Иргэдийг тусгаарлах байрыг бэлдэх үүрэг өглөө | News.MN

Иргэдийг тусгаарлах байрыг бэлдэх үүрэг өглөө

Иргэдийг тусгаарлах байрыг бэлдэх үүрэг өглөө

Иргэдийг тусгаарлах байрыг бэлдэх үүрэг өглөө

Улсын Онцгой комиссын хуралдаанаар Covid-19  халдварын шинэ мутаци “Омикрон” хувилбар бүртгэгдсэн улс орнуудад зорчсон, дамжин өнгөрсөн, халдвартай бүсээр аялсан иргэдийг өөрсдийнх нь зардлаар 10 хоног тусгаарлах, нисэх онгоцны буудал, авто замын боомт, хилийн шалган нэвтрүүлэх орчимд иргэд, зорчигчдоос шинжилгээ авах шийдвэрийг гаргасан.

Үүнтэй холбогдуулан УОК-ын Нэгдсэн шуурхай штабын дарга, бригадын генерал Б.Ууганбаяр штабын бие бүрэлдэхүүнд бэлтгэл ажлыг хангах, хил, гаалийн үйл ажиллагаанд хяналт тавих, иргэдийг тусгаарлах байрыг шийдвэрлэх үүрэг чиглэл өглөө.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-27 132.194.33.142

blrxy

Avatar

blr uguxgyi demjgyi baix, news.mn sait nyytslalgyimxy? 2021-11-27 132.194.33.142

xylgaichid bainga

Avatar

Зочин 2021-11-27 104.244.73.8

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-27 122.201.22.58

Энэ гоншигнуур Ууганбаас хүмүүст үүрэг өгдөг хэн бэ?Өөрөө гар,биe оролцож хий новшоо.

Avatar

Зочин 2021-11-27 46.27.145.211

6 сарын хугацаатай ковид паспорт гаргахгээд чичрээд худлаа мэдээлэл тарааж байгаа юм аа.дэлхийн бүх хүмүүс 6 сар болгон вакцин хийлгэнэ ямар уу☠️👹

Avatar

эмч 2021-11-27 64.119.18.6

чи вакцин битгий хийлгээ үхэрээ, хол очиж мөөр

Avatar

Badarch taxar 2021-11-27 59.153.115.239

Маргааш гэхэд орос хятад хоёрт энэ шинэ хувилбар илэрнэ тэгэхээр энэ хоёр улстай хамаатай хүн болгоныг хориод тусгаарлаад байх хэрэг үү !! Урьднаахаасаа илүү хэцүү нөхцөл рүү хийх гээд байна үү !! Өөрсдөө мэдээ !! Харин араа даагаарай !!!!!!

Avatar

хүннү 2021-11-27 202.179.25.172

Хүссэн хүсээгүй олон улсын жишигийг дагах болно. 10 хоног тугаарлагдаж ажиглалтанд байна. Энэ арга хэмжээг зөвхөн “үхэр монгол”-ууд хэрэгжүүлээд байна гэж бүү ойлго, дэлхийн бүх улс орон ингэх болно. Үүнд ар мар гэх юмгүй. Юм унш, төр засгаас нэг юм ярихаар л өрвөлзөж байхаа боль.Ийм байхад энэ улс орон яаж өөдлөх юм.

Avatar

МОНГОЛ УЛСАД 4-Р ТУНГИЙН ВАКИНЫ НӨӨЦ БИЙ ЮУ ??? 2021-11-27 202.126.88.224

📌 ОДОО АРД ИРГЭН БҮР ТУЙЛЫН ХАРИУЦЛАГАТАЙ БАЙМАР БНАА ‼️ ЭНЭ ЖИЛДЭЭ ШИНЭ ЖИЛ, ЦАГААН САР….ЭЛДЭВ БАЯРУУДАА ЦУЦЛАЯАА ‼️ АРД ИРГЭД БАР, КАРАОКЭ, РЁСТОРАН, КИНО ТЁАТР, ЖҮЖИГ, КОНЦЁРТ…МЭТ НИЙТИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНҮҮДЭЭС УХАМСАРААРАА ТАТГАЛЗАЖ, ТИЙМ ГАЗРУУДААР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭХЭЭ БАГАСГАЯААА ‼️
📌 МУ-ЫН ХИЛЭЭР ОРЖ ГАРАХ ИРГЭДИЙН ХӨДӨЛГӨӨНИЙГ БҮРЭН ХОРИГЛОЁ ‼️ ХАРИН ЗӨВХӨН АЧАА, БАРАӨ, ТЭЭВЭР ЛОЖИСТИКОО Л ЯВУУЛЬЯ ‼️

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.179.25.172

маш зөв санал байна.

Avatar

Зочин 2021-11-27 59.153.86.19

Туршлагатай болсон одоо оруулахгүй байлгүйдээ хичээж үзээрэй түрүүчийн хариуцлага алдсан нөхдүүдэд хариуцлага тооцоогүй бол яг л тийм байдөл давтагдана

Avatar

Төрөөс хол бх хүн бол Ууганбаяр 2021-11-27 202.21.108.12

Заа даа энэ Ууганбаяраар удирдуулсан УОК мордохын хазгай болж улс иргэн, Төр ард түмний хооронд хов зөөж яс хаяж гүйгээд бөөн хэрүүл тэмцэл, тал талдаа үзэн ядалт өвчлөл үхэл тамтгаа алдана л даа.

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.179.25.172

харин ч ажил хиыгээд баыгаа хүн шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж