Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ түрүүлэх болзлоо хангалаа | News.MN

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ түрүүлэх болзлоо хангалаа

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ түрүүлэх болзлоо хангалаа

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ түрүүлэх болзлоо хангалаа

Мэргэжлийн сүмогийн Кюүшү башёгийн 14 дэх өдрийн барилдаанууд өнөөдөр/2021.11.27/ боллоо. Башёг нэг ч унаагүй үргэлжлүүлж буй ёкозүна Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ энэ өдөр Абиг ялснаар түрүүлэх болзлоо хангалаа. Тэрбээр 14 даваа, нэг ч унаагүй яваа бол түүний араас бичигдэж буй Такакэйшо, Аби нар 12 даваа, хоёр унаатай болов. Башё маргааш өндөрлөх бөгөөд Тэрүнофүжи ийнхүү хоёр башё дараалан түрүүлж байна.

Бусад монгол бөхчүүдийн тухайд, Хошорюү С.Бямбасүрэн Кирибаяама Б.Лхагвасүрэнг, Чиёошома Г.Мөнхсайхан Ютакаяамаг тус тус давсан бол Тамаваши Б.Мөнх-Оргил, Ичиножо А.Ичинноров нар өвдөг шорооджээ.

Одоогоор Тамаваши Б.Мөнх-Оргил, Чиёошома Г.Мөнхсайхан нар качикоши буюу 50-аас дээш хувийн амжилт үзүүлээд байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.91.72

За энэ шаамал Сумо моодноос гарсан. Хогоор яана. Хэн ч аврага болсон маньд пад байхгүй

Avatar

Зочин 2021-11-27 104.244.73.8

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.74.128

Энэ уг нь монголоороо байсан бол үзэх л байлаа.даанч япон аварга маньд ямар падлий байна .Сайд Моллай бол монголын төлөө зүтгэж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-11-27 115.131.12.150

Нээх худлаа эх оронч царайлах гээд ядчихсан эргүү төлөгнүүд. Японы иргэншил авсан гээд тэр хүнийг үзэн ядсанаараа та эх оронч болчихгүй. Эх оронч хүн гэдэг бол ядаж гудамж талбайд бааж шээж хог новшоо хаяхгүй хүнийг хүндэлж сурвал та эх оронч. Тэгээд эрх мэдэлтнүүдэд тал засч зусардаад байвал та эх оронч болж хэзээ ч чадахгүй. Үнэн үг хэлсэн хүнийг дэмжиж чадахгүй гөлөг царайлаад хувиа бодсон та бол эх оронч хүн биш

Avatar

Badarch taxar 2021-11-27 59.153.115.239

Адууны мах иддэг монголчуудыг авчирж сумодоо барилдуулдаг япончууд мөн тэнэг хүмүүс шүү япончуудын тэнэгийг яая да байз !!будааны ямар ч япон гахай монгол үхэрийг дийлэхгүй ээ !! Одоо болтол ойлгоогүй юмуу хэлээд өгөх хүн байдаггүй аа !!

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.73.12

Адууны мах идэх гэнэ үү. Энгээд л мулгуу маанаг эргүүгээ харуулаад байдаг үхрүүд.,Үздэг хүн олон байна Бөхийн маш сонирхолтой төрлийн тэмцээн

Avatar

Зочин 2021-11-27 115.131.12.150

Жүдо Чөлөөтөөр Мах иддэг Монголчуудыг чинь япончууд хяргаж өгч байгаа биздээ. Будаа иддэг ч бай мах иддэг ч бай хувь хүний хэр их бэлтгэл хийхээс шалтгаалж амжилт гаргадаг юм. Монголчууд шиг тэмцээний бэлтгэлд гарчихаад баар саваар хэсээд архи дарс уугаад баваа шаваа хийгээд зодоон цохионд оролцоод явдаг хүмүүс орчлонд өөр хаана ч байхгүй

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.126.88.35

Одоо сумо үздэг хүн гэж байна уу

Avatar

ГГГ 2021-11-27 202.126.88.65

Байнаа. Яагаад үзэхгүй гэж. Сайн яваа нэгэндээ юунд хорсоно вэ дээ манайхаан.

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.82.40

Би үздэг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж