“Эрх чөлөөний тухай хуулийн төслийг боловсруулна” | News.MN

“Эрх чөлөөний тухай хуулийн төслийг боловсруулна”

“Эрх чөлөөний тухай хуулийн төслийг боловсруулна”

“Эрх чөлөөний тухай хуулийн төслийг боловсруулна”

Ардчилсан намын 30 жилийн ойн ажлууд, Үндэсний анхдугаар чуулган болон цаг үеийн асуудлаар тус намаас өнөөдөр /2021.12.2/ мэдээлэл хийлээ.


АН-ын дарга асан, зөвлөхүүдийн танхимын гишүүн С.Эрдэнэ:

-Энэ сарын 4-6-ны хооронд Ардчилсан нам Үндэсний анхдугаар чуулганаа зохион байгуулахаар ажиллаж байна. Арванхоёрдугаар сарын 4-нд хүндэтгэлийн бөхийн барилдаанаар чуулганаа нээж, 5-нд хуралдаан болно. Дараа нь 6-нд уулзалт хэлэлцүүлгийг зохион байгуулж, чуулган өндөрлөх төлөвлөгөөтэй байгаа. Энэхүү чуулганыг анх удаа зохион байгуулж байгаа гол зорилго бол өнөөдөр үүсээд байгаа улс төр, нийгэм, эдийн засгийн асуудалд намын гишүүдийн үгийг сонсох. Үндсэн гурван том илтгэл хэлэлцүүлнэ.

Үндэсний чуулганд Улс төрийн намын тухай хууль, Ардчилсан намын үндсэн дүрмийн өөрчлөлт, хүний эрхийн асуудал гэсэн гурван том сэдвээр илтгэл тавигдана.

Үүнээс гадна Улсын Их Хурал дахь Ардчилсан намын бүлэг хамтран иргэний үзэл бодлоо илэрхийлэх, Эрх чөлөөний тухай хуулийн төслийг боловсруулан өргөн барина. Хуулийн төслийг Ардчилсан намаас УИХ дахь АН-ын бүлгийн гишүүдтэй хамтран боловсруулах ба бие даасан хууль хэрэгтэй. Арванхоёрдугаар сарын 10-нд ардчилал, хүний эрхийн өдөр байхаар тогтоол батлагдсан. Энэхүү хүний эрхийн өдрийг баяр ёслол гэхээс илүүтэй хүний эрхийн форум хэлбэрээр зохион байгуулахаар төлөвлөж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.189.102

Tamgatai darga tamgagui darga gej yalgaa baih shig baina

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.80.211.207

Одоо та нарыг энэ байдлаараа байвал хэн ч дэмжихгүй хэдэн цүнх баригч нар л дэмжих байх. Одоо та нар сонгууль бүрт ороод ялагдсан хэдэн л******д байна.

Avatar

Дорж 2021-12-02 103.80.211.207

30 жилийн ойн дээрээ АН-аа өөрсдийн байгуулсан намаа өөрсдөө гараар булшиллаа даа. Та нар өөрсдөө баяжих гэж, өөрсдийнхөө төлөө энэ намыг байгуулсан юм уу??? Ёстой та нарт хэлэх үг алга МАН-ын хажууд та нарыг харьцуулахын аргагүй шившигтэй байна даа.

Avatar

Зочин 2021-12-02 185.220.101.139

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.178.229

ингэж заваан улс төр хийдгээ боль.. үнэн бузар с** юм даа..

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.61

Эрх чөлөөний ч ба ардчилал, хүний эрхийн ч бай хуулийн төсөл нь ард түмний нэрээр бамбай барьж шал өмхий илжирсэн олгиорхууд өөрийнхөө ба зулбадсаднуудынхаа одоо болон хийх бузар булайг хуулиар хамгаалах гэсэн башир арга

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.88.45

Эрх чөлөөний тухай хууль боловсруулна гэнэ,Үндсэн хуульд хүний эрх, эрх чөлөөний тухай хангалттай заасан, ОУ-ын “Хүний эрхийн түгээмэл тунхаглал”-манай улс дагаж мөрдөх ёстой, эдгээрт тунхагласнаас өөр ямар хууль, заалт байх юм бэ, эдгээрт буй заалтуудаас өөр хүний ЗАЯАГДМАЛ эрх, эрх чөлөөний тухай хүмүүний нийгэм бодож олоогүй бн, Эрдэнэ АН-г булшлахаар үнэн зүтгэж бн, энэ ХОГ МАН-аас овоо шан авч, хөрөнгө,мөнгөний эрүүгийн хэргүүдээ сөхөхгүйгээр тохироо хийсэн үнэн байх

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.114

Omhii a*******n erh choloo chine hitreed baigaa shuu

Avatar

Зочин 2021-12-02 46.189.28.74

Ĺlĺlm

Avatar

Зочин 2021-12-02 104.205.131.167

Бахь мэлхий үхэж далд орооч , энэ л***р Хүүк д үйлчилж АН ыг харлуулах хуваах ажлыг 2 жил хийлээ, одоо бно шдээ, энэ хүүр бузар н**ш ийм увайгүй үхдэлийг бас дагадаг н**ш нуудыг хараад үнэаээр үзэн ядаж бна.

Avatar

Зочин 2021-12-02 150.129.142.172

Үндсэн хуулинд хуульчилсан эрх чөлөө хангалтгүй юу? Өөр зөндөө хийх юм байхад бас нэг хэрэгждэггүй, дэмий хууль батлах ямар хэрэг байдаг юм. Ардчилсан намаа булшилчихаад сэтгэл нь ханаагүй л байна даа.

Avatar

Зочин 2021-12-02 49.0.179.45

Эрдэнэ 1980-аад онд сайхан сэтгэлтэй, гоё залуу байсандаа, улс төр хүнийг эвдчих юм даа. Одоогийн, энэ үед МАН-ын намбатай, "серый кардианал" -ын нэг шиг харагдвал зүгээр байсан юм даа.

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.24.126

УОС ТӨРИЙГ БИЗНЕС БОЛГОН ХУВИРГАГЧ МАН-ААС САНХҮҮЖИГЧ МЭЛХИЙ.ГЭХДЭЭ ЖЕНКО ХУЛГАЙЧЫГ ДАХИН ЭРХ МЭДЭЛ ӨГЧ БОЛОХГҮЙ

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-02 202.126.89.156

НАМАА СҮЙРҮҮЛСЭН МАНГАР МЭЛХИЙ !

Avatar

Зочин 2021-12-02 72.196.192.250

MAN- iin AGENT !!! AN- iig svirvvlegch, bolovsrolgvi, hulgaich, luivarchin !

Avatar

Zochin 2021-12-02 103.57.95.116

Энэ бах мэлхий одоо болноо АН г булшилчихаад одоо юун чуулган авилгачин,а******н,дээрэмчин,дарангуйлагч

Avatar