Монгол охины эрхийг хамгаалахад анхаарна гэв | News.MN

Монгол охины эрхийг хамгаалахад анхаарна гэв

Монгол охины эрхийг хамгаалахад анхаарна гэв

Монгол охины эрхийг хамгаалахад анхаарна гэв

БНСУ-д 13 настай Монгол Улсын иргэн хүчирхийлэлд өртсөнтэй холбогдуулж иргэд БНСУ-ын Элчин сайдын яамны гадаа цугларч тайван жагсаал хийж байна. Энэ үеэр  хүчирхийлэлд өртсөн  монгол охины эрхийг хамгаалж, хуулийн дагуу арга хэмжээ авахад анхаарахаа БНСУ-аас Монгол Улсад суугаа Элчин сайдын яамны зөвлөх Ким чоль сан мэдээллээ. Тэрбээр “БНСУ-ын Элчин сайдын яамны дипломат ажилтныхаа хувиар бол энэхүү болсон явдлыг нэн даруй шударгаар шийдвэрлэх явц шийдвэрлэхээр талаар Солонгосын холбогдох байгууллагуудтай үргэлжлүүлэн зөвшилцөж байна.

БНСУ-ын Засгийн газрын зүгээс энэ хэргийг шударгаар шийдвэрлэхэд анхаарал хандуулж ажиллах болно. Үүний үр дүнг шийдэгдсэн даруйд нь Монгол Улсын Засгийн газарт албан ёсоор мэдэгдэнэ.

 Энэхүү асуудлаар ГХЯ-ны төрийн нарийн бичгийн дарга Н.Анхбаяртай уулзаж асуудлыг хөндөж ярилцсан. БНСУ-ын Засгийн газар дээрх асуудалд маш сайн мэдээлэлтэй байгаа. Энэ тал дээр идэвхтэй ажиллах болно гэдгээ хэлмээр байна. Одоогийн байдлаар БНСУ-д Монгол Улсын 40 гаруй мянган иргэн ажиллаж амьдарч байна. Эдгээр хүмүүсийн ажиллаж амьдарч байгаа нь хоёр улсын харилцааг гүнзгийрүүлэх, цаашид нааштай хөгжин дэвшихэд маш чухал үүрэг гүйцэтгэж байна гэж боддог. Цаашид хоёр улсын найрсаг харилцаа үргэлжилнэ гэдэгт итгэлтэй байна” гэлээ.

Иргэн Ж.Отгонбаяр тэргүүтэй иргэд дээрх асуудалтай холбогдуулж БНСУ-ын Элчин сайдын яаманд шаардлага хүргүүллээ. Тэрбээр “Гурван зүйлийг албан бичгээр хүргүүллээ. Нэгдүгээрт, Солонгост эрх зүйн үйлчилгээ авахад үнэтэй байдаг. Тиймээс эрх зүйн үйлчилгээ үзүүлэх, хоёрдугаарт, сэтгэл санааны хохирлыг барагдуулах нөхөн төлбөр олгох, гуравдугаарт, зодсон дөрвөн охины хоёр нь насанд хүрээгүй буюу хэрэг хүлээх чадваргүй болгосон. Монгол хүний эрх чөлөө, үнэт зүйл, халдашгүй байдалд нөлөөлж байгаа нь бидний тусгаар байдалд нөлөөлж буй гэж харж байна.

Саяхан БНСУ-д нэг харамсалтай үйл явдал болсон. Буудалд ажилладаг монгол эмэгтэйд захирал нь бэлгийн дарамт үзүүлээд “үгүй” гэхэд нь нэг цаг зодсон. Энэ үеэр БНСУ дахь Монголын Консул хаана байсан бэ. Ниргэсний дараа хашхирна гэгчээр өнөөдөр гарч ирлээ. Та огцор. Татвар төлөгчдийн мөнгөөр иргэддээ үйлчилмээр байна. Дэлхийн өнцөг булан бүрт байгаа монголчууд ЭСЯ-аас туслалцаа авдаг эрх зүйн мэдлэгтэй болмоор байгаа юм. Монгол Улс хүний эрхээ мартчихсан шүү дээ” гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-03 66.181.178.113

Манай ГХЯ-ны пяздукнууд иргэдийнхээ эрх ашгийг ингэж л "хамнгаалж" байна. Хаа байсын хагас жилийн дараа нэг юм дугармаар болж байна. Санаа нь нунн дарагдуулж, өөрсдийнхээ арьсыг хамгааж байж..муу новшнууд…Амнөд Сонлонгост байгаа манай ДТГ-уудын нөхөдтэй хариуцлага хэзээ ооцох вэ… Өмнө нь, яамаа омогт муу кимчи солонгсчууд яаж солиорч биднийг элдвээр хэлж байлаа. Өөрсдөө муу солонгосчууд улаан яргачид байж

Avatar

Зочин 2021-12-03 66.181.178.113

Солонгос эзэнгтэй хоолны газрыг бойктлох хэрэгтэй. Солонгос хоолны газар, дэлгүүрээр битгий үйлчлүүл..

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.9.46.176

Ардчилсан ёсны гай гамшиг энэ! Хаа ч явсан нэр нүүрээ бодно гэж байхгүй увайгүй жудаггүй зангаа хүний заяагдмал эрх, ардчилал гэж ойлгодог болсон Монгол хүн бид л буруутай! Ойр тойрондоо ямарч нэр хүндгүй болсон бидний хүүхдүүдийг ч хүний хүүхдүүд өөртэй нь адилхан хүн гэж үзэхгүй болсний наад захын жишээ энэ! Юу ч мэдэхгүй охидуудад хүртэл Монгол гэж хог шаар, барлаг зарц, гуйлгачин ядуу, нохойноос дор амьтан гэх ойлголт нэгэнт тогтосны нотолгоо энэ. Хитад хүүхэд байсан бол ингэх үү?!

Avatar

иргэн 2021-12-03 66.181.169.162

дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2021-12-03 74.134.128.229

Би Солонгос хоол Солонгос кино Солонгос соёл Солонгос хүнд яагаад ч юм дургүй байдаг. 1 л биш оргиод …

Avatar

Зочин 2021-12-03 172.58.143.199

solongosiin elchingiinhen yahav jijuuriin heden ugee heleed margaash n solongosd baigaa hulgaich mongolchuudiin bas neg uvaigui hergiig tv eeree gargaad mongolchuudiig heleh uggui bolgono. Harin mongoliin ard tumnii tatvariin munguur amarch zugaalj baigaa gadaad ornuud dahi mongoliin elchin saidiin yamniihan yag yu hiideg humuus ve.Heden darga erh medeltenuudiig ochihod n delguur hesuulj beleg selt belddeg, darga nariin huuhduudiig surguuld oruulj ugch pyaldagadahaas uur yu hiideg n todorhoigui.

Avatar

Зочин 2021-12-03 213.87.155.67

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-03 43.242.243.233

Аль улсад сууж буй монголын элчин сайдууд хүнийхээ төлөа ажилладаг болмоор байна.Элчин нэртэй болохоос иргэдтэйгээ харьцдаггүй анхаарал тавьдаггүй нөхдүүд байдаг сураг л сонсогддог шүү

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.126.89.143

Нэг мөсн Солонгостой хилээ хаагаад, дайн зарлаа!!! ккккк тэнэг монголчууд ямаан омогноос цаашгүй амьтад л да;)

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.229.122.11

Монголчууд гадаад улсад явахдаа эх орныхоо нэр төрийг бодохгүй элдэв зөрчил гаргадаг, бүдүүлэг авирладаг, архидан согтуурдаг, зодолдож танхайрдаг, ажилд залхуурдаг, хулгай дээрэм хийдэг г.м. бусармаг үйлдлийн улмаас монголынхоо нэрийг унагадаг учраас бага насны хүүхдүүд хүртэл тэр гайг нь хүртэж байгаа нь энэ!!! Солонгос хүүхдүүд англи, япон хүүхдийг бол ингэхгүй дээ??

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-03 103.111.68.3

ДЭЛХИЙ ОЛОН УЛСАД СОЛОНГОСТ ХҮНИЙ ЭРХИЙГ ДӨРЧПӨГ ТАЛААР ЦАЦАХ ХЭРЭГТЭЙ АЛЬ БОЛОХ ОЛОН ОРОНД ҮҮНД ГАДААДАД СУУГАА МОНГОЛЧУУД ХҮЧ ХАВСРАВАЛ САЙНСАН

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.10.23.189

Бичлэгийг хадгалж аваад эцсийг нь хүртэл яваарай. Баримттай нотолгоотой хэрэг хаачих вэ дээ? Хүүхдийн эрхийг хамгаалдаг ямар газар байна уу?

Avatar

Irgen 2021-12-03 122.201.31.109

Manai Mongol Ulsiin irged duugui suugaad bgad mash ih gaihaj bna buged ur huuhedgui yumshig duugui suugaad bhiin!??? Bin nar ur huuhdeen mash hargis hertsgiigeer dormjluulchaad bna maluudaaaa!!!!!!!!!!!!

Avatar

Mongol Ulsiin irgen! 2021-12-03 122.201.31.109

Ta nar toosooldooo Hunii hamgiin deed geh zulai deerchin dotoojiigchin hucheer ugluulj bgad arih amaarchin tsutgaj bna geed boddoo?!?!?!?!?! Ene chin Odoo yuuu gsn ug we? Ene bol hamgiin aimar dormjlol bish vv?????????

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.9.47.34

Охины ээж муу байна. Хэдэн зоос олж байвал хүүхэд нь тамлагдаж байсан ч тэндээ шигдээд байдаг. Шууд олон улсын хүний эрхийн байгууллагад хандаад муусайн кимчинүүдтэй нэгийгээ үзэх хэрэгтэй байхгүй юу. Тэгсэн чинь Монгол руу битги дуулгаарай гэсэн гэлүү? Үнэхээр мөнгөний төлөө яахаас буцахгүй шулам юм.

Avatar

zochin 2021-12-03 202.70.34.70

Консул Өнрөзаяа нь Женкогийн тавьсан хүн шүү дээ.

Avatar

Irgen 2021-12-03 66.181.186.134

Тийм байлаа гээд яадгийн. Тэгээд ч томилогдоод жил л болж байгаан бишүү. Солонгосын элчин бас саяхан томилогдоо биз дээ. Эзэнгүй байж байгаад эдгээр хүмүүс саяхан томилогдсон байхад олон жил ажиллаж байгаа юм шиг муулаад. Ийм асуудал гарахад эцэг эх нь хав дарсан нь буруу шүү дээ. Охины талаар хэвлэлээр гарахаар хаа хаанаа мэдлээ. Дээр дооргүй хэдүүлээ үр хүүхдүүдээ л хамгаалж тэмцэе. Элдэв хов ярихгүй байж замхруулахгүй байя.

Avatar

иргэн 2021-12-03 202.179.16.93

солонгос кинонд авгайчуул нь үсээ зулгаалцаал зодолдоод байдаг нь охидууд нь багаасаа ийм авиртай юм байна л даа

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.21.108.139

Охины ээж энэ хэргийг хав дарж нуусан нь сонин байна. Тэр даруйд нь шуугиулсан бол өдийд шийдэгдчихгүй юү. Элчин сайддаа дуулгахгүй , одоо битгий нийтэд мэдээл , бид нэр хүндээ бодож байна гэж хүссэн гээ биз дээ. Харин яаж 5 сарын дараа энэ хэрэг илрэв. Солонгосын телевизээр гарсан юм шиг байгаа юм.

Avatar

Ээж 2021-12-03 59.153.86.19

Хөөрхий охин сэтгэлийн дарамттай удаан явж болохгүйшүү бүх зүйл сайхан болно ухаантай байгаарай охин минь чи шүү

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.126.88.222

📌ХА ХА ОДОО Ч МОНГОЛД БГАА ХЭДЭН СОЛОНГОСУУДЫГ МОНГОЛЫН ХЭДЭН ТББ, ЭХ ОРОНЧ ТАНХАЙ ЗАЛУУС ЯЙРТАЛ НЬ ЗОДНО ДОО УДАХГҮЙ….ДУУС ДУУС…КККК
📌 ГЭХДЭЭ МОНГОЛ ЭРС ӨӨРСДӨӨ 13-ТАЙ БАЙТУГАЙ ӨСВӨР НАСНЫ ОХИДЫГ БЭЛГИЙН ХҮЧИРХИЙЛЭЛД ОРУУЛСАН ХЭРГҮҮЛ МЯНГА МЯНГААРАА Ш ДЭ БАЗАРВААНИЙ….ХАМААТАНДАА ХҮЧИНДҮҮЛСЭН ОХИД МОНГОЛД ЗӨНДӨӨ ЗӨНДӨӨ….
МОНГОЛ, СОЛОНГОС ХЭН ХЭН НЬ НҮГЭЛ ХИЛЭНЦТЭЙ ХОРВОО ЮМДАА

Avatar

оюутан 2021-12-03 139.5.219.251

Ажлаа хийдэггүй гадаад яам, авилгаар томилогддог элчин сайдууд ийм л байдаг даа

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.126.88.222

Солонгосууд ч муу, муухай нь дийлсэн хүмүүс шүү. Зүгээр албан ажлаар очсон хүнийг л элдвээр тавлаж үг хэл, үйлдлээрээ доромжилж бгаад буцаадаг ш дээ ‼️

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.229.122.11

Тэгвэл Солонгос руу явахаа л больчих л доо!! Тэд биднийг ирээч гэж гуйдаггүй биз дээ?? Бид л өөрсдөө гуйлгачин царайлаад очдог биз дээ??

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.57.92.70

Зөв шүү дэмжиж бна, охин чанга байгаарай

Avatar

Зочин 2021-12-03 66.181.161.27

Элчин эрдэнэтуяа авгай өнөрөө нарыг эргүүлэн татах талаар гхя дээр яригдаж бна угаасаа арчаагүй сэтгэлгүй авгай нар …оронд нь

Avatar

Зочин 2021-12-03 66.181.161.27

Элчин эрдэнэтуяа гэж авгай бгаа бас тэр өнөрөөг цуг нааш нь тат …угаасаа гхя дээр яригдаж бгаа оронд өөр гайгүй хүн… арчаагүй шээс авгай нар

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-03 192.82.67.190

ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ИРГЭДИЙНХЭЭ ТӨЛӨӨ ГЭХ СЭТГЭЛ ГҮЙ ЭЛЧИНТЭЙ ГАЗАРТ ИЙМ ЯВДАЛ ДАВТАГДААД БАЙГАА НЬ МОНГОЛ ТӨРИЙН ЭМГЭНЭЛ. 2019,20 ОНД ИРГЭДИЙГ ЯМАР ХҮНД БАЙДАЛД ОРУУЛСНЫГ ЭРГЭЭД САНАЦГАА. ГХЯ НЭН ДАРУЙ ИРГЭДЭЭС УУЧЛАЛ ГУЙЖ ЭЛЧИН САЙДАА ЭРГҮҮЛЖ ТАТАЖ АМ АЖЛАА НЭГТГЭ. ЗА ХАРЦГААЯ.

Avatar

Зочин 2021-12-03 66.181.161.27

Охины аав ээж арчаагүй мөнгө харсан зда нар бна 4 сар болж байхад

Avatar

Zochin 2021-12-03 192.82.85.114

Eej aav n tsag aldalgvi holbogdoh gazryydad n medeelleh yostoi bsan.yagaad odoo yarij bgaam be.bas daramtand bsan yy.solongost bgaa mongolchyyd svr dyyliantai jagsaj anhaaryylga uguh heregtei.uursdud n ch heregtei.

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.55.188.94

Энэ охины эцэг эх нь гэж ямар арчаагуй хулцэнгуй баагынууд вэ. 4 сар ийм ноцтой хэргийг дараад байхдаа яахав дээ. Миний охиныг ингэсэн бол ёстой дэлхийгээр цацаад нэгийгээ узэж нэхий дээлээ уралцах байсан. Аль болох олны анхаарлыг татаж байж хэргийг шударга унэнээр шийдуулнэ шд. Мэдээж сэтгэл санаа бие махбодийн хохиролыг хангалттай нэхэмжилж, охиндоо цаашид амьдрах итгэл олж егхийн тулд шуу дээ. Эмзэг насан дээрээ байгаа хуухдийн цаашдын амьдралд маш их нелеелех ноцтой хэрэг байхад чинь ингээ

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.55.188.94

Эмзэг насан дээрээ байгаа хуухдийн цаашдын амьдралд маш их нелеелех ноцтой хэрэг байхад чинь ингээд найз нь дундаа хулцэнгуй яваад байвал охин чинь л хохироод улдэнэ. Эсвэл охиноо тэгэж хайхардаггуй эцэг эх юмуу.

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.55.188.94

Энэ охины эцэг эх нь гэж ямар арчаагуй хулцэнгуй баагынууд вэ. 4 сар ийм ноцтой хэргийг дараад байхдаа яахав дээ. Миний охиныг ингэсэн бол ёстой дэлхийгээр цацаад нэгийгээ узэж нэхий дээлээ уралцах байсан. Аль болох олны анхаарлыг татаж байж хэргийг шударга унэнээр шийдуулнэ шд. Мэдээж сэтгэл санаа бие махбодийн хохиролыг хангалттай нэхэмжилж, охиндоо цаашид амьдрах итгэл олж егхийн тулд шуу дээ. Эмзэг насан дээрээ байгаа хуухдийн цаашдын амьдралд маш их нелеелех ноцтой хэрэг байхад чинь ингээд

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.55.188.94

Эмзэг насан дээрээ байгаа хуухдийн цаашдын амьдралд маш их нелеелех ноцтой хэрэг байхад чинь ингээд найз нь дундаа хулцэнгуй яваад байвал охин чинь л хохироод улдэнэ. Эсвэл охиноо тэгэж хайхардаггуй эцэг эх юмуу…

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.21.108.36

eh orondoo amidrah shig saihan um baihgui.

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.212.119.140

ТЭР ЭЛЧИН ГЭГДЭХ МАНУУХАЙГ НЭН ДАРУЙ ОГЦРУУЛЖ ТАТ

Avatar

Зочин 2021-12-03 59.153.86.19

Элчингүүд тусалдаггүй бүр дарамталдаг элчингүүд юу хийх гэж ирснээч мэддэггүйшдээ хохчинээ гэдэгшүү

Avatar

Зочин 2021-12-03 192.82.67.139

Zuv manai irged odoo l hunii erih,mongolchuudiinhaa erhiin tuluu temtsej chaddag bolood bn ene mash zuv uildel shuu

Avatar

Зочин 2021-12-03 192.82.78.172

Гадаад оронд суугаа илчин сайдууд мэдлэхгүй чадваргүй сэтгэлгүй нам дагсан хулгайч нарын үр хүүхэд олон жил намд үүлчилсэн
хөгшөд байдагыг одоо зогсоогооч Хар тамхи луйвар хулгай гээд илчин сайдын хийдэгүй юм гэж үгүй болоо
Монгол төрд үүрэлсэн луйварчин нар Илчин сайд нэрээр Монголын нэрийг дэлхийд гутаалаа

Avatar

зочин 2021-12-03 202.55.182.178

Солонгост байгаа ЭСЯ-ныхан дарга нар , тэдний эхнэр хүүхдүүдийг дэлгүүр хоршоо хэсүүлэх эмнэлгээр дагуулж явах , зугаа цэнгээний газраар оруулах ажил л хийдэг юм гэсэн тиймээс Монгол иргэдийн төлөө юу ч хийдэггүй хүмүүсийг татан буулгах хэрэгтэй .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж