НМХГ-ын дарга нарыг авлигын хэргээр саатуулжээ | News.MN

НМХГ-ын дарга нарыг авлигын хэргээр саатуулжээ

НМХГ-ын дарга нарыг авлигын хэргээр саатуулжээ

НМХГ-ын дарга нарыг авлигын хэргээр саатуулжээ

Авлигатай тэмцэх газраас Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газрын Тамгын газрын дарга Б, Хотын стандарт орчны аюулгүй байдлын хяналт зохицуулалтын газрын Барилга байгууламжийн хэлтсийн дарга Ж, нарыг хойшлуулашгүй ажиллагаагаар саатуулжээ. Тэднийг иргэнээс их хэмжээний хахууль авсан байж болзошгүй хэргээр шалгаж байна.

Дэлгэрэнгүйг эргэн мэдээлнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.168

НМХГ даргыгаа Замын үүд явсан хойгуур 3 сарын дотор дэд гэж Даваасүрэн гэж авилгачин хулгайч архичин нөхөр бужигнуулж өгсөн дө

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.168

Барилгын хэлтсийн дарга Гантулга гэж авилгачин г зайлуулах хэрэгтэй яиар мангөөрөө барилга барьпаг байнаа нилээн олон барилга барисан шүү

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.72.163

за ёстой зөв.Аймаар баян хүмүүс л байдаг.ихэнх нь шинэ 300 аваад унацан арай л их идэж ууж байна

Avatar

Иргэн 2021-12-02 202.9.41.47

МХЕГ байцаагч нар экспорт хийж байгаа ААНБ зөвхөн өөрсдийн талын ААНБ зөвшөөрөл олгодог. Ялангуяа мах боловсруулж экспортлож байгаа ААНБ жинхэн эсуудал үүсгэж.байгаа юмыг байхгүй болгож, байхгүй юмыг байгаа болгож ид шид үзүүлдэг нөхдүүд

Avatar

А 2021-12-02 139.5.219.174

ХУВИАРАА ЗҮТГЭЭД2 НЭМЭР БАГА БНА ШҮҮ. ТӨРД ОРДИМУУ ДОО с**. БАРИГДВАЛ БУЦААЛ ХУВИАРАА ШААЧИНА

Avatar

Zochin 2021-12-02 203.91.115.56

Dornodiin zasag baisan Ganbat hulgaich odoo ter Marshal geh hothond 3 uruu bair, hvvheddee bair, 1 dawhart delgvvr, emneleg shagnald ni awsan hugiin hulgaich hanaj tsadahgui baigaan baih daa. Hool ni tsaashaa ordog bolowuu . Hulgai hiij amidrah saihan baidag baihdaa hugiin hulgaich ATG ajilaa hii. DORNOD NULI LUIWAR AWILGA HAHUULID IDEGDSEN.

Avatar

Zochin 2021-12-02 203.91.115.56

Dornodiin zasag nertei awilgalch hulgaich Badamsureng shalga ATG ajilaa hii. Dornodiin hamag ungutei uudtei gazruudiig barilgiin kompaniudad ugch olon bair shagnald ni awsan. Yalanguai Tushnee geh kompanid. Aimgiin orlogch darga baihdaa tuhain ueiin zasag baisan Ganbat geh hulgaichtai nillh Mergejliin hynaltiin labortori batih baidan gazriig Tvshnee geh kompanid huiwaldan ugch shand ni zasag darga bolson badamsurne hulgaich.

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.160.27

Эрдэнэчулуун бас Цэнд ~Аюуш билүү нэг хэлтсийн дарга дандаа хахууль авдаг. Энд тэндхийн үйлдвэр үйлчилгээний нээлт дээр очин бэлэг авч хоол идсэн хүн л харагддаг.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.46.51

Эрдэнэчулууны ойр тойрон ил далдтайн сайн шалгаа их юм гарна биз

Avatar

зочин 2021-12-02 202.126.89.208

Хот дотор нэг барилга зөвшөөрөл авчихаад А, Б гээд хоёр байр барьдаг асуудал бол мэргэжлийн хяналтынхантай шууд холбоотой. Ийм байрыг хүлээж авсан комисын гишүүд бүгд асуудалтай шүү дээ. Энэ байдлыг таслан зогсоохгүй бол дандаа А, Б гэсэн байруудтай, гадна талдаа ямар ч зогсоол талбайгүй орчин байхгүй ажил чинь дэндэж байна шүү дээ. Барилгын сайд та хөгжлийн төвийн агуулах болгосон лабораторио яах гэж бна. Та ийм байж битгий шудрага дүр исгэж бай.

Avatar

Зочин 2021-12-02 59.153.115.204

Баянмөнх, Журмэддорж нар utvty dy6

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.31.162

Хотын стандарт орчны аюулгүй байдлын хяналт зохицуулалтын газрын Барилга байгууламжийн хэлтэс ийм нэртэй газар байгаад ч нэмэр алга татварын мөнгөө хэмнэх хэрэгтэй яаж гэвэл ийм ашиггүй байгууллагуудыг татан буулгах замаар

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.131.238.114

Barilgiin yaam, Barilgiin hugjliin toviin avilgachdiig toirood l bh yumaa ene ATG !!!!! ulaan tsaim zondoo paktuud l bgaad bh yum. ner ustai ni pakt barimttai ni humuus baritsan l yavah yum kuie mon sonin shuu. heniig bariad heniig ni nud aniad bdiin !!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 132.194.33.142

95

Avatar

dand ajla byteej yabdg 2021-12-02 132.194.33.142

ypd bol xundlun

Avatar

Зочин 2021-12-02 185.220.101.139

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.177.236

Улс орон сүүрч байх шиг. Цэргийн дэглэм л Монголыг аврах нягууртай

Avatar

zochin 2021-12-02 66.181.161.106

Erdenechuluunig ni shalgaachee jaraahai barij yadin

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.24.188

Нийслэлийн МХын ЦэндАюуш гэж жинхэнэ авилгал авдаг нөхөр байгаа даа. Шалгавал…

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.77.69

тэнэг сайт

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.77.69

үгүй энэ чинь яачихсан улс гэж ийм байдаг юм бэ Бүгд хулгайч боллоо Ёстой хулгай нүүрэлсэн төр гэж л үүнийг хэлнэ дээ Монгол хүн бүр хулгайч байна гэж үү Энэ хууль тогтолцоондоо байгаад бна уу Хаа л бол идсэн завшсан байна гэх юм Барьж хориод байна гэх ч торгоод л гаргачих юм Энэ тогтолцоог уг сууриар нь өөрчлөхгүй бол яагаад ч болохгүй болжээ Өдөр бүр улсын мөнгө идсэн гэх мэдээнүүд

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.229.120.251

Зарим хорооны хэсгийн ахлагч нарын хэрэг алга байна

Avatar

Зочин 2021-12-02 67.69.76.146

Мэргэжлийн хяналтынхан доод дээргүй бүгд л авдаг биздээ

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.40.107

Хаянхярваа шиг торгоод тавиад байхаар ямар хэрэг байдаг юм

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.191.129

Сүр бадрааж яах вэ, авлигаа буцааж өгөөд л яваад өгнө. Авлига нь Хаян аврагын хэмжээнд хүрэхгүй байлгүй.

Avatar

Гантулгыг өөрчлөх хэрэгтэй. 2021-12-02 202.131.225.118

МХЕГ-ын дарга Т.Гантулга гэж ажил хийдэггүй, хийе гэсэн ч мэдлэг муутай, чадваргүй новшийг зайлуулаач ээ. Өглөө ажилдаа огт ирдэггүй, ирсэн ч ганц нэг цаг болоод л гараад явчихдаг Т.Гантулга гэгч нөхөр шадар сайд Амарсайханаа үргэлж газар дор ортол нь муулаад явдаг хүн. Амарсайхан сайд та Т.Гантулгыг үтэр түргэн өөрчлөх хэрэгтэй.

Avatar

mgl 2021-12-02 217.91.200.22

gazariin alba arai denduu baigaa shuu. tsahim boldog ni tun zuv bolson.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.21.108.30

Эд нар Хятадуудын компани очихоороо л нуурандаа очсон нугас, нууц амрагууд учирч байгаа юм шиг инээд алдаал хамаг сайханаа үзүүлээд л сүйд болдгын шдээ.

Avatar

Бүгд авлигачин 2021-12-02 103.212.116.14

Бүгдийг нь хорьж шалгаач

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.226

Нүгэл нүдээрээ барилгын хэдэн байцаагчид их даварсан юмаа өөрөө ойчсон хүүхэд уылпагүы нэ

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.226

Улсын комисст барилгын байцаагчид их авилга авсан да нүгэл нь нүдээрээ гарна байцаагч нь барилга бариулаад байгаа шуналтай барилгын байцаагчидыг сайн шалга !!!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.226

Улсын комисс нэрээр барилгын байцаагчид их давхрсан да нүггэл нь нүдээрээ гарнаа шуналтай луйварчин авилгачид барилгын байцаагчид шүү

Avatar

Зочин 2021-12-02 82.132.228.146

барилга хүлээн авдаг улсын нэртэй комиссын нөхөд хүлээлгэн өгөх барилгых нь бүх юм жин тан болчоод байхад урдаас нь хараад л алхаад байдаг гэсэн …дув дуугүй …гарын үсэг мүсгээ зурахгүй… ккк эмэгнэлтэй байгаа биз!?

Avatar

Зочин 2021-12-02 150.129.142.107

Бүх хөрөнгийг нь хураагаад гэр хороололд амьдруулж,амьдрал үзүүл.Төрд ажиллах эрх хасна гэж битгий хүн хуур

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.178.113

НМХГ-ын Ми овогтны баруун гар, нэг х***а эмэгтэй даргыг нь хусаач ээ. Тэр авгай байгаа цагт мафийн сүлжээ үгүй болохгуй..

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.68.8

Удирдлагыг нь солихгүйгээр энэ авлига намдахгүй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.151

хөрөнгийг нь хурааж төод ажиллах эрхийг хасахгүйгээр авилгачид багасана гэж байхгүй Барилаа хялбаршуулан шийдлээ шавь нар нь үргэлжлүүлээд авилга авна

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж