"Pfizer" компани омикрон хувилбарын эсрэг вакцин гаргана | News.MN

"Pfizer" компани омикрон хувилбарын эсрэг вакцин гаргана

"Pfizer" компани омикрон хувилбарын эсрэг вакцин гаргана

"Pfizer" компани омикрон хувилбарын эсрэг вакцин гаргана

"Pfizer" компани цар тахлын омикрон хувилбарын эсрэг вакцин гаргах ажилдаа орсон тухайгаа мэдэгдэв. Ингэхдээ шаардлагатай бол 100 хүрэхгүй хоногийн хугацаанд бэлэн болгох боломжтой гэж тус компанийн гүйцэтгэх захирал Альберт Бурла "CNBC"-д мэдэгджээ.

“Бетта болон дельта хувилбарын эсрэг вакциныг тухайн үедээ бүрэн дүүрэн ашиглаж чадаагүй ч манай компани асар хурдан гаргаж байсан. Мөн цар тахлын эсрэг эм гаргахаар бид ажиллаж байгаа бөгөөд энэ эм нь омикрон хувилбарт ч үр дүнтэй байх болно. Уг эм маань асар хурдтай мутацид орсоор буй вирусийн эсрэг онцгой үр дүнтэй гэдгээрээ онцлог юм” гэж тэрбээр хэллээ.

"PFIZER" КОМПАНИ 16, 17 НАСТНУУДАД III ТУН ХИЙХ ЗӨВШӨӨРӨЛ АВНА

"Pfizer" болон "BioNTech" компаниуд энэ долоо хоногт 16, 17 настнуудад гуравдугаар тун хийх зөвшөөрөл авах хүсэлтээ гаргахаар төлөвлөж байна. Хэрвээ энэ хүсэлт нь зөвшөөрөгдвөл 18-аас доош насныхан анх удаа гуравдугаар тун хийлгэнэ гэсэн үг юм.

Хүнсний бүтээгдэхүүн эм, эмийн бүтээгдэхүүний хяналтын удирдлагын газараас энэ долоо хоногтоо багтаад шийдвэр нь гарах юм байна. Шинэ омикрон хувилбар АНУ-д хараахан илрээгүй байгаа бөгөөд эрдэмтэд уг хувилбарын аюулыг бүрэн тодорхойлоогүй байна. Вакцин үйлдвэрлэгчид одоо байгаа бүтээгдэхүүнүүд нь омикрон хувилбарт нөлөөлөх үү эсвэл шинэ вакцин хийх шаардлагатай юу гэдгийг олж мэдэхээр яаравчлан ажиллаж байна.

Эх сурвалж: asia.nikkei.com, nytimes

М.Наранжаргал

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

DR MOHAMMED 2021-11-30 197.211.59.104

Бид Энэтхэг, Турк, АНУ, Малайз, Дубайд байрладаг. Хэрэв та бөөр худалдах эсвэл худалдан авах сонирхолтой байгаа бол EMAIL, WHATSAPP, VIBER-ээр бидэнтэй холбоо барина уу.

И-мэйл: franciscohospital1988@gmail.com
WHATSAPP ДУГААР: +447871134747
VIBER ДУГААР: +447871134747

Хүндэтгэсэн
ЭМНЭЛГИЙН ЕРӨНХИЙ ЗАХИРАЛ
DR. MOHAMMED

Avatar

news 2021-11-30 197.210.71.124

Мөнгөний төлөө бөөрөө зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээр байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авдаг. Та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээр байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

Зочин 2021-11-30 185.100.87.72

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-30 2.136.17.240

– 4 198 Pfizer[2],

– 1 053 AstraZeneca,

– 392 Moderna,

– 138 Janssen

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-30 2.136.17.240

Вакцин хийлгэснээс болж нас барсан хүмүүс .аль нь хамгийн их байна.энэ бол зүгээр л тэмдэглэгдсэн нь болхоос мэдэгдээгүй өчнөөн мянгаар нэмэгдэнэ гэж байгаа.75000хүн зөвхөн Pfizer -н вакцинаас болж үүрдийн өвчтэй хоцорсон гэжээ.мөн л мэдэгдсэн нь л тоо.европын улсуудад

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-30 2.136.17.240

435 779 Pfizer BioNTechb,

– 373 285 AstraZeneca,

– 117 243 Moderna,

– 27 694 Janssen[1];

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-30 2.136.17.240

Вакцин хийлгэсний дараа бие нь өвдөж хямарсан сая гаруй хүмүүс байсны хамгийн их нь ямар нэртэй вакцин хийлгэсэн нь байна харцгаа!!!

Avatar

Dr. louis 2021-11-30 31.210.96.77

Та мөнгөөр бөөрөө зармаар байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрөө мөнгөөр зарах боломжийг хайж байна уу? Та юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Өнөөдөр бидэнтэй dr.louisclinic@gmail.com хаягаар холбогдоорой, бид танд бөөрөнд сайн үнэ санал болгох болно. Яаралтай бөөр хэрэгтэй байна манай эмнэлэгт эсвэл +60166647826 утсаар холбогдоорой
Имэйл: dr.louisclinic@gmail.com
WhatsApp: +60166647826
Үнэ: $650,000usd

Avatar

Иргэн 2021-11-30 103.57.93.240

вирус цаашид олон мутацид орно. Тэр бүрд вакцин гаргаад хийлгээд сүүлдээ өөрсдөө вирусээ давсан мутант болох юм бна л даа. Зооз зомби ланд кино биш ирээдүй юм биш үү

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-30 2.136.17.240

Энэ компанийн вакцинаас болж европт өчнөөн хүн нас барж 75000 доод тал нь хүн доод тамирчин шиг эрүүл мэндээрээ хохирч үлдсэн байгаа.вакцинаас татгалзсан нь дээр шүү

Avatar

Зочин 2021-11-30 59.153.84.70

баримт нотолгоогүй хуурамч мэдээ тараахаа боль

Avatar

dd 2021-11-30 202.21.108.199

вакцин хийлгэсэн хэдэн зуун мянган хүний үхэл гэрчилнэ мал минь !!!!

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-30 2.136.17.240

Jérémy Chardy"вакцин хийлгэснээс хойш бие минь нэл өвчин .нэг мэдсэн тоглож ч чадахгүй болж.биений хүчний дасгал хийхэд бүх бие нил өвчин бүүр мэдээгүй болох хүртэл зовж байна.надад 10 гаруй жилийн тоглох нас байгаа боловч одоо орхихоос өөр аргагүй боллоо.вакцин хийлгэсэндээ үнэхээр харамсаж байна гэвч ийм болно гэдгийг яаж мэдэхэвдээ"гэж Францын теннисчин залуу мэдэгдэж байна даа.одоо монголчуудаас бусад оронд наад вакциныг чинь ойлгож эхлээд байна.энэ теннисчин залуу бол хохирсон олон залуу та

Avatar

Зочин 2021-11-30 216.38.195.77

T

Avatar

spry 2021-11-30 216.38.195.77

100

Avatar

Зочин 2021-11-30 153.168.106.216

Энэ угаасаа зүгээр бизнес болчлоо.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж