ШЕЗ-ийн дарга Д.Зүмбэрэллхам шүүхийн шинэчлэлд цэг тавих уу? | News.MN

ШЕЗ-ийн дарга Д.Зүмбэрэллхам шүүхийн шинэчлэлд цэг тавих уу?

ШЕЗ-ийн дарга Д.Зүмбэрэллхам шүүхийн шинэчлэлд цэг тавих уу?

ШЕЗ-ийн дарга Д.Зүмбэрэллхам шүүхийн шинэчлэлд цэг тавих уу?

Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн даргаар өчигдөр (2021.12.10) Д.Зүмбэрэллхамыг томилсон асуудал улс төрийн төдийгүй хуулийнхны анхаарлын төвд байна. Түүнийг ШЕЗ-ийн шүүгч бус гишүүнээр томилох асуудлыг хэлэлцэх үеэр Хууль зүйн сайд Х.Нямбаатар, Ш.Раднаасэд, Б.Энхбаяр нарын гишүүд эсэргүүцсэн билээ. Тэд ШЕЗ-ийн шүүгч бус гишүүнд Д.Зүмбэрэллхамыг томилбол шүүхийн шинэчлэлийн зарчмыг нурааж, "цэг тавина" гэдгийг ч анхааруулж байсан юм.

Тухайлбал, Ш.Раднаасэд гишүүн нээлттэй сонсголын үеэр Д.Зүмбэрэллхамд хандан “Таныг хүний хувьд мэдэж байна. ШЕЗ-д оръё гэж бодоогүй байх. Ямар нэгэн хатгаас явсан байх. Танаас хүсэх нэг юм байна Та ШЕЗ-ийн дарга болно гэж битгий өрсөлдөөрэй” гэж захиж байв. Харамсалтай нь,  Ш.Раднаасэд гишүүний үг үнэний ортой байжээ. Нүд ирмэхийн зуур ШЕЗ-ийн даргаар түүнийг томилсон нь эрх баригчдын эртний тохироо байсныг ч  үгүйсгэхгүй.

Өчигдөр болсон Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн анхдугаар хуралдааны дэгийн төслийг баталснаас гадна тус зөвлөлийн даргыг сонгох асуудлыг хэлэлцэж, Ерөнхий зөвлөлийн даргад гишүүн Д.Зүмбэрэллхам, гишүүн Б.Ундрах, гишүүн А.Насандэлгэр, гишүүн Н.Баасанжав нар нэр дэвшин өрсөлдсөн. Ийнхүү нууц санал хураалт явуулж, нэр дэвшигчид хоёр удаа санал тэнцсэн тул санал хураалтыг гурав дахь удаа зохион байгуулж, Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн 12 дахь даргаар Д.Зүмбэрэллхамыг сонгосон нь энэ юм. Өөрөөр хэлбэл, Н.Энхбаярын хүслийг ийнхүү эрх баригчид "гүйцээж" өглөө гэсэн хардлага ч байна.

Товч намтар:

Дорждамбын Зүмбэрэллхам

Боловсрол

1979-1984 онд ОХУ-д Мөрдөн байцаагчийн дээд сургууль, эрх зүйч /бакалавр/,

2001 онд МУИС-ийн Хууль зүйн сургууль, Хууль зүйн ухааны докторын зэрэг тус тус хамгаалсан.

Ажлын туршлага

1984-1992 онд Өмнөговь аймаг болон Мөрдөн байцаах газар, Мөрдөн байцаах газрын Октябрь дүүрэгт мөрдөн байцаагч, мөрдөн байцаах тасгийн дарга,

1992-2006 онд Цагдаагийн дээд сургууль, Цагдаагийн академид багш, арга зүйч, хичээлийн эрхлэгч, дэд захирал, тэргүүн дэд захирал,

1999-2002 онд Хуульчдыг давтан сургах төвийн багш,

2006-2008 онд Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн хуулийн бодлогын зөвлөх,

2008-2013 онд Төрийн албаны зөвлөлийн дарга,

2013-2017 онд Элчин сайд,

2018-2019 онд УИХ-ын Тамгын газарт ТББХ-ны зөвлөх, ахлах зөвлөх,

2019-2021 онд Төрийн албаны зөвлөлийн гишүүн,

2021 оны арванхоёрдугаар сарын 9-ний өдрөөс Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн даргаар тус тус ажиллаж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-10 107.115.243.50

Зөвлөлтийн ДЯЯ-ны школтой хүн ШҮҮХИЙН ШИНЭТГЭЛИЙГ хийж чадах уу?

Avatar

Зочин 2021-12-10 185.220.101.145

****** Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Zochin 2021-12-10 64.119.23.97

Төрийн алба бөөн авилга, маапаан, завхрал, пиззда лаллар гэж н**ш, хэлэх муу үг алга

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: Хүний өөдөөс эгц хараад ярих нүүргүй хүмүүс энэ хүнийг шүүмжлэх ёс суртахууны эрхгүй 2021-12-10 66.181.186.26

Наад ЗҮМБЭРЭЭЛХАМ чинь нам дагаж давхиад байгаагүй, улс төрийн хувьд төвийг сахиж ажиллах чадвартай, ноён нуруутай хүн. Ёс зүйтэй, ийм хүн хүний өөдөөс эгц хараад ярьчих нэр хүндтэй байдаг юм. Одоо ажлаа л сайн хийх хэрэгтэй.Юуны өмнө шүүгч нарынхаа ажиллах нөхцөлийг сайжруулахын тулд байрны асуудлыг нь сайн хөөцөлдөх хэрэгтэй.УИХ-ын гишүүд чинь Зонховт мөнгө гаргадаг мөртлөө шүүхэд хөрөнгө гаргахгүй байгаа юм.Шүүгч нарыг оюутан байхаас нь дадлагажуулж бэлтгэвэл ЯСНЫ ШҮҮГЧТЭЙ болно доо.

Avatar

Зочин 2021-12-10 64.119.27.237

Зөв хүнээ сонгожээ. Бусад нь хийж чадахгүй ээ, ялангуяа х*******н э****з Б.Ундрах бүр хэрэггүй, үргэлж хэл ам, авилгалын асуудалд холбогддог, ямар учраас ШЕЗ-ийн гишүүнээр сонгогдсоныг ойлгохгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-12-10 202.21.124.131

ТАЗ-ийн дарга хууль зөрчин энэхүү албан тушаалд зүтгэж байгаа нь ТАЗ-ын жинхэн мөн чанар ил болгов!!!!

Avatar

ШҮҮҮХИЙН ШИНЭЧЛЭЛ ЧИНЬ ЭНЭ ҮҮ ТЭ 2021-12-10 202.179.27.141

ЁСТООООЙЙЙ СӨНӨЦӨРСИЙМ БОЛЛОО.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-10 202.21.126.30

ЗҮМБЭРЭЛЛХАМЫГ ЭХНИЙ ЖИЛ ШЕЗ-ИЙГ ЗӨВ ТӨЛӨВШҮҮЛЭХЭД МЭДЛЭГ, ТУРШЛАГА НЬ ХЭРЭГТЭЙ ГЭЖ БУСАД ГИШҮҮД НЬ ҮЗЭЖ СОНГОСОН БАЙХАА.НЭГ Л ЖИЛИЙН ХУГАЦААТАЙ ЮМ, БУСАД ГИШҮҮД НЬ ХАР ПИАР ХИЙЛГЭЛГҮЙ ДАРАА ЖИЛ ӨРСӨЛДӨӨД БОЛООЧ. УГАА ШИНЭ ГИШҮҮД ДОТИОР ЗҮМБЭЭГИЙН ДАЙНЫ ХҮН БАЙХГҮЙ ЮИ ЧИНЬ

Avatar

Зочин 2021-12-10 202.126.90.122

Энэ өвөө гэртээ ач зээгээ хараад сууж баймаар юм шигээ

Avatar

Зочин 2021-12-10 103.11.192.133

Удахгүй Энхбаярын авгай Цолмон элчин сайдаар томилогдох гээд хүлээж байгаа юм байна. Намбарын Энхбаяр өөрийн намыг хэрхэн үнэ хүргэж зарсан түүх дуусах болоогүй л байна даа. Н.Энхбаяр өөрөө шадар сайдын суудалд заларах талаар Хүүктэй уулзсан тухай ордонд нэг цуу үг нисээд эхэлсэн шүү. Нямдорж шээсээ гоожуулаад л яваа байх даа. шоронд ороход нь оролцсон нөхөд бүгд л жийрхээд байгаа сурагтай

Avatar

Иргэн 2021-12-10 202.179.24.108

5 нь шүүгч байсан хүмүүс сонгогдоо биз дээ, Өөрсдөдөө дүгнэлт хийх хэрэгтэй дээ . Ер нь аль ч цаг үед иймэрхүү үр дүнг үзүүлдэг байсан. Хэвээрээ л юм байна

Avatar

Зочин 2021-12-10 202.9.40.209

Бусдын заавраар биш өөрийнхөө толгойгоор л яваарай даа. Мэдлэг туршлага, хувийн байдал нь уул нь сайн хүн юм. Улс төрчидтэй бүү орооцолдоорой

Avatar

Зочин 2021-12-10 124.158.70.177

Шүүхийн шинэтгэлийг улам сайжруулаарай, Зүмбэрэлээ. Битгий Тогтохсүрэн, Лүндээнхийжанцан нар шиг бөөрөнхий аймхай байгаарай Бие байгаарай.даасан шударга

Avatar

Зочин 2021-12-10 174.114.131.202

zumbee bagsh bol mongoliin eruugiin xuuliig mash sain syalsan xun.

uur eruugiin xuuliig tailbarlah xun baihgui

Avatar

Зочин 2021-12-10 122.201.21.120

Хөөн хэлцэх хуулиын хугацааг үгүй хийсэн раднаасэдэд анхны алган боовоо өгөөрэй

Avatar

Zochin 2021-12-10 66.181.191.189

Зүмбэрэллхам дүн нуруутай шаардлага өндөртэй яг тохирох хүн дээ

Avatar

Зочин 2021-12-10 103.229.122.11

Зүмбэрэллхам уул нь төлөв томоотой, сайн мөрдөн байцаагч байсан. Н.Энхбаяртай нийлснээс хойш ямар болсныг мэдэхгүй??

Avatar

h*** 2021-12-10 66.181.160.20

энэ зөнгөр чадахгүй

Avatar

J. Erka 2021-12-10 66.181.161.54

Харин ч зөв сонголт байна. Хүн нь шударга, мэдлэг, чадвар өндөр, багаасаа дээшээ өөрийн хүчээр явж ирсэн хүн дээ. Улс төрчдийн "захиалгат хүн" гэж итгэхгүй байна. Шүүхийн шинэчлэлийг авч явах чадвартай, улам ч ард олонд хүрч мэдэх ажлыг хийж чадна.
Миний бие олон ч удаа хичээл, ном заалгаж байсан тул мэднэ гэх ч хаашаа ч юм, гэхдээ танина … Түүнд амжилт хүсье … түүний шударга зан улс төрчдийн дургүйг их хүргэж байгаа шүү … "Ультра улс төрч"-ид л түүнийг шүүмжилдэг …

Avatar

Зочин 2021-12-10 202.126.89.139

Тийм шуларга хүн юм бол өчнөөн жил төрийн албаны зөвлөлийн дарга хийхдээ мэдлэг чадваргүй өчнөөн цүнх баригч, шахааны хүмүүсийг хууль зөрчиж төрийн албанд оруулахгүй гэж тжмцэж байсныг огт сонсоогүй. Аман дээрээ Худлаа мэдэмхий, шударга царайлсан хуурамч аймхай дүр хэнд хэрэгтэй юм.

Avatar

Зочин 2021-12-10 64.119.21.15

Зөв сонголт байна. Зүмбэрэллхамаас өөр дарга болох хүн байхгүй байна лээ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-10 202.9.46.88

ШҮҮХИЙН ШИНЭЧЛЭЛ ИНГЭЭД ЭХЛЭЭГҮЙ БАЙХДАА ДУУСГАВАР БОЛЖ ДЭЭ……………………..

Avatar

zochin 2021-12-10 66.181.161.30

Мордохын хазгай гэж энэ. Ингээд л олон нийтийн итгэлийг алдаж эхэлж байгаам даа. Даанч дээ ингэж шинэтгэл эхэлнэ гэж байхгүй ээ. Хэлэх муу үг алга даа

Avatar

Зочин 2021-12-10 103.57.95.175

Зүмбэрэллхам шиг шудрга зарчимч хүн өдрөөр дэн бариад олохгүы юм бж юун олон юм ярьдаг юм бэ дээ! Айх шалтгаан бга юм болов уу????

Avatar

togoo 2021-12-10 66.181.184.81

daanch dee ochij ochij ene huniig songoh gej shuuh ter chigeeree dampuurch dee

Avatar

Зочин 2021-12-10 103.57.95.175

Харин ч маш зөв томилгоо бна! Гэмт хүмүүс гэлбэлзэж байгаа бололтой!

Avatar

зочин 2021-12-10 59.153.114.95

Шүүхийн шинэчлэл гэдэг зүйл хуульчдын хэлж байгаагаар ингээд будаа болж байгаа юм уу даа. Урт шар дээлтэй хүн ямар их албан тушаалын хуял тачаалтай хүн бэ, бас сахалтай жижигхэн хар банди ямар их мөнгө хөрөнгөний хуял тачаалтай хүн бэ, хуучин ХУ-ийнхан яасан их…

Avatar

Tara 2021-12-10 122.201.21.19

Иймэрхуу гахайнууд даргын сэнтийгээс буухгуй цагт улс орны сайн сайхан болох талаар яриад ч хэрэггуй!!! 30 жил ийм новшнууд дарга хийлээ байгаа амьдрал ахуйгаа , улсаа хар !! Монголын заяа их гээд хуцнаа !! Хаа байна тэр нь

Avatar

Зочин 2021-12-10 103.57.95.175

Зүмбэрэллхам гэдэг хүнийг сайн мэдэхгүй хамт ажиллаж үзээгүй хувь хүнийхээ хувьд яг ямар хүн бэ гэдгийг мэдэхгүй бж яасан их муу хэлнэ вэ! Ёстой мундаг зарчимч чамбай хүн дээ! Цаг хугацаа харуулнаа!

Avatar

Зочин 2021-12-10 43.242.242.114

Болдог ч хүнээ тавиждээ бас нь л*****н харгис цагдаагаас гарсан мэдлэг боловсрол маруухан Энхбаярын б**с долоож албан тушаал ахисан нөхөр

Avatar

Зочин 2021-12-10 103.57.95.175

Юм чанга бхад доктор хамгаалсан чанартай доктор доо!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж