ЭМЯ-ны Шуурхай баг Чингис хаан нисэх буудал дээр ажиллаж байна | News.MN

ЭМЯ-ны Шуурхай баг Чингис хаан нисэх буудал дээр ажиллаж байна

ЭМЯ-ны Шуурхай баг Чингис хаан нисэх буудал дээр ажиллаж байна

ЭМЯ-ны Шуурхай баг Чингис хаан нисэх буудал дээр ажиллаж байна

Covid-19-ийн шинэ омикрон хувилбар гарсантай холбогдуулан өнөөдрөөс /2021.11.28/ эхлэн Чингис хаан олон улсын нисэх буудалд бүх хуваарьт нислэгт хяналт хийж ажиллаж байна. Улаанбаатар хотод буусан онгоцнуудаас Эрүүл мэндийн сайдын тушаалаар ХӨСҮТ-ийн баг шинжилгээ авч нэвтрүүлж буй юм. Түүнчлэн Эрүүл мэндийн яамны Шуурхай баг хяналт тавьж ажиллаж байна.

Өчигдөр УОК хуралдаж, дараах шийдвэрүүдийг гаргасан билээ. Шадар сайд С.Амарсайхан ярихдаа “ДЭМБ шинэ хувилбарыг “Омикрон” гэсэн нэрээр нэрлэсэн байна. Энэ хувилбар Африкийн улсуудад бүртгэгдсэнтэй холбогдуулж Монгол Улсын хэмжээнд урьдчилан сэргийлэх, олон улсад авч буй арга хэмжээний хүрээнд зарим арга хэмжээг авах болсноо танилцуулъя. Айж түгшиж сандрахгүйгээр тайван хандах хэрэгтэй байна” гэв.

  • Халдвар тархсан улс орноос ирж буй, дамжин өнгөрсөн гадаадын иргэдийг хүлээн авахгүй.
  • Тэдгээр улс оронд зорчсон, эрсдэлтэй бүсээр аялсан Монгол Улсын иргэдийг эх оронд нь авна. Гэхдээ хувийн зардлаар нь 10 хоногийн тусгаарлалтад байлгана.
  • 200 гаруй энхийг сахиулагчид ирсэн. Тэднийг 10 хоногийн хугацаанд цэргийн амралтад тусгаарлахаар боллоо.
  • Нисэх онгоцны буудал, авто замын боомт, хилийн шалган нэвтрүүлэх, хил хяналтын орчимд иргэд зорчигчдоос шинжилгээ бүрэн авна.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-28 185.220.102.248

>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-28 202.9.40.65

Зарим улс төрийн намын нөхөд вакцин хийлгэхийг эсэргүүцэж ард түмнийг "вакцин битгий хийлгэ" гэж уриалж байгааг хүлээн зөвшөөрч чадахгүй. тэр намын дарга нар нь өөрсдөө аль эрт вакцин хийлгэчихээд ядуу иргэдээ битгий хийлгэ гэж байгаад хувиа бодсон ахархан бодолтой хүмүүсийн явдал юмаа. та нар энэ увайгүй үйлдлээ зогсоогооч ээ

Avatar

Зочин 2021-11-28 202.9.40.65

"Вакцин алаад байна, алаад байна" гэсэн нэртэй сэтгэгдэл бичсэн хүн бол монголчуудын хорлох гэсэн гадны хорлогчдын гар хөл болсон хүн байна. Дэлхийн соёлтой, хөгжилтэй бүх улс вакцин хийлгэж байхад Монголчууд бид номхон далай болон Антиллын арлуудын хэдэн ядуу орнууд шиг вакцин хийлгэхгүй байх юм гэнээ. Монголчуудыг тэнэгт тооцож илт хорлонтой зүйлд уриалж байгаа хүмүүсийг олж хатуу хариуцлага тооцох ёстой. Эх орон ард түмнийхээ эрх ашгаас урвасан хүнд 20 жил хорих ял ч байгадна

Avatar

иргэн 2021-11-28 64.119.23.192

Дельта вирус гэж ярисаар байгаад монголоор дүүрэн болсон, бүгдийн нь сайн тусгаарлах , шинжилгээ аваад бол гарахгүй ш дээ! биеийн онцлогоос болоод нууц үе 14 хоногоос ч дээш бгаа!!!!

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-28 95.169.237.95

Hugo López-Gatell Ramírez -энэ жинхэнэ мэргэжлийн хүн.хүмүүсийг хэтэрхий айдаст автуулж хил хааж дөвчигнөж байгааг шүүмжилсэн байна.тэгэж айгаад байх юм байхгүй.90 хувь нь хамрын ханиад байдлаар л тусна.Сүржигнэхээсээ өмнө жоохон судлаачээ

Avatar

Зочин 2021-11-28 82.132.214.0

энэ хүнийг олж бариад зохих шийтгэлийг нь өгөөч ээ!!!!
Улс үндэстний аюулгүй байдлын эсрэг суртал ухуулга хорлон сүйтгэх үйл ажиллагаа явуулсан гэмт хэргийн яллах зүйл анги байдаг шүү дээ

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-28 95.169.237.95

Европын орнуудад өчигдөр вакцины паспорт эсэргүүцсэн жагсаалууд болж өрнөлөө.хүмүүс наад юманд чинь улам бүр итгэхээ байчаад байна.вакцин паспорт Европт хэрэгжвэл 6 сар тутам насан туршдаа вакцин тариулж амьдрана😤☠️Эндээс вакцин зардаг шулмууд 1.өчнөөн ашиг унагана байнгын,2.хүн ам цөөрнө вакцины хороос болж, үргүйдэлд ч хүргэнэ,3.хүмүүсийг хянах! иймэрхүү заваан зүйл хийхгээд байгаа учраас албаар айдсаар нь хүлж байгаад хийхгээд байгаа юм шүү.иймээс та нар битгий сүржигнээд бай!!

Avatar

Заагч 2021-11-28 202.9.46.64

Засс ч гэх шиг вирус хятад минь Монголоос зайлаарай хог вирус гамин чинь.

Avatar

Зочин 2021-11-28 202.126.89.228

Засс больж үз энэ онцгой комиссийнхан. Омикрон вариант мөн бишийг нь ялгахгүй байж.

Avatar

Зочин 2021-11-28 192.82.73.187

Монголд ОМИКРОН тээж ирсэн хулгайчыг шууд бууд

Avatar