Эгийн голын УЦС-ыг барихын өмнө франц компани судалгаа хийнэ | News.MN

Эгийн голын УЦС-ыг барихын өмнө франц компани судалгаа хийнэ

Эгийн голын УЦС-ыг барихын өмнө франц компани судалгаа хийнэ

Эгийн голын УЦС-ыг барихын өмнө франц компани судалгаа хийнэ

Эрчим хүчний сайд Н.Тавинбэх өнөөдөр сэтгүүлчдэд мэдээлэл өглөө. 


Тэрбээр "Урьдчилсан комиссын хуралдаанд Эрчим хүчний яамнаас дөрвөн асуудал оруулсан. Дулааны цахилгаан станц 2, 3-ын өргөтгөл дээр хамтарч ажиллах талаар ярилцаж байгаа. ОХУ-аас авдаг эрчим хүчний чадлын дээд хэмжээг 100 мВт-аар нэмэгдүүлэх асуудлыг шийдвэрлэхээр ажиллаж байна. Мөн бага, дунд усан цахилгаан станц дээр хамтарч ажиллах саналаа хүргүүлсэн.

Монголын талаас үеийн үед Сэлэнгэ мөрөнд цутгадаг Эгийн гол дээр усан цахилгаан станц барих асуудлыг тавьдаг. ОХУ-аас байгаль орчны нөлөөллийн үнэлгээг хийж, дараа нь хамтарч ажиллах боломжтой гэдэг хариуг өгч байгаа.

Хамгийн сүүлд бид Эгийн гол дээр биологийн олон зүйлтэд усан цахилгаан станц барьсан тохиолдолд Байгаль нуурт цутгадаг бусад голд хэрхэн нөлөөлөх вэ гэсэн судалгааны ажил хийх хүсэлтийг тавьсан. Бид энэ судалгааг хийлгэхээр олон улсын нээлттэй тендер зарлаж, энэ чиглэлээр олон жилийн үйл ажиллагаа явуулсан туршлагатай Францын компанийг шалгаруулсан. Судалгааны ажлыг хийж байна. Үнэлгээний ажил ирэх оны долдугаар сард дуусна. Бид төлөвлөгөөг гаргаж, ОХУ болон Дэлхийн өвийн санд хүргүүлнэ. Үүний дараа асуудлыг эргэн ярилцах боломжтой.

Ховд гол дотогшоо урсацтай учраас Монгол Улс бие даан шийдвэр гаргана. Эрдэнэбүрэнгийн усан цахилгаан станцын бүх асуудал шийдэгдсэн. Ирэх 2022 оны дөрөвдүгээр сард барилга угсралтын ажил эхэлнэ. Энэ төсөл заавал хэрэгжих ёстой.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-29 103.57.95.238

Orosuudad xamaarax yumiig orosuudtai l yarij xamtarch ajillana sh dee. Tegexed xyataduudtai xamtarna ch gex shig xachin yumnuud bichigdexeer 30 jil baitugai urgeljlex bailguidee.

Avatar

Зочин 2021-11-29 59.153.115.162

ЧИ ӨНГӨРДӨГ ӨДӨР ,,,,17 ЦАГЫН ӨМНӨ,,,,СОНИН ,МНдээр 50,116,32,215 ГЭСЭН БҮРГЭЛТЭЙ,,,ЯГ ЭНЭ СЭДВЭЭР ОРСЫН САНАЛЫГ БОДОЛЦОЖ ҮЗЭХ ХЭРЭГТЭЙ ГЭЖ БИЧИЖ БАЙСАН,,,ӨНӨӨДӨР ЭНЭ САЙТ ДЭЭР ОРСУУДАД ХАМААРАХ АСУУДАЛ ГЭЖ ДАХИН БИЧИЖ БАЙНА,,,1ДҮГЭЭРТ ЭНЭ БОЛ ОРСОД ЯМАРЧ ХАМААГҮЙ ,,,ХЭНТЭЙ ХАМТАРЧ АЖИЛЛАХ НЬ ТУСГААР УЛСЫН ДОТООД АСУУДАЛ,,,2дугаарт ЧИНИЙ ЭНЭ НЭГ ТАЛЫГ БАРЬСАН СЭТГЭГДЭЛ ОЛОН САЙТУУДАД ДАХИН ДАХИН ДАВТАГДААД БАЙГАА НЬ ЗОРИЛГОТОЙ ҮЙЛДЭЛ ЮМ,,,ШУУД ХЭЛХЭД ЧИ ОРСЫН ТРОЛЛ,,,

Avatar

Зочин 2021-11-29 59.153.115.162

ОРСЫН ТРОЛЛУУД БАЙДАГ ЮМШҮҮ,,,ТЭД ТЭД УСАН СТАНЦ БАРЬНА ГЭХЭЭР ҮХТЛЭЭ ЭСЭРГҮҮЦЭЖ ЯНЗ БҮРИЙН ШАЛТАГ ТООЧДОГ,,,МАШ ИХ х****л БИЧДЭГ,,,,ХЯТАД Х У Ж АА ЭР ЛИЙЗ МАЛ ТЭНЭГ,,, ГЭЖ СЭТГЭГДЭЛ БИЧСЭН ХҮМҮҮСИЙГ ДОРОМЖИЛДОГ,,, БИЧСЭНИЙГ НЬ УНШИХААР АНДАШГҮЙДЭЭ,,,ЯГ ИЙМЭРХҮҮ СЭДВЭЭР БОЛОН ОРСЫН ЭРХ АШИГИЙГ ИЛЭРХИЙЛСЭН СЭДВЭЭР МАШ ИДВЭХИТЭЙ УХУУЛГА ХИЙДЭГ,,,ПУТИНЫ ОРСЫН УКРАИНД ХИЙЖ БАЙГАА ТҮРЭМГИЙЛЭЛИЙГ ЗӨВТГӨХ ГЭЖ ,,,НАВАЛНИ БОЛОН ОРСЫН СӨРӨГ ХҮЧНИЙГ МУУЛАХЫН ТУЛД ЗҮГЭЭР Л УЛАНГАССАН ГҮТГЭЛГЭЭР ДАЙРДАГ,,

Avatar

Зочин 2021-11-29 59.153.115.162

СҮҮЛИЙН ӨДРҮҮДЭД ОРОС ТРОЛЛУУД МАШ ИДВЭХИТЭЙ БАЙГАА НЬ АЖИГЛАГДААД БАЙНА,,,202,9,46,179 ,,,,202,21,108,54,,,ЖИНХЭНЭ ОРСЫН ТРОЛЛУУД СОНИН,МН дээр БАС МАШ ИДВЭХТЭЙ БАЙГАА,,,

Avatar

Зочин 2021-11-29 64.119.19.131

БОЛИОЧЭЭ ОДОО БАС СУДАЛГАА ХИЙХ НЭРЭЭР ФРАНЦ Д МӨНГӨ ӨГӨХ ҮҮ. ӨЧНӨӨН ОЛОН ЖИЛ СУДАЛСАН

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.21.98.238

ЭНЭ ТӨСӨЛ ХЭРЭГЖИХ ЁСТОЙ!!! БИД ОРСУУДЫГ ЯАЖ АМЬДРАХЫГ ЗААГААГҮЙ. БИДЭНД ЯАЖ АМЬДРАХЫГ БҮҮ ЗАА!!! БИД Ч БАС ХӨГЖИЛТЭЙ УЛС БОЛОХЫГ ХҮСЧ БАЙНА!!! МӨНХИЙН ХӨРШ БАЙЖ ЯМАР МУУХАЙ ДЭЭРЭЛХҮҮ ЮМ БЭ!!! ЗОВОХ ЦАГТ НЬ ЧАДЛААРАА Л ТУС БОЛЖ БАЙСАН ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.21.108.54

Францууд ураныг маань дуртай аймгаасаа авахын тулд Байгаль нуурыг юу л гэж тоохов дээ, харин ч энэ боломжыг ашиглан Монголын Төрөөс ураны лицензийн зөвшөөрлийг эрээ цээргүй нэхэж оронд нь Эгийн голын УЦС баригдахад байгаль орчинд нөлөө үзүүлэхгүй л гэсэн хариу өгнө. Энэ УЦС тэгэхээр Монголчуудад асар их үнээр, мөн тусгаар тогтнолыг ч залгиж магадгүй үнээр олдох шинжтэй.

Avatar

Зочин 2021-11-29 122.201.23.28

За чи тархи угаахаа болио, наад үгээ тэр өөр шиг бодолтой хүмүүсдээ л хэл, Монго улс бол бие даасан тусгаар улс шүү дээ, Эгийн голын усан ЦС -ыг барьсан тохиолдолд Оросууд эхлээд жаахан хориг л тавина биз, Тэгээд дараа нь больчихноо , бид чинь мөнхийн хөрш орон шүү дээ,

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.21.108.54

Монгол улсад бага хүчин чадлын АЦС л яг тохирно. УЦС хэзээ ч тогтмол найдвартай үр ашгаа өгөхгүй, харин ч Хятадын өр, инженерүүд, техникийн хараат л болно. Эцэстээ газар нутгаасаа шууд булаалгаж байгааг хилийн шугам 3.5 кмээр татагдаж байгаагаас, гадаадын өчнөөн муу жишээнүүдээс харж болно.

Avatar

Зочин 2021-11-29 59.153.115.162

МАШ ИДВЭХИТЭЙ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА ОРОС ТРОЛЛ,,,ЭД НАР НҮҮРС ЗӨӨХ ТӨМӨР ЗАМЫН ЦАРИГИЙН АСУУДАЛ БОСОЖ БАЙХАД ИЙМЭРХҮҮ ЮМ ЯРЬЖ МАШ ИДВЭХТЭЙ БАЙЖ НИЙГМИЙН СЭТГЭЛЗҮЙД НӨЛӨӨЛЖ БАЙСАН ЮМ ШҮҮ,,,,

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.126.88.208

Ta narin ah geed baigaa humuus chini deerelhuu ongiroo sagsuu bid narig baga yastan gej haritsdag humuus baidgiim. Ganzagand yavj baisan 70,80-aad oniihon mednee. Hil gaali horio tseeriin hund surtal gamshig.

Avatar

Зочин 2021-11-29 185.220.100.241

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Иргэн 2021-11-29 103.212.118.170

Байгаль нуурт чмар ч налөөгүй?! Зүгээр л эрчим хүчээр харахт байлгах гэсэн хэрэг?!

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.9.46.179

Ядарч байхад яр!! гэгчээр! Заавал Францаар бариулахдаа ч яадаг юмб? Хоёр хөрштэй бараг л дайны байдалд байгаа бүлэглэлийн том төлөөлөгч Францаар бариулана гэхээр наадах чинь угаасаа бүтэхгүй нь тэнэг надад ч тодорхой харагдаж бн! Нэг муу бага оворын усан станцыг хоёр хөрш аль нь ч дээд түвшинд гүйцэтгэнэ ш дээ! Орос хориглодог гэдэг биз дээ! Тэгвэл шууд өөрөөр нь бариулах хүсэлт тавь л даа! Өөрөө судалгаагаа хийгээд тавьж өгнө үү? гэж гуйгаад бай! Шийдсэн үед хар халзанд нь халд ! гэж үгтэй биз

Avatar

Зочин 2021-11-29 192.82.70.197

Эргүү мал аа дххиад сайн унш

Avatar

Зочин 2021-11-29 66.181.161.79

Орос улс хэзээ ч зөвшөөрөхгүй. Энэ нь ч зөв

Avatar

Зочин 2021-11-29 124.158.70.169

Монголчуудаа зоригтой байгаарай. Угаасаа Оросууд шатахуунаар боодог, өндөр гаалийн татвартай юм чинь бидэнд дарамтлах чадал нь сул юм.

Avatar

Зочин 2021-11-29 160.242.77.25

Uursduu medeed neg tsahilgaan stants barichij chadadgui yaatsan uls geheeree iim baidag yum be? heden jil yaridag tusul ve?

Avatar

зочин 2021-11-29 64.119.18.6

Эгийн голын усан цахилгаан станцыг ямарч үнээр хамаагүй барих ёстой, тэгж байж монгол улс умхий оросын дарлалаас бага ч болтугай сална, энэ төслийг эсэргүүцэж байгаа этгээдүүд бол оросын тусгай албаны бууны нохой, уравсан хулгайч гэдэг тодорхой тул барьж эх орноосоо уравсан ял тулгах хэрэгтэй.

Avatar

ард түмэн 2021-11-29 59.153.115.173

эгийн голын ctantsig zaaval barih heregtei ер нв бол манай засаг төрийнхөн өөрсдөө их совесттой гадныханд худлаа ярьж нэр хүндээ алдсанаас өолж 2 том хөрш маань манай улсыг дээрэлхээд бна улс ядуу бж өолэо гол нь улс орны удирдагч нар хэлсэндээ хүрч улс орныхоо төлөө чин шударгаар зүтгээд авилна хээл хахууль авахгүй зөвхөн хар амиа бодохгүй бвал улс орноор минь дээрэлхэхгүй болно эсрэгээрээ хүндлэгдэх болно ш дэ даанч манай их хурлын гишүүд сайд дарга нар үнэхээр арчаагүй юм дааа яана даа

Avatar

Зочин 2021-11-29 66.181.180.217

Иногда кажется, что Россия предназначена только к тому, чтобы показать всему миру, как не надо жить и чего не надо делать.,,,,пётр яковлевич чаадаев,,,

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.126.90.17

ШАДАР САЙД НЬ ОРОСЫН ХЭВЛЭЛД ӨГСӨН ОРОС ЭХНЭРИЙН МЭДЭГДЛИЙГ ГУЙВУУЛЖ ЯРИАД БАЙГАА НЬ ЯМАР УЧИРТАЙ ЮМ БЭ?

Avatar

Нас 2021-11-29 192.82.71.134

Хэдэн зуун тэрбумаар хийсэн ТЭЗҮ, судалгаа төслийн нэгж др бгаа. Сайд юугаа мэдхэв, мөнгө нүд сохор

Avatar

Зочин 2021-11-29 192.82.88.145

нөгөө орос "ах" нь зөвшөөрөх үү? Манайх эрчим хүч Оросоос авахаа больчихвол Оросоос хараат байх байдал нь улам багасна биз дэ?

Avatar

Зочин 2021-11-29 203.91.115.52

10 жилийн өмнө барилаа гээд тууз хайчилж байсан билээ. Урлагийн том тоглолт шоу хийж байсан. Тэгээд одоо судалгаа хийнэ гэчихсэн тууж явна

Avatar

Зочин 2021-11-29 103.80.210.183

франц судална гэхээр нэг л буруу аргаар үзээд байна даа. ураны бөгсний нүх ч байж мэднэ. манай геологичинд газрын хэвгий судулаад хэр их талбай өртхийг гаргаад ямар үр дүн гарах талаар мэдээ хийж чадна даа.

Avatar

Зочин 2021-11-29 192.82.88.145

чамд худлаа хардхаас өөр юм бн уу? Францчууд уранаас өөр юм чаддаггүй гэж бодоод бн уу да.

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.9.40.38

дүүжин бус. автус. ажиллаад цалингаа авцгаачихсан байнлээ. бүх мөнгөө авчихсан. юу ч байхгүй. мөнгө буцаамаар юмаа.

Avatar

21 2021-11-29 202.126.90.118

Eostoi minii huuhduudiin huuhduud l yzekh tusul bajna

Avatar

Зочин 2021-11-29 103.229.122.11

Франц судалсан юм бол сая ОХУ-ын Засгийн газрын орлогч дарга авгайтай уулзахдаа хоёр талаас дахин судалъя гэж тохирсон гэж С.Амарсайхан юу яриад байгаа юм бэ?? Ер нь бид хэдэн үеэрээ оросоос айж амьдрах юм бэ??!! Хэзээ энэ айдас нь дуусах юм бэ??

Avatar

Зочин 2021-11-29 192.82.71.194

Монгол дахь xyжaa нар л оросоос айдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-11-29 192.82.88.145

х***а орос хоёр хамгийн том найз болсон чи мэдээгүй юу? Гэхдээ х***а нь ах, орос нь дүү болчихсон. Монгол харин хаана бгаа нь мэдэхгүй л бн.

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.9.46.41

МУИС -н судалгааны баг ажиллаад байсан юу болсон вэ?

Avatar

Зааварч 2021-11-29 59.153.85.68

Станц барихаар баахан гуйлгачин вирус хятад гамингийн хог шаарнууд шавар хэрэмнээсээ хальсан ялгадасууд шуугиад тагжгар данжаадууд ороод ирнэ Монголд багширсан вирус хятадууд гуйлгачид нь байгууламж барина гэж ирээд Монголд шингээд суурьшина ингээд лалрын вирус хятад хороолол бий болно Эщнэ Монголын хувьд гамшиг цунами байх болов уу Наад барилгыг барих нэрээр баахан гамин орж ирнэ харж байгаарай Энэ нь Монголд УЦС манатай болох байхаа энэ л вирус хятадын аюул юм.

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.9.40.38

бямбацогт видео постоод байдын. хилээр гарах хүүхнүүд хүүхдүүдийг хүрэлсүх өөрийн биеэр очиж гаргаж өгч асуудлыг шийдэж байна гэх үү.

Avatar

Зочин 2021-11-29 192.82.88.145

чи оросоос мөнхийн тог худалдаж авахыг дэмжиж бгаа юм бн тийм үү?

Avatar

зочин 2021-11-29 64.119.18.6

чи монгол биш, оросын тусгай албанд худалдагдсан уравсан хулгайч, хутган үймүүлэгч байна.

Avatar

Монгол Хүн гэж Муухай шүүү 2021-11-29 202.126.89.236

МОНГОЛЫН ТӨРИЙН АЛБА БА ХУВИЙН ХЭВШИЛД АЖИЛЛАЖ БУЙ МОНГОЛЧУУДЫН ҮС НЬ БУУРАЛТАЖ, ХАЛЦРАХ НЬ НЭН ХОВОР БАЙДГЫГ ХАРАХАД ТЭНД АЖИЛЛАЖ БУЙ ТЭДГЭЭР ХҮМҮҮС АЖЛЫНХАА ТӨЛӨӨ ЧИН СЭТГЭЛЭЭСЭЭ ХИЧЭЭЛ ЗҮТГЭЛ, АЖИЛ ХӨДӨЛМӨР МАШ БАГА ЗАРЦУУЛДАГ НЬ ИЛТ ‼️ ТЭД ӨӨРСДӨӨ УЛАМ Л ӨНГӨ ОРООД НААГААД БНА, АЖИЛ НЬ ЕР УРАГШЛАХГҮЙ……..ХҮН НЬ ИЙМ БАЙХААР МОНГОЛ ЯГ ЯПОН ЛУГАА ХӨГЖИЖ ХАРАГДААЧ ‼️

Avatar

Заагч 2021-11-29 59.153.85.68

Гол нь зев бичээч хог вирус хятад хаягдалаа гол учир энэ ч гэх шиг баахан хог гамингууд л станц дагаад хогийн ургамал шиг орж ирнэ энд л хог вирус хятадын зорилго байгаад байгаа юм нээх Монголд сайн даа биш хог гамин хятадууд Монголд шургалах шингэх гарц нь энэ учраас вирус хятад данжаадын орхидосууд худлаа хуцаад байгаа юм.Голыг вирус хятадууд ширгээх байхаа аймшигтай нь Манай Дорнодын талыг вирус хятадын петро чайна яаж там болгож байгааг харахад вирус хятадууд Монголыг устгах хят бодлого юм.

Avatar

Зочин 2021-11-29 66.181.180.217

ОРСЫН ТРОЛЛУУД БАЙДАГ ЮМШҮҮ,,,,ТЭД ТЭД УСАН СТАНЦ БАРЬНА ГЭХЭЭР ҮХТЛЭЭ ЭСЭРГҮҮЦЭЖ ЯНЗ БҮРИЙН ШАЛТАГ ТООЧДОГ,,,,МАШ ИХ х****л БИЧДЭГ,,,,ХЯТАД Х У Ж АА ЭР ЛИЙЗ МАЛ ТЭНЭГ ГЭЖ СЭТГЭГДЭЛ БИЧСЭН ХҮМҮҮСИЙГ ДОРОМЖИЛДОГ,,,, БИЧСЭНИЙГ НЬ УНШИХААР АНДАШГҮЙДЭЭ,,,,,

Avatar

Зочин 2021-11-29 103.212.118.243

ОРОС РУУ УРСАЦТАЙ ГОЛ ДЭЭР ОРОСУУД ХЭЗЭЭ Ч УЦС БАРИУЛАХГҮЙ ӨӨРСДӨӨ БАРИХ СОНИРХОЛТОЙ.ГОЛ УЧИР ЭНД Л БАЫГАА

Avatar

Зочин 2021-11-29 192.82.86.240

Оросын эрчим хүчний дотор эрхүүгийн тойрогт байгаа усан цахилгаан станц нь 90% эзэлнэ. Ийм их усан цахилгаан станцыг хэрэглэгч монголоос өөр байхгүй. Манайх бас усан цахилгаан станц барих хэрэгтэй. Монгол улс бүүр том эдийн засагтай болж оросын эрхүүгийн бүх цахилгаан станцын тогыг авах хэмжээн хүр.

Avatar

ХОГЖЛИЙН ТУЛХУУР 2021-11-29 122.201.22.160

ОЛОН ЖИЛ ХУЛЭЭСЭН МАШ САЙХАН МЭДЭЭ БАЙНА АМЖИЛТ ХУСЬЕ. ОДООГИЙН ЗАСГИЙН ГАЗАР ЭДИЙН ЗАСГИЙН ХОГЖЛИЙН ОЛОН ТОМ АЖЛУУДЫГ АМЖИЛТТАЙ ХЭРЭГЖУУЛЖ БАЙГАА НЬ БУТЭЭЖ БОЛДОГ ЮМ ШУУ ГЭДГИЙГ ХАРУУЛЖ БАЙНА

Avatar

мгл 2021-11-29 202.9.40.38

Байгал нуураа аврахын тулд Сэлэнгийн урсгалыг хаах нь зүйтэй байх.

Avatar

L 2021-11-29 202.9.40.38

женский улаан костюмтай авгай улаанаараа өмнүүр эргэлдээд хаа гээд байгаа юм бишүү. Хаа. Хажидын бүрэлбаа чинь хааж байгаад өөрөө ганцаараа бүгдийг гусах нь.

Avatar

la digue 2021-11-29 202.9.40.38

эрхий дээрээ эргээд pa de deux

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.9.40.38

нуурыг өмхийрүүлж байгаа нь баригдах гээд.

Avatar

л**** лаг 2021-11-29 202.9.40.38

манайх эндээс ус хааж боовол энд зогсонгшилтой ус бас өмхийрч ногоорно. лаг шавараар дүүрнэ. панамын сувгийн лаганд гацдаг шиг.

Avatar

ихээр зууна 2021-11-29 202.9.40.38

жавзандамба гэж үгийн утга нь. дамба. дамба барих гээд байгаз дээ. орос франц хоёр судалгаа хийж байгаа бол дамба гэдэг үгийн утгыг хүртэл гаргаж өгөх нь дээ. хаха. чадах уу. хихихи.

Avatar

дан паа 2021-11-29 202.9.40.38

судсыг барих. судас базах. судал атгах. судас боох

Avatar

тиг 2021-11-29 202.9.40.38

францаар дэг. ла дигээ. дэг ба нисванис. endiguer

0 0
Avatar

мгл 2021-11-29 202.9.40.38

Байгал нуур ногоорч байгаа. Целлюлозны үйлдвэрийн хаягдлаа ЦЭВЭР УСТАЙГААРАА ГАЙХАГДДАГ НУУРТ асгаж цутгадаг. Манайх эндээс усаа хаачуул шууд өмхийрнө. Аймшгийн юм болно. Нуурт хаягдлаа хаяхаа больж болдоггүй юмуу.

Avatar

Зочин 2021-11-29 202.126.88.231

Монголын эрчим хүчний хомдолоос оросууд таашаал авдаг бхаа

Avatar

Зочин 2021-11-29 103.136.254.8

Хамгийн эмгэнэлтэй нь тэрийг дэмждэг МоЯа нар ямар олон гээч.

Avatar

oorsdoogoo ih yumand bodoh yumaa. 2021-11-29 202.131.225.197

ochuuhen bodoltoi gar be dee. orosuud ogt toohgui ch dee. manai abdag hemjee dendvv jaahan ch dee.. neg jijeghen mujaas l jaahan heregleetei oron ch dee

Avatar

Tom baiya 2021-11-29 202.131.225.197

Mongol neg Oros muz -n hemjeend hureh ugui ni hamaagui . Oros-s haraat bish tusgaar uls . Mongold Erchim huch heregtei baina.
OT -n Bayajuulah uildver, Dald uurhain heregleeg Mongol uls uursduu hangaval hichneen 100,100 ni saya Dollar Mongol ulsad uldehiig medeh uu ? . Mun Baruun busiin aimguudaa buren tasardaggui togoor hangaval hichneen heregtei bilee .Oros -d Ulaan-uud ,Erkhuu -d Mongolchuudiig China gej hardag bod bod

Avatar

Suka 2021-11-29 202.55.191.130

Mongol uls hugjil saitai uls boloh ni Russia China 2 t sain bish . Mongol undesdetuud Mongol ruugaa temuulen eniig bodood gatsaaj bgaa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж