"АН-ын дарга С.Эрдэнэ биш М.Тулгат" | News.MN

"АН-ын дарга С.Эрдэнэ биш М.Тулгат"

"АН-ын дарга С.Эрдэнэ биш М.Тулгат"

"АН-ын дарга С.Эрдэнэ биш М.Тулгат"

Ардчилсан нам /АН/ дотоод асуудлаа цэглэж чадалгүй явсаар өнөөдрийг хүрэв. Хоёр толгойтой, хоёр тамгатай, хоёр хуваагдсан АН-ын жинхэнэ дарга хэн бэ гэх асуудал Улсын дээд шүүх дээр гацаастай хэвээр, эргэлзээ дагуулсаар. Тэгвэл өчигдөр /2021.12.05/АН-ын Үндэсний анхдугаар чуулган болсон. Чуулганыг нээж, С.Эрдэнэ АН-ын Зөвлөхүүдийн танхимын тэргүүн, АН-ын дарга  гэж зарлуулан үгээ хэлсэн нь тус намын гишүүдэд таалагдсангүй.  Уг чуулганд Ардчиллын алтан хараацайнуудын нэг гэгдэх  Э.Бат-Үүл оролцоогүй. Түүний хувьд  "С.Эрдэнэ өөрийгөө Намын дарга гэж зарлуулаад байгаа нь хууль зөрчсөн үйл ажиллагаа юм. Намын Их Хурал С.Эрдэнийг Намыг даргаас чөлөөлж, сунгаагаар гарч ирсэн М.Тулгатыг Намын дарга гэж батламжилсан. Монголын ард түмэн бүгд харсан" гэж жиргэжээ. 

Дашрамд дурдахад, Үндэсний анхдугаар чуулганы үеэр АН-ын дарга М.Тулгат "Өнгөрсөн 30 жилд Ардчилсан нийгэм, эдийн засгийн суурь өөрчлөлтүүдийг хийсэн ч эргээд бие, биеэ үгүйсгэдэг, нэг лидер нь нөгөө хүнийхээ баримталсан бодлого, шийдвэрийг шүүмжилж няцаадаг. Гишгэсэн мөр, хийсэн алхмаа үгүйсгэдэг. Хууль шүүхийн байгууллагыг дотоод өрсөлдөөнд ашиглаж өрсөлдөгчөө намнадаг шоронд хийдэг. Энэ нь эргээд АН-ын нэр хүндийг унагаж байна. Тиймээс нэг үзэл баримтлал, бодлого хөтөлбөрийнхөө дор жигдрэн жагсах ёстой. Тэр үед Ардчилсан нам хүчтэй болно" гэдгийг онцолсон. 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-12-06 192.82.92.201

Хөөе Үүлээ нам маань хэзээ 90 он шиг гарч ирэх бол, одоо байгаа юу

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.131.249.174

АН гэж бүтэлгүй хэдэн юмнаас бол МАНын дарангуйлал дунд живлээ л дээ

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.26.193.97

Тулгат. Эрдэнэ. Цогтгэрэл гээд гурван даргатай. Болов оо.

Avatar

Би 2021-12-06 123.223.70.229

Эрдэнэ МАНд бөлдөгдүүлчээд АНыг самараад бна!!!
Далд дааллгавар бна гэж хардаад бна.
МАН улам өөртөө итгэлтэй болж бгаа нь Эрдэнийг хардах үндэс!!!

Avatar

Zochin 2021-12-06 66.181.161.24

Ene neg eldev baatar maatar haraatsai partizan turiin undur deed alba hashij terbumtan bolson oligarhuud ene namaar ergej toirood bult bult usreed bgaa tsagt AN buur l suraggui boloh biz shine uyiin zaluus garch irj bj l ene nam uudluh niguurtai yag unendee AN ARDCHILAL zuvhun heden hulgaich darga nar tednii gar hul suga tsavinii usnuud namchin ** uuded l baigaa met bolovch niit ard tumnii dund bol alin galav um ma ni bad me hum bolsonshdee

Avatar

Irgen 2021-12-06 202.126.89.31

Ene balai garuud bgaa tsagt AN uudluhgui, esvel bur tarval taarna, erguu malnuud

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.161.113

Эрдэнээ гэж гавно ямар санаатай АНийг энэ олон жил самраад байнаа ???…..Одоо бүр 24 оны сонгуульд унагаах ажилдаа орчихсон яваа юм биш үү ? ..Наад Эрдэнээ пяхлуугаа хөөж явуулахгүй бол 24 онд дахиад унах нь тодорхой болж байна шүү ….!!!

Avatar

Зочин 2021-12-06 64.119.26.241

Их хурлын асуудал шүүхээр шийдэгдэж нэг мөр болох ёиз дээ. Бүрхэг үүлч хэрэггүй, зөвлөхүүдийн танхим ч гэх шиг. Тулгат, Өнөрөө гээд залуус бахаа хаяж үз дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-06 64.119.27.218

хэнд ч хэрэгтэй Нам юм

Avatar

Zoch 2021-12-06 202.55.188.85

Erdene nocshiog tsaash n haruulsan hun bol mongol ulsin baatar bolohoor hemjeenii ih uzen yadagdaj bj yaagaad ingeed guriigeed bdag yum boloo. Tom tum sugduulelt tom mungu tsaana n bgaa uum bn daa huurhii bur uruvdchihluu erdeniig.

Avatar

Зочин 2021-12-06 185.220.100.245

>>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

МАН гишүүн 2021-12-06 103.26.194.253

Энэ хэрүүлд АН-ийн гишүүд өөрсдөө буруутай. Арчаагүй байна. 2-3 хан луйварчинд намаа самруулж МАН-д идэш өгч хог шаар болтлоо унаж байгаа нь өөрсдийн чинь буруу. МАН бол АН-ын хуваагдлыг улам дэвэргээд сууж байхаас өөр яахын??? Аманд орсон шар тосыг хэлээрээ түлхэж гаргана гэж байхгүй. АН-аар шал арчиж 1990 оны өшөө хонзонг авна. Бахаа хангана.

Avatar

Зочин 2021-12-06 192.82.69.50

энэ нам ч мам болж байна даа😈

Avatar

РАВДАН 2021-12-06 66.181.161.24

БАЙЖ БАЙГАА ЦАРАЙГ НЬ ЭЭ! БҮР НЭГ ҮХЭЛ ЦАРАЙЛААД Л!

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.179.26.162

Тулгатыг дээд шүүх бүртгэхгүй байна. Хоорондоо учраа ол гээд бүртгэхгүй байна. Дээд шүүх "Та нар хоорондоо эвлэрсний дараа чинь бүртгэе" гэж шаасан байгаа юм. Шүүхийн энэ тайлбараас адгийн луйвар ханхалж байгаа биз?

Avatar

Зочин 2021-12-06 192.82.68.8

АН ЦОГГЭРЭЛ, ТУЛГАТ, ЭРДЭНЭ ГЭСЭН ГУРВАН ДАРГАТАЙ БОЛЖЭЭ.ЯРШИГ ЗҮГЭЭР НЭГ ДАРГАТАЙ БОЛЖ ЧАДАХГҮЙ ЮМ БАЙНА. ТИЙМЭЭС ЭВСЛИЙН ЗГ ГЭДЭГ ШИГ ЭВСЛИЙН АН ГЭЭД НАМЫН ДАРГАА ЭЭЛЖЛЭЭД ГУРВУУЛАА ХИЙХИЙГ ЗӨВЛӨЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.9.40.56

АН-ынхан үнэн онигоотой. Тэгээд бас ичиж зовно гэж ерөөсөө байхгүй. Танай нам тараад биеэ даасан жинхэнэ Ардчилсан намаа байгуулаач ээ. 6 нам нэгдсэн юм чинь яаж нэг үзэл бодолтой байх юм бэ. Тийм болохоороо дандаа хоорондоо зодолдож хагаралдаж ирсэн биз дээ. гэтэл МАН-ын яг нэг байр суурьтай нэгдмэл байдаг. Харин Хаянхярваа гэж нэг хүн намаа хаглан бутаргах гэж үзээд бараагүй.тэгээд лайгаа эдэлж байх шив дээ

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.160.116

z**l z**l

Avatar

Lol 2021-12-06 66.181.161.34

Лалрын зөнөглөсөн хулгайч зайл

Avatar

mgl 2021-12-06 64.119.27.132

iim nam gej baih uu?

Avatar

А 2021-12-06 192.82.71.52

ТОСК ийн 9 тэрбум аа яасан бэ ах

Avatar

зочин 2021-12-06 103.212.119.84

АН-ын тамгатай, ёстой жинхэнэ хууль ёсны бөгөөд АН-ыг тараан бутаргах үүрэг хүлээсэн дарга нь Эрдэнэ мөн болой.

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.184.138

ЭДНИЙ БАЙЖ БАЙГАА ЦАРАЙ ГЭЖ

Avatar