Иргэнээ өмөөрөх эх орон байна уу? | News.MN

Иргэнээ өмөөрөх эх орон байна уу?

Иргэнээ өмөөрөх эх орон байна уу?

Иргэнээ өмөөрөх эх орон байна уу?

Хилийн чанадад 13-хан настай монгол охин бусдад зодуулж, зургаан цагийн турш хүчирхийлүүлсэн сэтгэл эмзэглэмээр мэдээлэл  Өмнөд Солонгосын хэвлэлүүдээр цацагдав. Өмнөд Солонгосын "MBC" телевизийн мэдээлснээр “БНСУ-ын дунд ангийн дөрвөн охин нийлж, 13 настай монгол охиныг хүчирхийлсэн. Тухайн үедээ бичлэг хийж дараа нь олон нийтийн сүлжээнд тавина гэж сүрдүүлж, охиныг сэтгэл санааны гүн хямралд оруулжээ. Үүнээс болж тухайн хүүхэд сургуульдаа явахаа больжээ. Хохирогч охин арван жилийн өмнө Өмнөд Солонгост эцэг, эхийн хамт очсон бөгөөд дунд сургуулийн сурагч аж. Хохирогчийг хүчирхийлсэн хүүхдүүдийн зарсан бичлэгийг цагдаа нар шалгаж байгаа бөгөөд хэргийг өнгөрсөн аравдугаар сард прокурорт шилжүүлжээ. Харамсалтай нь, тухайн хүүхдүүдийг тэнсэн харгалзахаар суллаж, эрүүгийн ялаас чөлөөлсөн” талаар цацагдсаны дараа л Гадаад харилцааны яам, Өмнөд Солонгост суугаа Элчин сайд нь энэ хэргийг мэдсэн бололтой.

Хэрэг өнгөрсөн долдугаар сард гарсан бөгөөд  ар гэрийнхэн нь цагдаад хандсан боловч солонгос цагдаа нар тоож үзээгүй талаар ээж нь уйлаад ярих нь сэтгэл өвтгөм.  Гэтэл хүний газарт иргэдийнхээ эрхийг хамгаалах ёстой Элчин сайдын яам болон Гадаад харилцааны яамнаас "Энэ хэргийн талаар мэдээлэл ирээгүй" гэх хариултыг өгөөд сууж байгаа нь ичгэвтэр. Ийм нөхцөлд монгол хүнийг, монгол иргэнийг хэн хамгаалах юм бэ. Иргэдийнхээ эрхийг хамгаалж чадахгүй бол Элчин сайдын яам ажиллуулаад татвар төлөгчдийн мөнгөөр цалинжуулах шаардлага юун.

Түүнчлэн энэ оны есдүгээр сард /2021.09.04/ БНСУ-ын Инчон хотын Бүпён дүүрэгт хоёр жил гаруй буудалд ажиллаж байсан монгол эмэгтэй солонгос захиралдаа зодуулсан хэрэг гарсан. Солонгос захирал нь түүнийг хүчирхийлэхийг завдахад хохирогч эмэгтэй эсэргүүцсэнээр эрүүл мэндээрээ хохирч үлдсэн.  Хохирогч эмэгтэй амьд гарахын тулд буудлаас өмссөн хувцастайгаа хөл нүцгэн зугтаж, ойролцоох элгүүрт байсан хүмүүсээс тусламж хүссэнээр аврагджээ.

Гэвч хэсгийн цагдаа хохирогчийг хууль бусаар оршин сууж байсан гэх шалтгаанаар эмнэлгийн анхан шатны тусламж ч үзүүлэлгүй шууд саатуулах байр руу шилжүүлсэн. Хохирогч эмэгтэй хоол ч идэж чадахгүй хүнд буй тухай БНСУ дахь "Монгол нийгэмлэг" ТББ-аас мэдээлж байв.

Өмнөд Солонгост 50 орчим мянган монгол хүн амьдарч, суралцаж байгаа талаарх албан бус мэдээлэл бий. Тэдний хэд нь ийнхүү хүний газар бусдад шоглуулж, хүчирхийлэлд өртөж, гэмт хэрэгт холбогдож, амь насаа алдаж байгаа талаарх мэдээлэл Элчин сайдын яаманд хомс.  Гадаадад Монгол Улсыг төлөөлж суугаа Элчин сайдуудыг, тэнд ажиллаж байгаа хүмүүсийг зугаалаад, зугаацаад ир гэж томилоогүй. Иргэдийнхээ эрхийг хамгаал, монгол хүний төлөө ажилла, зүтгэ гэх үүрэг даалгавар өгдөг.  Гэтэл манай томилогдсон элчингүүдийнх нь байж байгаа царай энэ.

Энэ мэт кэйс дээр тус улсын Элчин сайдын яам анхаарч, иргэдийнхээ эрх ашгийг хамгаалж  дуугарах цаг болжээ. Монгол бол туурга тусгаар улс.  Гэтэл иргэнээ өмөөрөх эх орон байна уу. Эх орныг нь төлөөлж суугаа Элчин сайд нь хаачив?!

Монгол Улсаас БНСУ-д суух Онц бөгөөд Бүрэн Эрхт Элчин сайд  нь Н.Эрдэнэтуяа. Эх хүний хувьд, эмэгтэй хүний хувьд энэ хэрэгт тэр хамгаас илүү анхаарлаа хандуулах ёстой. Харамсалтай нь, дээрх хоёр кэйс дээр Элчин сайд ямар ч тусламж, дэмжлэг үзүүлээгүйгээр үл барам мэдээгүй сууж байгаа нь Монголоос томилогдож очсон дарга нар иргэдийнхээ төлөө хэр ажилладгийн тод жишээ энэ болов.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
279
БурууБуруу
69
ХарамсалтайХарамсалтай
14
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ХөөрхөнХөөрхөн
9
ГайхмаарГайхмаар
8
ХахаХаха
7
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.74.14

uursduu uhsenee hij guilgachin tsarailj ochson ym huchirheg ulsiin irged iim l omoglon bardam bdgiinshde ovoo bosgoogui bol gdg shig uuruu ehelj uduj bj zoduulsandaa ternees so humuus chin zarchimch humuujilt bdgshd

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.59

Mongold amidrah ch aidastai shde🙃

Avatar

Mnl 2021-12-02 66.181.161.111

Арчаагүй юм.

Avatar

Зочин 2021-12-02 211.36.142.124

ajilaa hiihgvi baij elchin said geed suuj baihaasaa ichih heregt hvnd surtalt ajilaa hiij meddeggvi zawaan amitad dandaal iim baidag shde ednar yamr neg hereg bolhod ogt dugarch umguulgvi elchin saidaa tatah heregt!!!!!!!!!

Avatar

Irgen 2021-12-02 122.201.31.109

Udahgui tolgoideer n dotooj bish b*** yum bnldaa tgd arhi bish sheesee n Mongol huuhduudiin amruu n zutgah u te??? Mai shv!!! Turuuhen zun Umnu bas Mongol emegteig ter darga n mash hertsgiigeeer zodoj tamlsan bdag!!! Ter hereg Zamhraad alga bolson!!!!

Avatar

Ur huuhdeen hargis hertsgiigeer dormjluulchaad suuj bna maluudaa 2021-12-02 122.201.31.109

Ta nar toosooldooo Hunii hamgiin deed geh zulai deerchin dotoojiigchin hucheer ugluulj bgad arih amaarchin tsutgaj bna geed boddoo?!?!?!?!?! Ene chin Odoo yuuu gsn ug we? Ene bol hamgiin aimar dormjlol bish vv?????????

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.47.47

Сайн дураараа гадаад гарсан хүмүүс Монгол ямар хамаа байнаа хохино п***а нар

Avatar

Зочин 2021-12-02 185.220.101.139

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-02 5.36.66.133

Mongold bgaa colongoschuudig adilhan bolgohgui yu ! Hariugaa avlaa gehgui yu! Yugaa hj hogiin gazar ochij baidgiin? Amidral bol songolt, amidral hetsuu bn gej l Heleh bailgui? Hersuu blaa geed booliin songolt hiih ni tegeed ymar baihav? Iim l yum bolno, delhiid booliin hodolmor hj bui buh ornii humuust hamaatai, tendend ch bas iim l zuiluud uchirdag. Songoltondoo uhamsartai handmade bn. Ooriigoo hundelmeer bn ehleed. Ingej amidraad bayjihgui! Hunii niigemd gaduurhagdana, delhiid hna ch ter.

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.73.246

Тэгээд хэний буруу юм бэ. Төр засгийн буруу юу

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.55.188.97

Gadaadad bitgii harlaa. Harlaval yamar ch huuli yariad nemergui shuu mongolchuudaa

Avatar

Зочин-0 2021-12-02 103.212.119.248

Өнөөгийн элчин сайдууд чинь төрийн, намын, танилын, садан төрлийн г.м. гадаадад ажиллах томилолт аваад зугаацдаг улсууд шүү дээ. Үр дүнтэй ажилладаг нь цөөн бололтой. Тухайн улсад оршин суудаг хүмүүсийн бүртгэл судалгаа байдаг ч юм уу үгүй ч юм уу мэддэггүй биз ээ. Зарим элчин монголын түүхтэй холбоотой сонирхолтой мэдээлэл цуглуулж сурталчлаж байгаа нь сайшаалтай.

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.20.89

Иргэнээ өмөөрөх эх орон ардтүмэн бий. Харин иргэнээ өмөөрөх гадаад харилцааны яам, хуулийнхан, иргэний эрхийн байгууллага байхгүй. Өмнө нь 1 хүүхнийг хүчирхийлэх гэжзодсон хэрэг сухаггүй. Солонгосын хоолны газар, дэлгүүрийг шалгаад жоом олоод хааж эхэл. Хуулийн дагуу ажиллахад хэнч юуч хэлэхгүй.. Эсвэл иргэд морьт отряд байгуулах уу. Харин Засаг хариуцлагыг нь хүлээнэ шүү

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.40.30

Мянган элчин сайд байгаад юу ч хийж чадахгүй. Солонгосын прокурор, цагдаа, шүүхийн байгууллага нь эрүүгийн хэрэг үүсгэхгзүй бол тэгээд л дуусаа. Элчин сайд их л бол албан бичиг явуулна нөгөөдүүл нь бид мэдэж байна гээд л дуусаа. Солонгос хүн бол хятад хүнээс 3 дахин муу хүмүүс гэдгийг дэлхий дахин хэлээд байна. манайхан эх орноо голж гадаадад амьдрахыг эрхэмлээд байвал үр хүүхэд нь бас өөрсдөө ийм л юмтай учрах нь гарцаагүй. зарим үед амь насаа ч алданаа

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.47.28

solongoschuud medeelel uguhiig huleegeed humsniihaa hiriig tseverleed suuj bdg yum bish biz dee???

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.88.70

Эзэнгүй хүүхэд төргүй хүмүүс учир харийн хүиүүс

Avatar

**** shuu turd uirelsen hulgaichuud mine 2021-12-02 64.119.27.135

olon huniii zovlong uusgej , zovooj baigaa shuu turd bgaa hulgaichuud mine , ta nariig ingeel zvgeer haraad suugaad baih ard tumen bish shuu , neg l udur ami nastai chine yarina shuu muu novshnuud mine , baga darvalzaarai , HURELSUH , OYUNBOLD 2 danhan tolgoit mine, ta 2 shig nohoinoos dor zulbasaganuudiig bol tsaash ni haruulsan bhad buruudaad baih umgvi shuu lalarnuud mine

Avatar

т 2021-12-02 202.9.46.222

хулгаа хииж баяжах гэж нам дагаж ажилтай болдог эр эм б**с долоогчидл дарга болдогииг монголчууд харсаар удлаадааа шандан ард түмэнд сэтгэлээсэээ шудрага хандахн нь үгүйдэээ бөөн хахууль хүнд суртал хааж лацдан торгоно лалруууд

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.67.139

Ezengui bolohoor yamiig hen durtai ni deerelhene shuu dee,archaagui,uvaigui,avilgal,alban tushaalaas uur yam boddoggui turtei bolohoor iim l bn

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.229.122.11

Монголчууд гадаад улсад явахдаа эх орныхоо нэр төрийг бодохгүй элдэв зөрчил гаргадаг, бүдүүлэг авирладаг, архидан согтуурдаг, зодолдож танхайрдаг, ажилд залхуурдаг, хулгай дээрэм хийдэг г.м. бусармаг үйлдлийн улмаас монголынхоо нэрийг унагадаг учраас бага насны хүүхдүүд хүртэл тэр гайг нь хүртэж байгаа нь энэ!!! Солонгос хүүхдүүд англи, япон хүүхдийг бол ингэхгүй дээ??

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.67.139

hutsalgui dald or erguu novshoo chinii huuhed iim baidald orohod chamaig ingeed chalchaad suuj baihiig chini hariya

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-02 202.9.47.34

Солонгос хүүхний б**с илэх, Монгол хүүхдийн нэр төрийг сошиалиар гутаан доромжлох хоёрын аль нь хүнд гэмт хэрэг вэ? гэж Солонгосын шүүхээс асуумаар санагдлаа….

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.94.99

Энэ улсад байдаг Элчин сайдын яам монголчуудыг хамгаалах биш тэднээс зугатдаг юм байнлээ!!!! Хаа сайгуй иймэрхуу терийн хунд сурталтангууд бна!

Avatar

МУ Иргэн. 2021-12-02 180.129.5.185

Ер нь хэзээ иргэдээ тоож, анхаарч ажилладаг болох вэ?! Корона гараад манайхаас бусад улс иргэдээ анхаарч, хүрч ажилдаг байхад манайхан их зан, мэдэхгүйгээс өөр хариулт өгдөггүй. Өөрсдийнхөө иргэдээс нэг муу итгэмжлэл явуулахад хүртэл $30 гээд шулаад сууж байдаг. Сингапурт элчин суугаа болон ажилдаг хүмүүсийг солиосой. Ер нь хаа газрын улсруу элчинд ажилахаар явуулж байгаа хүмүүсээ олигтойхон ажилдаг, иргэдээ гэдэг болгоорой……….

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.180.22

ЧИМГЭЭ СОДНОМДАРЖАА НАРЫГ ӨМӨӨРСӨН ШИГЭЭ ӨМӨӨРӨӨЧЭЭ

Avatar

ть 2021-12-02 66.181.187.109

Гадаад яам, Солонгос улс дахь ЭСЯ, конслын газар иаш муу ажилладаг. Солонгосых нь хэвлэлээр шуугихаар Өөөө сая л мэдлээ гэж бгаа юм даа. ааль хэдийн анхан шатны шийдвэр гарчихсан хойно. 3 мал авгайг огцруулаач ээ. Монгол хүн хэрэгт хохирогч ялтан болж у гээд өдөр бүр судлааж сууж байх ёстой биз дээ ажилгүй новшнуууд

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.70.243

Baihgvi!!! Setgetsei eok n uuriihuu zuragtai urgumjlul hvhdvvded taraagaad zavgui baiga.

Avatar

Lalrin Mongol 2021-12-02 126.156.63.182

Lalaruudaas bolj Mongolchuud gadaadad garj ingej amidarj bga shde

Avatar

Иргэн 2021-12-02 64.119.23.121

ЭСЯам ажлаа хийгээчээ !

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.180.117

ЭНд байдаг Со-гийн ЭСЯ-дээр очиж зогсох хэрэгтэй… МУ-аас мануухайнууд сууж байгаа

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.191.129

Эх орондоо мөнгөгүй, мөнгөтэй газарт нь эрхгүй , төрийн түшээд нь луйварчин болохоор цөөхөн хэдэн монголчуудын зовлон их. Тэсээд амьдарвал сайхан цаг ирэх болов уу? Юу л бол.

Avatar

Зочин 2021-12-02 67.81.184.102

Хууль бусаар гадны оронруу явахаа боль, ядаж хүүхдээ битгий авч яв.Хууль бус хүмүүст дэлхийд хаана ч Хууль үйлчилдэггүй

Avatar

Эзэнтэй төр гэж бгаа бол иргэдээ хамгаал! 2021-12-02 115.161.164.3

Со охид хөвгүүдийн санаа нь насандаа баймааргүй бдаг.

Тиймдээ ч хөгжилтэй орны иргэний хүүхдийг биш хэнийг дээрэлхэхээ мэдэж Монгол охиныг доромжилсон бгашд.

Энэ үйл явдлыг зүгээр орхиж болохгүй бга юм. Монгол дахь ГХЯ-ынхан гар хуруугаа хөдөлтөл нь шэйрлэж давалгаалах хэрэгтэй.

Насанд хүрсэн битгий хэл насанд хүрээгүй охин хүүхдийг зодуулж доромжлуулчаад өмөөрч хамгаалахгүй зүгээр хараад суух юм бол тусгаар тогтносон УЛС гэж бгаад яах юм?!

Avatar

Эзэнтэй төртэй л юм бол хөдлөөчээ! 2021-12-02 115.161.164.3

Со охид хөвгүүдийн санаа нь насандаа баймааргүй бдаг.

Тиймдээ ч хөгжилтэй орны иргэний хүүхдийг биш хэнийг дээрэлхэхээ мэдэж Монгол охиныг доромжилсон бгашд.

Энэ үйл явдлыг зүгээр орхиж болохгүй бга юм. Монгол дахь ГХЯ-ынхан гар хуруугаа хөдөлгөж дорвитой арга хэмжээ автал нь шаардаж, давалгаалах хэрэгтэй.

Насанд хүрсэн битгий хэл насанд хүрээгүй охин хүүхдийг зодуулж доромжлуулчаад өмөөрч хамгаалахгүй зүгээр хараад суух юм бол тусгаар тогтносон УЛС гэж бгаад яах юм?!

Avatar

Монгол хүн 2021-12-02 211.195.132.206

Төр нь иргэнээ хамгаалах ёстой, хамгаалахын тулд ЭСЯны суудал бөглөөд сууж байгаа,юуны тулд хэний эрх ашгийг хамгаалж сууж байгаагаа ядаж ойлгож баймаар юм гэтэл тэр Элчин сайд нь мэдээгүй ч гэх…!!!
Үнэндээ л хэлэх үг олдохгүй юм.ЭСЯны ажилтнуудыг бүрэн бүрэлдхүүнээр нь татах хэрэгтэй бүгдийг огцруул иргэнээ хамгаадж чадаагүй ЭСЯ Консул болон ажилтнууд та нар бүгд шившиг!!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.57.95.62

Хууль бусаар өөрсдийн дураар аль оронд амьдарч байгаа иргэд байнгын эрсдэлтэй явдаг нь тодорхой . Гадаадад ч монголдол ч хууль бус байгаад болно гэж бодох нь буруу. Хаана ч байсан өөрсдийгөө хариуцаж авч явах хэрэгтэй. Монголчууд өрөвдүүлэх сэтгэлгээнээс залах цаг болсон шүү.

Avatar

Зочин 2021-12-02 150.129.140.112

Хилээ хаагаачээ Солонгос д шинэ омикорона 5 хүн халдварласан байна Анхаар??????

Avatar

setgegdel 2021-12-02 64.119.18.137

Solongos kino uzeed baival iim l bolno. Manaihan emee uvuuu ur huuhed yutai iiteigee Solongos kino uzdegdee

Avatar

irgen 2021-12-02 192.82.70.100

ene solongoschuud yundaa oorsdiigoo ihed boddog bna aa.iluu ym yu ch bhgui buduuleg garuud.ter bichlegiig ni olon ulsiin suljeend tavij shivshig bolgoh heregtei.huuhdiin olon ulsiin bguullagad handaasai.

Avatar

Кса 2021-12-02 202.126.90.21

Бас хэдэн жилийн өмнө Солонгосын жудогийн охид манай шигшээгийн охидын хоолонд хэрэглэсэн дамск хийж өгч дуулиан болоход Солонгосчууд тэр дор нь мөнгөөр нам дарсан асуудал бий шүү. Хэрэглэсэн дамск шүү дээ. Асуудлыг ОУЖХ мэдэж байгаа.

Avatar

zochin 2021-12-02 192.82.70.100

tiim ym hiij bdag.unen zavaan buduuleg humuus shuu.ichij uhmeer.

Avatar

Кса 2021-12-02 202.126.90.21

No naadam Монголхүү дуугараач. Чадах уу, чи? Со ЭСЯ-ны гадаа хэн очиж орилохыг харья даа. Отгонбаатар аа, хаалгыг нь нэг нүдээч хө.

Avatar

Зочин 2021-12-02 82.132.229.191

хүн муутайгаа харуулж ийм аргаар хүмүүсийг турхирах нь муухай… хэрэв өөрөө эмэгтэй хүн бол нинжэн сэтгэлгүйгээ эрэгтэй хүн бол жудаггүйгээ л харуулж байна

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-02 103.14.39.2

Элчин элэг нэгтнээ хамгаалахын тулд биш төрийн зардалаар гадаадад тансаглаж наймаа хийж түрийвчээ түнтийлгэхийн тулд суудаг.

Avatar

Хүрэлсүх үхдэл болсон 2021-12-02 91.186.77.117

Хүрэлсүх хаан ширээнд суугаад л үхдэл болсон. Аймаар баяжсан. Тэнэг ардууд хошгорч хууртаад л дуусаж байна! Либерал, Демокритууд монголд байгаа цагт цөөхөн монголчууд сайнаа үзэхгүй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.41.35

үмхийрсэн сүг үнэрлээд ярвайдаг болсон. тэгээд ирэхлээрээ ярзайталаа инээнэ. демо кратос чинь алгаа. үнэхээр тэр критик хэмжээнд

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.10

Элчин сайд болон ажилтнууд нь хамарт нь баас түрхсэн юм шиг их зантай иргэдээ анхаарч тусалдаг билүү.

Avatar

Zochin 2021-12-02 27.123.214.2

ANU irgenee garal undes hamaarahgui irgen l bol delhiin haana ch erh ashgiig ni hamgaalj bdag. Manaih bolhoor medeegui saya l duullaa ene ter geh meteer ul tooson martagnuulaad unguruh yumda.

Avatar

setgegdel 2021-12-02 64.119.18.137

yaj ameriktai jisheed bdiin. Yaduu buurai soyolgui ornii irged bid ugaasaa buduuleg, hulgai, biyee unelelt, tanhaigaaraa aldarshsan ,Solongos, tsaashlaad europ ntrd nohoinoos dor une tsentei

Avatar

bat 2021-12-02 103.229.122.34

shuud gants tsohiltoor unagaldaa bi bsn bol ali hediin g*** bolgono

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.190.253

Энэ арай хэтэрч бна эсэргүүцлээ илэрхийцгээе

Avatar

Irgen 2021-12-02 192.82.71.206

Hoorhii do, yaj zovj bsan bol. Elchingiinhen hariutslagatai ajillaj, huuli jurmiinh ni daguu shiidverluuleh arga hemheeg odoo tsag aldalgui avah heregtei.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.166

Кимчинүүдээ гэж.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.41.35

исмэл ах нь байнаа, үүдээ нээ гэдэг чинь энэ

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.166.134

er n ene gadaad hariltsaani yam bolon elchin saidin yamduudad ar uvriin haalgaar ajlaa hiij chaddaggui humuus ajilluuuldagiig bolimoor ym

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.92.249

Солонгосууд угаасаа түүхэндээ гоожуур явсан үндэстэн. Хэзээ ч ялагч байж үзээгүй арчаагүй гарууд л даа. Тиймдээ ч тийм ямаан омогтой, тэрүүхэн тэндээ түнтэгнэсэн ааштай байдаг юм. Гадагшаа гарч бааварлах ямар ч чадалгүй. Цус нэгтэй нутгийн дүүг ингэсэнд бухимдаж байна л даа. Бухимдлаа ядаж 1 солонгос дээр гаргаж байж санаа амарнаа яахав. Дээдчүүл нь дипломат хэлээрээ учираа олчиж чадахгүй бол, доодчуул бид өөрсдийн хэлээрээ хариуг нь баринаа.

Avatar

Зочин 2021-12-02 203.91.118.150

Хэлээд яахав. Үнэхээр дургүй хүрч байна. Бодохоор л цус огшоод зэвүү дургүй хоё р зэрэг хүрээд байна.

Avatar

* 2021-12-02 64.119.17.198

Элчин сайдууд, Ерөнхий консулууд гэж ямар хүмүүс томилогдож байгаа билээ дээ?! Хэн нэгэн албан тушаалтан болоод 76 мангуугийн гэр бүл болон ойр дотныхон, нууц амраг, үүргэвч үүрсэн бадарчин мэтийн нөхдүүд л байгаа. Тийм хүмүүсээс их юм хүлээх хэрэггүй ээ

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-02 192.82.71.25

Гадаадын иргэд хэрэгт холбогдвол Элчинд нь мэдэгддэг биз дээ, Манай элчингийн ажилтан нар Монголчуудаасаа зугтдаг ажил хийдэг юм уу. Тэдний цалинг нь өгөхгүй буцааж татах хэрэгтэй. Ер нь яг юу хийж цагыг өнгөрөөдөгийг хүмүүс мэднэ дээ.Өөрчлөлт хийх цаг нь болсон .

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.78

эрдэнэтуяа гэж ямар ггичий бнаа а**с руун гурилийн мод чихнээ

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.13

Орос амeрикт монголчууд зодуулж буудуулж үхэхэд чимээгүй суудаг байж гэв гэнэт юу болов

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.41.35

амеркийх гэрийх нь битгий зарлаач гэж гуйсым гэсэн.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.41.35

зурагтаар гарч байгаа юмыг зарлахгүй ярихгүй байна гэж юу байхав дээ. бүгд мэдэж байгаа юмыг. сүмчингүүд л юм шиг байсан

Avatar

zochin 2021-12-02 103.11.192.34

Yag unendee Mongoliin maani irged uursduu Elchin saisiin yam holbogdoh gazartaa handahgui bol hen haana yu hiij yawaag elchingiin hedhen ajiltan yaj medehew dee.

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.164.175

Хүүхдийн эрх хамгаалах олон байгуулга хаачив

Avatar

Зочин 2021-12-02 150.129.143.62

Хүрэлсүх данх 2 төрийн тэжээвэрээ татаж аваад ажилдаа сэтгэлээсээ ханддаг хүн явуулаач

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.183.233

Солонгос хүүхний бөгсийг иллээ гээд хэвлэлээр нэг орилолдоод байсан "эх орончид" одоо хаана байна вэ?

Avatar

busan 2021-12-02 202.9.41.35

солонгос зомби ихтэй юм байнаа, аймар зомби ихтэй юм байна. тэр азбаяр ч билүү анхбаяр ямар юмаа хийж бас б**с хүрсийн. золбин зомбийрж.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.41.35

өнөөх т*******т халдлага нь ийм байх байсын байхдаа. үүн дээр удирдамж зөвлөмж гаргах нь дээ. халуины японы метроны зомби ч гэсэн.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.41.35

шиножи билүү шинчожи ч гэлүү сүмийх нь бас аймар зомбийрж мөнгө нэхдэг гэсэн. элсэхгүй бол бараг энүүн шиг зодож хорино маягийн манайхныг дарамталдаг. улайрчихсан. гол нь мөнгөндөө байх шиг. өөрсдөө бас урхилагдчихсан. боол маягийн

Avatar

oyun 2021-12-02 202.126.89.163

Та анар худлаа бичихээс тэмцэж чадахгуй нөгөө хэн билээ хүүхний бөгсөнд хүрхэд бүгдээрээ тэр хүнийг хэвлэл мэдээлэлээр алаад солонгос б**с өмөөрөөд байсан одоо монгол охин г болохоор таг чиг ёстой гөлөг болно гэж үүнийг хэлдэг юм хаана бна тэр сүрхий сэтгүүлчид тэр хүний эрхийн байгуулга хаана бна эмэгтэй их хурлын гишүүд ийм өчүүхэнээ мэдэж авцгаа

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.212.119.250

Odbayarin setgegdel yy. Mongol ohin hohirson tuhai yarij baihad chini bogsni asuudal yamar hamaatai ym be

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.22.125

Солонгост томилж боломгүй эмэгтэй элчин болсны гай.ЖОНХУУГИЙН балаг арилах болоогүй ээ

Avatar

Зочин 2021-12-02 124.158.66.169

Нөгөө олон хүний эрхийн байгууллагууд хүүхэд хамгаалах байгууллагууд чинь хаашаа алга болчихов оо. Энгий иргэд бид ч гэсэн өнөөдөр БНСУлсын элчин Сайдын Яамны гадаа жагсаад зогсож байх ёстой биш бил үү.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.88.177

Солонгост Элчин сайд томилоогүй биз дээ

Avatar

иргэн 2021-12-02 192.82.74.45

Элчин сайд ажлаа хийх хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж