Хакүхо таван амжилтаараа Гиннест бичигдэв | News.MN

Хакүхо таван амжилтаараа Гиннест бичигдэв

Хакүхо таван амжилтаараа Гиннест бичигдэв

Хакүхо таван амжилтаараа Гиннест бичигдэв

Сүмогийн их аварга Хакүхо М.Даваажаргал Гиннесийн дэлхийн таван рекордын эзэн болсон батламжаа өчигдөр (2021.12.03) хүлээн авлаа. Өдгөө 36 настай тэрбээр дараах таван дээд амжилтын эзэн болов.

  1. Дээд зиндаанд хамгийн олон удаа буюу 45 түрүүлсэн
  2. Дээд зиндаанд хамгийн олон давсан 1093
  3. Хамгийн удаан Ёкозуна цолтой байсан 84 башё
  4. Нийт давсан тоогоор хамгийн дээд амжилт 1887 даваа
  5. Уналгүй босоо хамгийн олон түрүүлсэн 16 удаа

Гиннест таван амжилтаараа бичигдсэн Хакүхо хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа “Эцэст нь тун сайхан шагнал хүртлээ. Би цаашдаа оякатагийн хувиар чадах бүхнээ хийх болно. Би шавь нараа ч мөн адил Гиннест бүртгүүлтэл нь зааж сургамаар байна” гэжээ. Харин тэрбээр өөрийн Магаки Шо Хакүхо Шо цахим хуудастаа “Барилдаж байх үедээ авч байсан хоёр рекордоо өөрөө дахин шинэчилснийг нийлүүлвэл нийт долоон Гиннессийн баталгаатай боллоо. Эдгээр баталгаанууд сүмогийн ордны мүзейд байрлахаар боллоо” гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
39
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-04 122.201.21.174

Баяр хүргэе . Бараг л дахин эвдэгдэхгүй амжилтууд байх шүү

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.55.188.35

Бааас хакухо бааасааараа тоглосоор л.

Avatar

Зочин 2021-12-04 82.132.212.103

ХЭН ГЭДЭГ НЭРТЭЙ ХААНАХЫН ХҮН БАЙХ НЬ ОНЦЫН ХАМААРАЛГҮЙ ЯМАР ХҮН ЯМАР АМЖИЛТ ҮЗҮҮЛЖ ЯАЖ АМЬДАРЧ ЮУ БҮТЭЭСЭН НЬ ЧУХАЛ БАЙДАГ БИЗ ДЭЭ. ГЭХДЭЭ Л САЙН ЯВААГАА МАНАЙ ТЭР ГЭЖ ДОТОНОСОН ХАНДАХ НЬ ХҮМҮҮНИЙ ЁСОН БАЙХ. МАНАЙ ДАВААЖАРГАЛ ҮНЭХЭЭР ГАЙХАМШИГИЙГ БҮТЭЭЖЭЭ!!!

Avatar

zochin 2021-12-04 202.126.90.5

unen shu yestoi unen bichlee

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.179.24.40

Ард түмнээ айлгаж, тархийг нь угааж оросын боолын сэтгэхүйтэй болгож, өөрөө орос авгай авч, хүүхдүүдээ монгол биш болгосон Цэдэнбал, барилдаад япон авгай авч, сумогийн хөгжилд төлбөрөө төлж яваа Даваажаргал.

Avatar

зочин 2021-12-04 202.126.90.5

Чи хаанахын хэн гээч эргүүтсэн үхэр вэ Бал дарга маань эх болсон улсынхаа төлөө бүхнээ зориулсан агуу удирдагч байсан Хакухо маань ч монгол улсынхаа нэр төрийг япон улсад дуурсгасан агуу хүчтэн адилхаэ монгол хүмүүс хаана амьдарч хаанахын иргэн болох хамаагүй шүү мэдэж ав үхэрээ

Avatar

Монгол нутгаас алсаран одогсод 2021-12-04 122.201.22.218

Энэ хүий харьяалал Япон улс энэ хзний нэр Япон гэр бүл үр хүүхэд бүгд л Япон зан заншил үзэл суртлаар хүмүүжсэн. Монголын биш Япон иргэний амжилт шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-12-04 148.72.165.2

Монголчуудыг шулдаг Мөнхада хэзээ Гиннэст орох бол?

Avatar

Zichin 2021-12-04 202.126.90.3

Eh orondoo yum hii

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.126.89.54

Chmshig malnuud bhad yum hiyh husel hend turdiin l*****a

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.9.40.230

Мундаг

Avatar

Зочин 2021-12-04 2.27.59.134

ХН. ЯМАР ХОРЛОН САНААТАЙ БУЗРЫН АТААРХУУ ХҮМҮҮС БАЙДАГ ЮМ БЭ?! ХЭДИЙГЭЭР АЖИЛ АМЬДРАЛЫН ЭРХЭЭР ӨӨР УЛСЫН ИРГЭНШИЛТЭЙ БОЛСОН Ч/ дашрамд хэлэхэд танайханы хэн нэгэн ч гэсэн гадаадын харьяат болоод харь улсад ажиллаж амьдарч л байгаа шүү дээ/ ДАВААЖАРГАЛ ХЭР БАРГИЙН ГАДААД ХҮН ҮЗҮҮЛЭЖ ЧАДАХГҮЙ АМЖИЛТЫГ МОНГОЛЫН СУМОЧ НЭРЭЭР ҮЗҮҮЛЭЖ ДЭЛХИЙН БАХАРХАЛ БОЛСОН МОНГОЛ ХҮН ШҮҮ ДЭЭ. АТААРХААД ҮХЛЭЭ ЮУ?

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.9.40.195

TYK iin ajilchid ah egch nar maani ovliin huiten, boroo tsas shuurga boroond hodolmorloj bitniigee halitarch unaj hol garaa huglahgui hodolmorloj ymarch land 200, unetei apatment, amidralgui buhii l zaluu nasaa zoriulsan ah egch nartaa bayrlay, g records dee lol

Avatar

Зочин 2021-12-04 185.220.101.188

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-04 217.199.97.42

х***а буриадуудын Төв Хэнтий Монгол биш. Балиар хүмүүс.Нэг л их Төв Халх боржигон гэж хийрхсэн гачин юмнууд л байдаг.

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.179.27.238

Үнэндээ бол дов жалгаар Монголчуудыг турхирдаг Хакухогийн Төв аймаг хамгийн их цус холилдсон Монгол биш аймаг.Ээ дээ холилдоогүй цус Төв аймгийнханд байхгүй дээ.

Avatar

MGL 2021-12-04 192.82.84.148

Гиннесийн номд ганц улсын амжилтийг бичдэг юм уу. Тэгдэг гэвэл улс болгон өөрийн орны амжилтуудыг бичүүлээд бүр утгаа алдана биздээ.

Avatar

Зочин 2021-12-04 82.132.212.103

бүх улсууд онцгой амжилтаа бичүүлдэг. жил болгон гаргадаг номноос нь олж уншихийг зөвлөж байна. маш сонирхолтой хачирхалтай бас гайхамшигтай зүйл явдлууд байдаг юм билээ хөө

Avatar

Зочин 2021-12-04 82.132.212.103

яагав манай 5000 бөхийн барилдааныг бүртгээ биз дээ

Avatar

Badarch taxar 2021-12-04 59.153.115.239

Тэгээд ийм байж ояката хийнэ гэж зүтгээд байхдаа яахав дэ !! Шал тэнэг амьтан юм !! Хажууд хэлээд өгөх олигтой монгол хүн байхгүй болохоор !! Нас өндөр болсон хойноо ойлгоноо ойлгоно !! Одоо ойлгохгүй ! Хохь чинь !!

Avatar

Цус ойртсон говийн дебил 2021-12-04 207.244.126.132

Мөнхбат аврага Монголчуудыг дов жалгаар хагалахад хамгийн их үүрэг гүйцэтгэснийг нь бас Гиннеср бүртгэж болно.

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.89.233

Хагухо Даваажаргал үнэхээр гайхамшигтай амжилт гаргасан хүн .Бид ийм хүмүүсээр бахархахгүй бол хэнээр бахархах билээ. Мөнхбат аврага ч Монголд төрөх ховорхон хүмүүсийн нэг. Монголын нэрийг сайн сайхнаар дуурсгагчид.,жинхэнэ сод эрчүүд. Харамсалтай нь үүнээс гадна манайд , хүн доромжлохоос өөр юу ч чадахгүй, муу юманд дурласан, арчаагүй, хорон санаатай ,үзэн ядмаар муухай хүмүүс бидний дунд бас байх юм.Атаархаж,хүний нэр төр харлуулах санаатай,элдэв муу муухай зүйл,гүжир гүтгэлэг бичээд л.

Avatar

654654654 2021-12-04 202.21.108.39

Бат Эрдэнг 1997 онд хамгийн удаан, 5 цаг барилдсан дэлхийд хосгүй бөх гж Гиннэст оруулах хэрэгтэй хаххаха

Avatar

Зочин 2021-12-04 2.27.59.134

ганцаараа өөрөө өөртэйгээ барилдсан юм уу

Avatar

Боко 2021-12-04 202.126.88.225

Ёоой Монголд тгсн чинь Гинэст бичүүлхийн тулд 10 минган бааги нүцгэлж билээ кккккк Е сайд н ч ирж бх шиг бөөн инээдэм. Тээнд тэр н бүртгэгдсэн юмүда. Би лав олж хараагуй кккк

Avatar

sain bn 2021-12-04 202.126.89.203

hvn hodolmorloj baina ene hvnii hvch hodolmor vnleddegui mededgui belenchildeh setgehguitei pizdanaraa taanar duugai bai za yu taanar mongold hereggui shv hvnii hvch hodolmoriig vnlej daraa ni h*** za yu ter zamch mach getsen hachin l***r min hooy

Avatar

Замч 2021-12-04 202.9.46.230

Хог вирус хятад чамд ямар ч хамаагvй юм.

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.126.88.140

Япончуудын явдал маньд ямар хамаатай байх билээ

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.21.107.82

ЗӨВХӨН ЯПОНДОО Л АВХРГХ ШҮҮ ДЭЭ..НААД НЭГ АСЖИЛТ ГЭЭД БАЙГАА ХЭН Ч БИШ ЮМ ЧИНЬ МОНГОЛЧУУДАД ХАМААГҮЙ ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2021-12-04 66.181.161.26

Tiim dee ork nertei tarvganuudad hqmaagui l dee

Avatar

Заагч 2021-12-04 202.9.46.230

Аугаа амжилт гаргасан их аваргадаа аз жаргал сайн сайхныг хvсье

Avatar

Зочин 2021-12-04 207.244.126.132

Хот тойрсон х***а буриадын э****з битгий дөвчигнө.

Avatar

Заагч 2021-12-04 202.9.46.230

Аугав амжилт их аваргадав аз жаргал хvсье

Avatar

Зочин 2021-12-04 122.201.24.22

Энэ тавд нь Их аварга хамгийн сүүлчийн барилдаандаа нөгөө монгол бөхөө балбаж, арслан бар шиг ярзайн, архирч, бас мөнгөнд мөргөөн их амжилт нь орсон байх даа.

Avatar

Зочин 2021-12-04 172.58.141.112

horchin p**a g harin ch baga zodson.Nemeed sain zodoh baisiin.Sumod hurtel uvsiin hog shaarnuud hor hutgaj heden ch mongoliin huugiin amidralaar toglovoo. Ter uvs bandiasaa asuuldaa.Chi yagaad zoduulsan be geed….Tsaadah chin icheed yum yarihgui baih.

Avatar

Зочин 2021-12-04 148.72.165.2

Төв амгийнх уу эсвэл буриад уу? Бараг л Хакухогийн Төв аймгиьйн буриад гөлөг байгаа даа.

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.9.40.30

Монгол хүний нэрийг сайнаар гаргаж яваа М.Даваажаргалдаа эрүүл энх ажлын амжилт хүсье. Атаархсан бас тэнэгдүү нөхөд хачин хачин балай сэтгэдэл их бичих юм даа. олон монгол хүн Монгол улсын харьяатаас гэр бүлээрээ гараад явж байхад юу ч ярихгүй мөртлөө Гиннест бичүүллээ гэхэд нь муулж муучлаад байгаад тамын тогоонд чанагдсан нөхөд байна даа

Avatar

Зочин 2021-12-04 103.10.21.33

Энэ Жапан нөхрийн яаануу Монголчуудад хамаа бну? Бидэнд дарлуулж байгаа Монгол хүүхдүүдээ анхаарах асуудал байхад энэ өөхөн бөмбөгийг мэдээлэх хэрэг бну?

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.9.46.176

Гинэс хэнд хэрэгтэй юмб цаашаа. Хамгийн удаан уяангалуулан унгас алдсан амжилт гэж хүртэл байдаг юм байх шив лээ.

Avatar

Зочин 2021-12-04 103.242.47.42

агуу юмаа баяр хүргэе

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж