Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ нэг ч унаагүй түрүүллээ | News.MN

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ нэг ч унаагүй түрүүллээ

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ нэг ч унаагүй түрүүллээ

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ нэг ч унаагүй түрүүллээ

Мэргэжлийн сүмогийн Кюүшү башёгийн сүүлийн буюу 15 дахь өдрийн барилдаанууд өнөөдөр/2021.11.28/ боллоо. Түрүүлэх нь тодорхой болсон ёкозүна Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ энэ өдөр озэки Такакэйшог ялснаар нэг ч унаагүй 15 даваатай түрүүллээ.

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ ийнхүү хоёр башё дараалан түрүүлснээс гадна энэ оны зургаан башёгийн дөрөвт нь түрүүлэв. Нийт дээд зиндааны зургаан түрүүтэй боллоо.

Бусад монгол бөхчүүдийн тухайд, Кирибаяама Б.Лхагвасүрэн Тамаваши Б.Мөнх-Оргилыг, Хошорюү С.Бямбасүрэн Такарафүжиг тус тус давсан бол Ичиножо А.Ичинноров, Чиёошома Г.Мөнхсайхан нар өвдөг шорооджээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-11-28 66.181.160.37

Ganerdene bertel gemtelees holuur baival ichinnorov tolgoigoo jaahan ajiluulval ballah amitad shuudee buh sumochiddaa amjilt husiy

Avatar

Зочин 2021-11-28 185.220.102.248

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Иргэн 2021-11-28 192.82.75.164

Нэгч гэсэн юманд Монголчууд манлайлж байгаад баяртай байна. Энэ бол ард түмнээс амьдралын түүхэн олот амжилтаасаа өвлүүлсэн монгол хүний гений чадамжийн ач. Тэрбум хүмүүстэй Хятад, Энэтхэг , мөн Англ, Орос, Германуудаас одоохондоо ингэж чадаагүй.. Тэгхээр монгол хүнийг системтэй, боломжийг нь гаргаад хөгжүүлвэл өөр бусад салбаруудад ч тэргүүлэх боломжтой.

Avatar

зочин 2021-11-28 103.26.195.213

Ингэж замбараагүй бүдүүрч хамаг байдаг махаа идэж, дээр нь цаг заваа үрэх хүн монголоос өөр газраас олдохгүй байнаа хө.

Avatar

Зочин 2021-11-28 103.212.116.211

Агуу

Avatar

Зочин 2021-11-28 139.5.217.140

Мундаг залуу.Congratulations!

Avatar

Зочин 2021-11-28 66.181.161.110

Гайхалтай амжилт үзүүлж байгаа сумочиддоо баяр хүргэлгүй яахав ээ!

Avatar

Зочин 2021-11-28 202.9.40.65

Сумо олон монгол айлыг тэжээж байна. Гэтэл зарим сэтгэгдэл бичдэг тэнэг монголчууд одоо боио гэээд байх юм. Ядончуудын татвар төлөгчдийн мөнгийг манай сумочид аваад байгаад атаархаж үхэх гээд байнаа. Тамын тогооны гол тдүр болсон хүмүүс их байна. ямар тэрний мөнгөөр японд барилдаад байгаа юм. Мөнгө битгий ол, ядуу амьдраач гэсэнтэй утга нэг сонсогдож байна. Тэр нөхөд хамаатан саданаа л мөнгө төгрөггүй ядуу амьдар гэж шаард. Бусдын хэрэгт бүү оролц. Үнэн тэнэг монголчууд их болжээ.

Avatar

Зочин 2021-11-28 64.119.16.105

Сумо олон монгол айлыг тэжээж байгаа гэдэг ч юу л бол, тун шалихгүй тоо гарах болов уу, харин Солонгост хар, цагаанаар ажиллаж ар гэрээ тэжээж байгаа улсын хувьд бол ингэж ярьж болох байх аа

Avatar