Энэтхэгт айлчилсан Монголын төлөөлөгчид эх орондоо иржээ | News.MN

Энэтхэгт айлчилсан Монголын төлөөлөгчид эх орондоо иржээ

COVID-19

Энэтхэгт айлчилсан Монголын төлөөлөгчид эх орондоо иржээ

Энэтхэгт айлчилсан Монголын төлөөлөгчид эх орондоо иржээ

НЭМЭЛТ:

Монгол Улсын УИХ-ын дарга Г.Занданшатар тэргүүтэй 23 хүний баг өнөөдөр /2021.12.06/ эх орондоо иржээ. Багийн гишүүдээс хоёр удаа PCR шинжилгээ авсан бөгөөд долоо хоногийн хугацаанд тусгаарлалтад байх гэнэ.

ЭНЭТХЭГТ АЙЛЧИЛСАН МОНГОЛЫН ТӨЛӨӨЛӨГЧДӨӨС COVID-19 ИЛЭРЧЭЭ

Монгол Улсын УИХ-ын дарга Г.Занданшатар тэргүүтэй 23 хүний баг арванхоёрдугаар сарын 1-нд Энэтхэг улсад дөрөв хоногийн хугацаатай айлчлал хийсэн. Тэд Пүрэв гаригт (2021.12.2 ) тусгай онгоцоор Бурхан Буддагын хөшөө дурсгалыг сонирхохоор Энэтхэгийн Бодь Гаяа-д иржээ.

Монголын төлөөлөгчдийг  ариун хотод хоёр хоног байх хугацаанд нутгийн захиргаанаас Covid-19-ийн шинжилгээнд хамруулжээ. Шинжилгээний хариу гарахад тус 23 хүнтэй багаас 22-ийнх нь хариу сөрөг гарсан ба нэг хүнээс эерэг хариу гарч, Бодь Гаяад тусгаарласан аж. Эерэг гарсан хүн нь УИХ-ын даргын хамгаалалтын ажилтан гэнэ.

Монголын төлөөлөгчид Баасан гаригт (2021.12.3) Бодь Гаяагаас мордохын өмнө ариун хот дахь ЮНЕСКО-гийн Дэлхийн өвд бүртгэгдсэн Махабоди сүмд зочилж, сүм дэх Гарбха Грихад, мөн Бурхан багшийн шүтэн барилдлагатай гэж үздэг Бодь модны дор залбирсан байна. Энэ үеэр Монголын төлөөлөгчдийн шинжилгээний хариугаас болж орон нутгийн зочид буудал, Бодь Гаяагийн аялал төлөөлөгчид, хөтөч нар нөхцөл байдалд санаа зовж байгаагаа илэрхийлжээ.

Тэд хэлэхдээ “Монголын төлөөлөгч нар "Омикрон" тусаад  зөөвөрлөж байвал яах вэ гэж бид айж байна. Хамгаалалтын ажилтан төлөөлөгчдийг хаа сайгүй дагалдан Монголын сүм, Дунгэшварри сүм, Махабоди зэрэг газраар олон хүмүүстэй харилцаж явсан ” гэжээ.

Өмнө нь Энэтхэгт "Омикрон" хувилбарын тохиолдол илэрсэн. Тиймээс тус хамгаалалтын ажилтаны сорьцоос  дахин шинжилгээ авч шинэ төрлийн "Омикрон" хувилбар мөн эсэхийг тогтоохоор ажилж байна. Мөн тус ажилтныг Энэтхэгт 10 хоногийн тусгаарлалтанд үлдээжээ.

Монголын талаас УИХ-ын дарга Г.Занданшатарын хамт УИХ-ын гишүүн Ш.Адьшаа, Д.Бат-Эрдэнэ, Н.Чинзориг, Г.Дамдинням, Ч.Ундрам нараас гадна бусад албан тушаалтнууд оролцжээ.

Монгол Улсын Засгийн газар, УОК-ын хуралдааны шийдвэрийн дагуу Омикрон бүртгэгдсэн улсаас ирсэн иргэдийг өөрсдийнх нь зардлаар 7  хоног тусгаарлагдах юм.
Сонирхуулахад, мөн энэ өдөр МАН-ын Их хурал зохион байгуулагдаж байгаа юм.

ЭХ СУРВАЛЖ:  MSN.COM/ TIMES OF INDIA

 Т. ИСҮ  

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХахаХаха
9
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-06 185.220.101.164

== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.126.88.137

МОНГОЛД ОМИКРОНЫ ДАВАЛГАА ҮҮСЭХ НЬ ЦАГ ХУГАЦААНЫ Л АСУУДАЛ БОЛЛОО

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.212.118.165

Эднийг тусгаарлахгүй юм уу?!

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.179.24.239

Спикер шар улааныг намируулж байх шив

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.171.35

virus chirp ireh vii. namin huraldaa orno geed tusgaarlaltad orohgyi baliartanaa

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.57.93.115

Сүүлийн үед яасан их хэсэж байнаа. Цаг сайжраагүй байхад гэж гадныхан бодож л байгаа даа . Санаа зовмоор юм

Avatar

Ork 2021-12-06 43.228.131.114

Тусгаарлаарай

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.191.172

Хөөрхий энэтхэгчүүдийг өөрсдөө яая гэж байхад Занданшатар тэргүүтэй зугаалж яваа нөхдүүд ОМИКРОН вирус тараачихаад буцчихдаг байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.131.227.42

Davartsan teneguud. 23-n hun yavdag ni yaaj baigaa ym be? Zardlyg ni hen gargasan ymbe. Munguu butsaaj tolno uu

Avatar

Зочин 2021-12-06 64.119.18.62

Khoriond oroh heregtei.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-06 103.14.39.2

Улсын мөнгөөр явж Бодгаяа орж мөргөчихөөд ирж байгаа юм уу. Үе үеийн Монголын төрийн тэргүүнд гарсан нөхдүүд энэтхэг явж өөрийгөө даатгаж мөргөчихөөд өөрсдөө сүм дуган бариулж явах юм.. Ийм байхад улс орон яаж хөгжин дэвшиж хүмүүсийн амьдрал сайжрах вэ

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.126.88.229

Shaatdlagtai ach kholbogdoltoi bolood l ailchilj yavaa biz!

Avatar

Зочин 2021-12-06 192.82.89.68

энэ одоо ойд төөрсөн алмас шиг сахал үсэндээ баригдчихсан хаашаа янзын амьтан бэ

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.26.195.19

Юун олон хүн дагалдаж явдаг юм бэ? Төсвийн хөрөнгө ямар байгаа билээ. Цагаа олоогүй айлчлал.

Avatar

zochin 2021-12-06 203.91.115.252

Гадаад явж байгаа хүмүүсээ өөрийнхөө өмнөөс эрүүл хүн оруулж шинжилгээ өгүүлээд байгаа эсэхийг хянадаг газар нь хянах ажлаа хийж олон улсын хүрээнд улсынхаа нэрийг сэргээвэл яасын бэ

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.80.210.183

орой гарч хүүхэндээд өвчин аваа байлгүй. эндээс ногоон бүсээс явсан хүмүүс шүү дээ.

Avatar

иргэн 2021-12-06 202.21.108.219

ВИРУС ОЛЖ ИРЭХ ГЭЭГҮЙ ЮМ БОЛ, ЭЛДЭВ АЙЛЧЛАЛ ХИЙДЭГ АЖЛАА ЗОГСООГООЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-12-06 139.5.219.89

МӨНГӨӨД Л ЭДГЭЧИХНЭ. САНАА ЗОВОЛТГҮЙ.ЗОНХОВАЧУУД АЛЗАХГҮЙ

Avatar

ХН 2021-12-06 202.179.26.198

ЁСТОЙ СОЛИОРОЛ,,,

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.21.100.210

ЭХ ОРНЫ ЭДИЙН ЗАСАГ ХҮНД БАЙХАД ЯМАР Ч АШИГГҮЙ АЯЛЧЛАЛ ХИЙХ ЮМ ДАА. "КИНОНЫ ЗУРАГ АВАЛТЫГ МОНГОЛД ХИЙГЭЭЧ ГЭХ МЭТ ЮУ ЯРЬЖ БАЙГААГ ОЙЛГОХГҮЙ ЮМ. яаж Ч ЭНЭТХЭГ МОНГОЛООС НҮҮРС ЯАЖ АВАХ ЮМ ВЭ? БОДВОЛ АГААРЫН ЗАМААР Л БАЙХ

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.229.122.11

Хүрздээд хятадыг давуулаад шидчихнэ л дээ, манайхан!

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.10.23.189

Ямар гоё юм бэ? Ариун номын газар очоод энэ насанд тохиох ховор хувь заяа яа.

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-06 202.126.89.156

БАДАРЧИН ЯВСАН ГАЗАР БАЛАГТАЙ !!!! МОНГОЛЧУУД ЯВСАН ГАЗАР МӨН АДИЛ БАЛАГТАЙ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Уншигч 2021-12-06 192.82.70.153

Гишүүд Энэтхэгт очиж байгаа гээд далимдуулаад эхнэрүүдээ аваад явжээ. Хувийн зардлаараа явсан байх л даа. Гэхдээ л.

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.189.82

Ийм үс харалдаа дарагдсан дарга байхаар больсон нь дээр.

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.189.82

Өөрсдийн хөрөнгөөр тусгаарлаарай худлаа дүрэм зохиогоод төсвөөс гаргачихлаа!!!

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.161.40

Яанаа энэ хулгайчуудыг татвар төлөгчдийн мөнгөөр мөргөх гэж явж байдаг о
вЯМАР ИХ ЗАВ ВЭ ????? Ард ИРГЭД ҮНИЙН ШУУРГАНД ДАРЛУУЛЖ БАЙДАГ

Avatar

Зочин 2021-12-06 66.181.161.40

ИНГЭЭ Л ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨӨР ТОГЛОО л ТЭНЭЭ Л … ЯМАР ЗАВТАЙ ХҮМҮҮС ВЭ ??????МӨРГӨХ ГЭЖ ЯВААД АРИУН ГАЗРААС НЬ ХАЛДВАР ИЛРЭЭД ….. ЯАНАА ЭНЭ ИДЭЭЧИНГҮҮДИЙГ

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.229.122.11

Энэ Занданшатарын сахлыг нь хусаад өгөөчээ! Монгол Улсын нүүр царай болж яваа албаны хүн болохоос жирийн нэг гудамжинд яваа иргэн биш шүү!!

Avatar

Зочин 2021-12-06 202.21.107.93

Сахлаа хусах ёстой гэдгээ мартчихсан байхдаа зайлуул. Хэн нэг нь Хусаад өгөөсэй.

Avatar

Зочин 2021-12-06 103.80.210.183

зай завгүй хулгай хийж байгаа хүнд сахал хусах нүүрээ угаахаа мартсан байлгүй. ариун газар ниргээд өгөх байх л даа. ирэхдээ цогцос болно биз.

Avatar

Зочин 2021-12-06 64.119.21.127

Бүдүүлэг хулгайч улс шүү.

Avatar

Зочин 2021-12-06 64.119.29.144

энэ суудалд өшөө их удаан суулгаж өгөөрэй гээд залбирч суугаа байх даа

Avatar