Цэцэрлэгийн хүүхдүүд цагаан сар хүртэл цахимаар хичээллэх үү? | News.MN

Цэцэрлэгийн хүүхдүүд цагаан сар хүртэл цахимаар хичээллэх үү?

Цэцэрлэгийн хүүхдүүд цагаан сар хүртэл цахимаар хичээллэх үү?

Цэцэрлэгийн хүүхдүүд цагаан сар хүртэл цахимаар хичээллэх үү?

 Боловсрол, шинжлэх ухааны сайд Л.Энх-Амгалан өнөөдөр (2021.12.01) оюутан, сурагчдын амралттай холбоотойгоор мэдээлэл хийлээ.


 Боловсрол, шинжлэх ухааны сайд Л.ЭНХ-АМГАЛАН:

-Арванхоёрдугаар сарын 18-наас сурагчдын нэгдүгээр улирлын амралт эхэлнэ. 12 өдрийн хичээл үлдсэн учир ирэх долоо хоногт танхимаар хичээллээд, үлдсэн долоо хоногтоо цахимаар хичээллээд, төлөвлөсөн хугацаандаа амралтаа эхлүүлье гэсэн чиглэлтэй байна. Амралтыг наашлуулахгүй. Улаанбаатар хотод “5-9” зарчмаар хичээллэж байгаа учир арванхоёрдугаар сарын 18-нд амралтаа эхлүүлэх нь зөв. Гэхдээ тодорхой эрсдэлүүд бий. Томуугийн дэгдэлт, өвчлөлт ихэсч байна. Гуравдугаар тунд хамрагдах хэрэгтэй. Омикрон гэдэг шинэ вирусийн давалгаа дэгдэх эрсдэлтэй байна. Хэн ч хэлж мэдэхгүй шүү дээ.

Их, дээд сургуулиудын хувьд арванхоёрдугаар сарын 6-наас шалгалтууд нь эхэлдэг. Ирэх оны нэгдүгээр сарын 10-ныг хүртэл үргэлжилдэг. Засгийн газрын хуралдаанаар арванхоёрдугаар сарын 10-ныг хүртэл оюутнуудыг гуравдугаар тунд хамруулах тал дээр анхаарч ажиллая гэсэн. Одоо энэ аян маш идэвхитэй явж байна. Нийт 119 мянган оюутны 40 мянга нь гуравдугаар тундаа хамрагдсан байна. Тиймээс арванхоёрдугаар сарын 10-ныг хүртэл танхимаар хичээллээд, цахимаар өгч болох шалгалтуудыг нь цахимаар өгүүлж, яг танхимаар өгөх шаардлагатай шалгалтуудыг нь хоёрдугаар сарын 1-нээс өгүүлье гэсэн нөхцөл байдал үүссэн.

Цэцэрлэгийн хүүхдүүд арванхоёрдугаар сарын 10-наас хойш Цагаан сар хүртэл танхимын бус сургалтад хамрагдаж болзошгүй.

-УОК-оос сурагчдын амралтыг наашлуулъя гэсэн чиглэл өгсөн гэсэн. Ямар шийдэлд хүрсэн бэ? 

-Сургуулийн амралтыг наашлуулъя гэсэн ч 12 өдрийн хичээлийг заавал цахим руу шилжүүлэх шаардлагагүй гэж үзсэн. Дахиад л хичээлийн хоцрогдол үүснэ. Энэ долоо хоног, ирэх долоо хоног танхимаар хичээллээд үлдсэн нэг долоо хоногт нь цахимаар хичээллүүлээд амраана. Маргаашаас хичээлийг амраавал нэгдүгээр сарын 15 гэхэд хичээл эхэлнэ. Хичээлийн шинэ жилийн хөтөлбөр батлагдчихсан.

Их, дээд сургуулиудын оюутнуудыг арванхоёрдугаар сарын 10-ныг хүртэл вакциныг нь хийлгэж, тэгээд амраая. Гэхдээ цахимаар өгөх боломжтой шалгалтыг нь цахимаар, танхимаар өгөх шаардлагатай шалгалтыг нь Цагаан сарын дараа зохион байгуулъя гэж байна. Цэцэрлэгийг арванхоёрдугаар сарын 10-наас хойш цахимд шилжүүлж магадгүй. Эцсийн шийдвэр гараагүй. Ирэх Даваа гаригт танилцуулна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ЗөвЗөв
13
БурууБуруу
9
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХөөрхөнХөөрхөн
6
ГайхмаарГайхмаар
6
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ДОГ 2021-12-01 64.119.21.205

ЦЭЦЭРЛЭГ АЖИЛЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ОЛОН ЭЦЭГ ЭХИЙН АЖИЛЛАХ БОЛОМЖ ЭНЭ*БОДОЛЦОХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Zochin 2021-12-01 202.21.109.69

Buun geriin daalgavartai amralt baih hereg bnu?

Avatar

Зочин 2021-12-01 192.82.77.104

Huuhed harah hungui humuus ajlaa hiij amidarmaar bnaa

Avatar

Ээж 2021-12-01 66.181.161.11

Цэцэрлэгээ ажиллуулаачээ, Бага насны хүүхдүүдээ цэцэрлэгт нь өгөөд ажил амьдралаа зохицуулж байгаа өчнөөн хүн байхад асран хамгаалагчгүй хүүхдүүд КОРОНАгаас ч илүү эрсдэлд орж аюул учирч байгааг бодоочээ😡😡😡😡

Avatar

2 iheriin eej 2021-12-01 202.126.89.21

hvvhed ni arai gej tsetserlegt orood ajilaa hiij amjirgaagaa zalguulj or shiree darchih ged ydaj baihad tsetserleg amraaj yah ged bdiin be? ybulmargvi harah hvntei hvmvs ni ted hvvhdee avaad amrana biz! ymar hvcheer yb gesen bish! ydaj ybaa bid shig zaluus hvvhdee tsetserlegt ni ogood ajilaa hiij amjirgaagaa zalgamaar bn!

Avatar

Ээж 2021-12-01 122.201.31.78

Цэцэрлэгт 9-р сараас одоо болтол хүүхдүүд зүгээр явж байна. Харин гэртээ хүүхэд харах хүнгүй, асаргаа муу шүү дээ. Цэцэрлэг маш эрүүл аюулгүй орчин, халдвар хамгааллын дэглэм сайн байна. Мөн аав ээж нь яаж ажлаа хийх вэ? Ард иргэдийн амьдрал улам л доройтсоор байна. Төр засаг !!!!!!

Avatar

Өрх толгойлсон ээж 2021-12-01 192.82.71.231

Өрх толгойлсон ээжүүдийг яаж амьдар гээд байгаа новшнууд вэ?????

Avatar

зочин 2021-12-01 203.98.77.51

Нуснууд хүүхдээ өөрсдөө өвлийн оргил хүйтэн цагаар харж чадахгүй амьсгаанууд юмаа

Avatar

зочин 2021-12-01 203.98.77.51

Халдвараас урьдчилан сэргийлж байхад чинь хүүхдээ цэцэрлэг гэж хүүхэд саатуулдаг газраа орииод өөрсдийнхөө хувиа бодоод байх юмаа. Наад хүүхдүүд дунд халдвар тархвал маш түргэн та нарыг өөрсдийг халдварлуулна. Хүүхэд хөөрхий юугаа мэдэхэв дээ.

Avatar

Зочин 2021-12-01 192.82.87.29

tsetserlegin huuhduudiig zugeer yawuulaachee. yawuulahgui gej bga esteg ehchuud ni gertee haraad, yawuulna gej bga etseg ehchuud ni yawuulaad ajilaa hiij amidralaa zalgulmaar bna. gert ni gantsaarang n tugjih eswel ajlaasaa garaad hooson honoh gesen 2 songolt l uldej bna

Avatar

.irgen 2021-12-01 202.55.188.97

Surguuliin huuhduudiig zamiin tugjrelees bolood erdee oligtoi hicheel oruulahgui bsaar duusch bn.Hamag mungiig n idsen hulgaichuud koronogoor dalim hgd hicheel oruulsangui.Iim ES.Hotiin dargiin tolgoig n tasdah heregtei.Zamiin tugjeegee l arilgaj chadahgui huuhdiin hicheel surguuliig zoliond gargasan

Avatar

Зочин 2021-12-01 199.249.230.169

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-12-01 66.181.184.120

tulburuu tulj surj bhda oyutnuuda zuer oruullda

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-01 192.82.68.59

ЗҮГЭЭР ЯВЖ БАЙГАА ЮМААР БҮҮ ОРОЛДДОО. ТА НАРЫН ШИЙДВЭР ДАНДАА ДАМПУУ ШҮҮ.

Avatar

Иргэн ээж 2021-12-01 66.181.183.144

Цэцэрлэгийн хүүхдүүд цахимаар гэдэг шиг худал юм байхгүй.. Өдөрт 20 минут ч гэх шиг..Цэцэрлэгээс халдвар аваад байгаа юм бараг байхгүйш дээ. Харин ч хүүхдүүд гадуур гараад бүр дэмий юм болно.Олон хүүхэдтэй улсын цэцэрлэгүүд ямар байгаан гэхээс хувийн цэцэрлэгүүд харин ч ханиад бага байгаа

Avatar

bi 2021-12-01 202.126.89.249

tsetserleg tsahim gej yu baidgiin balaiiin

Avatar

Зочин 2021-12-01 64.119.17.120

Дэмжихгуй. Ноднин оволжингоо ТВ узсэн. Одоо болимоороо

Avatar

Erguu Said Enkhamgalan 2021-12-01 66.181.188.68

Piiiisdaa ve. Erguu saad piiisdaaa. Bugdiig ni erguu teneg bovsrgui bolgoh geed bgaam bhdaa piiisdaac

Avatar

Зочин 2021-12-01 43.242.243.85

huuhduudiig ustgah ajillagaa yavaad bnuda, tulegdej uhne, shataj uhne, ugaartaj uhne, tsonhnoos unaj uhne, togond tsohiulj uhne, olsoj uhne.
tsetserleg chin huuhded hamgiin eeltei gazar maluudaa

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-01 192.82.78.227

эцэг эхчүүд өөрсдөө хариуцлагаа өндөржүүл. хүний төлөө хүүхэд гарчихсан юм уу хаашаа юм. битгий даварцгаа

Avatar

Зочин 2021-12-01 202.126.88.190

Ямар гэнэтийн тэгээд бас тэнэг шийдвэр вэ. Угаасаа амрах гэж байхад нь юу вэ. Тэрний оронд дуустал нь хичээллүүлээд цагаан сараар өнгөрөөгөөд орохоор зохицуулалт хийхгүй дээ. Сургуулийн орчинд халдвар тархалт байгаагүй шүү. Өнгөрсөн хугацаанд. Харин ахуйн орчноос халдвар авч байсан

Avatar

Иргэн 2021-12-01 103.229.122.190

Хамгийн чухал нь эцэг эх нь ардаа санаа зовох юмгүй тайван ажилдаа очиж ажиллахын тулд гэртээ харах хандах хүнгүй хүүхдээ үлдээхгүйн тулд мэдээж зөв боловсон хүмүүжил олгох, сургахын тулд хүүхдээ цэцэрлэгт өгдөг.Хүүдүүдээ гэртээ үлдээгээд явсанаас болж гал түймэр зэрэг осолд өртсөн тохиолдол зөндөөн гардаг. Гэтэл цэцэрлэгийн хүүхдийн танхимын бус сургалт гэж Энх-Амгалан сайд юу яриад байнаа. Ёстой байгаа онохгүй байна шүү Болиорой.

Avatar

Зочин 2021-12-01 64.119.27.38

Тог цахилгаан байхгүй,гар утасгүй ,компьютергүй яаж цахимаар хичээллэх вэ

Avatar

Зочин 2021-12-01 45.131.194.196

Маш эрсдэлтэй байна. Хүүхэд чинь бидний ирээдүй.Тэд хамгийн гол нь эрүүл байх ёстой.Юун хоцрогдол энэ тэр.. тэгэхээр шууд цахим болгох хэрэгтэй. Олигтой юм заадаг ч юм шиг.

Avatar

Зочин 2021-12-01 192.82.68.190

мал

Avatar

ЗОЧИН 2021-12-01 192.82.78.227

ЗӨВ

Avatar

bi 2021-12-01 202.126.89.249

d1

Avatar

Зочин 2021-12-01 192.82.92.201

Тэгээд бид ажилтай, цэцэрлэгийн хүүхдүүдийг хэн харах юм бэ Уялдаа холбоотой шийдвэр гаргаачээ

Avatar

Зочин 2021-12-01 192.82.64.247

Одоо боличооч дээ. Энэ дэмий сүржигнэл, хийрхэлийн цаана өчнөөн хүүхдүүд сургуулийн өмнөх боловсролыг бүрэн авч чадахгүй, зарим нь бүр хамрагдах эрхээ хасуулчаад сууж байна. Та нарт бодогдох зүйл алга уу? Эцэг эхчүүд хэрхэн ажлаа хийх, хүүхдийн бие биетэйгээ байж нийгэмших эрхийг хазаарлачихаад бас л юу ч бодогдохгүй байна уу? Тийм л дээ та нарт түй ч хамаагүй биз. Муусайн хувалзнууд. Үйлийн үрээ эдлэх цаг чинь ирнэ ээ.

Avatar

Зочин 2021-12-01 203.23.49.191

zow shiidver

Avatar

Зочин 2021-12-01 192.82.68.190

мал

Avatar

зочин 2021-12-01 202.21.127.166

цэцэрлэгийн хүүхэд цахимаар хичээллэнэ хахаха

Avatar

Зочин 2021-12-01 202.9.40.214

Юу хуцаад мэдрэлтээд байдын бэ. Зүгээр л огт ЕБС гүй болчооч. Дуртай нь хүүхдээ сургана биз. Тэгвэл эд нарт л сайн биз дээ. Харанхуй ард түмэнтэй.

Avatar

Зочин 2021-12-01 59.153.115.90

Цэцэрлэгийн хүүхдүүдэд амралт гэж байх ёсгүй. Цэцэрлэг нь амралт шиг байх ёстой. Тэгж байж эцэг эх нь ажлаа хийнэ. Сургуулийн хүүхдүүд шиг амраах, цахимаар хичээллэх юм бол хэн нь хүүхдээ харж хэн нь ажлаа хийх вэ?

Avatar

Зочин 2021-12-01 66.181.161.53

Tsetserlgii huuhdiig amraasn deeree

Avatar

Zochin 2021-12-01 202.9.46.250

Erguu said yumdaa tsetserlegiin uil ajilgaag amraanch geh shig erguu zuil bitgii yari eswel ogtsorch z**l

Avatar

Зочин 2021-12-01 202.9.40.106

Цэцэрлэг юу нь цахим бэ хүүхэд ээ зурагт утаснаас хол байлгамаар бна. Дэлгэцийн хамааралтай байлгамааргүй бна. Зүгээр л амрааж бгаа бол амраагаад л өг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж