ОХУ, АНУ-ын ерөнхийлөгч нар уулзана | News.MN

ОХУ, АНУ-ын ерөнхийлөгч нар уулзана

ОХУ, АНУ-ын ерөнхийлөгч нар уулзана

ОХУ, АНУ-ын ерөнхийлөгч нар уулзана

ОХУ-ын ерөнхийлөгч Владимир Путин, АНУ-ын төрийн тэргүүн Жо Байден нар "ойрын хэд хоногийн дотор" цахим уулзалт хийж магадгүй гэж Кремлийн туслах Юрий Ушаков мэдэгдэв.

Тус уулзалтын хүрээнд Швейцарийн Женевт болсон өмнөх хэлэлцээрийн хэрэгжилт, Афканистан, Иран, Ливи, Сирийн нөхцөл байдал болон Украины хямрал зэрэг асуудлаар үргэлжлүүлэн хэлэлцэх аж.

Мөн Путин, Байден нар стратегийн тогтвортой байдлын талаар ярилцах бөгөөд ОХУ-ын тал Хойд Атлантын цэргийн эвслийг зүүн зүг рүү тэлэхгүй байх баталгаа хүснэ гэж Кремлийн төлөөлөгч мэдэгджээ.

Газрын тосны зах зээл, уур амьсгалын өөрчлөлт, COVID-19 тахлын эсрэг тэмцэл хэлэлцэх асуудлын жагсаалтад багтаж магадгүй гэж Оросын албаны хүн хэлэв.

Кремлийн хэвлэлийн төлөөлөгч Дмитрий Песков өчигдөр өглөө хэлэхдээ, “Путин, Байден нарын уулзалтын тов хараахан тодорхой болоогүй байгаа ч арванхоёрдугаар сарын 7-ны өдрийг бодолцож байна” гэжээ.

ЭХ СУРВАЛЖ : XINHUA NEWS

Т. ИСҮ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

:baiplal,Pozition, gej yum olj xapsan shyy. xolbogdxgyi bn,lost sugnl geedk; 2021-12-05 132.194.33.142

dabyyg, zeplegyydiin xamgaalt,gyuij yuma.

Avatar

Зочин 2021-12-05 202.9.46.161

Ямарч үр дүнгүй ахин дахин уулзалт хийгээд байхыг бодоход байдал тун эвгүй байгаа болтой. Орос Украйныг нэг мөсөн гусах гээл, гусах гээл байдлыг тодоруулаад байх шиг.Америк нэгэнт олж авсан давуу байрлалаа хадгалж Москьагийн хаяанд пүүжин зоох шалтаг л харж байгаа нь ойлгомжтой! Юун Украйныг хамгаалах, ардчилал энтр.

Avatar

Зочин 2021-12-05 213.87.152.138

!!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

USA vs RUSSIA 2021-12-05 202.21.108.34

Хэдийгээр цахимаар уулзсан ч гэсэн өвгөн Байден уулзалт дуусгаад шууд сэтгэцийн эмнэлэгрүү явна. Энэ нь АНУ ын Төрийн нууцад хамаарч хэсэг хугацаанд үзэгдэхгүй ч айдас нь үргэлж дагаж салга, цочимхой, үлгэн салган болно хараад л байгаарай. АНУ ын Ерөнхийлөгчид бүгд Путинтэй уулзсаны дараа хэвийн биш болдог. Уулзалтын өмнө тэд бүгд их зоригтой, Оросыг дуусгана гэж олон 7 юм ярьж ордогч амьтан болоод хүмүүжчихсэн гарч ирдэг.

Avatar

Ovgon 2021-12-05 64.119.18.6

мэдрэл чинь зүгээр үүү, жинхэнэ орос тролл байна да чи. фашист путлер чам шиг мулгууг хөлсөлж байхыг бодоход их ядарч байгаа бололтой

Avatar

Заагч 2021-12-05 202.9.46.129

Украина бол угаасаа л Орос улс юм Оросын зах нутаг Украина нэр только 1910 оноос хойш гарч ирсэн дээ.

Avatar

Украйн Оросын түрэмгийллэс болж 2021-12-05 112.72.9.126

НАТО д элсэх хүсэлтэй байна, балтийн болон бусад хөршүүд яг адилран

Avatar

РАВДАН 2021-12-05 66.181.161.49

БУРХАН БҮТЭЭЖ БУМБА ЗАЛААД Ч УКРАЙНЫГ НАТО ЕХ-Д ЭЛСҮҮЛЭХГҮЙ Л ДЭЭ! ХУУЛЬ ЭРХ ЗҮЙ САНХҮҮ ЭДИЙН ЗАСГИЙН ШАЛГУУРТ НЬ ЯАГААД Ч ТЭНЦЭХГҮЙ!

Avatar

Zochin 2021-12-05 66.181.161.18

Миний бяцхан одой морь үздэг хүн байна уу

Avatar

РАВДАН 2021-12-05 66.181.161.49

ЭНЭ УУЛЗАЛТЫН ГОЛ АСУУДАЛ Н. УКРАЙН ЮМ. УКРАЙН БОЛ ОРОСУУДЫН ДОТООДЫН ХЭРЭГ. ҮҮНД ГАДНААС БУЮУ НАТО ОРОЛЦОХ ХЭРЭГГҮЙ ГЭДГИЙГ Л БАЙДЕНД ТУЛГАНА. ОРОСУУД ГУЙХГҮЙ Л ДЭЭ!

Avatar

Зочин 2021-12-05 107.115.243.42

Ха ха ха Польш,Чех,Балтийн улсууд ЕХ,НАТО-д элсэж байхад мангад-оросууд том том боргоохоос цаашаа яаж ч чадаагүй биз дээ? Украин ч ялгаагүй ЕХ.НАТО-д элсэж л таарна….путин-хуйло Алтан загасны шуналтай эмгэн шиг хэмхэрхий тэвштэйгээ л үлдэнэ

Avatar

РАВДАН 2021-12-05 66.181.161.49

УКРАЙН БОЛ ОРОС ЮМАЛДАА!

Avatar

Зочин 2021-12-05 107.115.243.42

Архиндаа живж,авилгалдаа баригдсан Орос бол Украин биш юм л даа…..

Avatar

ТТ улс өөрөө шийддэг 2021-12-05 112.72.9.126

Лрос мэддэг асуудал биш л баыхгүй юу гэж Байдэн Путинд хэлээд байна шдээ Равдан

Avatar

иргэн 2021-12-05 64.119.24.212

Ямар үр дүнтэй уулзалт болох нь л сонин байна.

Avatar

Зочин 2021-12-05 107.115.243.42

12-р сарын 7 …. PEARL HARBOR DAY…Байден путин-хуйлод шинэ шинэ хоригууд тавьж бэлэг барина

Avatar

Зочин 2021-12-05 202.9.40.220

За манай сэтгэгдлийн геополитикчид уралцаарай. Гэхдээ зарим нь ч Баярхүү мэтээс хамаагүй дээр юм билээ:))

Avatar

Зочин 2021-12-05 202.55.191.130

tsaad gar dotor tsustai bolohoor otlood udam ugaasai omnod zvg tataad bgaa yum daa. ih l elegtei bolood bgaa da. deer ni tahiriin hubisgaliig vzlee bi yamar aztai mundag hvn be gej baahan shoudoj oriolood baisan chin ter ni zvgeer l neg ongot hubisgal hiih amerikiig tolovolgoog musilmanuud ashiglaad zasagd garch balarsan yum bolood svvldee amerikuud tseregiihend ttoriin ergelt hiihiig zobloj baij musilmanii hodolgooniig darj absan daa..

Avatar

Зочин 2021-12-05 202.126.90.24

Сайхан уулзалт болох нь. Дэлхийн томчууд сайхан юм даа. Эзэн Чингис маань тухайн үедээ Дэлхийн бодлого тодорхойлж, бас л иймэрхүү байсан байхдаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж