МАН Удирдах зөвлөлийн гишүүдээ сонголоо | News.MN

МАН Удирдах зөвлөлийн гишүүдээ сонголоо

МАН Удирдах зөвлөлийн гишүүдээ сонголоо

МАН Удирдах зөвлөлийн гишүүдээ сонголоо

НЭМЭЛТ:

Нарийн бичгийн даргаар Ц.Чулуунзагд, Б.Тулга, Н.Энхбаатар нарыг, орон тооны бус нарийн бичгийн даргаар Д.Сарангэрэлийг хоёр дахь удаагаа улираан сонгожээ. Эрх баригч намын дотоод хяналт буюу Хяналтын ерөнхий хороо нь хараат бус бие даасан байгууллага.

Их хурлаар Хяналттын ерөнхий хорооны даргаар Б.Баярбаатарыг сонгосон.

Удирдах зөвлөлийн гишүүдээр дараах хүмүүсийг сонгожээ.

Ч.Хүрэлбаатар УИХ-ын гишүүн
Х.Булгантуяа УИХ-ын гишүүн
Н.Учрал УИХ-ын гишүүн
Д.Тогтохсүрэн УИХ-ын гишүүн
С.Бямбацогт УИХ-ын гишүүн
Ж.Мөнхбат УИХ-ын гишүүн
Ж.Ганбаатар УИХ-ын гишүүн
С.Амарсайхан УИХ-ын гишүүн
Ц.Нямдорж ЗГХЭГ-ын дарга
Н.Энхболд УИХ-ын гишүүн
Ц.Даваасүрэн УИХ-ын гишүүн
Ц.Мөнх-Оргил УИХ-ын гишүүн
Т.Аубакир УИХ-ын гишүүн
Ж.Батжаргал УИХ-ын гишүүн
Б.Саранчимэг УИХ-ын гишүүн
Д.Амарбаясгалан МАН-ын ЕНБД
Г.Занданшатар УИХ-ын дарга
Т.Аюурсайхан УИХ-ын дэд дарга
Г.Амартүвшин УИХ-ын гишүүн
Ц.Мөнхцэцэг УИХ-ын гишүүн
Я.Содбаатар ЕТГ-ын дарга
Э.Батшугар УИХ-ын гишүүн
А.Ариунзаяа ХНХ-ын сайд
Ч.Номин Соёлын сайд
П.Баттөр /ТВ9 телевизийн захирал/
Г.Золзаяа /МАХН-ын Гүйцэтгэх товчооны гишүүн асан/
Оюунбилэг
Уламбаяр /МАХН-ын Гүйцэтгэх товчооны гишүүн, Тамгын газрын даргаар ажиллаж байсан/
Ц.Чулуунзагд МАН-ын Цахим бодлогын хорооны дарга
Энхбаатар
Б.Тулга МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга
Д.Сарангэрэл УИХ-ын гишүүн


МАН-ын 30 дахь Их хурал энэ сарын 6,7-ны өдрүүдэд 1245 төлөөлөгчтэйгээр хуралдсан. Дөрвөн жил тутам хуралдаж намын дүрмийн дагуу удирдлагын бүтэц бүрэлдэхүүнээ шинэчилдэг эрх баригч намын Бага хурлын анхдугаар хуралдаан өнөөдөр хуралдаж байна.

Дөнгөж сая Бага хурлын гишүүдийн 100 хувийн саналаар МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн даргаар Д.Амарбаясгаланг улираан сонгожээ. Тэрбээр 4 дэх удаагаа намын генсекээр сонгогдож байна.

Бага хурлын шинэ бүрэлдэхүүний тухайд Ерөнхийлөгчийн зөвлөхүүд Бага хурлын гишүүдээр сонгогджээ. Үүнд, Ахлах зөвлөх С.Лүндэг, Эдийн засгийн бодлогын зөвлөх Б.Даваадалай, Гадаад бодлогын зөвлөх Э.Одбаяр, Боловсрол, шинжлэх ухаан, технологийн бодлогын зөвлөх Ч.Лодойравсал, Шашны бодлогын зөвлөх Д.Бум-Очир, Эрүүл мэнд, спорт, нийгмийн бодлогын зөвлөх Т.Мөнхсайхан, Байгаль орчин, ногоон хөгжлийн бодлогын зөвлөх Ц.Пүрэвхүү нарыг томилоод байна.

Одоо МАН-ын Удирдах зөвлөл болон Нарийн бичгийн дарга нарыг сонгоно.


Бага хурлын гишүүдийн бүрэлдэхүүнд өөрчлөлт оржээ. Ингэснээр Анхдугаар бага хурлаа хийж байгаа юм байна. Одоогийн байдлаар хурал завсарлаж, 14:30 цагаас үргэлжлэхээр болжээ.

Үдээс хойшхи хуралдаанаар МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалан, тус намын Нарийн бичиг Ц.Чулуунзагд нарыг улираан томилох асуудлыг хэлэлцэнэ.


 

МАН-ын хоёр өдөр үргэлжилсэн Их хурал бужигнаантай өнгөрлөө. Намын дүрэмдээ өөрчлөлт оруулсаны зэрэгцээ намын дарга Шинэ сэргэлтийн бодлогоо танилцуулсан нь анхаарлын төвд байна. Өчигдрийн хурлаар МАН Бага хурлын гишүүдээ сонгосон. Харин өнөөдөр /2021.12.08/ Бага хурлын шинэ бүрэлдэхүүнтэйгээр Тусгаар тогтнолын ордонд Анхдугаар бага хурлаа 11:00 цагаас хийж байна.

Сонирхуулахад, тус намын Бага хурал 423 гишүүнтэй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-08 192.82.64.22

Оюунбилэг нь нөгөө буузны бүсгүй мөн үү

Avatar

Zochin 2021-12-08 66.181.161.40

Hurelbaatar, Munhorgil 2 avilgachid tul hasaachee

Avatar

Хууль зөрчиж байгаа юмуу ??? 2021-12-08 64.119.27.95

Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга, зөвлөх нар чинь аль нэг намын удирдах зөвлөл байж болдог юм уу?? Ерөнхийлөгч өөрөө нам бус болсон. ТГД, Зөвлөх нтрийг МАН-н удирдах зөвлөд оруулахаар МАН пялдагадаж хууль зөрчиж байна гэж ойлгож болох уу ??

Avatar

Зочин 2021-12-08 202.179.25.82

uls turiin ajiltan uchraas huuli zurchihgui

Avatar

Монгол 2021-12-08 202.9.47.27

Тоон дотор үсэг цохиж явна гэх, шиг энэ дөрвөд Ц.Нямдорж, Хүрэлбаатар хоёр юу вэ! Одоо болоо юм бишүү! Энэ улс төрийн ,хочид,.

Avatar

Хаха 2021-12-08 139.5.219.175

Батшугар, Тулга нар яах гэж бгаа юм бол?

Avatar

Зочин 2021-12-08 192.82.91.188

Ямар ч гэсэн МАН-ын нөхөд АН-ын шуналтуудаас хамаагүй йлүү ажиллаж байгаа.Ковидын аюулыг давах,эдийн засаг бизнесээ сэргээх, нийгмийн амьдралыг хэвийн байдалд оруулах талаар бололцоот бүхнээ хийж байна.АН хан шиг Эрдэнэт Оюу толгой мэт төсөв бүрдүүлэх гол обькт рүү шүлсээ савьруулж даираагүй, харин эдгээрийн үр ашгийг дээшлүүлж , улс орон ард иргэдийн хамгийн хэрэгцээтэй амин зүйлд зориулж байна.АН энэ төвшинд ажиллаж сурчбайж,шуналаасаа татгалзаж байж төрийн эрхийн төлөө тэмц.

Avatar

зочин 2021-12-08 67.180.129.0

Мөнхбат, Номин, Даваасүрэн, Мөнхцэцэг нарын нам дагасан, уүнх барьсан, попчид илүү юм биш үү

Avatar

DHUGELDDEG DANKH 2021-12-08 94.214.181.162

SHUGELDDEG DANHAN TOLGOIT HULGAICH NARIIN TERGUUN BOLLOO BAYR HURGIE!

Avatar

Зочин 2021-12-08 107.189.14.77

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

м 2021-12-08 103.212.119.249

Ерөнхийлөгчийн зөвлөхүүд ингэж улстөржиж болж байна уу

Avatar

Зочин 2021-12-08 66.181.187.51

Удирдах зөвлөлд орсон боловч ажил албан тушаал нь байтугай овгийнх нь эхний үсэг ч тавигдаагүй Оюунбилэг, Энхбаатар гэж нөхдүүд юун хүмүүс юм бол доо зайлуул.

Avatar

Ard 2021-12-08 64.119.24.55

Mongold koronag taraasan sagsuu uhniin hoid dur magnar patsaan munhsaihan geh novshiig shorond hiigeech ee!!!

Avatar

2024 онд ман ялагдана 2021-12-08 66.181.161.31

2024 онд МАНаас 32-36 гишүүн сонгогдр юм байна. Энэ байдлаараа.

Avatar

Зочин 2021-12-08 202.126.89.106

УЗд Зарим нөлөө бүхий эрхэмүүд алга бна даа

Avatar

1206 2021-12-08 64.119.25.38

Энэ залуугийн сайных бус, сөрөг хүчни АРЧААГҮЙНХ Ш ДЭЭ. Тиймээс намын ялалтыг эдгээр нөхдүүдээс бус сөрөг хүчнээс эрвэл таарна. Намын анхан шатны үйл ажиллагааг мэдэхгүй энэ залуугийн генсекийн үйл ажиллагаа бол зүгээр цаасан бамбар.

Avatar

Энэ гамин чандруу царайлсан цэхийсэн ЖДҮЧИН Амарбаясгалан огцор 2021-12-08 192.82.76.132

МАН-ын генсек Амарбаясгалан ЖДҮСангаас 900 сая төгрөгний хүүгүй зээл авч ядарсан иргэддээ сарын 3%-ийн хүүгээр жилийн
36%-иар хүүлж байсан арчаагүй авлигачин.

Албан тушаал зарна. Их хуралд дэвших эрх зардаг гэсэн. Энэ одоо нүгэлээ даахгүй болсон үхвэл таарна. !!!

Avatar

Зочин 2021-12-08 103.80.210.183

авилгачаараа алдаршиж үлдлээ дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-08 109.252.29.70

Харилцан бие биенээ монголд харилцан бие биенээ тамгаа гардуулаал . Оюунэрдэнэ Албан тушаалын толоо хурл ах шигээ ухэн хатан зутгэчихэжээ хоорхий. Юм узээгуй гуйлвгчин царайт.

Avatar

Зочин 2021-12-08 185.220.100.250

Сая намын дарга болно гэж бодсон боловч оюук түгжил өөд гаргасангүй одоо намынхаа хорло удахгүй жонхуу бүлэглэл байраа эзэлнээ.

Avatar

Зочин 2021-12-08 183.177.100.4

Дахин сонголдох нь аргагүйшдээ МАН-н арын албыг маш сайн авч явж байгаа олон ч сонгуулын ард амжилттай гарч чадсан мундаг генсек дээ

Avatar

зочин 2021-12-08 202.126.89.156

СҮ МАН – Д БАЙХАД СҮЙРЭЛ ОЙРХОН ДОО !!! ( Pandora Papers )

Avatar

иргэн 2021-12-08 112.72.15.210

Who cares

Avatar

Зочин 2021-12-08 98.206.8.144

Batbold, Saikhanbileg 2iin ner pandora paperd bn daa
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_people_named_in_the_Pandora_Papers

Avatar

Зочин 2021-12-08 103.229.122.11

БНМАУ-ын Сайд нарын Зөвлөлийн дарга байсан Д.Содном гуайн BAABAR.MN-д бичсэн нефть боловсруулах үйлдвэрийн талаарх нийтлэлийг уншлаа. Содном гуайн бичсэнийг эс тоовол Алтанширээ дахь Нефтийн үйлдвэр нь Хүрэлсүхийн улс төрийн пиарын золиос, Энэтхэгт олон тэрбум долларын зээлийн өртэй хоцорч, тэр нь бидний үр хүүхэд, ач нарын маань нуруун дээр үүрэгдэх гайт ачаа болон үлдэх нь ээ??!!! Эрүүл сэтгэгч хүн бүр үүнд анхаарна уу?!!

Avatar

Сын чабана 2021-12-08 192.82.85.193

Мөн тэнэг хүн ээ. Нямтайширын бууны нохой зөнөсөн СОДНОМ эзнийхээ даалгавраар л шинэ үйлдвэрийг эсэргүүцэж байгаа царай нь тэр.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-08 202.126.89.156

ЗӨВ СОНГОЛТ БОЛООСОЙДОО !!!

Avatar

МАН нигйэмд шударга ёсыг тогтоож хэзээ ч чадахгүй 2021-12-08 192.82.76.132

Аль ч нам авлигачид луйварчдаар пиг дүүрэн. Бүх намууд тарж байж л өөр зохион байгууладлтанд орж байж л нийгэм цэвэрлэгдэнэ.

Гэвч тэгэж чадах уу эд нар ?? МАН–ын бүдүүн дарга нар авлигалаар халаасаа зузаалж, Төрийн албан тушаалд тавьсан хүнээсээ авлигал авч, гарын үсгээр баяжиж ирсэн.

Одоо тэдний үр могойнууд нь төрж эхэлсэн. МОНГОЛЫН ЭМГЭНЭЛ ХЭЗЭЭ ДУУСАХ ВЭ ?? ? АЗГҮЙ АРД ТҮМЭЭН ?

Avatar

Иргэн 2021-12-08 192.82.87.86

Харин ч ямар ч бужигнаангүй, ярс хийтэл гар өргөж, алгаа хорстол ташаад нам жим хурал болсон юм бишүү. Ийм бвал өөрчлөлт, шинэчлэлт, хөгжилтэй мөдгүйн дохио. Өр ширнээсээ салах тухай нэг үг ч цухуйлгасангүй. Үлгэр шиг л юм ярилаа,ЕС.

Avatar

Зочин 2021-12-08 192.82.85.193

Чинийтэнэг толгой үүнийг огт ойлгохгүй ээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж