Монгол охины тухай БНСУ-ын Ерөнхийлөгчид уламжлах санал 200 мянга давлаа | News.MN

Монгол охины тухай БНСУ-ын Ерөнхийлөгчид уламжлах санал 200 мянга давлаа

Монгол охины тухай БНСУ-ын Ерөнхийлөгчид уламжлах санал 200 мянга давлаа

Монгол охины тухай БНСУ-ын Ерөнхийлөгчид уламжлах санал 200 мянга давлаа

БНСУ-ын өмнөд Кёнсан мужийн Янсан хотын нэгэн дунд сургуульд сурдаг монгол охиныг дөрвөн солонгос охин бүлэглэн хүчирхийлж, зодож танхайрсан хэрэг гарсан билээ.

Цагдаагийн газраас мэдээлснээр, гэмт этгээдүүд болон хохирогч хэн хэн нь согтууруулах ундаа хэрэглэсэн байсан бөгөөд хохирогчийг харъяаллынх нь хувьд доромжилж танхайрчээ.

Кённамын Боловсролын газар болон цагдаагийн газраас хохирогчийн биед учирсан гэмтлийг шалгаж байна. Мөн хохирогчийн хамаатны хүн өөр нэг сурагчийг гэмтээсэн байж болзошгүй хэргийг давхар шалгаж буй аж. Хэрэгт холбогдсон дөрвөн сурагчийн хоёрынх нь хувьд хэрэг хүлээх насанд хүрээгүй учраас хэргийг хэрэгсэхгүй болгоод байгаа юм.

Энэ асуудлаар иргэд БНСУ-ын Ерөнхийлөгчид хандахаар цахим санал хураалт явуулж эхэлсэн бөгөөд өнөөдрийн байдлаар 200389 хүн саналаа өгөөд байгаа юм. Санал хураалт 2022 оны нэгдүгээр сарын 1-нийг хүртэл үргэлжилнэ.

Санал хураалт дотроо дөрвөн үе шаттай бөгөөд одоогоор хоёрдугаар шат буюу "Petition in progress" төлөвт байна.

Монгол охиныг дээрэлхэж, хүчирхийлсэн дөрвөн сурагчид хатуу шийтгэл оногдуулж, нэрийг нь илчилж өгнө үү гэсэн хүсэлт Хөх ордны албан ёсны сайтад нийтлэгдсэн билээ.

Эх сурвалж: PRESIDENT.GO.KR

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-07 203.91.119.174

линк нь худ гээд байсан

Avatar

Зочин 2021-12-07 202.126.89.153

Даанч тийм байхаа…Солонгост Их дээд сургууль төгсөж ирсэн Монгол залуусын зан характер, хэл яриа, үйлдэл нь НЭГ Л ХАЧИН ЭВГҮЙ Байгаад байдгын Учир нь тэд Со-д байх хугацаандаа цаад Солонгосууддаа Дээрэлхүүлж, Төрөл Бүрийн Хүчирхийлэлд Өртсөөр Бие Махбодь, Сэтгэл санаа, Үг Хэл нь Эвдэрч Гажин, Дошгирч Хэвийн Бус Болцгоодог юм байна л даа хөөрхийс…

Avatar

Зочин 2021-12-07 202.126.89.153

2 ИРГЭНИЙ ХООРОНД ҮҮССЭН АСУУДЛЫГ ТЭР ХУУЛЬ, ШҮҮХ НЬ Л ЖУРМААРАА ШИЙДНЭ БИЗ. ТИЙМ БАЙХАД ХАР ХҮНИЙ ӨӨДӨӨС ЦАГААН ХҮН БОЛЖ ГҮЙГЭЭД ЮУХЭВ ЦААШАА

Avatar

Бод 2021-12-07 202.9.47.51

Монгол улсын иргэдийн санал хүсэлт авдаг юм уу?

Avatar

Зочин 2021-12-07 202.9.40.8

Солонгосыг өмөөрөөд байгаа юмнуудыг нэг харах юмсан. Бодвол боловсрол нимгэн, Солонгосыг дэлхийн хамгийн мундаг улс гээд бодчихсон тархины тураалууд байгаа бололтой. Иймэрхүү нөхдүүдийг цуглуулж байгаад нэг сайхан мэтгэх юмсан.

Avatar

Зочин 2021-12-07 192.82.74.62

Хувь хүмүүсийн хоорондох асуудал хууль дүрмийнхээ дагуу л шийдэгдэнэ. Солиорч байж Солонгост байгаа Монголчуудаа баллаад хаяв даа. Орос, Хятадын араас Солонгос чангарвал бүр л хэцүүднэ. Дэлхийн байдал ороо бусгаа байна шүү.

Avatar

зочин 2021-12-07 192.82.92.201

миний мухлаг үерт ороогүй бол болоо гэхгээд бна даа чи,

Avatar

Болормаа 2021-12-07 172.58.143.12

Yag iim archaagui uzlee l hayah heregtei baigaa yum shuudee! Estegeer ni SETGEJ baij l buh Mongolchuudad eyeregeer nuluulugdunu gedgiig l setgej CHADDAG bolchihvol bolchih geed l bn shuu!

Avatar

Зочин 2021-12-07 185.220.101.182

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-07 184.151.190.38

Hunii nutagt ochson n buruu

Avatar

зочин 2021-12-07 192.82.92.201

хүний нутгын хувцас өмсхөө боль тэгүүл чи,кк

Avatar

Ө г з ө г Одбаяр яалаа дэlhnay шившиг болсонl 2021-12-07 192.82.76.132

Охидууд биенээ ингэж дарамтална гэдэг Со охид их хүмүүжилгүй байдаг юм байна.

Монгол охид Со охиныг бол арай ч ингэхгүй ээ !!! Адилхан л дэлхийн шившиг болгоё Монголчуудаа. Үр садаа өмөөрнө өмөөрнө

Avatar

Зөв 2021-12-07 192.82.78.75

Тэгье

Avatar

Зочин 2021-12-07 66.181.184.138

СО НАРТ ТАЛАРХАЛ ИЛЭРХИЙЛЬЕ

Avatar

Яагаад байгаа юм бэ 2021-12-07 192.82.78.75

х**

Avatar

Зочин 2021-12-07 66.181.190.123

Монголд байгаа Со г***й болон баньд нарыг хүйс тэмтэрцгээе

Avatar

zochin 2021-12-07 66.181.183.120

Tenegteed baigaach uher mini cham shig 4 solongos erguugees bolood asuudal uuseed bhad chi ter malnuudaas dor orie geed urialj bh.Uhaantai bgaach uher ch gesen neg hun durstei uher yum bgaa biz dee.

Avatar

Bolormaa 2021-12-07 172.58.143.12

Yadag yum be Mongold baigaa koreachuudiig ayg l adilhan bolgood neg uzne baigaa! Gants Mongol ch bish buh delhii dayar tarhsan bugdiig!

Avatar

Зочин 2021-12-07 103.80.210.183

со бараа хэрэглэхээ л байчих_ тэд хонх янх орлого буурбал нэг юм харна

Avatar

Зочин 2021-12-07 66.181.184.138

СОЛОНГОСЫН АРД ТҮМЭНД ТАЛАРХАЛАА ДЭВШҮҮЛЬЕ

Avatar

Зочин 2021-12-07 192.82.69.50

Улаанбаатар хотоо ч сайн мэдэхгүй солонгост очоод боолын хөдөлмөрт яг л мал шиг цаг наргүй зүтгэдэг сайхан гарууд их байдаг.Хэдэн жил болоод таван цаастай болоод хүүхдээ бас аваад оччихно.Арчаагүй мал шиг юмнууд олон бий

Avatar

Зочин 2021-12-07 116.84.110.24

Монгол эцэгүүд охиноо хүчиндээд хачин хачин л юм дуулддаг биз дээ! Тэр үед таг байдаг монголчууд өнөөдөр яасан сагсалзаж бн аа?! Бүгдээрээ Хүний эрх, эмэгтэйчүүдийн эрхийн төлөө амиа өгөхөд бэлэн болтой юмаа!?

Avatar

Зочин 2021-12-07 202.126.90.55

Yadj mnai ulsad sanal huraalt awj teriig nen darui shiiddeg yoronhiilgch,zasgiin gazar baihgui mongold bol tsagdaa n shalgj bn l gedeg oop yuch hariu arga hemjee awdagui uunii hoinoos dugaraad ch huuliin baiguulgan dulii shalgj bn shuuh emneleg hariu n garaagui hariu n garlaa gadnii noloogui mnai hewlel medeelel ch ter ajilaa hiij chaddgui. Ter ulsad huuli durem n mnai ulsiig bodwol hurdan uilchilj chadj bn. Mongold dugaraad yuch boldoggui bolhoop boldog gazart n negch gesn hunii erhiin toloo

Avatar

Зочин 2021-12-07 202.179.26.0

хүний нутагт дээрэлхүүлсэн иргэн хуулийн хүрээнд хамгаалалд орох нь бабга байдаг болохоор сошиалаар бичиж байгаад ч болтугай өмөөрөлгүй яахав дээ

Avatar

mgl 2021-12-07 103.212.119.253

Bid ene mayagaar temtsej surah yostoi. Tegej baij l uls hugjinu.

Avatar

ZOCHIN 2021-12-07 101.185.228.74

SOLONGOS BOL MALAIZ BISHSHUU…

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2021-12-07 202.9.46.1

тэр улс бол монгол биш интэрнэтээр дарамтлаад бахйаар айдаг авлигачин төртэй улс бишшүү бүх юм хуулынхаа дагуу шийдэгдэнэ могнролчууд нэгэндээ гай тарихдаа сайндаа хуйгайч архичин гээд солонгосууд монголчуудыг нийт зорчигч дундаас ялгаад үнэхээр долргмжилж ахнддаг юм билээ одоо яая гэхэв бидний үнэн нь тэр солонгосуудыг бол хашраасан ард түмэн шүү бид цаашдаа манй иргэдэд улам л муугаар хандах байхдаа за яхав дээ бидний заяа угаасаа тйим Тмаын тогоондоо хайртай улс одоо дарангуйлагчдыг хүсээд б

Avatar

Оноч 2021-12-07 119.40.98.106

Ийм тодорхой асуудал дээр ухаантай царайлах, эргэцүүлэх сэтгэлгээ гаргах, эсвэл эсрэгээс нь бичих нь ихэнхдээ санаатай явуулга байдаг шиг санагддаг. Яагаад дургүй байгаа нь сонин судлууштай үзэгдэл шүү:

Avatar

Энхүүш 2021-12-07 202.126.92.76

Хэрэв энэ хэргийг солонгос улс тэгэс хийгээд дараад өнгөрчих юм бол монголд байгаа солонгосуудыг таарсан газар нь дарамтална аа.

Avatar

zochin 2021-12-07 66.181.183.120

Teneg mini teglee geed asuudal ulam l hunderne!buruugiin esreg buruu argaar temtsvel!Ternii orond mongold solongos guanz ajillahgui boltol ni uuriin ulsaa hugjuul.Chi solongost ochood guanz ajilluulaad uzdee udurtui shatna.Teren shig chadaltai baij l bid surj zogsono.Ternees end guanz ajilluuldag heden solongos daramtlaad yaahiin,yamar ch nemergui.

Avatar

zochin 2021-12-07 202.126.88.226

hahah solongosiin esreg zogsdog bolohiig hartlaa chi bid 2iin nas hurehgui, bas neg huuhed zoduulsan gedeg shaltgaanaar ulsaa hogjuuleh tuhai yarih teneg baina, yur n bol tsagaachilj amidarch baigaa huuhdiig deerelheh n todorhoi, gants mongol bish uur hoorondoo ch udur tutam iim yum bolj baigaa, iim yumnii tuluu solongosiin urunhiilugchid handana gedeg bid nar uursdiiguu l yamar mulguu haranhui yurtuntsiin yorool gedgee haruulj baigaan, tegeed bur 200k sanal bolson gedeg iim dooguur tuvshnii hun

Avatar

Чулуун 2021-12-07 202.126.88.46

Энэ тэмцэгчид эхлээд энд хажууд байгаа дарамтлагдан доромжлогдож байгаа хүүхдүүдийг хамгаалах харэгтэй баына. Гэр хорооллын 3 айлын 1 нь архичин аав ээжүүдтэй тэдний цаана хэдэн арван мянган хүүхдүүд зовж тарчилж байна.

Avatar

... 2021-12-07 109.117.53.76

хэлэх үгтэй болно. Биднийг ингэчлээ гээд гоншигноод суух биш, яагаад надад ийм юм тохиолдов? Би сурлага сайтай номер 1 сурагч байсан бол ингэх байсануу? эx 100% хүүхдэдээ анхаарч чадаж байсануу? Монголчууд олон жил тэндээ амьдарч байж яагаад хэлийг төгс эзэмшиж чадахгүй хэлгүй бичиг баримтгүй гэж өрөвдүүлээд байгаан бэ? Намайг гадуурхлаа гээд уйлаад суухын оронд эндээс сургамж аваад улам сайн сураад, хуулийн сургуульд цаашдаа орно өмгөөлөгч болно гэдэг зорилт өөртөө тавих хэрэгтэй энэ охин.

Avatar

zochin 2021-12-07 66.181.183.120

1.Surlaga saingui no1 bish bol zodoj bolno gesen logic garch bna,zuv uu?
2.Solongos heliig tugs ezemsheegui,bichig barimtgui bol zodoj bolno gesen ug uu?
3.Suliin sanaatai chini sanal neg bna,sharandaa hicheeh heregtei.Gehdee sharandaa hicheedeg hun iimdee tulahgui baisan doo yag unendee.

Avatar

Зочин 2021-12-07 192.82.74.62

Болно, болохгүй гээд л шийдэгдчих асуудал биш.

Avatar

... 2021-12-07 109.117.53.76

Гээндээ ч бий гоондоо ч бий, солонгост дунд сургуулийн хүүхдүүд хичээл тараал дараа дараагийн дугуйлан давтлага гээд толгой өөд татдаггүй 23 цагт гэрийн бараа харвал их юм.
Монгол охин бол хүн дагаад явж байх завтай, хичээл хийдэггүй, эцэг эхийн анхаарал сул нь харагдаж байна. Эхний хүүхдэдээ анхаарал тавихгүй дараа дараагийн хүүхэд гаргаад суудаг монгол эхчүүдийн нийтлэг төрх ч бас энд харагдаж байна. Хүний газар урсгалаар нь амьдраад цаг үрэхийн нэмэр, тэднээс давж хичээж сурч байжил өөдөөс нь

Avatar

Зочин 2021-12-07 46.27.145.211

Монголд солонгос нохойнууд байгаа биздээ!!!

Avatar

Зочин 2021-12-07 66.181.183.190

Чусон сэки дар

Avatar

negr>mongoo 2021-12-07 192.82.71.111

har mongoonuud haa yawsan gazraa haraalguulj yawdag hulgaich udmiin nawtgaruud

Avatar

Badarch taxar 2021-12-07 64.119.23.91

Санал чинь 500 мянга хүрсэн ч гэсэн урдаас чинь х** гэж хэлэх байх !!

Avatar

Зочин 2021-12-07 66.181.191.172

Солонгост байгаа монголчуудыг бүгдийг нь хөөж гаргаад виз олголтоо нам зогсоочих.

Avatar

zochin 2021-12-07 66.181.183.120

Uher mini tegvel end ajilguichuudiin armi nemegdeed chamd l gai bolno biz dee?yadaj tendee heden won olood end hund gai bolohgui baij l baig,gai bolson ch tendee.End irvel neg prius avch unaad zam tugjirhees ehleed asuudal nemegdene.

Avatar

Зочин 2021-12-07 192.82.74.62

Тийм үр дагавар гарч мэднэ шүү. Хуулиа л дагаад байвал.

Avatar

Зочин 2021-12-07 122.201.31.147

Цагдаа прокрур нь судлаа шүүх шийдвэр гараагүй байгаа зүйл дээр ерөнхийлөгч нтр луу нь хүсэлт тавьдаг нь яаж байгаан бэ. Хуулиараа зохицуулагдана шдээ.

Avatar

Зочин 2021-12-07 202.126.89.223

ДЭЛХИЙН УЛСУУДАД ЦАГААЧИД БАЙДАГ ХОТУУДЫН ЦАГДАА НАР НЬ ЦАГААЧДААС БОЛЖ ИХ СТРЕССДЭЖ, АЖ АМЬДРАЛ НЬ ДОРОЙТДОГ ГЭНЭ ЛЭЭ ЗАЙЛУУЛ…ТЭХЭЭР СОЛОНГОС ДАХЬ МОНГОЛ ЦАГААЧИД МАНЬ ТЭНДЭЭ БАГАГҮЙ ТӨВӨГ УДДАГ ГСН ҮГ ШҮҮ ДЭЭ…ЭНЭ ТАЛ ДЭЭР МОНГОЛЧУУД МИНЬ ЖАХН УУЖУУ ТАЙВАН ХАНДАЖ ӨНГӨРСӨН 30 ЖИЛД СОЛОНГОСУУДЫН МОНГОЛД ХИЙСЭН АЧ БУЯНГ САНАЖ СЭРЭХ НЬ ЧУХАЛ ШҮҮ 🙏🙏🙏🌾🌾🌾

Avatar

zochin 2021-12-07 103.10.23.215

hustdag haltar ve chi

Avatar

zochin 2021-12-07 66.181.183.120

"Гэнэ лээ" өөрөө ч мэдэхгүй бүрэн бус мэдээлэлд битгий ингэтлээ итгэ!
Тэнд төвөг удвал бусдын л адил хариуцлагаа хүлээж байгаа,чи битгий санаа зов!
30жил ямар буян хийсэн юм?зүгээр цалин өгөөд байсан юм уу?ажиллах хүч авч ажиллуулж л байна,байдаг л хөдөлмөрийн харилцаа.Энд хэдэн солонгос гуанз ажиллуулж л байна.
Чамайг харахад солонгос явах мөрөөдөл төлөвлөгөөтэй нэгэн бололтой амжилт хүсье.Ач буянаа очоод санаж сэрээрэй.

Avatar

Зочин 2021-12-07 202.179.26.0

хүн мэдээж туславал ач тус саналгүй яахав дээ. гэхдээ солонгосуудад ажлын хямд хүч хэрэгтэй байсан болоод чамайг ажиллуулж байгаа гэдгийг ойлгоорой. ач санаад тэжээж тэтгэе гээгүй юм шүү. яг оросууд монголчуудыг буфер бүс болгох нь ашигтай байсан болохоор л тусгаар тогтнол олгох гэж зүтгэсэн шиг. ашиггүй байсан бол шууд хятадад хаяж өгөх байсан. чам шиг ач тус ярьсан малууд нь оросын ач тус гэж ярьж маанагтдаг юм ш дээ. ач тус болсон ч гэсэн манай иргэдийг шоглоод байвал нүдээ аниад зүгээр өнгөр

Avatar