“Эрдэнэт үйлдвэр” 240 сая долларын зээл авна | News.MN

“Эрдэнэт үйлдвэр” 240 сая долларын зээл авна

“Эрдэнэт үйлдвэр” 240 сая долларын зээл авна

“Эрдэнэт үйлдвэр” 240 сая долларын зээл авна

“Эрдэнэт үйлдвэр”-ийн захирал Х.Бадамсүрэн  Арабын нэгдсэн Эмират улсын Дубай хотод ажиллаж ирэхдээ 240 сая ам.доллар буюу 683 тэрбум гаруй төгрөгийн зээл авсан гэх мэдээлэл гарсан. Тодруулбал, “Эрдэнэт үйлдвэр”-ийн удирдлагууд болох Х.Бадамсүрэн, орлогч Д.Үүрийнтуяа нар Арабын нэгдсэн Эмират улсын Дубайд ажиллаад ирсэн юм.

Энэ талаар Төрийн өмчийн бодлого зохицуулалтын газраас тодруулахад, "Эрдэнэт үйлдвэр" зэсийн баяжмал экспортолдог трейдер компаниудаараа дамжуулан гадаадаас бага хүүтэй хөгжлийн зээл авах хүсэлт ТӨБЗГ-т тавьж, холбогдох зөвшөөрлөө авсан.  Зээлийн мөнгө шууд “Эрдэнэт үйлдвэр”-ийн дансанд орж ирэхгүй. Хэрэгцээтэй үедээ татах байдлаар зээлийн гэрээ хийгдэх процесс үргэлжилж байна. Зээлийн хэлбэр нь, трейдер компаниар дамжуулан зэсийн баяжмалын экспортоо гэрээ хийсэн өдрийн ханшаар урьдчилан арилжих байдлаар явагдах юм” гэсэн тайлбарыг өглөө.

“Эрдэнэт үйлдвэр”-ийн авсан зээлийн хугацаа нь дөрвөн жил байх бөгөөд одоогоор нарийвчилсан мэдээлэл өгөх боломжгүй, гэрээний процесс үргэлжилж байгаа гэв.

Мөн "Эрдэнэт үйлдвэр" энэ асуудлаар удахгүй мэдээлэл өгнө гэдгийг албаныхан хэллээ.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Уншигч 2021-12-03 192.82.78.177

Зээл нь их том дүнтэй байна.авах гэж байгаа юм бол юунд зарцуулахаа тодорхой мэдээлэвэл хүн ойлгоно.эсвэл буруугаар тайлбарлана,хардана.том зээлийг зэс хайлуулахад зориулж авч байгаа бол сайн хэрэг,үгүй бол Эрдэнэтийн ирээдүй бүрхэг болж байна.уусгах үйлдвэр барих бол зээл нь их байна.үргүй зарах билээ

Avatar

ur yarisan umhii tugzugnuud 2021-12-03 192.82.85.240

uheheesee umnu urdee mungu hulgailaad uldeene gsn zolbin tugzugnuud

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.212.118.56

Ман ханахыг мэдэхгүй иднэ шүү дээ. Ханадаггүй хар гэдэг чинь ман юм ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.21.108.48

МАН цусалж ханахгүйнээ.

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.57.92.241

ДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ ДУБАЙН ГЭРЭЭ, ДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ СТАНДАРТ БАНК!!!

Avatar

Иргэн 2021-12-03 103.57.92.241

ДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ ДУБАЙН ГЭРЭЭ, ДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ СТАНДАРТ БАНК!!@

Avatar

Хэнтийн иргэн 2021-12-03 103.212.117.178

Улс мөнгөгүй болчихоод төсвийн алдагдалаа хаах гэж мөнгө зээлдэж байхгүй юу! Нүүрс, төмрийн хүдэр гарахгүй байхаар аргагүй шд. Тэгээд тэрийгээ нууцлаад бас хөгжлийн зээл нтр гэчихжээ!

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.57.92.241

ДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ ДУБАЙН ГЭРЭЭ, ДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ СТАНДАРТ БАНК!!!

Avatar

Иргэн 2021-12-03 103.212.118.170

Зээл авч болноо. Юунд зарцуулах нь чухал

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.57.92.241

ДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ ДУБАЙН ГЭРЭЭ, ДАХИАД ЛДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ ДУБАЙН ГЭРЭЭ, ДАХИАД Л ЭЭЛЖИТ СТАНДАРТ БАНК!!!

Avatar

Зочин 2021-12-03 213.87.155.67

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.26.194.73

МАНэгэ Бадамсүрэнгээр мөнч их могрй бариуллаа даа. Хөөрхий гэж яанадаа

Avatar

Zochin 2021-12-03 88.123.12.143

Ard iin nam ardiin zasag mandtugai

Avatar

Зочин 2021-12-03 59.153.115.217

МАН дараа сонгогдохгүйгээ мэдээд идэх боломжтой бүх юмаа идэж байна.

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.55.188.100

Zesiin une osoh handlagatai baihad 240say dollariig odoogiin hanshaae tootsoj avah ni zov yumuu?

Avatar

Зочин 2021-12-03 66.181.180.207

Шинэхэн Дубайн гэрээтэй болж дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-03 103.26.194.73

МАН ч ёстой байгаа бүхнээ идэж ууж хулгайлж дуусгалаа даа. Нөгөө ирээдүйн өв сан ман ч дашийн шог . Юун үр хойчдоо хадгалах түүний оронд МАН ын дарга нар л яг одоо энэ жил өнөөдөр баяжих ёстой гэжтэд үзжээ. Одоо байгааг нь идээд цуслаад цаашлаад олбордоогүй байгааг нь урьдчлаад хуваагаад идчихжээ. Хог н**ш гэж л энэ байх даа гэтэл 1 дарга нь сая долларын авлига аваад сууж байсан Шившиг

Avatar

л 2021-12-03 66.181.161.33

юун зээл вэ? Засгийн газрын ажлыг энэ хийж болдог юм уу

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.126.90.83

Ene uuriintuya gd gichiig zailuulaach pisda yumaa.

Avatar

Ахмад 2021-12-03 66.181.187.100

Энэ долоон хүзүүт одоо зайлсан нь дээрээ.Дандаа мөнгөөр,хахуулиар ажил амьдрал, өөрийгөө болон гэр бүлийнхнээ магтуулж ,цол хэргэм алдар гавьяаг цуглуулж, идэж ууж суудаг шуналын тулам.

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.55.188.42

Ганзориг эт болоод улсаа өөд нь аваад явах хүнээ Батхүү гэдэг гайтай хүнээс болж нэр сүрийг нь унагачихлаа
Ийм хүмүүсээрээ улсаа зөв эдийн засгийнх нь гольдрилд оруулж бодлогоо зөв чиглүүлэх шаардлагатай байнаа
Зөв юм аа хүнээ үнэлж ард түмэндээ хэлж ойлгуулж явахад ард түмэн ойлгож ажил алба хийлгүүлж Улсын хөгжилдөө маш их тус нэмэр зайлшгүй хийх хэрэгтэй байнаа
Авах гээхийн ухаанаар унш

Avatar

Bold o 2021-12-03 182.217.115.44

За юун зээл вэ..эрдэнэт үйлдвэрийг барьцаанд

тавьж бас нэг луйварчин зээл авч зувчуулах гэж бна уу.эхнийй зээл авсан луйварчингаа асуудал эцэслэн шийдэгдээгүй байгаа шүү..мангас мангарууд аа

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.21.108.174

49-ийхөн дарамталжээ энэ өвгөнийг

Avatar

Зочин 2021-12-03 23.106.249.39

shit…@#$%

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.21.108.48

МАН ын шахаанууд Эрдэнэт үйлдвэрийн амыг барих нь дээ. Ингэж саах гэж л Төрийн нэр барин хүч хэрэглэн булаасан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-03 66.181.190.74

Юу вэ ноднин иргэдийн өмнөөс татвар, НДШ төлнө, цахилгаан дулаанын төлнө гээд л байсан биздээ

Avatar

Зочин 2021-12-03 192.82.67.139

Hamaaral buhii humuusee alban tushaald taviad,deer ni ard irgeded tuslamj ugsun gedgeer dalimduulj ulsiin uildveriin gazriig hoosortol hyanaltgui idej uuj,hagartlaa bayajij bn daa darga nar,bur nuudgai naraa hurtel munguur ugjina shuu

Avatar

зочин 2021-12-03 66.181.161.92

Өмчийн маргаантай компани д хэнч зээл өгөхгүй дэ ?.

Avatar

зочин 2021-12-03 66.181.161.92

Байдал хүндрээд л зээл авч байгаа шд ..
Эрдэнэтийн нэрээр засаг л авч идэх гэж байгаа биз ….өөр яадын…
Мартснаөс нөгөө сахал Эрдэнэбилэгтэйгээ асуудлаа шийдэж чадсан юм болвуу да? ..Аль аль нь энэ асуудлыг таг нуугаад л байх шиг …Цаанаа маш том нууц хуйвалдаан явж байгаа дөө ..

Avatar

Зочин 2021-12-03 202.72.242.141

Offtake гэрээгээр авч бгаа юм бол хүүгүй байх юм биш үү. Урдчилгаа төлбөр шиг

Avatar

Дампуу Төр 2021-12-03 192.82.78.136

Дампуу Монгол

Avatar

иргзн 2021-12-03 202.179.26.239

Бүхий л салбар нь Зээл авдаг эргээд авсан Зээлээ төлөх дөө үнэхээр Хойрго ч юмуу үгүй бол Хэнэггүй ч юмуу Сунжруулаад Зээлийнхээ өрийг улам л нэмэгдүүлээд яваад байдаг сонин тогтолцоотой Зах зээлийн механизмтай Зах зээлийнхээ дүрмээр явдаггүй Аж ахуй нэгж хэзээ ч ашигтай ажиллахгүй ш дээ,

Avatar

Уншигч 2021-12-03 192.82.78.177

Зээл авч болно.төлөх хугацаа,зээлийн хүү,үйлчилгээний хөлс,хуулийн фирм төлөх хүү зэрэг бусад төлбөрийн нийт дүн нь зээлийн хүү бодож үзэхэд хэд гарав гэдгээс сайн уу муу юу гэдэг нь тодорно.үүгээрээ зэс хайлуулах үйлдвэр баривал ашигтай.газар шорооны ажил хийвэл үр дүнгүй болно.юунд зарцуулах гэдэг мөн нууц байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2021-12-03 150.129.142.20

Зөв яагаад болохгүй гэж аваад үр өгөөжтэй ашиглаж цаг үетэй уралдан амьдарья төлөх чадалын тооцоол байгаа бол болоо бишүү үр дүнг нь бид л ямар нэг байдлаар хүртэж таараа

Avatar

Зочин 2021-12-03 43.251.206.188

Энэ асуудалд Бадамсүрэн хамаагүй байх Данхийн хийж байгаа ажил

Avatar

ШИЙДВЭР ГАРГАГЧДАД УЛАМЖЛАХ НЬ 2021-12-03 103.111.68.3

ЭРДЭНЭТ ЭНЭ МӨНГӨӨРӨӨ ЗЭСИЙН БАЯЖМАЛАА МОНГОЛД БОЛОВСРУУЛЖ ЦЭВЭР ЗЭС ГАРГАДАГ ҮЙЛДВЭРТЭЭ Л ОРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ӨӨР ЮМАНД ХЭРХЭВЧ ЗАРЦУУЛЖ БОЛОХГҮЙ ЭНЭ ТӨР Ч ГЭСЭН ЦААШДАА ЗЭСИЙН ОРЛОГЫГ ХАЛАМЖИНД БИШ ҮЙЛДЭРИЙГ НЬ ӨРГӨТГӨЖ НЭМҮҮ БҮТЭЭГДЭХҮҮН ҮЙЛДВЭРЛЭХЭД Л ЗАРЦУУЛБАЛ ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТЫН ҮР ДҮН ГАРНА.

Avatar

Зочин 2021-12-03 203.91.115.49

Их эртнээс сонгуулийн хандив босгож байна. Бадамсүрэн дэвших нь дээ. Батхүүгийн 60 саяын зээл жижигдэх нь. Ман яг л нөгөө схемээрээ явж байна. Хулгайч уг нь аргаа өөрчилдөгсөн. Иргэдийг басамжилж байна аа даа?

Avatar

Зочин 2021-12-03 64.119.16.250

Эрдэнэт үйлдвэр сайн ажиллаж байгаа, ашигтай ажиллаж байгаа, болноо бүтнээ гээд л тог цахилгааны төлбөрийг төлж байна гээд байсан чинь одоо зээл авах дээрээ тулсан уу. Тэгэхээр чинь явж явж бид бүгд Эмиратаас зээл аваад цахилгааны төлбөрөө төлүүлж байгаагаас өөрцгүй л юм болоод байнаа даа. Монгол улсын нийт гадаад өр 240 сая доллараар нэмэгдэж байгаа юм байна.

Avatar

Зочин 2021-12-03 72.196.192.250

Erdenet vildveriin sanhvvg udirdnaa gedeg chinii tsalingaa zartsuulahaas arai uur baihoo ! Savaagvi nohoi sarruu bvv gutsoo !

Avatar

Зочин 2021-12-03 139.5.217.157

Энэ өвгөнийг Багабандитай НЬ хамт арьсыг нь хуулаачээ Мөнх-Эрдэнэ ээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж