"Эрдэнэт үйлдвэрийг 240 сая долларын барьцаанд тавиагүй" | News.MN

"Эрдэнэт үйлдвэрийг 240 сая долларын барьцаанд тавиагүй"

"Эрдэнэт үйлдвэрийг 240 сая долларын барьцаанд тавиагүй"

"Эрдэнэт үйлдвэрийг 240 сая долларын барьцаанд тавиагүй"

“Эрдэнэт үйлдвэр”-ийн захирал Х.Бадамсүрэн Арабын нэгдсэн Эмират улсын Дубай хотод ажиллаж ирэхдээ 240 сая ам.доллар буюу 683 тэрбум гаруй төгрөгийн зээл авсан гэх мэдээлэл гарсан.

Энэ талаар "Эрдэнэт үйлдвэр"-ийн Ерөнхий захирлын Санхүү, эдийн засгийн асуудал хариуцсан орлогч Д.Үүрийнтуяа тайлбар хийхдээ "Бид "Эрдэнэт үйлдвэр"-ийг төрийн өмчит үйлдвэрийн газрын статустай ажиллуулж эхэлсэн 2019 онд өмнө нь банк, санхүүгийн байгууллагад үүссэн байсан бүх өр төлбөрийг төлж барагдуулсан. Үүнээс хойш буюу 2019, 2020, 2021 онд нэг ч төгрөг, нэг ч ам.долларын зээл авалгүй, зээлийн хүүгийн дарамтгүй, өөрийн үйл ажиллагааны орлого, өртөг зардлын хэмнэлт, нэмэлт орлогын бүрдүүлэлтээр үйл ажиллагаагаа бүрэн санхүүжүүлэн, хэвийн жигд ажиллаж байна. Хоёрдугаарт, "Эрдэнэт үйлдвэр" ТӨҮГ-ын 2021 оны бизнес төлөвлөгөөг ТӨБЗГ-аас 2020 оны арванхоёрдугаар сард баталсан.

Энэхүү батлагдсан төлөвлөгөөгөөр 230 сая ам.долларын зээл авч, үндсэн чиглэлд тусгагдсан томоохон төсөл хөтөлбөрүүд, хөрөнгө оруулалтын ажлаа санхүүжүүлэхээр төлөвлөсөн байсан. Харин гүйцэтгэлээр өнөөдрийн байдлаар, "Эрдэнэт үйлдвэр" нэг ч төгрөгийн зээл авалгүй ажиллаж байна. Тиймээс дээрх 240 сая ам.долларын зээл үйлдвэрийн дансанд орж ирсэн, үйлдвэрийг барьцаалсан гэх мэдээлэл нь худал мэдээлэл болно. Өөрөөр хэлбэл, 2021 оны арванхоёрдугаар сарын 2-ны байдлаар үйлдвэрийн дансанд зээлийн санхүүжилт гэх нэг ч төгрөг, нэг ч ам.доллар ороогүй байна. Сүүлийн нэг сарын хугацааны дансны орлогын мэдээллийг харж болно" гэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-12-04 192.82.92.201

Тавьж л байг л дээ, Тавиулах нөхцөлийг нь бид сонгоод өгсөн юм чинь, Сонгууль ийм л бна

Avatar

Зочин 2021-12-04 185.220.101.188

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-04 103.57.94.88

"""""

Avatar

test 2021-12-04 103.57.94.88

hi

Avatar

test 2021-12-04 103.57.94.88

Avatar

test 2021-12-04 103.57.94.88

test

Avatar

Зочин 2021-12-04 142.79.202.93

Барьцаалаагүй ээ гэдэг чинь хэдийн барьцаалагдсаан гэсэн үг. Монголд ажил ингэж л явдаг угаасаа. Нэг хөөрхөн нэр олоод өгчихнө дөө барьцаа гэхийн оронд. Арабын хамтын ажиллагаа гэдэг ч юм уу тээ хэхэ

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.89.233

Ардчилагч нэртэй луйварчид бас л бусдыг гүтгээд эхлэлээ. Та нар шиг улайм цайм нэр нүүргүй луйвар хийдэг шуналдаа идэгдсэн этгээдүүд манайд өөр байхгүй

Avatar

Зочин 2021-12-04 165.22.60.232

Эдийн засгийн талаар ямар ч мэдэл алга. Инфляци ийм өндөр байхад харин зээл сайн авах хэрэгтэй. Дансанд чинь байгаа мөнгө бол инфляцийн хэрээр үнэнгүйдэж байгаа гэдгийг захын өвгөн эмгэн ойлгоно..

Avatar

ах 2021-12-04 139.5.217.160

Харах царайны хулхидагч

Avatar

zochin 2021-12-04 103.26.194.4

Baritsaagui zeel gesen ug uu Yostoi xudlaa shaaj bna ;dargataigaa unetei buudald zugaatsaj Ene xuuxniig solix xeregtei Dargataigaa ugsen xuivaldagch bna

Avatar

Зочин 2021-12-04 122.201.22.211

Барьцаагүй зээл

Avatar

oyun 2021-12-04 202.126.89.148

ene ih hugululutuu zogsoo gej heleed zeel abalgui ajillaj bolhoor bna buh hugulult zogsoo aj ahuinuud unee nemeed bna tsailgaan dulaan ereenees abdaggui biz dee dabraad bna shuud zogsoo

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.73.47

ЗЭЭЛ АВАХ ГЭРЭЭГЭЭ ХИЙЧИХСЭН ЮМ БИШ ҮҮ?

Avatar

Зочин 2021-12-04 124.158.68.102

Үүрийнтяа даргатайгаа яасан их үнэтэй буудалд зугаацна вэ?

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.73.47

ЗААВАЛ ЗЭЭЛ АВЧ ХҮҮ ТӨЛӨХ ЁСТОЙ ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.21.118.186

Зээл авч л байгаа юм байна. Барьцаанд үйлдвэр, үйл ажиллагаагаа л тавьж таарна. Мөнгө нь дансанд ороод ирэхээр л барьцаалагдана гэж юу байхав. Энэ төрийн албаныхан дандаа ингэж хуурсан, өнгөлсөн мэдэгдэл гаргахаа болимоор юм. Өнгөрсөн зун, намаржингаа Замын-Үүдээс ачааг татаад дуусгана, тээвэр хэвийн явж байна гэж худлаа мэдээллээ. Одоо үр дүнд нь юу болж байна. Хомсдлын инфляц үүсч эдийн засгийг ганхуулж байна.
Эрдэнэт харин зээлээ үр ашигтай зарцуулж олох орлогоо нэмэгдүүлэх л ёстой.

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.67.139

Huvildagchid yu gej unenee helehev dee,yamar hudal helj suraagui bish ter tusmaa uursdiin erih ashgiin tuluu bol yu ch hiij chadna

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж