"Хохирогч охин, ар гэрийнхнийг нь хамгаалалтад авах шаардлага тавьсан" | News.MN

"Хохирогч охин, ар гэрийнхнийг нь хамгаалалтад авах шаардлага тавьсан"

"Хохирогч охин, ар гэрийнхнийг нь хамгаалалтад авах шаардлага тавьсан"

"Хохирогч охин, ар гэрийнхнийг нь хамгаалалтад авах шаардлага тавьсан"

НЭМЭЛТ:

БНСУ-д амьдардаг монгол охин хүчирхийлэлд өртсөн асуудлаар ГХЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга Н.Анхбаяр өнөөдөр (2021.12.2) тус улсаас Монгол Улсад суугаа Элчин сайдын яамныхантай уулзсан байна.

Тэрбээр “Ийм хэрэг гарсныг би өнөөдөр л мэдэж байна. Өмнөд Солонгосын талд гурван шаардлага тавьж байна.

1. Хохирогч охины ар гэрийнхэн манай улсад битгий мэдэгдээч гэж хүссэн гэдэг мэдээлэл өгсөн. Хэдийгээр тийм ч яагаад нууж, мэдэгдээгүй вэ гэдэг асуудлыг бид солонгосын талд тавьж байна.
2. Хохирогч хүүхдийн аюулгүй байдлыг хангаж, охиныг болоод түүний ар гэрийнхнийг хамгаалалтад авахыг шаардаж байна. Мөн хэргийг хурдан шуурхай шийдэхийг, шийдвэрийн хариуг мэдэгдэхийг шаардаж байна.
3. Цаашид аливаа хэргийг цаг алдалгүй мэдэгдэж байх шаардлага тавьж байна. Та бүхэнтэй яг адил бид энэ хэрэгт санаа зовж байна.
Ийм аймшигтай хэргийг бид зориудаар мэдэхгүй, эрх ашгийг нь хамгаалахгүй байгаа үйлдэл биш. Мөн охины ар гэрийнхэн “хүүхэд сэтгэлзүйн хувьд дарамттай байгаа учраас хүүхдийн нэрийг, хувийн мэдээллийг бүү ил гаргаач гэсэн хүсэлт тавьж байгаа. Охиныг хүчирхийлсэн хүүхдүүдийн хоёр нь насанд хүрээгүй учраас хариуцлагаас мултарсан байна. Нөгөө хоёр хүүхэд нь анхан шатны шүүхээр буруутай нь тогтоогдсон ч давж заалдахаа мэдэгдээд байгаа юм байна" гэв.


МОНГОЛ УЛСААС БНСУ-ЫН ПУСАН ХОТОД БАЙГАА КОНСУЛЫН ГАЗРААС ШУУРХАЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВЧ АЖИЛЛАЖ БАЙНА

Өмнөд Солонгост суралцдаг охиныг сургуулийнх нь хүүхдүүд зодсон хэрэгтэй холбоотойгоор Монгол Улсаас БНСУ-ын Пусан хотод суугаа Консул Ц.Өнөрзаяа тодруулга өглөө.

Тэрбээр "БНСУ-ын өмнөд Кёнсан мужийн Янсан хотын нэгэн дунд сургуулийн монгол сурагч охиныг дээд ангийн солонгос сурагчид нийлэн зодсон, хүчирхийллийн хэргийн талаар арванхоёрдугаар сарын 1-нээс эхлэн тус улсын хэвлэл мэдээллээр цацагдаж эхэлсэн. Энэ хэрэгтэй холбогдуулан Монгол Улсаас БНСУ-ын Пусан хотод байгаа Консулын газраас шуурхай арга хэмжээ авч ажиллаж байна. Энэ хэрэг энэ оны долдугаар сарын 3-ны өдөр гарсан. Хэрэг гарсны маргааш буюу долдугаар сарын 4-нд хохирогч охины ар гэрийнхний зүгээс Янсан хотын цагдаагийн газарт мэдүүлж, хэрэг бүртгэлтийг нээж, мөрдөн байцаалтын ажиллагаа явуулж эхэлсэн.

Энэ хэрэгт өөр сургуулийн дөрвөн сурагч холбогдсон бөгөөд хоёрынх нь хувьд аравдугаар сарын 1-нд хэрэг хүлээх насанд хүрээгүй гэдэг шалтгаанаар хэргийг хэрэгсэхгүй болгож хаасан. Үлдсэн хоёр сурагчийн хувьд хэрэг хүлээх чадвартай насанд хүрсэн хэмээн үзэж, прокурорын байгууллагад аравдугаар сарын 28-нд шилжүүлсэн байна.

Консулын газрын зүгээс хохирогч охины ар гэрийнхэн болон цагдаагийн байгууллага, түүний сурдаг сургууль болон хүүхдийн эрхийн байгууллагуудтай хамтран байнгын холбоотой ажиллаж байна.

Хохирогч охины ар гэрийнхний зүгээс шүүхийн шийдвэрт сэтгэл дундуур байгаа тул давж заалдах хүсэлтэй байгаагаа илэрхийлсэн. Мөн хэвлэл мэдээллээр гарч, шуугиж байгаа асуудал нь хохирогч охины сэтгэл зүй болон ар гэрийнхний нэр хүндэд хүнд болон бусад асуудалд эмзэг тусаж байгаагаа илэрхийлсэн. Консулын газар хохирогч охины асуудалд анхаарал хандуулан ажиллана" гэлээ.


ЦАГДАА НАР ОХИНЫ МИНЬ ХЭРГИЙГ АВЧ ХЭЛЭЛЦЭЭГҮЙ, ОДОО Ч ОХИНЫГ МИНЬ ТЭД СҮРДҮҮЛЖ БАЙНА

Хохирогчийн ээж:

-Миний охиныг зургаан цагийн турш зодож, хүчирхийлсэн. БНСУ-д дунд, ахлах сургуульд ангийн дамжааны ялгарал их байдаг юм билээ. Над руу шөнө яриад охиныг чинь энд ингээд зодсон байна. Ийм хэрэг болсон гээд мессэж бичсэн. Өмнө нь бид охиноо алга болсон, гэртээ ирэхгүй байна гэж цагдаад дуудлага өгч байсан юм. Дуудлага өгснөөс хоёр хоногийн дараа охин минь олдсон. Энэ хугацаанд тэр хүүхдүүдийн гэрт охиноо хайгаад очиход байхгүй, юу гэж танай охин энд байх юм гэж уурлаж байсан. Гэтэл тэднийд охин байсныг сүүлд мэдсэн.

Охиныг оллоо гээд холбогдсоны дараа очиж авсан. Амны хаалтыг нь авахад хацар нь хавдчихсан, танихын аргагүй болсон байсан. Гэртээ ирээд биеийг нь харахад аймшигтай тамласан байсан. Тамхи татаж байсан ишээрээ түлээд, архи албаар уулгаж, зодсон. Охин минь шоконд орчихсон учраас юу ч хэлээгүй. Ямар нэгэн зүйл хэлбэл ална гэж тэр охидууд сүрдүүлсэн байна лээ.

Солонгос цагдаа нар энэ хэргийн тухайд авч хэлэлцэхгүй байсан. Танай охин мэдээлэл өгөхгүй бол хэрэг үүсэхгүй гэх мэтчилэн биднийг үл тоосон. Би охиноо юу болсон талаар ярихыг ятгаж, хамгаалалтад авна гэж гуйж байж хэлүүлсэн.

Тухайн хүчирхийлсэн охидууд 14-16 насныхан. Бичлэг нийтэд тавигдсанаас хойш сургуулийнх нь бүх хүүхдүүд миний охиныг ялгаварлах болж, охин минь сэтгэл санааны гүн хямралд орсон. Одоо ч тэд миний охиныг сүрдүүлсэн хэвээр байна. Маш их гомдолтой байна.


Өмнөд Солонгосын дунд сургуулийн сурагч охид нийлж сургуулийнхаа монгол охиныг гар хөлийг нь хүлж байгаад зургаан цагийн турш зодож тамалсан хэргийн бичлэг тус улсын хэвлэлүүдээр цацагдлаа. Хэрэг өнгөрсөн долдугаар сард гарсан ч саяхан олон нийтэд ил болсон нь энэ. Энэ хэргийн талаар Гадаад харилцааны яаманд мэдээлэл ирсэн эсэхийг асууж, хэрэгт ямар хариуцлага тооцсоныг тодруулахад "Манайд энэ хэрэгтэй холбоотой мэдээлэл ирээгүй. Өмнөд Солонгос улсад суугаа Монгол Улсын Элчин сайдаас тодруулаад хариу өгье" гэлээ.

Өмнөд Солонгосын MBC телевизийн мэдээлснээр “Дунд ангийн дөрвөн охин нийлж, 13 настай монгол охиныг хүчирхийлсэн. Тухайн үедээ бичлэг хийж дараа нь олон нийтийн сүлжээнд тавина гэж сүрдүүлж, охиныг сэтгэл санааны гүн хямралд оруулжээ. Үүнээс болж тухайн хүүхэд сургуульдаа явахаа больжээ. Тухайн хохирогч хүүхэд арван жилийн өмнө Өмнөд Солонгост эцэг, эхийн хамт очсон бөгөөд уг сургуулийн нэгдүгээр дамжааны сурагч аж. Хохирогчийг хүчирхийлсэн хүүхдүүдийн зарсан бичлэгийг цагдаа нар шалгаж байгаа бөгөөд хэргийг өнгөрсөн аравдугаар сард прокурорт шилжүүлжээ. Харамсалтай нь, тухайн хүүхдүүдийг тэнсэн харгалзахаар суллаж, эрүүгийн ялаас чөлөөлсөн” гэжээ.

Тодруулбал, 13 настай монгол охины ам руу нь архи хүчээр цутгах, духан дээр нь хараалын үг бичээд хувцасыг нь тайлуулж бичлэг хийж, хийсэн бичлэгээ хүүхдүүдэд таван мянган воноор худалдаж тараасан зэргээр доромжилсон хэрэг гарсан тухай Өмнөд Солонгосын хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарчээ. Хохирогчийн ээж охиноо хайгаад очиход тагтан дээрээ нууж байгаад явхаар нь үргэлжлүүлж зодсон хэмээн мэдээлсэн байна.

Бид тус хэргийн талаар тодруулаад дэлгэрүүлж мэдээлэх болно.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
338
БурууБуруу
56
ХарамсалтайХарамсалтай
21
ТэнэглэлТэнэглэл
15
ЗөвЗөв
11
ХахаХаха
7
ХөөрхөнХөөрхөн
6
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

135 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.179.25.45

ХҮН ЧАНАР САЙТАЙ АЯТАЙХАН УЛС ГЭЖ ХАА Ч БАЙХГҮЙ. ЯЛАНГУЯА МОНГОЛЧУУД БОЛ БҮР УЧРАА ОЛООГҮЙ ДЭЭРЭЭ ЯВЖ БАЙНА. ЭНЭ ОХИН ХҮНИЙ НУТАГТ Л ЗОВЖ БАЙГАА БОЛОХООС ЭНД НУТАГ ДЭЭРЭЭ ХЭДЭН ХИЧНЭЭН ЭМЭГТЭЙЧҮҮД ОХИДУУД ХҮЧИРХИЙЛЭЛ ДОРОМЖЛОЛ ДАРАМТ ДОР ЯВЖ БАЙГАА БИЛЭЭ. УУЛААС ААВ ЭЭЖ НЬ АМЬДРАЛ ХӨӨГӨӨЛ ЯВЧИЖ. ХҮҮХДЭЭ ҮЛДЭЭГЭЭД ЯВСАН БОЛ ЭНД БАС ЯАЖ Ч ЯВАА БИЛЭЭ. ХАРЛААД Ч ХАМААГҮЙ ТЭГЭЭД ХҮҮХДЭЭ ЧИРЭЭД ЯВНА ГЭДЭГ БОЛ ЭЦЭГ ЭХИЙГ НЬ БАС Л ГАРЦГҮЙ БОЛТОЛ Л АМЬДРАЛ ШАХАЖ БАЙНА. ТӨР АРД ИРГЭДДЭЭ ЗАГАС БАРИХ АРГА З

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.179.25.45

ЗААГААД ӨГЧИХСӨН БОЛ ЭНДЭЭ БИД УЧРАА ОЛОХ Л БАЙЛАА. ЖДҮ ГЭЭЛ ЗЭЭЛ БАЙЛАА ГЭЭД ЯАХАВ ДЭЭ БАРЬЦАА ХӨРӨНГӨГҮЙ УЛСАД. ОДООНЫ ЭНЭ ӨСВӨР БОЛОН БАГА НАСНЫ ОХИД ХӨВГҮҮДИЙН ААВ ЭЭЖҮҮД ГОЛЧЛОН 80 ОНЫХОН БАЙГАА. ЭДНИЙГ ААВ ЭЭЖ НЬ ЕР НЬ ОЛИГТОЙ ТУСДАА ГАРГАЖ Ч ЧАДААГҮЙ ҮЕИЙНХЭН. АСАР ОЛОН ЗАЛУУ ҮЕИЙНХЭН АР АРААСАА НИЙГЭМ АМЬДРАЛД ХӨЛ ТАВЬЖ ТЭРЭНД НЬ ТААРСАН АЖЛЫН БАЙР БИЗНЕС ЗАХ ЗЭЭЛ БАЙХГҮЙ ТУЛ НЭГ ХЭСЭГ НЬ ИНГЭЖ ЯВАХААС ӨӨР ЗАМГҮЙ. МУУ Ч ЭЦЭГ ЭХ БИШ ХҮҮХДЭЭ ЧИРЭЭЛ ЯВЖ. ТӨР ЗАСАГ МИНЬ ДЭЭ!!!!!!

Avatar

Ууганаа 2021-12-02 122.201.24.219

Бөгсөнд нь гар хүрсэн солонгос онгоцны үйлчлэгчээс болж яаж сүйд боллоо гэтэл бид энэ асуудал дуугай байж болохгүй! Хэрвээ Монголд солонгос хүүхэд яг ийм байдал болсон бол яаааааааах байсан бол???

Avatar

иргэн 2021-12-02 64.119.24.212

Сологосууд ч олигтой хүн чанараар мөлжүүргүй л улс доо.

Avatar

🇲🇳 2021-12-02 202.21.108.218

Тв-д солонгос киногоо больцгоо!!

Avatar

angry 2021-12-02 66.181.178.37

yamar n**** ni haha daraa bdg bna

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.92

Заа д ааа……Өөрөө дуртайдаа гүйж очоод ….согтуурхаад …янз янзийн юм болоод …..Гэртэй ирээд ичсэндээ ээж аавдаа худлаа хэлээд …..

Avatar

зочин 2021-12-02 202.131.230.98

нөгөө хөх даяар монгол өөр юу юу байдаг билээ нацист хувцас өмсөж гангардаг новшнууд чанга гарууд юм бол одоо ганц солонгосыг ядаж алгадаж өгөөч монголчуудыгаа эрэмдэглэж байхаар

Avatar

зочин 2021-12-02 202.131.230.98

солонгосуудыг таарсан газар болгондоо зодож байх хэрэгтэй мөнгө төгрөг хувцасыг нь булааж авцгаа залуусаа алсанч яадаг юм

Avatar

Зочин 2021-12-02 175.197.136.232

Tenegteed bgaach duraakaa. Naad so ulsiin chin tor zasag n manaih shig bish. Yajiij bgad humuusiinhee erh ashig ami nasiig nehemjilj avna deer n sod bga mglchuud chin ulam bur ad uzegdene. Os sanaj teriigee buruu argaar nehej amidardag galaviin ue chin ongorood heden zuun jil ongorood bn malaa. Bid onoo ued so uls shig temtsegch l bh l heregtei bn. Archaagui tortei ulsiin irgen uchraas ingej amidraad bn medvuu? Archaatai bsan bol ard irged n ingej amidrahchgui

Avatar

зочин 2021-12-02 202.55.182.178

Солонгост байгаа ЭСЯ-ныхан дарга нар , тэдний эхнэр хүүхдүүдийг дэлгүүр хоршоо хэсүүлэх эмнэлгээр дагуулж явах , зугаа цэнгээний газраар оруулах ажил л хийдэг юм гэсэн тиймээс Монгол иргэдийн төлөө юу ч хийдэггүй хүмүүсийг татан буулгах хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2021-12-02 185.220.101.139

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

ylcuun xamgaaltad 2021-12-02 132.194.33.142

— chyxal

Avatar

byxj,Xylgaich bush yum bn,eos. 2021-12-02 132.194.33.142

chyxal,xyleej abdg,consdg

Avatar

so 2021-12-02 132.194.33.142

xaagyyr xapab?komputr deer? TEXNLOGOOP- uupchluxne yu.
negl esergc; apdsyk%e changaadgdu,mebjtm. #
yuboljo, batm tsyg! tatj cscon; ##.

.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.55.188.97

Mongold baigaa So-nuudiig zodooroi manai zaluuchuud

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.20.89

Одоо худлаа дипломат ёс, солонгос монгооын найрамдалт харилцаа, эдийн засаг, ажлын байртгэж гэж ярихаа больёо. Монгол хүн дэлхийн дээр гэж дарга анги, соёл, урланынхан, цээжээ дэлдэгчид хуцахаа больёо. Нэг нь нэгнийхээ төлөө, нийт нэгийнхээтөлөө явьяаа. Төр юу хиийхээ бодррч

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.184.138

МУУ ГАР ХАНГАЛАГА КИМЧИНҮҮД ЯАЖ БАЙНАА

Avatar

Mgl 2021-12-02 82.132.215.218

Mongold bgaa solongos khumuusiig nevshirtel nudetsgee okhidiig ni ** p***a

Avatar

Зочин 2021-12-02 122.201.21.80

Солонгос бараа авахаа больж, Солонгос хоол идэхээ больж, Солонгос кино үзэхээ больж хүн бүр өөрсдөөсөө эхлэ. Бид хятадад дургүй шиг солонгос юм бүрийг хүн бүр хувьдаа жигшицгээ. Баячуудын хороололд дүүрэн Солонгосчууд. монголчууд бөхөлзөөд. Солонгос Хятадаас илүү чанар муу хүмүүс шүү. Үнэндээ Солонгос Монгол улсад эерэг нөлөө үзүүлсэн юу ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.89.233

Өнөө эмэгтэй хүний биед хүрч болохгүй хатуу хуультай,хатуу шийтгэлтэй,ардчилал хүний эрхийн үлгэр жишээ ,хөгжлөөрөө гайхагдах өмнө солонгос маань энэ үү. Хүүхдүүд хүртэл ийм жигшүүрт муухай гэмт хэргийг хэнээс ч эмээхгүй хийгээд, хууль сахиулах үүрэгтэй цагдаа хуулийнхан нь ийм хэрцгий гэмт хэргийг өмгөөлж хамгаалаад бас л жинхнээсээ ялзарсан орон байна даа. Чи хаана төрсөн вэ. тэндээ л хэрэгтэй гэдэг ч үнэн юм аа.Эх орноосоо урваж ,муулж,үзэн ядаж гадагшаа гүйгчид үүнээс нэгийг бодмоор

Avatar

ГЯ-ны Батцэцэг бодон гахай ОГЦОР 2021-12-02 103.212.116.14

Хэн ч тоохгүй ГЯ-ны шаазан бодон шиг авгайг огцруул

Avatar

Зочин 2021-12-02 139.5.218.66

Battsetseg yamar hamaatain. Yaria uguud baigaa Nyamdorjiin Ankhbayar ni ogtsorno biz. Yu n ch peedger yaridgiin.

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.109

Maluuu see

Avatar

Насанд хүрсэн онгоцны үйлчлэгчийн ө***г илээд ЯАЛАА ДАА ?? 2021-12-02 103.212.116.14

Нялх Монгол хүүхдийг яаж доромжилж, хүчирхийлж байна аа муусайн Со нууд.

Монголын төр, Ард түмнээрээ энэ хүчирхийллийн эсрэг нэгдэн тэмцэцгээе ХҮМҮҮСЭЭ !!!

Avatar

zochin 2021-12-02 203.91.115.252

Холбогдож байгаа нь бас хүүхдүүд гэдгийг бодолцоно доо

Avatar

ИРГЭН 2021-12-02 202.9.47.34

Монгол улсад сууга БНСУ- ын ЭСЯ- ны гадаа жагсацгаая

Avatar

ИРГЭН 2021-12-02 202.9.47.34

Монгол улсад сууга БЭСУ- ын ЭСЯ- ны гадаа жагсацгаая

Avatar

иргэн 2021-12-02 202.21.108.219

ҮНДСЭН ҮҮРЭГТ АЖЛАА ХИЙГЭЭГҮЙ СОЛОНГОСЫН ЭЛЧИН САЙД, СОНСУЛИА АЖЛААС НЬ ЧӨЛӨӨЛӨӨЧЭЭЭ. ҮРГЭЛЖ ИЙМ ХЭРЭГ ГАРДАГ. ГХЯ МААНЬ ХЭЗЭЭ АЛБАН ТУШААЛТНЫ ТӨЛӨӨ БУС АРД ТҮМНИЙ ТӨЛӨӨ АЖИЛЛАДАГ БОЛОХ ЮМ БОЛ ОО.

Avatar

Goo 2021-12-02 202.126.89.191

Huuyee ymr davartsan har alnuudve pesda yaaj huuhed zodoj bur tamlaj bnaa ene mongold baigaa solongos pisdaanuudig ch gsn adilhan zod ymr ovoo sheesnvvdve ymr ih zevuu hurchveee muusain tuniagui har lalruud ter ohiduudiig n sheesiig n savriraad umdunduu chatsga aldtal n nvdeh yumsn muu sheesnvvd!!!

Avatar

Zochin 2021-12-02 202.126.88.44

Ajilaa oligtoihon hii! Ugui bol ajilaa huleelgej uguuch pzda!

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.18.42

Solongoschuud Japan huudad huchinduulj bhdaa taarsan huuhnuudt yum bna

Avatar

Кса 2021-12-02 202.126.90.21

Бас хэдэн жилийн өмнө Солонгосын жудогийн охид манай шигшээгийн охидын хоолонд хэрэглэсэн дамск хийж өгч дуулиан болоход Солонгосчууд тэр дор нь мөнгөөр нам дарсан асуудал бий шүү. Хэрэглэсэн дамск шүү дээ. Асуудлыг ОУЖБХ мэдэж байгаа. Сумъяа, Уранцэцэг нар үнэнийг хэлэх хэрэгтэй. Одоо no naadam Монголхүү, Идэрээ, Отгонбаатар, Цэрэн, Нара, Ариунаа, Цэцгээ, Босоо болон Хөх нар ЭСЯ-ны хаалгыг нүдэх эсэхийг харъя.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.46.67

Өөрөө бас очиж нүдэлцээч. Хүн турхирч бхаар

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.40.27

Солонгосын цагдаа иргэнээ өмөөрчээ. Хэрэв Монголд ийм зүйл болсон бол манай цагдаа нар яаж сүрхий монголчуудаа дарамталж байх байсан бол доо. Манай сошиал орчны сэдээчид яаж монголчуудынхаа мууг нь үзэж сэвж байх байсан бол доо. Монголчууд нэгэндээ ийм л хүйтэн ханддаг. Сэтгэгдэл бичиж байгаа зарим хүмүүс монголчуудыгаа яагаад муулаад байна вэ. Тийм л солонгосчуудад дуртай юм бол тэндээ очиж амьдар!

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.78

Монголд бгаа со нарыг одооноос байнга зодож гутлынхаа улыг долоолгож байх болно эр эмгүй

Avatar

Зочин 2021-12-02 87.123.205.160

Huchirhiileleer

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.78

Энэ өнөрзаяа яяанханыг сайдтайн цуг бушуу татаж хөөе алмасаа энд ирхээр чин хаа явсан газар чин баас шээс цацнаа за балиал ггичии мин

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.166.134

davartsan malnuudiig jinhene ner usig n zarlaval taarna

Avatar

зочин 2021-12-02 202.9.41.20

зэрлэгүүд юм даа

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.88.176

Сөүл дэх Элчинд Хэнтий аймгийн хууёин засаг дарга ажиллаж байгаа билүү

Avatar

БАТЦЭЦЭГ 2021-12-02 66.181.161.119

ГХЯ-ны Сайд болон удирдах албан тушаалтан та бүхэн сэтгэлтэй нэгэнд ажлаа өгнө үү !!! Хил гааль хаалаа Монгол улсын бизнес эрхлэгчдийн 80% нь импортын түүхий эд,бараа оруулж ирдэг гэхэд хэлэсдэхгүй л болуу даа. Танай яам яг л хэлгүй,нүдгүй,чихгүй мэт байна. Хаа нэг дээлтэй сайдын зураг оруулахаас өөр эд шид алга

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.88.45

Гадаад хэргийн саад чинь ээмэгтэй хүн Батцэцэг гж хүн бгаа,охин хүүхэдтэй хүн бүрийн сэтгэл өвдөж бна.Сайд маань анхаарал тавиасай.ганц энэ хүүхэд биш улс орноор нь гадуурхаж,дээрэлхэж,доромжилж байна.Одоо л арга хэмжээ авахгүй бол,улс орныг маань адил дор үзнэ шүү.

Avatar

Монгол хүн 2021-12-02 192.82.86.75

Ямар харгис,бүдүүлэг,яргачингууд вэ..монголчууд ингээд дарлуулаад чимээгүй суугаад бхуу,төр засаг,тус улсад суугаа элчин саад нь юу хийгээд бгаан бэ..

Avatar

Х 2021-12-02 203.98.77.47

Хүчирхийллийг хүчирхийлэлээр зогсоож болдоггүй гэж үнэн шүү
Өөр аргаар л үзэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 203.98.77.47

Хүчирхийллийг хүчирхийлэлээр зогсоож болдоггүй гэж үнэн шүү. Өөр аргаар л үзэх хэрэгтэй.

Avatar

н**ш 2021-12-02 202.126.90.140

Солонгос хэдэн жилийн өмнө нэг даргийг б**с илсэн гэж гүтгэж бөөн юм болж байсан.Гэтэл монгол иргэнийг амьдаар нь тамлаж эцэг эхийг нь доромжилж хуурч явуулаад зодсон гэж байх юм.Монгол дэлхийн шившиг үү тээ.Хэн ч хаана ч алж болно Монгол хүнийг хэн ч өмөөрөхгүй нутаггүй гэсэн үг

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.94.74

ОДОО НЭГ СОЛОНГОСЫГ ЗОДОЖ ТАМЛААД ЭЛЧИНГИЙНХ НЬ ХАШААГ ДАВУУЛЖ ШИДЭХ ҮҮ

Avatar

Зочин 2021-12-02 87.123.205.160

Ooroo ted naraas yalgarah yum alga

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.55.188.97

Tegiye, zodoyo, shidiye

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.88.178

Ер нь гадаадад байгаа бүх л элчин сайд газрууд нэг нь ч иргэнээ боддоггүй. Зөвхөн мөнгө хийж амрах л зорилготой хүмүүс явдаг. Бүгдийг нь ажлаас нь халж зөвхөн сэтгэлтэй хүмүүсийг томилуулаач. Зовлон жаргалыг нь мэддэг хүнийг томилох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.166.134

zavaan novshnuudiig ochood uursdiig n tegeh ymsan

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.88.178

Солонгост байгаа элчингийнхэн ажилаа хийдэггүй. Энд тэндхийн хямдралаас бараа авж монголруу явуулж зардаг тийм л хөгийн хүмүүс.

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.80

Saihan Mongol orondoo ireed suraa naanaa tgj bool shig bsnaas. end chamaig yah ch gui.

Avatar

иргэн 2021-12-02 66.181.161.19

авилгачин дарга нартай ард иргэдийн байж байгаа нь энэ шүү дээ. Солонгос охиныг монголчууд ингэсэн бол юу болж байгаа бол???

Avatar

Зочин 2021-12-02 116.35.117.9

Solongos kino duu hogjimiig olon niitiin telewizuudeer tsatsaj garghaa boliulah heregtei, hogshin zaluugui so drama uzeh duu sonsoh gh met.. sog dndaa sn skhnaar haruulsaar bgad dald uhamsart ni solongos hun goe hoorhon, bayan uls gesen setgelgee bur suuchihsan. Omhii sanaat soguudiin zoolon bodlogod awtahgui baitsgaay!! Ur huuhduudee hairlan hamgaaltsgaay mongolchuudaa!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.165

Yag unen. Uhseniig n uzdeg ym baliar ymnuudiin

Avatar

Zochin 2021-12-02 192.82.75.170

Bichlegiin uziii

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.21.109.106

Монгол улс энэ хэрэг дээр хатуу арга хэмжээ авах хэрэгтэй!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.64.153

Элчин сайд юу хийж байнаа одоо л ажиллах бусуу н**ш юмаа Монголын ард түмэн тэр муу элчинд өргүй л баймаар эргүүлж тат Ерөнхийлөгчөө

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.90.156

Монголд бгаа солонгосуудыг хөөж гарга.Бидэнд яаж ханддаг шиг нь адил ханд.Үүх түүхээсээ л бидний уланд мөргөж явсан ард.Сайхан охин үрсийг маань гутаах эрхгүй сармагчингууд😡

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.78

Эрдэнэтуяа гэж элчин авгайг буцааж тат энд ирхэд нь гудамжаар нүцгэн алхуулая муу жжингэр авгайн хүүхдүүд нь энд байвал хэмх балбая

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.41

uhej bhdaa taarsan kinchinuudiig haa taaraldsan gazraa ***h heregtei. End surdag huuhduudiig ni adilhan bolgoh heregtei

Avatar

zochinm 2021-12-02 124.150.185.111

ingej yarij hamaagui bolohgui shuu. gol ni araas ni yavj huuliinh ni hariutslagiig huleelgeh heregtei. huchirhiilliig huchirhiiller zogsoono gej baidaggui

Avatar

Зочин 2021-12-02 59.153.115.90

Солонгос хоол идэхээ больчих. Солонгос эзэнтэй ресторанд орохоо больчих. Тэр чинь л жинхэнэ цээрлэл. Ухаантай байцгаа. Наад өмхий солонгосчууд чинь гадаадаар аялахдаа ч солонгос эзэнтэй газруудаар ороод ороод явчихдаг.

Avatar

Зочин 2021-12-02 59.153.115.90

Монгол шиг жижиг газар хаана ямар солонгос байгааг бүгд мэдэж байгаа шүү дээ. Тойроод тойроод явчих. Сайхан монгол хоолоо идэцгээ. Өмхий кимчигээр яадаг юм.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.55.191.130

Өмхийрсөн, удаан дарж хор болсон ногоо иддэг, хоолоо дундаа тавьж байгаад шүлстэй савхаараа тал талаас нь хутгаж иддэг солонгосчууд ходоодны хорт хавдраараа дэлхийд тэргүүлдэг.

Avatar

ZOCHIN 2021-12-02 124.158.120.154

GADAAD YAM SOLONGOSIIN ZASGIIN GAZART ESERGUUTSLIIN NOT YABUULJ ARGA HEMJEE ABAHIIG SHAARDAACHEE

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.78

Манай байрнд 2 со байдгийн орой ирхэд нь аалаад өгий лдөө

Avatar

Зочин 2021-12-02 203.98.77.47

Хүчирхийллийг хүчирхийлэлээр зогсоож болдоггүй гэж үнэн шүү. Өөр аргаар л үзэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 87.123.205.160

Yamar teneg yum be, yoo heleh und alga

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.55.188.97

Teg teg hamaa. demjij baina. Bi bas enuugeer baigaa So-nuudiig balbaya

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.78

Батцэцэг ацаа зайл бузар авгай

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.19.97

Далим гарч атаархалаа илэрхийлж байна.

Avatar

Зочин 2021-12-02 139.5.219.119

Энэ я***н саыд юугаа чаддаг юм бэ. Яаж алцхаж хэвтэхүү гэдгээ л түрүүлж бодно шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.5

Hurelsuh oyunerdene , ene asuudliig zugeer orhivol fahij MAN-g butgii songo!!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.88.128

Эзэнгүй төрийн эмгэнэл!!!!&&&&&нам дагасан боловсролгүй чадваргүй гайнууд дээр дооргүй гадаад дотоодгүй улсад иргэдэд гай лай л болж байна даа. Сэтгэлгүй үхээрүүд хулгай луйвраар олсон мөнгөө намдаа хандив нэрээр цуглуулж гуйлгачин иргэдийгээ хэдэн бор юмаар хууран мэхэлж гарч ирээд албан тушаалд очдогын гай тасрахгүй юм аа.еөк е.сайд УИХын гишүүд гэх өлбөнгүүд энэ охиныг мэдсэн ч мэдээгүй юм шиг л өнгөрөөнө бүүр нэг хурдан үхэж байхдаа таарсан өлбөнгүүд. Хулгайлах мөнгөө л бодож байгаа хүүрнүүд

Avatar

Zochin 2021-12-02 64.119.29.2

Гадаад хэргийн сайд Батцэцэг энэ асуудалд анхаарлаа хандуулаачээ. Хөөрхий охин яаж зовж байгаа бол доо.
Сайд болсон юм бол ажлаа сайн хий л дээ. Солонгосын элчин сайд гэж хүн юу хийж байнаа, хариуцлага тооцоочээ. Гадаадад байгаа Монголчуудад ийм асуудал их л тохиолддог байх даа. Элчин сайдууд монгол хүмүүсээ сайн анхаарч хайрлаж баймаар юм даа.

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.5

End baigaa solongoschuud tegehed davardagshde araichde

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.5

Ted natiig afilhan zodoh heregtei!!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.108

1992-2000 онд гадаадын луйварчид монголд ирээд монгол хүнийг буудаж алаад зарим нь монгол улсын ерөнхийлөгч сайд нарг хууран мэхэлж доромжлж мөнгийг нь залилж луйвардаад байхад манайхан толгойг нь илээд сөгдөөд байсан. Одоо гадаадад болсон хэргийг яаж ч чадахгүй л болов уу. Хөөрхий муу Одбаярыг монголчууд солонгос ах нартайгаа нийлээд их балбасан даа.

Avatar

Amar 2021-12-02 202.126.88.51

ЭСЯ.хан гэж ярвайсан хэдэн гарууд байдаг

Avatar

иргэн 2021-12-02 202.126.88.224

ГХЯ.ЭСЯ яагаад ч хөдлөхгүй.Олон Улсын байгууллагуудад гомдол гарга

Avatar

Зочин 2021-12-02 193.128.205.125

Зүгээр л солонгос хоол энд идэхээ больчих хэрэгтэй ш дээ!

Avatar

Зочин 2021-12-02 180.149.93.98

76 буруутай

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.78

Энд бгаа со хүүхдүүдыг таарах болгондоо хэмх балбана

Avatar

Монгол эрчүүд 2021-12-02 66.181.161.78

солонгост бгаа элчингийн ацнуудыг бүгдын эргүүлж тат бид энд бгаа солонгос элчингийн машинруу ууттай баас шээсээ цацна хаа таарсан газраа хөлийн хуга цохино хөөе Монголд бгаа со элчин чамайг цустай чинь хутганаа будааны бацаанаа

Avatar

Зочин 2021-12-02 138.237.5.18

Гадаад явдлын яам нь арга хэмжээ аваач ээ

Avatar

Зочин 2021-12-02 211.36.145.103

Uls n archaagv bolhoor irged n haana ch ochson dord vzegddeg mongol bolhoor n deerelhej bgaan uur ulsiih bsn bol chadku bi end hichneen sain bgaad yaduu ulsiin yadarsan irgen bvgd tegj harj haritsna archaagvi novshiin uls turchduus bolj dampuurch duuslaa hedn vyere idej uuj bj duusah yum boldoo ene shunal

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.179.25.240

Монголд байгаа даварцан Сологосчуудыг мөн адил нүдэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.21.108.251

Охинд сайн өмгөөлөгч олж өгье. Маш хатуу арга хэмжээ авах хэрэгтэй. Адилхан хүний биеийг олж төрчихөөд монгол солонгос гэж ялгаварлж байдаг адгууснууд юмаа.

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.72.86

Завгүй охидийн хэнч хаана ч доромжилдог юмдааа

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.43

End baigaa Solongos huuhdiig zaagaad ugchih .Bid nar ochood surgaad ugie!

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.120

805n teruugeer zondoo l bdagdaa 14 15 nasnii ohiduud bandi nar.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.72.240.54

Тэгж болохгүйэ тэр хүүхдүүд буруутай биш тэр зодсон хүүхдүүдл буруутай хүчирхийллийг хүчирхийлэл гааруулдаг шүү

Avatar

Зочин 2021-12-02 203.98.77.47

Хүчирхийллийг хүчирхийлэлээр зогсоож болдоггүй гэж үнэн шүү. Өөр аргаар л үзэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.179.25.240

Battsetsegee ta Mongol ulsd baigaa solongosiin elchin saidiig duudaj uulzaad todruulga hiine uu?Irgenee hamgaalj chadahgui uls baigaad ch yaahav .herev ter huuhed Americ huuhed baisan bol ali hediin tsagdaagiin darga n ogcorood ,uls n uuchilal guigaad suid bolj baigaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.179.25.240

Ttnd baigaa Mongolchuud negdee ter ailiinhn gadaa ochoo huuhduudiig n bish eceg ehiig n tegeed hayaach !

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.161.106

Элчингийнхэн гэж лойцон юмнууд байх юм аа.Мэдээлээгүй шт гээд сууж байдаг.Улсынх нь тв-р гараад хэвлэлээр нэг шуугиж байхад асууя нтр гээд сууж байдаг

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.89.43

Энд байгаа Солонгосчуудыг тэгээд өгье .Батцэцэгээ юу хийгээд байна.

Avatar

Zochin 2021-12-02 211.36.137.31

Odoo tegeed medsen bol arga hemjee avah heregtei bizdee yahaaraa yu ch medeegui geed henegchgui heleed suuj bdgiin bid ene asuudliin talaar arga hemjee avah bolno gj shiidel yarih yostoi bdal muusain novshnuud bur mongo2 geed nud ni sohorchihson archaaguimaa denduu gehed denduu gomdoltoi bn araichde iim hogiin zasagtai bolohoor gadniihan bidniig deerlehsen ch yahchgui gesen bodoltoi bolood bna arga hemjee avchij chadahgui archaagui zasagtai bh gj hamag uur hurchle

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.93.204

Энэ бол ямаан омогт со-чуудын л гаргадаг зан характер мөн бндаа, хэлэх ч үг алга. Энэ муухай уур омогтой улсад монголчууд олноороо хүчирхийлүүлж дээрэлхүүлээд явдаг гэж бодохоор үнэхээр өрөвдөлтэй юмаа. Улс орон минь хөгжиж болдоггүй л юм байхдаа

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.21.116.5

Монголд сурчих сургууль алга уу? Заавал тэгүүлэн Со-доод байх хэрэгтэй юм биз

Avatar

Зочин 2021-12-02 124.158.107.34

Хаана сурах нь ямар хамаа байнаа. Энэ хүүхдийн асуудлыг шийдэх хүртэл тууштай дэмжиж дахин ийм байдал гаргахгүй болтол арга хэмжээ авахуулах хэрэгтэй.

Avatar

Эх 2021-12-02 192.82.68.216

Их хэмжээний нөхөн төлбөр өгтөл нь эсэргүүцэл илэрхийлье…арай ч ингээд зүгээр орхиж болохгүй

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.189.140

Хуний эрхчид, хуухдийн эрхчид, гадаад яам, прокурор, иргэнийхээ эрхийг хамгаалах уурэгтэй Засгийн газар, Еронхийлогч энэ талаар ямар мэдэгдэл хийх гэж байна вэ? Эмэгтэйчуудийн эрхийн асуудлаар Монголд ажиллаж байгаа НУБ – ын шинжээч мэргэжилтэн юу гэх гэж байгаа вэ? Солонгосын Элчин сайдаас яагаад мэдээлэл нэхэхгуй байгаа юм бэ? Иргэнээ хамгаалж Гадаад яам ядаж мэдэгдэл хийхгуй юу? Энэ бухэн ходлохгуй бол хэн дуугарах вэ?

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.187.100

хүний эрхийнхэн гэж нэг талд орж нөгөө хүнийг нь буруугүй байсан ч яллаж, амьдралыг нь булшилдаг хүмүүс бдаг. Гэр бүлийн маргаанд эмэгтэйгээс нь хамаг асуудал үүссэн байхад нөхрийг нь буруутган яллаж, ажил амьдралгүй болгох юм. Өөрсдөд нь хариуцлаг тооц!!!!

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.187.100

хүүхэн шиг хувцасласан шигээ хүүхэн шиг зантай мангар бацаанууд олон болжээ. Ямар ч хүн чанаргүй охидууд бас их болж байнаа. Эцэг, эх нь хүний адаг шаарууд л даа. 48-д сурдаг охиныг минь ангийнх нь охид их гадуурхсан гэсэн. Эцэг эх шиг юмнуудтай нь ярина даа

Avatar

bi 2021-12-02 64.119.17.160

bugsnd l hurlee gd buun ym boldiim ble heden terbumaar ni nehemjlel hiij mungu avbal taarna zavaan novshnuudiig

Avatar

Hh 2021-12-02 202.126.89.128

Mungu awaad yu shiidegdhiin hariutslaga hvleelgeh heregtei

Avatar

Eej 2021-12-02 192.82.68.216

Их хэмжээний нөхөн төлбөр авах хэрэгтэй. Тэр сэтгэлийн гүн шарх эдгэрэхгүй ядаж төр засгаас нь байна уу эх эцгээс нь байна уу авах хэрэгтэй. Кинон дээр нь энэ байтугай жаахан юман дээр хэдэн зуун сая вон авдаг. Энийг яав ч зүгээр орхиж болохгүй. ЭСЯ тэнд энд байгаа монголчууд нийлээд жагсаал хийж БНСУ-ыг нэг удаа ч гэсэн дэлхийн шившиг болгож мэдээлэх хэрэгтэй.

Avatar

Mongol 2021-12-02 192.82.65.103

Даан ч харамсмаар юм даа. Манайд мэдээлэл ирээгүй гээд сууж байдаг ГХЯ байх гэждээ. Бүхэл бүтэн ТV- ээр мэдээлэл цацагдаад байхад. Үнэхээр дампуурсан арчаагүй хэдэн ноход татвар төлөгчдийн мөнгөөр тансаглаад л сууж байх юм даа. Солонгос дахь ЭСЯ-ны ажилчдыг бүгдийг нь татвал таарна.

Avatar

hh 2021-12-02 122.201.22.242

fucking dog eaters stinky kimchi eaters

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.9.40.79

асран хамгаалагчгүй хүүхдээ гадаадад орхичихдог ямар дүүрцэн мал шиг эцэг эх вэ.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.21.127.170

Гадаадад байгаа монголчууд хэнтэй нөхөрлөх бэ гэдгээ сайн бодох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.21.108.184

Чи битгий хуцаа. Чамайг хүчиндвэл таарна. Солонгосууд хүний хүн байтугай өөрсдийгөө ингэдэг бузарууд гэдгийг мэдэж ав.

Avatar

Зочин 2021-12-02 64.119.21.127

Хүний нутагт золбирох дуртай монгол оркуудаа гэж.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.131.225.150

Харин тиймээ "Чам шиг хүнсний талон, халамжийн таван төгрөгөөр төрөөс угжуулж, бээвийсэн оготон шиг гэр оромжид архи ууж, ажил хийхгүй хэвтэхгүй" орк царайлаад хүний нутагт хөлсний хөдөлмөр хийж эдийн засагт нэмэр хандив болж, үр хүүхдийнхээ мэдлэг боловсрол анхаардаг шинэ золбин нөхөр байна даа. Уг чамтай цуг уулын мухарт архидаж нөхөрлөх хэрэгтэй байсан юм

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.126.88.135

Tgehgu ysiin hunii umnuus zovood bgmu, zaya chn ter

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.184.138

ИРЖ ЭХ ОРНОО ХӨГЖҮҮЛ ӨӨР ХЭЛЭХ ҮГ АЛГА

Avatar

Зочин 2021-12-02 192.82.82.18

Солонгосын охид эмэгтэйчүүд ёрөнхийдөө эртнээс аль өнгөрсөн зуунаасаа ийм ёс суртахууны доголдолтой юм бишүү. бүх кино нь ийм үйл явдал гардаг. тэгэхээр гэм биш зан. төрөлхийн ийм энэрэнгүй бус харгис зантай

Avatar

mgl 2021-12-02 5.147.245.186

gadaadiig ih shuteh boljee, yum l bol mongoloo muuldag, har bagaas hari hel uzuuldeg geed olon teneg zuil hiih yum.

Avatar

Зочин 2021-12-02 27.50.80.251

Солонгос дахь элчин сайдын яамаа татан буулга

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.21.97.30

очоод новшнуудыг зүгээр л зодоод өгчих аавын хүү алга уу наана чинь???

Avatar

zochin 2021-12-02 66.181.186.241

fucking dog eaters stinky kimchi eaters

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.57.93.152

ГХЯам гэж шат шатандаа дампуурсан газар тухайн оронд буй элчин сайдыналба ямар урагшгүй харалган байгаагын илрэл.. Энэ мэт зүылд монгол хүний төлөө явөх гэж томилогдсон биш үү

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.206.195.194

F*** you korea!

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.212.118.133

Тухайн улсад байгаа ЭЛЧИН сайдын муугийнх. Тэр хүнийг битгий томилооч гээд тэнд байгаа монголчууд тэмцээд байхад ЖОНХУУ тоолгүй томилсон энэ хэргийнх нь төлөө буцаан тат.

Avatar

Арга билэг 2021-12-02 202.55.180.226

Солонгос дахь ЭСЯ чинь ажлаа хийхгүй байгаа юм биш үү.. Эсвэл хоёр улсын найрамдалт харилцаа гээд жаахан охиныг хөсөр хаяж байна уу

Avatar

Зочин 2021-12-02 66.181.183.142

Гадаад улсад монголыг төлөөлж суугаа бүх элчин сайдын яамныхан өөрийн улсын иргэдээ тухайн улсын иргэнтэй харьцаж байгаа юм шиг үл тооно авч хэлэлцэхгүй хөөж туунa. Энэ бол тогтсон журам гадаад харилцааны яамнаас өгдөг журам байдаг юм шиг байгаа юм. Сайд ажилтангууд нь шагнал аар ирж амралт сувилал хувийн арилжаа наймааны асуудал эрхэлдэг болохоор бусад асуудал бол хүртээл байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-12-02 207.148.84.8

Солонгос дахь Монголын элчин сайдын яамаа татан буулга

Avatar

Иргэн 2021-12-02 66.181.181.68

Элчин сайдын яамынх нь байж байгаа царай нь энэ шүү дээ мэдээ ирэхээр очиж өмгөөлдөг юм гэнээ асуудал боллоогэхэд мэдээтэй мэдээгүй араас нь хөөцөлдөх ёстой биздээ

Avatar

zochin 2021-12-02 66.181.186.241

uhej baisan kimchinuudiig bugdiig n alaad hayah yumsan. ooriin irgenee ingej omoordog baih n. gadnii irgeniig eh orondoo yaj ch doromjilson bolno gej uzdeg baina. manaihan tegehed yadag bilee.

Avatar

Зочин 2021-12-02 202.55.188.100

Гадаад яам их төлөв ийм зүйл хэлэх юм. Ажаад байх нээ бусад орнууд гадаадад улсад ажиллаж сурч амьдарч байгаа иргэддээ онцгой анхаарал тавьдаг бололтой. Ялангуяа Хятад бол бүр онцгой.
Манай улс болохоор Гадаад яам нь тийм мэдээлэл ирээгүй гээд л сууж байх юм. Тэр элчин сайдын яам консулуудаа шахаж шаардаад ажиллуулаач ээ. Сайд дарга нар очихоор дагаж далдагнаад л иргэдээ болохоор огтоос анхаарахгүй байх юм аа.
Иймэрхүү хүмүүсийг буцааж татаад дахин энэ албанд орохгүйгээр хөөн явуулбал таарна

Avatar

Зочин 2021-12-02 103.212.118.223

Gadaad hergiin yam yu ch hiideggui gazar bna. irgediinh ni erh zurchigduud bhad tag,ungursun jil kovidiin uer gadaadad suugaa elchinguud haalgaa tag barij tas tsoojilchihood suuj bsan gesen shuu zarim ni.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж