БИШ! УГААС ЦЭВЭР ТУНГАЛАГ УНДНЫ УС БАЙГАЛ НУУР АНГАР МӨРНӨӨР ДАМЖИН ХОЙД МӨСӨН ДАЛАЙН ДАВСТАЙ УСАНД ОЧИЖ БАЙГАА. ХАЙРАН БИШ ГЭЖҮҮ?

Avatar

Зочин 2021-12-12 192.82.91.188

Ковидын аюулт халдвараас иргэдээ хамгаалж вакцин тарих ,дархлаа сайжруулах тун хийх,хардвараас хамгаалах дэг журам мөрдүүлэх нь хүний эрх зөрчсөн тийм айлтай хортой үйл явдал юм уу.Цар тахал газар сайгүй дэлгэрч,хүмүүс өвдөж зовж,үхэл хагацалд учирч байх нь тийм сайхан явдал юм уу. Дүр эсгэсэн ардчилагчид ,европын хэт барууны харгис үзэлт, дураараа танхайрагч, дэг журамгүй,өөрсөд шигээ үл бүтэх этгээдүүдийн бурангуй үйлдлийг монголд бага сурталчил.Хэнд ч хэрэггүй зөвхөн хор болох зүйл.

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

ХҮН ТӨРӨЛХТӨН ТҮҮХЭНДЭЭ ЭНЭ БАЙТУГАЙЛ ӨВЧИН ТАХАЛ ДАЙН ДАЖИН ҮЗСЭН ЮМ. МОНГОЛЧУУД Ч ҮҮНЭЭС ТОЙРООГҮЙ. БИДЭНД ЭРХ АШИГ БАЙХ ЁСТОЙ. БИД ҮҮНИЙГЭЭ ЗАСГИЙН СТАТИСТИК 1900 ҮХЛЭЭР ТӨЛЖ БАЙНА!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

БИ ХЭЗЭЭ Ч ХЭНЭЭС Ч МӨНГӨ ЗАХИАЛГА АВЧ КОММИ БИЧИЖ БАЙГААГҮЙ. БИ ӨӨРИЙН ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛ БАС ДЭЭР НЬ АДЫН ХОРЛОЛООР КОММИ БИЧДЭГ БАЙСАН. БИ ӨӨРИЙН ГЭДСЭЭ ТЭЖЭЭХ АРХИА УУХ МӨНГӨӨ ОЛДОГ ЖООХОН БИЗНЕСТЭЙ ХҮН. ГЭТЭЛ ЯМАР Ч УТГА АЛГА. БИ ЦААШДАА ЭНЭ ХЭВЭЭРЭЭ ЯВБАЛ ЧӨТГӨР БОЛОХ БАЙХ. БИ ТИЙМ БОЛМООРГҮЙ БАЙНА. БИ ХҮНТЭЙ ИНЭЭЖ ХҮНД ТУСАЛЖ ХИЙСЭНДЭЭ БАЯРЛАЖ АМЬДАРМААР БАЙНА. БИ ЖИЖИГХЭН ХҮН Л ДЭЭ!

Avatar

РАВДАН 2021-12-12 66.181.161.48

БИ Ч ГЭСЭН АЦДААНК ХЭ ХЭ ЭМГЭН ШИМНУУСГА БООРЦОГ БОЛДООГОО ӨРӨВДДӨГ ТЭДЭНД БИ Л ИЙМ МУУ НЭР ӨГСӨН. ТЭД Ч ГЭСЭН ХҮН ШҮҮ ДЭЭ. ТЭД ӨӨРИЙН ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛТЭЙ БАЙСНЫХ НЬ ТӨЛӨӨ БИ ТЭДНИЙГ ГУТААЖ ДОРОМЖИЛЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ!

Avatar

Зочин 2021-12-12 202.55.191.130

zvgeer ho bi bas oilgoj bnaa zovlong chin bi ch bas hurliiz erliizeer duudaj shanxi muj ruu gaa zailaarai gej ih haraadag hvn l dee..hvnii garal vvsel hamaagui l dee gantshan mongoloo geh setgel baival ch hvn ch dee. daanch ene muu tsus hatgaad baidag yumuu omon zvgiin shar moron davsan sanaa gargaj orosiig muulij hyatadiig dalduur magtaj barag lorosuud hyatadaas salgaj haysand oshirohson hvmvvs yum daa… yaj mongoljood garalaa martahgui hvmvs l dee..

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж