УОК: Эрсдэлтэй бүсээс ирсэн иргэдийг 10 хоног тусгаарлана | News.MN

УОК: Эрсдэлтэй бүсээс ирсэн иргэдийг 10 хоног тусгаарлана

COVID-19

УОК: Эрсдэлтэй бүсээс ирсэн иргэдийг 10 хоног тусгаарлана

УОК: Эрсдэлтэй бүсээс ирсэн иргэдийг 10 хоног тусгаарлана

УОК-оос гаргасан шийдвэрийг танилцуулж байна.

Шадар сайд С.Амарсайхан:

-ДЭМБ шинэ хувилбарыг “Омикрон” гэсэн нэрээр нэрлэсэн байна. Энэ хувилбар Африкийн улсуудад бүртгэгдсэнтэй холбогдуулж Монгол Улсын хэмжээнд урьдчилан сэргийлэх, олон улсад авч буй арга хэмжээний хүрээнд зарим арга хэмжээг авах болсноо танилцуулъя. Айж түгшиж сандрахгүйгээр тайван хандах хэрэгтэй байна.

  • Халдвар тархсан улс орноос ирж буй, дамжин өнгөрсөн гадаадын иргэдийг хүлээн авахгүй.
  • Тэдгээр улс оронд зорчсон, эрсдэлтэй бүсээр аялсан Монгол Улсын иргэдийг эх оронд нь авна. Гэхдээ хувийн зардлаар нь 10 хоногийн тусгаарлалтад байлгана.
  • 200 гаруй энхийг сахиулагчид өнөөдөр  ирж байгаа.  Тэднийг 10 хоногийн хугацаанд цэргийн амралтад тусгаарлахаар боллоо.
  • Нисэх онгоцны буудал, авто замын боомт, хилийн шалган нэвтрүүлэх, хил хяналтын орчимд иргэд зорчигчдоос шинжилгээ бүрэн авна.

ДОТООДДОО ЯМАР НЭГЭН ХЯЗГААРЛАЛТ ХИЙХГҮЙ

Дотооддоо хөл хорио тогтоох тухай яриагүй.

Нэн тэргүүнд гадаад улс орнуудаас хилийн боомтуудаар дамжуулж авах хэд хэдэн арга хэмжээг дурдлаа. Цаашид нөхцөл байдал, ямар хүндрэл үүсэхийг хэлэх боломжгүй учраас тухайн цаг үед нь нөхцөл байдалтай уялдуулж арга хэмжээ авахыг үгүйсгэхгүй.

Эрүүл мэндийн сайд С.Энхболд:

ДОХ-ын вирустэй хавсарсан гэдэг нь ор үндэслэлгүй мэдээлэл. Өмнөд Африк ДОХ-ын тохиолдол өндөр хувьтай байдаг. Тиймээс ийм мэдээлэл цацагдаж байна.

ДЭМБ омикрон гэж нэрлэсэн вирусийг онцгой анхаарал татахуйц бүлэгт бүртгэсэн. Өмнөд Африк болон зэргэлдээх зургаан улс оронд бүртгэгдсэн.

Одоогоор энэ вирусийн тархац дельта хувилбараа илүү, вакцины үйлчлэлийг сулруулж байгаа гэж мэдээлж байгаа ч ч бүрэн тогтоогдоогүй байна. Судлагдах шатандаа явж байгаа учраас хориглох арга хэмжээг авахгүй.

Хил гааль дээрх иргэдийн шинжилгээ, судалгаанд онцгой анхаарна. Бүүстэр тунд идэвхтэй хамрагдах ёстой. Мутацилагдсан хувилбар орж ирвэл халдварын тархалтаас сэргийлэх боломж нь вакцин. Тиймээс бүүстэр тунг идэвхжүүлж байна. Онцын шаардлагагүй бол гадаадын улс руу зорчихгүй байхыг анхааруулж байна.

УОК-ын Нарийн бичгийн дарга Т.Баярхүү:  

-Омикрон хувилбар Өмнөд Африкаас гадна Ботсвани, Зимбабве, Намиби, Лесото, Эсватини, Мозамбик, Малавид бүртгэгдсэн бөгөөд зөөвөрлөгдсөн тохиолдол бүртгэгдсэн нь Израиль, Хонконг, Бельги улс байна. Өмнөд Африк болон түүнтэй хил залгаа улс орнуудаас ирэх зорчигчдод хилээ хааж байгааг зарласан. Эдгээр улсаас дамжин өнгөрсөн, зорчсон иргэдийг хувийнх нь зардлаар 10 хоног тусгаарлана.

УОК-ын дэргэдэх эрдэмтдийн зөвлөлийн нарийн бичгийн дарга О.Батбаяр:

-Шинээр бүртгэгдсэн хувилбартай холбоотой вакцины үр нөлөөг Файзер болон вакцин үйлдвэрлэсэн орнууд хийж байна. Вакцины үр нөлөө хэр байх вэ гэдэг судалгаа 14 хоногийн дараа тодорхой болно.

Олон судлаачдын хувьд вакцины хамрагдалт өндөр, тэр дундаа бүүстэр тундаа хамрагдсан  орнууд нас баралт, хүндрэл бусад нөлөө нь бага байх гэсэн урьдчилсан таамаг гаргаж байна. Бүүстэр тундаа хамрагдах нь хамгийн эхний алхам.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-27 90.203.162.153

Бусад улсын албаны хүмүүс шиг эрсдэлтэй улс гэж тийм орныг хэлж байна гээд тодорхой хэлчиж болдоггүй юм уу? БАЙНГА ИРГЭД ОЛНЫГ ТӨӨРӨГДҮҮЛЖ САНДРАЛД ОРУУЛЖ ЦУУРХАЛ ДЭГДЭЭХ СЭДЛИЙГ НЬ ӨГЧ БАЙХ ЮМ.

Avatar

zochin 2021-11-27 202.55.188.82

Hudlaa 2 uom yriad baih uom.3 jil horigdoj bga irged chin gadaad baitugai huduu oron nutagtaa ch yvj chadahgui bn.Darga nar ta nariin hamaaral gadaadad yvdag irdeg.horiond oruulahgui avch zugtaadag.Ta nar l chirch irne shuu.Sarangerel avgai gadaadad eveljij bga ter l lav horiond orno gj bhgui.Harj l baiy daa.Esvel UIH gishuuneesee boliod gafaadad bai.Huukiin oruulsan hujaa vurus avchirsan shuu

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.89.100

Вакцин хийлгэдэггүй Асар их эрх чөлөөтэй Халдвар тараагч ажил , үйлчилгээний газруудад зорчидог, халдварлагдсан хүүхдүүд нь сургууль цэцэрлэгдээ явж халдвар тарааж хүүхдүүд эх эцэг , ажилчид , иргэдийн эрүүл мэндийг хохироож түүнийг нь эмчлэх гэж асар зардал гаргаж байгаагын зэрэгцээ өвчлөгсөдийн бие ийн эрхтэн , эд эсэд соривжилт үүсч хохирч байхад тэдэнтэй тулж ажиллахгүй байгаа нь буруу байна. Таравган тахлын үед хөл хориог яаж тогтоодог билээ.Тийм дэг журам үйлчлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.89.100

Вакцин ийг сайн дураараа хийлгэнэ гэдгээс улбаалж зарим иргэд Вакцин хийлгэхгүй халдвар тээгч болж гэр бүл, үр хүүхэд нь халдвартай байгаа мөртлөө цэцэрлэг , сургуульдаа ирж халдвараа тарааж цэцэрлэг сургуулийг олон хоногоор хаалгаж хүүхдүүд эцэг эхийг хохироож нийгэмийн халдюарт өвчнийг тараагч болж бараг хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулж байгаа нөхөдөд арга хэмжээ авч баймаар байна .Нэг хүний эрхчөлөө олонхийн эрхчөлөөгөөр хязгаарлагдана гэдэг зарчим үйлчлэхгүй байгааг анхаарах

Avatar

Зочин 2021-11-27 66.181.161.59

Вакцинаа хийлгээрэй хугацаа нь дууслаа. Засаг хариуцлагаа хулээж шадар гэх н**ш огцорнуу.

Avatar

1 jil xyrtel oiptyylgyi baixfb,tvk zalgyyraa calgaj,dapyi.@# 2021-11-27 132.194.33.142

negeesg,nuguud zopuydaar, yahood drams tvk medeelj.daramtaljblkj.

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.71.194

Энхсаран болох нь дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-27 104.244.73.8

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.55.188.44

САМАРСАЙХАН МОНГОЛЫГ МУУХАЙ САМАРСААР Л …

Avatar

зочин 2021-11-27 203.98.77.51

он-лайн сургалт дажгүй юм байна лээ

Avatar

МАНгарууд ш дээ 2021-11-27 203.98.77.51

гол нь сургууль, цэцэрлэг юм билээ 2-уланг нь онлайн болгоочээ
Нилээд хэдэн сар явлаа

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.80.78

10jil ih deed surguuli tsetserleg kollejee karentilaachee l****a

Avatar

Ahmad 2021-11-27 202.9.40.10

mongol ooriin gesen huvilbartai bolmoor bainaa dandaa hotsorch baih yum

Avatar

Үнэндээ эрсдэлгүй бүс гэж байхгүй 2021-11-27 139.5.217.85

Сайн боддоо УОК-оо !!! Эрсдэлгүй бүс гэж байхгүй !!! Маш аюултай !!!

Avatar

Зочин 2021-11-27 139.5.217.140

Шинэ жил тэмдэглэхийг хориглох хэрэгтэй

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-27 195.201.149.30

4.198 Pfizer. – 1.053 AstraZeneca. – 392 Moderna. – 138 Janssen вакцинаас болж үхсэн хүмүүсийн тоо.зөвхөн мэдэгдсэн нь энэ.мэдэгдээгүйг нэмэх юм бол асар их гэнээ европт 11 сарын байдлаар.зөвхөн pfizer аас болж согогтой үлдсэн хүмүүсийн тоо нь 75000 цаашид улам өснө гэнэ дээ👹

Avatar

Зочин 2021-11-27 139.5.217.44

Худлаа мэдээлэл худлаа шүү

Avatar

Зочин 2021-11-27 66.181.183.142

Их мэдэгч Бат баярыг ДЭМБ-ын даргаар тавьчихвал Омикрон айх байхоо.

Avatar

zochin 2021-11-27 150.129.141.116

hoid hil hamgiin ersdeltei.Turk ruu orosyyd ih zorchdog ahiad Orosoos oryylav!!!

Avatar

Badarch taxar 2021-11-27 59.153.115.239

Энэ шинэ хувилбарыг бусдаас нь яаж ялгаж чадах вэ !!!!! Тэрийгээ хэлчих

Avatar

Зочин 2021-11-27 66.181.181.201

Вирусын тоо маш өндөр тул шууд үхэх эрсдэл өндөр

Avatar

Зочин 2021-11-27 71.255.142.122

Haldvar Orosoos orj irvel Ontsgoi Komissin darga uuriin biyeer ochij hadag barin ugtaj avdag daa !

Avatar

Зочин 2021-11-27 64.119.27.145

Орое нутгаас шинжилгээний бичиггуй вацкингуй хумуус хувийн унаагаар хот руц ирээд бна шуу! Битгий оруул

Avatar

хүннү 2021-11-27 202.179.25.172

Энэ вирус манайд орж ирсэн тохиолдолд хатуу арга хэмжээ авах хэрэгтэй. Одоогоор “сүх далайтал үхэр амар” гээд ууж идээд шоудаад байж байхаас

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-27 51.195.137.17

6 сар болгон дэлхийн хүмүүсийг тарина😂 ямар вэ!? паспорттай тэгээд тариулаагүй бол паспортын хугацаа сунгахгүй.энэ хугацаанд чи вакцинаас болж үхсэн байлаа гэхэд хэн ч хариуцахгүй 🤡 ийм л хорт план төлөвлөөд байна.иймээс иймэрхүү заваан зүйлд яаран итгэж гэнэ алдахгүй байхыг хүсье ❗❗❗шинэ тэмдэггүй вирус тээгч мээгч гээд бураад байсан одоо ерөөсөө ингэж ярихгүй байгаа.энэ нь тэгэхээр худлаа айлгаж байсан балмад аргуудынх нь нэг л байсан байгаа юм 😂🤦☠️

Avatar

Хаха 2021-11-27 202.21.108.152

АААН АРАЙ Ч ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-11-27 64.119.27.145

Ковид бол амьсгалын дутагдалд оруулж амь авдаг аюултай евчин дее

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-27 51.195.137.17

Африкт наад ковид гэдэг чинь байхгүй шахуу шүү дээ 😂 тэр нүдний шилтэй бор нөхөр чинь вакцин хийлгэсэн хүмүүс хоосон тайвшрал саланги байдлаас болж ковид өслөө гээд улайм цайм зарлацан шүү дээ.вакцин тэгэхээр ямар ч нэмэргүй гэдгийг сайхан ойлгуулсаан ойлгуулсан.сүүлийн зөвхөн 5 хан сарын дотор 75 тамирчид зүрх нь хаагдаж эсвэл цус бүлэгнэлт болж нас барсан байна 👹 үргэлжлээд унаж байгаа.өнгөрсөн 7 хоногт гэхэд Бразилийн хөл бөмбөгч японд тоглож байгаад зүрхээр явчихлаа.мөн өнгөрдөг 7 хоногт Б

Avatar

Вакцин алаад байна алаад байна 2021-11-27 51.195.137.17

Барселона клубын хөл бөмбөгч Аргентин нөхөр зүрх нь эрс муудаад тоглох боломжгүй гээд орхиж байна.вакцин хийлгэснээс хойш 6 долоо хоногийн дараа 😡энэ бүх тамирчид чинь бүгд вакцин хийлгэсэн залуу хүмүүс шүү дээ.тэгээд иймэрхүү байдлаар хүн төрөлхтнийг цөөрүүлэх мөн хяналт тогтоох зорилгоор вакцин паспорт гаргахгээд чичрээд байгаа юм аа.европт хүмүүс маш ихээр эсэргүүцэл үзүүлж байгаа учраас албаар айдсаар дөрөлж байгаад хийхийн тулд иймэрхүү худлаа жүжиг тавихгүй юу❗ иймээс бүү сүжигнэ

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.55.188.38

өөөө эргүү малнуудаа наад файзер синопарм вероцэлл вакцин чинь түй ч хамгаалж чадахгүйшдээ.

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.179.25.172

Чи энэ вакцины хүчинд амьд байгаагаа сана.

Avatar

Баярхүү 2021-11-27 150.129.142.112

Баярхүү, Энхболд хоёроос өөр хүн байж болохгүй юм уу? Мэргэжлийн бус гарууд ийм ажилд байхаар урьдчилан сэргийлэх ажил явагдахгүй ш дээ

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.9.46.43

Хойд чөлөөт бүс зах нь мэдэгдэхгүй оочертой байна гэнэ.Бөөн бөөгнөрөөн үүсчээ.Эрсдэлтэй бүсээс ирсэн хэнийг ч бүү оруул Бидэнд санал авах гэж сайн хүн болох гэж шийдвэр гарган вирус авчирч тараасан гашуун туршлагыг бүү март.!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-11-27 59.153.86.19

Самарсайхан эхнэр хүүхэддээ анхааруул чиний шийдврийг гэрийнхэн чинь зөрчдөг

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.73.12

Өвчин тахлын хажуугаар бүү улс төржөөд бай Далжгар малуудаа Эсвэл тэр солиотын эмнэлэгт хашигдаад солиорч бай.

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.71.194

Энэ муу өмхий хар хятад сарьсан багваахай далимдуулж баахан мөнгө хийх нь дээ. Бүр бөөн баяр, хөөр болчихож.

Avatar

Зочин 2021-11-27 103.229.122.11

Африкийн эдгээр улсаас болон тэдгээрээр дамжсан хэнийг бай Монголд оруулж болохгүй, тас хориглоод хөөж буцаах хэрэгтэй!!! Өөрсдийгөө яая гэж байж ёсорхож маяглах маань ч яамай л байна!!!

Avatar

Зочин 2021-11-27 66.181.183.216

ЗӨВ

Avatar

Зочин 2021-11-27 66.181.189.170

Танай авгай хориотой бүс рүү орчихдог зуршилтай даа

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.179.25.172

За одоо боль. Өөргөө хичээ! Чи ч гэсэн дарга байсан бол яг адилхан.

Avatar

Зочин 2021-11-27 202.55.188.44

Та нарын хийж чаддаг юм гэвэл хаах хорих торгох журамлах дарамлах, …, … Хесер хаягдсан ард тумэн бас л ухэх нь ухэж сэхэх нь сэхэж байж шинэ хувилбарыг давж чадах болвуу яах бол.

Avatar

Зочин 2021-11-27 192.82.73.12

Хорихгүй яадаг юм малаа. Эрүүл мэндээ хамгаалах эсэхээ чам мэтийн далжгар хулгайчуудаар заалгахгүй шүү..

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж