УИХ-ын хүндэтгэлийн хуралдаан Хархоринд болно | News.MN

УИХ-ын хүндэтгэлийн хуралдаан Хархоринд болно

УИХ-ын хүндэтгэлийн хуралдаан Хархоринд болно

УИХ-ын хүндэтгэлийн хуралдаан Хархоринд болно

Монгол Улс үндэсний эрх чөлөө, тусгаар тогтнолоо сэргээн мандуулсны 110 жилийн ой энэ онд тохиож байна. Энэхүү түүхэн ойд зориулсан Улсын Их Хурлын хүндэтгэлийн хуралдааныг 2021 оны арван хоёрдугаар сарын 29-ний өдөр Их Монгол Улсын нийслэл Хархорум хот оршиж байсан Өвөрхангай аймгийн Хархорин суманд зарлан хуралдуулахаар тогтжээ. 

Цар тахлын нөхцөл байдлаас шалтгаалан хүндэтгэлийн хуралдааныг хязгаарлагдмал хүрээнд хийж, гадаад, дотоодын зочид төлөөлөгчдийг цахимаар оролцуулах юм. УИХ-ын гишүүд хүндэтгэлийн чуулганаас гадна Монгол нутагт оршин байсан үе үеийн эзэнт гүрний нийслэл хотууд төвлөрч, өрнө дорныг холбосон худалдаа, зам харилцаа, соёл, эдийн засгийн төв болж байсан Орхоны хөндийн хөгжлийн асуудлаарх хэлэлцүүлэгт оролцоно. 

Улсын Их Хурлын хүндэтгэлийн чуулганыг түүхэн байршилд, уламжлалт хэлбэрээр зохион байгуулах нь арга хэмжээний ач холбогдлыг тодруулах, өв соёлоо сурталчлах чухал ач холбогдолтой ажээ. Хуралдааныг Монголын үндэсний олон нийтийн телевиз орон даяар шууд дамжуулах юм байна. 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

үнэн 2021-12-04 66.181.182.121

Манайхан ганцхан гарчиг харчихаад устай толгойдоо орж ирсэн унхиагүй бодлоо бичих юм Уншиж сонсож байгаад бичмээр юм Хархорумд хийх нь зөв гэхдээ тэндээс ард олноо хувийн хэвшлээ гадаадын хөрөнгө оруулагчдыг уриалсан маш зоригтой зөвшийдвэр гарга 6-р цахилгаан станцыг Хархорумд барьж казкастан шиг шинэ хот Орхоны хөндийд байгуулна гэж зарла хотынхоо бүх зураг төслийг төр хий тэгээд л бусад нь аяндаа босоод ирнэ

Avatar

иргэн 2021-12-04 43.242.242.59

Төсвийн мөнгийг үрэхийг үзүүлж өгөх юм аа. Энэ хүнд хэцүү үед тэвчиж болох зардлыг гаргахгүй байж болдоггүй. Энэ ард иргэдийн чинь амьдрал их л хүндэрч байна, юмны үнэ зөндөө өссөн байна, цалин тэтгэвэр нэмэгдэхгүй. Хувийн хэвшлийнхэн нэмэх ч аргагүй, ажилчиддаа цалингаа тавьж байвал их юм болж байна. Яана даа энэ төр засгийг.

Avatar

Зочин 2021-12-04 139.5.217.154

УБ-аас нийт хэдэн хүн явах, онгоц, шатахууны зардал, зочид буудал хоол унаа гээд гарах бүх зардлаа олон нийтэд мэдээлвэл яасан юм? Чуулганыхаа танхимаас, өвөрхангай хархорин, тэр гадаадынхантай интернетээр чуулганаа явуулж болдоггүй юму ?

Avatar

Зочин 2021-12-04 197.210.76.172

Мөнгөний төлөө бөөрөө зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээр байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авдаг. Та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээр байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

Зочин 2021-12-04 166.216.158.8

uzuuleh emch nar, huuhdee surgah bagsh nar, sekts duguilan, usan bassein gd buh heregtseegee naanaa bguulaad suurichval, Harhorin ungu orood l ehelne.

Avatar

Зочин 2021-12-04 185.220.101.188

>>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-04 66.181.183.45

Сайн байна. Ер нь . шинэ ордон бариад , тэндээ төвлөрөх хэрэгтэй , утаагүй сайхан шүү . Ардууд нараас нь нүүгээд очно Та нарт хайртай учраас тэр.

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.179.25.141

ТА НАРЫГ БҮРЭН УНШААГҮЙ. ХАР ХОРИНД ХУРАЛДАХ ЗӨВ. 76 ГИШҮҮН 76 ТУСЛАХТАЙГАА ИХ ХУРЛЫН ТАМГЫН ГАЗРЫНХАН БОЛОН ЖОЛООЧ НАР ГЭЭД ДОР ХАЯЖ 300 ХҮН ХОТООС НЭГ ХОЁР ӨДӨР Ч ГЭСЭН ЗАЙЛНА ГЭЭД БОДООД ҮЗ. ЗАЙСАН ХОТЫН ТӨВ ХОЁРЫН ЗАМААС ДОР ХАЯЖ 100 МАШИН ДАЛД ОРНО 2 ӨДӨР Ч ГЭСЭН. 3 ӨНДӨРЛӨГ БАС ЯВЧУУЛ ЗА ЕР НЬ ТЭГЭЭД ТҮГЖХЭХГҮЙ Ч БАЙЖ МАГАДГҮЙ. ТЭД НАР ТЭНД ОЧООД ЕР НЬ ТЭР ЧИГТЭЭ ТЭНДЭЭ ХУРАЛДАХ САЙХАН БАЙНА ГЭЧҮҮЛ БҮР Л САЙН БИЗ ДЭЭ. АЛЬ БОЛОХ ХУРДАН НҮҮЖ СУУХДАА ДАСЧ Л БАЙВАЛ БОЛОО ХАВААСАГ.

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.179.25.141

ТЭГЭЭД ӨДӨР БОЛГОН ШАХУУ ЭД НАРЫГ ЯВУУЛАХ ГЭЖ ХОТ СҮҮЛДЭЭ ТЭГ ЗОГСОЛТ ХИЙЖ ӨЧ ТӨЧНӨӨН БЕНЗИН ТОС ТҮЛШ ҮРЖ БАЙГАА. ТЭГ ЗОГСОЛТГҮЙ ЯДАЖ БАГА САГА ТҮГЖРЭЭД ГАЙГҮЙХЭН ШИГ ОНГОЙГООД ЯВЧУУЛ САЙН БИЗ ДЭЭ. ТЭНДЭЭС БАРАГ ЗАРДАЛ МӨНГӨ НӨХӨГДӨӨД ДҮНДЭЭ ДҮН БИЗ.

Avatar

Зочин 2021-12-04 103.229.122.11

Энэ ер нь практик (бодит) ямар ач холбогдолтой юм бэ?? Төрийн ордонд хуралдсанаас мэдээж нэмэлт илүү зардал гарч л таарна даа?? Ядаж байхад яр гэгчээр төсвийн мөнгөө барж ядсан юм шиг ингэж дүвчигнэх хэрэг байгаа юм уу??!!

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.9.40.30

УИХ-ын гишүүд өөрсдийнхөө зардлаар явах юм чинь явж л байг л даа.

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.9.40.30

Олон ноход хуцаж байв ч жингийн цуваа явсаар байдаг. Хүмүүсийн юу гэж ярихыг үл тоож хурлаа Хархоринд хийвэл бас хүндэтгэлтэй соноин болно. Дэлхий дахинд сайн суртчилах хэрэгтэй. Монгол улс агуу түүх өөрийн онцлого соёлтой гэдгийг дэлхийд дандаа таниулж суртчилж бай

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.69.136

76 хулгайчийг дэлхий тоож сонирхох уу

Avatar

Зочин 2021-12-04 166.216.158.8

Er n ih hurliihan Harhorind suurishaad ordongoo baiguulchval, Ulaanbaataraas Harhorin luu nuudelleed irex yum bish uu?

Avatar

Зочин 2021-12-04 166.216.158.8

Humuus hotoos harhorin luu nuudellen suurishih

Avatar

зочин 2021-12-04 64.119.27.103

Тийм их эх оронч сэтгэл гаргах гэж байгаа юм бол наад 76 тэнэгтээ морь унуулаад ,сэлэм атгуулаад урд хөрш руу дйлаар мордуулж хилээ нээлгэж ир гэж үүрэг даалгавар өгцнөө!

Avatar

Зочин 2021-12-04 103.229.122.11

76+1=77 тэнэг!!!

Avatar

Зочин 2021-12-04 64.119.27.103

хайран хөрөнгө мөнгө,үргүй зардал,

Avatar

zochin 2021-12-04 66.181.185.227

Төрийн ордноо голоо юу? Хархоринд чуулган хиих нь улсын хөгжилд нэмэр болох юмуу? хархоринд чуулгандах,нийслэлдээ чуулгандах хоёр ижил зардалтай юу?Гишүүн бүр Жийпээрээ давхиад хүрнэ биздээ? Өглөө очоод орой буцаад ирэх юмуу? хонох уу? хэд хоног вэ?ажлын хэсгийн хүмүүс байна уу? тэд хэд хонох вэ? Чуулганыхан нэг өдөр мацаг барина биз дээ? эсвэл бөөн идэш уушуу? Ядаж ганц аяга цай өгнө биздээ?
Хэдэн жилийн өмнө Сү.Батболдын Засгийн газрын үед байхаа говьд хээр хэдэн ширээ тавиад .. .хуралдсан..

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.73.47

76 ЖИЙП ТЭРГҮҮТЭЙ БААХАН МАШИН ХӨВРӨХ НЬ ДЭЭ. ХАЙРАН МӨНГӨ.

Avatar

Zochin 2021-12-04 202.126.90.113

Улаабаатар ачааллаа дийлэхээ байсан. Цаашдаа наанаа хуралдаж бай. Улаанбаатарыг сураггүй байхад олон жил Монголын нийслэл байсан газар. Улаанбаатарыг одоо улсын нийслэл статусыг нь авч хаях хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-04 122.201.21.65

МАЯГАЛЦГААХ ГЭЖ ЯДАХ ЮМ АА ХУВАЛЗНУУД

Avatar

Зочин 2021-12-04 64.119.26.173

Баахан зардал гарах уу.

Avatar

иргэн 2021-12-04 202.179.26.137

ард түмэн хоолгүй мөнгөгүй ажилгүй ядуурч өрийн дарамт нэмэгдсээр байгаа үеийн агуу солиорол

Avatar

ИРГЭН 2021-12-04 202.9.46.155

ИЙМ СҮРЖИН ХУРАЛ ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БЭ???????? 76 ХООЛНЫ САВНУУД,ТЭДНИЙ ХООЛ, УНАА, БАЙР, ДАГАН БАЯСАГЧИД ГЭЭД ХЭДЭН ТЭРБУМЫН ЗАРДАЛ ГАРНА ШҮҮ ДЭЭ … БИДНИЙ ТАТВАРЫН МӨНГИЙГ ИЙМЭРХҮҮ ХЭРЭГГҮЙ ЗҮЙЛД ЗАРЦУУЛАХЫГ ИРГЭД ЗӨВШӨӨРЧ БОЛОХГҮЙ, ЖАГСАЯ….

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.75.190

Тэнд очоод буудалд буугаад,бас нэг бандашны асуудалтай ирэх вий дээ.

Avatar

neg tiim baliar zurag harsan yag iom bilee 2021-12-04 192.82.85.240

huduu shavar balgasnii podwald buhchuulteigee arhidaj baih tuvshinii humuus dee

Avatar

Зочин 2021-12-04 192.82.70.73

ТАТВАРЫН МӨНГӨ ИХДЭЭД БАРЖ ЯДАЖ БХ ШИГ.
БҮГДЭЭРЭЭ ТАТВАР ТӨЛӨХӨӨ БОЛЬЧИХЪЁ. АМАР ЗҮГЭЭР.

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.126.88.134

76- н явсан Газар Муу, муухайгаар Дандаа Дүүрдэг хойно, Багахан балагааа тариасай гайнууд 🙉🙊🙈

Avatar

Зочин 2021-12-04 202.126.89.22

Эзэнт гүрэн сэргэсэн түүхэн өдөр байна лаа. Дараа нь газар нутгаа тэлж дайлаар мордох байхдаа.

Avatar

Зочин 2021-12-04 64.119.20.164

Ард иргэдээ идэх хоол түлэх түлээгүй хорионд оруулчаад өөрсдөө баяр ёслол хийж наргиж цэнгэж явдаг өрай л муухай аймар хүмүүс юм

Avatar

Зочин 2021-12-04 166.205.153.18

Яасан их мөнгөтэй баян улс вэ?

Avatar

зочин 2021-12-04 49.0.178.160

Бодмоор байна. Тэнд жаахан ч гэсн юм хиймээр байна. Үгүйсгэхээ л эхлээд тавих юм. Хар хорин үнхэээр өөд нь татмаар болсон байна лээ шүү . Бурхан халдунд бүү ойртоосой,. энэ л чухал гэмээр

Avatar

Зочин 2021-12-04 203.91.115.42

Улаанчулуутын ядарсан иргэдийн хажууд хуралд

Avatar

Зочин 2021-12-04 172.58.6.138

Хийх умаа олж ядсан юмнууд баахан зардал мөнгө үрж зам талхалхаас өөр юу хийнээ …

Avatar

Зочин 2021-12-04 72.196.192.250

Harhorin maani Manjaas umnu muhuud surag ch vgvi bolson, Manjaas salahad er yamar ch ach holbogdolgvi bolchihson baisan gazar shvv dee ! Yamar tvvhch, yamar eh oronch ni iim yum bodoj oldog bnaa, aygvi bol nuguu Chuluun avragadaa!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж